Hyvin helppo kysymys, KariHenrik oletko sinä synnitön?
KariHenrik,olet synnitön?
34
1056
Vastaukset
- Ihmisen tulisi tajuta se.
Synti ei ole mikään teoreettinen käsite joka määritellään kirjaimella vaan TEKEMISTÄ elämää vastaan ja siksi elämän tuhoamista – joko ajatuksissa tai teoissa.
Synti on elämistä vajavaisuudessa ja siksi sen palkka on aina kuolema, sillä eihän mikään vajavainen voi olla ikuista.
Siksi ei yhdenkään ihmisen iankaikkinen elämä voi olla omissa teoissa, vaan vain Jumalan armossa - sillä jokainen ihminen on syntiä tehnyt ja SIKSI kuoleman oma – jos ei Jumala häntä armahda sillä jokainen joka tekee synnin rikkoo sen iankaikkiselle elämälle VÄLTTÄMÄTTÖMÄN eheyden mitä synnittömyys on ja on AUTOMAATTISESTI kuoleman oma – joka rikkoo "Jumalan synnittömyyden lain" yhdessä kohdassa on koko lain rikkoja.
Kaikki täydellisyys on JUMALAN - ainoastaan Jumalalla on kuolemattomuus - Jumala On synnitön ja Jumala on ikuinen – ei kukaan syntinen ole nähnyt Jumalaa, eikä voi nähdä.
Jumalan tahto on SYNNITÖN - Poika teki Jumalan tahdon KAIKESSA – ja siksi (SYNNITÖN) Poika on vapaa synnin orjuudesta ja ihmisistä ainoana voi olla Jumalan luona – Jumalan täydellisyydessä - ja kuolemattomuudessa. Poika on meidän välimiehemme koska Poika on ihmisistä AINOA joka voi olla Jumalan luona - siksi hän on meidän välimiehemme, kuninkaamme ja ylimmäinen pappimme meidän ja Jumalan välillä.
Jokaisen olisi aika herätä näkemään TODELLISUUS ja lopettaa tuo synnittömyys höyryäminen.
Jeesus opetti:
"Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi, sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan.
Uskokaa että SE on MITTA, ei meidän synnittömyytemme - sillä ei meidän tekomme mihinkään riitä - vaan millä tuomiolla me tuomitsemme ja millä mitalla me mittaamme, sillä meidät mitataan.
Ilman rakkautta ei ole iankaikkista elämää.- syntymä
Jeesus oli siinnyt Pyhästä Hengestä, siksi oli täysin synnitön.
Silloin kun ihminen syntyy uudesti vedestä ja Hengestä uudeksi luomukseksi, niin tuo uusi luomus ei enää ole osallinen synnistä, vaan on vapaa synnin orjuudesta.
1. Joh. 5:18
Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se paha.
- todé*
Kummaa jankkaamista teillä täällä koko ajan. Harmi, kun kyse on sentään maailman mielenkiintoisimasta asiasta, Raamatusta.
Tämä Kari-Henrik (kuka kumma sitten lieneekään) ei ole synnitön.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437
