Kebabliha?

Laihaksi

Onko järkevää syödä kebablihaa kun laihduttaa vai mitä lihaa suosittelette`?

6

2015

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elwiira

      Painonvartijoiden kirjan mukaan yhdessa annoksessa on 13,5 pistetta ja kanaversiossakin 10.5. Eli ei missaan tapauksessa ole 'laihaa' lihaa. Mutta ah..niin hyvaa...:-(

      Kana/broileri/kalkkuna on vahemman rasvaista. Samoin naudanlihasta 'paremmat'osat. Paistijauhelihakin on ok, mutta yrita valttaa sika-nautaversiota..se lilluu pannussakin omassa rasvassaa.

      Tsemppia sulle!

      • mukaan

        Voit suorastaan ahmia kebablihaa, kunhan jätät sen salaatin ja leivän syömättä. Hyvä kebabliha on todella herkullista, ikävä kyllä monet paikat myyvät jotain tehdasvalmisteita jotka maistuvat tosi pahalta. Ovatko edes oikeata lihaa?
        Itse olen pudottanut painoani reilut 20 kiloa 8 kk:n aikana, mm. pelkkää kebabilihaa syömällä, tottakai muutakin, mutta enimmäkseen vain lihaa. Liikunta on myös tärkeää, itse pyöräilen kolme neljäsataa km./ viikko.
        Painonvartijoille en viitsi rahojani kantaa, en liioin halunnut noudattaa tuota ruokapyramidia, koska samaa kaavaa käytetään kotieläinten lihottamiseen teuraskuntoon.
        Toimi sinä omien sääntöjesi mukaan, minä kuitenkin onnistuin noilla eväillä ja homma jatkuu, tavoitteena vielä 10 kiloa pois.


      • Atkinsista
        mukaan kirjoitti:

        Voit suorastaan ahmia kebablihaa, kunhan jätät sen salaatin ja leivän syömättä. Hyvä kebabliha on todella herkullista, ikävä kyllä monet paikat myyvät jotain tehdasvalmisteita jotka maistuvat tosi pahalta. Ovatko edes oikeata lihaa?
        Itse olen pudottanut painoani reilut 20 kiloa 8 kk:n aikana, mm. pelkkää kebabilihaa syömällä, tottakai muutakin, mutta enimmäkseen vain lihaa. Liikunta on myös tärkeää, itse pyöräilen kolme neljäsataa km./ viikko.
        Painonvartijoille en viitsi rahojani kantaa, en liioin halunnut noudattaa tuota ruokapyramidia, koska samaa kaavaa käytetään kotieläinten lihottamiseen teuraskuntoon.
        Toimi sinä omien sääntöjesi mukaan, minä kuitenkin onnistuin noilla eväillä ja homma jatkuu, tavoitteena vielä 10 kiloa pois.

        "Atkinsin dieetin mukaan voit suorastaan ahmia kebablihaa, kunhan jätät sen salaatin ja leivän syömättä."

        Aivan väärää tietoa Atkinsista, että pitäisi jättää salaatit pois. Atkinsilla rajoitetaan rajusti hiilihydraatteja, joten tuo leivän pois jättäminen on ihan oikein. Tosiasiassa Atkinsilla syödään vihanneksia ja kasviksia jopa enemmän kuin ns. virallissuositellulla ruokavaliolla. Kun jätetään leivät, perunat, pastat ja riisit pois ja korvataan ne kasviksilla ja terveellisillä rasvoilla niin kasvisten osuus kasvaa.


      • Aluksi dieetissä
        Atkinsista kirjoitti:

        "Atkinsin dieetin mukaan voit suorastaan ahmia kebablihaa, kunhan jätät sen salaatin ja leivän syömättä."

        Aivan väärää tietoa Atkinsista, että pitäisi jättää salaatit pois. Atkinsilla rajoitetaan rajusti hiilihydraatteja, joten tuo leivän pois jättäminen on ihan oikein. Tosiasiassa Atkinsilla syödään vihanneksia ja kasviksia jopa enemmän kuin ns. virallissuositellulla ruokavaliolla. Kun jätetään leivät, perunat, pastat ja riisit pois ja korvataan ne kasviksilla ja terveellisillä rasvoilla niin kasvisten osuus kasvaa.

        Atkinsin tapaan jätetään vihannekset vähiin, myöhemmin vasta lisäillään. Olepa tarkka mitä kirjoittelet.


      • alan harrastaja
        Aluksi dieetissä kirjoitti:

        Atkinsin tapaan jätetään vihannekset vähiin, myöhemmin vasta lisäillään. Olepa tarkka mitä kirjoittelet.

        Montignacin ruokavalio on paras. Kasviksia syödään paljon lihan, kalan jne kanssa. Kasvikset myös pitävät aterian glykeemisen indeksin alhaalla, vaikka joskus myöhemmin haukkaisi jotain kiellettyäkin aterialla. Montignac on niin terveellinen ruokavalio, että sitä voi noudattaa loppuikänsä kitumatta. Painonpudotusvaiheessakaan ei tarvitse hoiperrella missään ultraketoosissa.


      • gigigigiigigi
        alan harrastaja kirjoitti:

        Montignacin ruokavalio on paras. Kasviksia syödään paljon lihan, kalan jne kanssa. Kasvikset myös pitävät aterian glykeemisen indeksin alhaalla, vaikka joskus myöhemmin haukkaisi jotain kiellettyäkin aterialla. Montignac on niin terveellinen ruokavalio, että sitä voi noudattaa loppuikänsä kitumatta. Painonpudotusvaiheessakaan ei tarvitse hoiperrella missään ultraketoosissa.

        GI mittari ei todellakaan kerran muuta kuin sen, kuinka nopeasti se piikki tulee. Kukaan (tai missään lukemissani jutuissa) ei pidä sitä luotettavana, vaan lähinnä vain suuntaa antavana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      240
      2115
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      154
      1368
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1260
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1025
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      989
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      930
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      923
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      825
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      649
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      640
    Aihe