http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2008/08/13898&sort=false
Vastaukset 4
- leipäjonossakin joskus
Mulle yx paskanmarja kuka siitä hillot käärii. Mä haluun halpaa skruudista.
- Ilmaista ruokaa..
> Mä haluun halpaa skruudista.
No onko sitten järkeä kantaa rahansa kauppaan?
Paljon halvemmalla tai jopa ilmaiseksi selviää syömällä villivihanneksia, onkimalla itse kalansa ja
viljellä vaikka kaupungin vuokrapalstalla. - Tomppak
Et sitten tullut ajatelleeksi että saatko sinä tuotteet yhtään halvemmalla vaikka GMO rehulla syötetäänkin elukat jne...????
Minusta jotenkin tuntuu että sinä maksat koko ajan enemmän siitä skruudiksesta ja rahat menee jonnekin ihan muualle, eli herätys!!!
- drcyfgubjipo
Biteillä näköjään saa isoa palkkaa, mutta geeneillä ei pääse edes listalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "4182009- 1881543
- 1491477
- 1231386
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh291176Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.244947- 113907
- 67762
- 26685
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i124665