Jos lehden mainoksessa on kolme innokkaan ja iloisen oloista miestä ja alla teksti: Jumala kutsuu sinua.
Kutsuuko tuolloin Jumala vai nuo kolme mainoksen mieshahmoa, eivätkö juuri he vetoa siinä ihmiseen eikä Jumala. Minusta tuollainen on vain täysin läpinäkyvää eksytystä, harhaan johtamista, mutta siihenkin moni lankeaa.
Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia.
Matt. 7:15
Jumalako kutsuu?
84
1106
Vastaukset
- etsimään,
ja näytä, että olet mies, etkä mikään pulun n...ssia ja paskanpuhuja.
- Uskomaton ihminen
Eihän sitä voi töissä olla. Pitää roikkua netissä jauhamassa paskaa, päivät pitkät. Muuten jää ilman taivaspaikkaa. Niin on satukijassa sanottu.
Että vastaat näin: Mene hörhö töihin.
Sanavarastostasi löytyy sittenkin, muitakin, tätä samaa teemaa korostavia sanoja.Uskomaton ihminen kirjoitti:
Eihän sitä voi töissä olla. Pitää roikkua netissä jauhamassa paskaa, päivät pitkät. Muuten jää ilman taivaspaikkaa. Niin on satukijassa sanottu.
Itse teet juuri nyt?? Vai onko tämä sinun työ?
Hssu kirjoitti:
Että vastaat näin: Mene hörhö töihin.
Sanavarastostasi löytyy sittenkin, muitakin, tätä samaa teemaa korostavia sanoja.nuokin viestit jotka sait on "TOSI KRISTITYILTÄ"
Että näin se karkeasti näkyy mitä on kristillisyys
se on saatanan juonta täynnä.ArmiK kirjoitti:
nuokin viestit jotka sait on "TOSI KRISTITYILTÄ"
Että näin se karkeasti näkyy mitä on kristillisyys
se on saatanan juonta täynnä.Niin niiltä "oikeilta kristityiltä". Nämä tulleet vastaukset olivat vähemmän juonia, enemmänkin suoria räkimisiä päin näköä.
- ja julistakaa:
Hssu kirjoitti:
Niin niiltä "oikeilta kristityiltä". Nämä tulleet vastaukset olivat vähemmän juonia, enemmänkin suoria räkimisiä päin näköä.
Kananko siinä pitäisi seisoa ja kotkottaa.
Johanneksen ilmestys 3
20 Minä seison ovella ja kolkutan. Jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, minä tulen hänen luokseen, ja me aterioimme yhdessä, minä ja hän.
Matt. 10:7
ja julistakaa: 'Taivasten valtakunta on tullut lähelle.' [Matt. 3:2 ]
Matt. 10:27
Minkä minä sanon teille pimeässä, se julistakaa päivänvalossa, ja mitä kuulette korvaanne kuiskattavan, se kuuluttakaa julki katoilta.
Mark. 16:15
Hän sanoi heille: "Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumi kaikille luoduille. [Mark. 13:10 ]
Luuk. 10:10
Mutta jos teitä johonkin kaupunkiin tultuanne ei oteta vastaan, menkää sen kaduille ja julistakaa: [10:10-12: Matt. 10:14,15]
Ap. t. 5:20
"Lähtekää täältä. Menkää temppeliin ja julistakaa kansalle kaikki tämän uuden elämän sanat." [Joh. 6:68] Hssu kirjoitti:
Niin niiltä "oikeilta kristityiltä". Nämä tulleet vastaukset olivat vähemmän juonia, enemmänkin suoria räkimisiä päin näköä.
oli suoraa tekstiä mutta saatanan juonta kuitenkin
Ja kaikki "tosi kristityt" ovat hiljaa näin todistaen hyväksyvät kaiken muun mutta ei sitä mikä
Jumalasta on.ja julistakaa: kirjoitti:
Kananko siinä pitäisi seisoa ja kotkottaa.
Johanneksen ilmestys 3
20 Minä seison ovella ja kolkutan. Jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, minä tulen hänen luokseen, ja me aterioimme yhdessä, minä ja hän.
Matt. 10:7
ja julistakaa: 'Taivasten valtakunta on tullut lähelle.' [Matt. 3:2 ]
Matt. 10:27
Minkä minä sanon teille pimeässä, se julistakaa päivänvalossa, ja mitä kuulette korvaanne kuiskattavan, se kuuluttakaa julki katoilta.
Mark. 16:15
Hän sanoi heille: "Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumi kaikille luoduille. [Mark. 13:10 ]
Luuk. 10:10
Mutta jos teitä johonkin kaupunkiin tultuanne ei oteta vastaan, menkää sen kaduille ja julistakaa: [10:10-12: Matt. 10:14,15]
Ap. t. 5:20
"Lähtekää täältä. Menkää temppeliin ja julistakaa kansalle kaikki tämän uuden elämän sanat." [Joh. 6:68]Eikä palkkapaimenten eikä väärien profeettojen, tosin tämän rajun eksytyksen aikana ei juuri muita olekaan:
Palkkarenki ei ole oikea paimen eivätkä lampaat hänen omiaan, ja niimpä hän nähdessään suden tulevan jättää lauman ja pakenee. Susi saa lampaat saaliikseen, ja hajottaa lauman, koska palkkapaimen ei välitä lampaista.
Minä olen hyvä paimen. Minä tunnen lampaani ja ne tuntevat minut,
niin kuin Isä tuntee minut ja minä Isän. Minä panen henkeni alttiiksi lampaiden puolesta.
MInulla on myös muita lampaita, sellaisia jotka eivät ole tästä tarhasta, ja niitäkin minun tulee paimentaa. Ne kuulevat minun ääneni, ja niin on oleva YKSI LAUMA JA YKSI PAIMEN.
Joh. 10:12-16
Eipä ole nämä tämän ajan paimenet saaneet YHTÄ laumaa koottua.ArmiK kirjoitti:
oli suoraa tekstiä mutta saatanan juonta kuitenkin
Ja kaikki "tosi kristityt" ovat hiljaa näin todistaen hyväksyvät kaiken muun mutta ei sitä mikä
Jumalasta on.Että totuus yritetään häätää palstalta vaikka räkimällä vasten naamaa. Mutta sekin on tiedossa.
Hssu kirjoitti:
Että totuus yritetään häätää palstalta vaikka räkimällä vasten naamaa. Mutta sekin on tiedossa.
Olemalla tyly Jumalaa etsiviä kohtaan, jotta saisi näin suistettua tieltä, mutta sekin on tiedossa.
Hssu kirjoitti:
Itse teet juuri nyt?? Vai onko tämä sinun työ?
Elä Hssu välitä, joillakin on työ "epäjumala".
- hupsis.
Hssu kirjoitti:
Eikä palkkapaimenten eikä väärien profeettojen, tosin tämän rajun eksytyksen aikana ei juuri muita olekaan:
Palkkarenki ei ole oikea paimen eivätkä lampaat hänen omiaan, ja niimpä hän nähdessään suden tulevan jättää lauman ja pakenee. Susi saa lampaat saaliikseen, ja hajottaa lauman, koska palkkapaimen ei välitä lampaista.
Minä olen hyvä paimen. Minä tunnen lampaani ja ne tuntevat minut,
niin kuin Isä tuntee minut ja minä Isän. Minä panen henkeni alttiiksi lampaiden puolesta.
MInulla on myös muita lampaita, sellaisia jotka eivät ole tästä tarhasta, ja niitäkin minun tulee paimentaa. Ne kuulevat minun ääneni, ja niin on oleva YKSI LAUMA JA YKSI PAIMEN.
Joh. 10:12-16
Eipä ole nämä tämän ajan paimenet saaneet YHTÄ laumaa koottua.Hyvin on oppi mennyt sinussa perille, suren. :(
hupsis. kirjoitti:
Hyvin on oppi mennyt sinussa perille, suren. :(
Kun Jeesuksen oppi menee perille.
- Minä myös,
Hssu kirjoitti:
Kun Jeesuksen oppi menee perille.
Minä myös suren kohtaloasi.
Hssu kirjoitti:
Että totuus yritetään häätää palstalta vaikka räkimällä vasten naamaa. Mutta sekin on tiedossa.
ja huomaa miten saastaisella ja rivolla tavalla
juuri sinun kimppuusi saatanan henki käy, kun et vielä ole sen vallasta Jeesuksen vapauttamaksi tullut.
Mutta Kiitos Jumalalle Hän on sinua lujittanut
Totuuden sanallaan näin kun Hänessä pysyt Jumala
sinusta saa voiton.Hssu kirjoitti:
Olemalla tyly Jumalaa etsiviä kohtaan, jotta saisi näin suistettua tieltä, mutta sekin on tiedossa.
tämän olet huomannut. Jumalan Henki paljastaa kaiken
saatanan kavalan juonen näin Hän varjelee valittunsa joutumasta valheen ansaan.
- teke.
mene ja julista.
Luuk. 8:21
Mutta hän vastasi: "Minun äitini ja veljeni ovat nämä, jotka kuulevat Jumalan sanan ja tekevät sen mukaan." [Luuk. 11:28]
Luuk. 11:28
Siihen Jeesus sanoi: "Niin, autuaita ovat kaikki, jotka kuulevat Jumalan sanan ja noudattavat sitä." [Luuk. 8:21]
Ap. t. 6:4
Silloin me voimme omistautua rukoukseen ja Jumalan sanan jakamiseen." [Ef. 6:18]
Ilm. 3:3
Muista, kuinka kuulit sanan ja otit sen vastaan, tarkkaa sitä ja tee parannus. Ellet ole hereillä, minä tulen kuin varas, yllätän sinut hetkellä, jota et aavista. [Mark. 13:33; 1. Tess. 5:2; 2. Piet. 3:10]
Ap. t. 20:32
"Jätän nyt teidät Jumalan ja hänen armonsa sanan haltuun, sen sanan, jossa on voima rakentaa teitä ja antaa perintöosa kaikkien pyhitettyjen joukossa. [Ef. 1:18; Kol. 1:12; 1. Piet. 1:4]Mutta julistavatko he Jumalan totuuden mukaisesti, onkin jo eri asia. Yksi valhe riittää hapattamaan koko taikinan ja se on helppo kätkeä näihin julistuksiin.
Hssu kirjoitti:
Mutta julistavatko he Jumalan totuuden mukaisesti, onkin jo eri asia. Yksi valhe riittää hapattamaan koko taikinan ja se on helppo kätkeä näihin julistuksiin.
Hengeltä ei mikään jää salaan.
Näin on:"Mutta meille Jumala on sen ilmoittanut Henkensä kautta, sillä Henki tutkii kaikki, Jumalan syvyydetkin. 11. Sillä kuka ihminen tietää, mitä ihmisessä on, paitsi ihmisen henki, joka hänessä on? Samoin ei myös kukaan tiedä, mitä Jumalassa on, paitsi Jumalan Henki. 12. Mutta me emme ole saaneet maailman henkeä, vaan sen Hengen, joka on Jumalasta, että tietäisimme, mitä Jumala on meille lahjoittanut; 13. ja siitä me myös puhumme, emme inhimillisen viisauden opettamilla sanoilla, vaan Hengen opettamilla, selittäen hengelliset hengellisesti. 14. Mutta luonnollinen ihminen ei ota vastaan sitä, mikä Jumalan Hengen on; sillä se on hänelle hullutus, eikä hän voi sitä ymmärtää, koska se on tutkisteltava hengellisesti. 15. Hengellinen ihminen sitä vastoin tutkistelee kaiken, mutta häntä itseään ei kukaan kykene tutkistelemaan. 16. Sillä: "kuka on tullut tuntemaan Herran mielen, niin että voisi neuvoa häntä?" Mutta meillä on Kristuksen mieli."- tarvitaan.
Hssu kirjoitti:
Mutta julistavatko he Jumalan totuuden mukaisesti, onkin jo eri asia. Yksi valhe riittää hapattamaan koko taikinan ja se on helppo kätkeä näihin julistuksiin.
minä panen toivoni siihen, että sinä palaisit siltä tieltä jolle olet lähtenyt, etkö itse näe että tiesi päässä näkyy loimotus joka ei tiedä elämää.
mene ja julista.
Mutta hän vastasi: "Minun äitini ja veljeni ovat nämä, jotka kuulevat Jumalan sanan ja tekevät sen mukaan." [Luuk. 11:28]
Siihen Jeesus sanoi: "Niin, autuaita ovat kaikki, jotka kuulevat Jumalan sanan ja noudattavat sitä." [Luuk. 8:21]
Silloin me voimme omistautua rukoukseen ja Jumalan sanan jakamiseen." [Ef. 6:18]
Muista, kuinka kuulit sanan ja otit sen vastaan, tarkkaa sitä ja tee parannus. Ellet ole hereillä, minä tulen kuin varas, yllätän sinut hetkellä, jota et aavista. [Mark. 13:33; 1. Tess. 5:2; 2. Piet. 3:10]
"Jätän nyt teidät Jumalan ja hänen armonsa sanan haltuun, sen sanan, jossa on voima rakentaa teitä ja antaa perintöosa kaikkien pyhitettyjen joukossa. [Ef. 1:18; Kol. 1:12; 1. Piet. 1:4] tarvitaan. kirjoitti:
minä panen toivoni siihen, että sinä palaisit siltä tieltä jolle olet lähtenyt, etkö itse näe että tiesi päässä näkyy loimotus joka ei tiedä elämää.
mene ja julista.
"Jätän nyt teidät Jumalan ja hänen armonsa sanan haltuun, sen sanan, jossa on voima rakentaa teitä ja antaa perintöosa kaikkien pyhitettyjen joukossa. [Ef. 1:18; Kol. 1:12; 1. Piet. 1:4]julistajia riittää joten niitä julistajia JUMALA EI
KAIPAA. JUMALA ETSII OMANSA heidät kouluttaa ja
TYÖHÖNSÄ ASETTAA.
- kolme miestä
tottelevat Jumalan Sanaa kuin Armi ja hassu , jotka vain pullistelevat uskonsa kanssa täällä netissä.
Jeesushan sanoo:
"Menkää teille ja aitovierille ja KUTSUKAA KEITÄ
IKINÄ TAPAATTE!
Ei Jeesus puhunut netistä mitään!- Suni-lahkoon!
!!!!!!!
Suni-lahkoon! kirjoitti:
!!!!!!!
Kirkkoihin ynnämuihin ihmiskäsin tehtyihin temppeleihin vaikka näinkin sanotaan:
Jumala, joka on luonut maailman ja kaiken, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu ihmiskäsin tehdyissä temppeleissä. Häntä ei myöskään palvella ihmiskäsin, ikäänkuin hän tarvitsisi jotakin - ITSE HÄN ANTAA KAIKILLE ELÄMÄN, HENGEN JA KAIKEN MUUN.
Apt. 17:24-25- Jumala ei tosin asu
Hssu kirjoitti:
Kirkkoihin ynnämuihin ihmiskäsin tehtyihin temppeleihin vaikka näinkin sanotaan:
Jumala, joka on luonut maailman ja kaiken, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu ihmiskäsin tehdyissä temppeleissä. Häntä ei myöskään palvella ihmiskäsin, ikäänkuin hän tarvitsisi jotakin - ITSE HÄN ANTAA KAIKILLE ELÄMÄN, HENGEN JA KAIKEN MUUN.
Apt. 17:24-25käsin tehdyissä temppeleissä, mutta koska me emme
ole Jumalia, me tarvitsemme temppelin, eli katon
päämme päälle, jossa voimme palvella Jumalaa!!!!
Alkuseurakuntakin kokoontui temppelin pylväskäytävässä! Jumala ei tosin asu kirjoitti:
käsin tehdyissä temppeleissä, mutta koska me emme
Alkuseurakuntakin kokoontui temppelin pylväskäytävässä!Jumalankuvin sommiteltua ja miksi juuri temppelin?
Miten jumalien kuvat soveltuvat Jumalan temppeliin? Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut:
- Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan.
Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani.
2. Kor 6:16
Sanasta temppeli tulee väkisin mieleen jumalankuvin sommiteltu rakennus.- ovat kuvien palvojia,
Hssu kirjoitti:
Jumalankuvin sommiteltua ja miksi juuri temppelin?
Miten jumalien kuvat soveltuvat Jumalan temppeliin? Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut:
Sanasta temppeli tulee väkisin mieleen jumalankuvin sommiteltu rakennus.mutta vapaiden suuntien temppeleissä ei ole
kuvia!!!!!!
Me olemme kyllä Jumalan temppeleitä, mutta taitai-
si talvella tulla vilu, jos seurakunta kokoontuisi
-30 asteen pakkasessa ulkosalla.
Taitaisi ehtoollisleipäkin jäätyä!
Hebr 10:25 varoittaa meitä jättämästä
oman seurakunnan kokousta!!!!
Mutta Sunihan halveksii Jumalan sanaa ja Jumalan
seurakuntaa! ovat kuvien palvojia, kirjoitti:
mutta vapaiden suuntien temppeleissä ei ole
kuvia!!!!!!
seurakuntaa!Kyllä löytyy, joissa matkitaan Jumalan seurakuntaa, vaikka pitäisi olla yhtä. Itsekin mainitsit jo kaksi.
En ole varma miksi toit Teuvon tähän keskusteluun, mutta valhetta oli tuo sinun väite hänestä.- halveksi Jumalan
Hssu kirjoitti:
Kyllä löytyy, joissa matkitaan Jumalan seurakuntaa, vaikka pitäisi olla yhtä. Itsekin mainitsit jo kaksi.
En ole varma miksi toit Teuvon tähän keskusteluun, mutta valhetta oli tuo sinun väite hänestä.seurakuntaa, siis niitä, jotka ovat eri mieltä
hänen kanssaan? halveksi Jumalan kirjoitti:
seurakuntaa, siis niitä, jotka ovat eri mieltä
hänen kanssaan?Osoitat, että se on Jumalan seurakunta? Niitä kun pitäisi olla vain YKSI.
- ja tekee.
Hssu kirjoitti:
Jumalankuvin sommiteltua ja miksi juuri temppelin?
Sanasta temppeli tulee väkisin mieleen jumalankuvin sommiteltu rakennus.Orttodoksien kuvat ovat pyhiä kuvia, kokeile ja mene ja tuhoa yksi kuva niin tiedät kenen kanssa ole tekemisissä.
Äläkä täältä ammu tehottomia nuoliasi Jumalaa päin.
Mene ja kokeile. Jumala ei tosin asu kirjoitti:
käsin tehdyissä temppeleissä, mutta koska me emme
Alkuseurakuntakin kokoontui temppelin pylväskäytävässä!TE tarvitsette mitä milloinkin loistokasta hohdokasta mahtavaa jne...
MUTTA JUMALA EI TARVITSE. JUMALA ETSII IHMISTÄ
YHTEYTEENSÄ palvelukseensa TÄMÄN PAHAN MAAILMAN
AJAN VALOKSI, LOISTOKSI, IANKAIKKISEN ELÄMÄN TIEN NÄYTTÄJIKSI.ovat kuvien palvojia, kirjoitti:
mutta vapaiden suuntien temppeleissä ei ole
kuvia!!!!!!
seurakuntaa!kun kristityt ovat niin omahyväistä porukkaa
etteivät he raaski muita luoksensa laskea.
Siis aivan HÖPÖ puhetta tarvitaan komea rakennus
että voidaan kokoontua, vaikka KAIKILLA on katto
jonka alla kokoontua.ja tekee. kirjoitti:
Orttodoksien kuvat ovat pyhiä kuvia, kokeile ja mene ja tuhoa yksi kuva niin tiedät kenen kanssa ole tekemisissä.
Mene ja kokeile.Ortodoksien uskosta jäisi jos kuvat otettaisiin pois, TYHJÄÄ. Kuvia ei tarvita jos Jeesus on sydämessä.
Eipä ole Jumala minua kehottanut kenenkään omaisuutta särkemään, eikä siihen ole haluakaan.- Et siis
Hssu kirjoitti:
Ortodoksien uskosta jäisi jos kuvat otettaisiin pois, TYHJÄÄ. Kuvia ei tarvita jos Jeesus on sydämessä.
Eipä ole Jumala minua kehottanut kenenkään omaisuutta särkemään, eikä siihen ole haluakaan.Et siis uskalla kokeilla Jumalaa???
- Jumala.
Hssu kirjoitti:
Ortodoksien uskosta jäisi jos kuvat otettaisiin pois, TYHJÄÄ. Kuvia ei tarvita jos Jeesus on sydämessä.
Eipä ole Jumala minua kehottanut kenenkään omaisuutta särkemään, eikä siihen ole haluakaan.Minä en näe sydämmessäsi Jeesusta.
ja tekee. kirjoitti:
Orttodoksien kuvat ovat pyhiä kuvia, kokeile ja mene ja tuhoa yksi kuva niin tiedät kenen kanssa ole tekemisissä.
Mene ja kokeile.Jumala kuvia eikä patsaita:
Älä tee itsellesi patsasta äläkä muutakaan jumalankuvaa, älä siitä, mikä on ylhäällä taivaalla, älä siitä, mikä on alhaalla maan päällä, äläkä siitä, mikä on vesissä maan alla.
2. Moos 20:4
Jeesus tahtoo hänen tahtonsa noudattamista, ei ulkoisten asioiden palvomista.
Jeesus vastasi:
Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen.
Se, joka ei minua rakasta, ei noudata minun sanaani - mutta sana, jonka te kuulette, ei ole minun omani, vaan Isän, joka on minut lähettänyt.
Joh. 14:23Et siis kirjoitti:
Et siis uskalla kokeilla Jumalaa???
Jeesus vastasi hänelle: On myös kirjoitettu: Älä kiusaa Herraa, Jumalaasi. Matt. 4:7
Jumalaa en uskalla enkä halua kokeilla enkä Saatanaa saa pelätä:
Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin. Matt. 10:28
Tuo sinun kysymys kuvastaa vain ortodoksien kuvien palvonnan tärkeyttä.- siis.
Hssu kirjoitti:
Jeesus vastasi hänelle: On myös kirjoitettu: Älä kiusaa Herraa, Jumalaasi. Matt. 4:7
Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin. Matt. 10:28
Tuo sinun kysymys kuvastaa vain ortodoksien kuvien palvonnan tärkeyttä.Minä uskallan.
Tarkotan Jumalan pyhyyttä. Jumala. kirjoitti:
Minä en näe sydämmessäsi Jeesusta.
Et sinä vaikka nimimerkiksesi hänen nimensä laitoitkin ja siinä ei kyllä Jumalan pelko kuvastu.
Oikein sanoit vaikkakin vain kiusataksesi, sillä ei Jeesus sydämessäni vielä olekaan vaan ohjaa ulkopuolelta.- eröity,
Hssu kirjoitti:
Et sinä vaikka nimimerkiksesi hänen nimensä laitoitkin ja siinä ei kyllä Jumalan pelko kuvastu.
Oikein sanoit vaikkakin vain kiusataksesi, sillä ei Jeesus sydämessäni vielä olekaan vaan ohjaa ulkopuolelta.Olen aina sanonut "jos luoja suo".
Jos tuntisit minut paremmin, hylkäisit TS,n opit.
Hän on eksynt täysin.
Rakkaudella sinua kutsun,
älä mene hatariin kelkkoihin jotka tulessa palaa.
Äläkä opeta, jos olet kyselijän osassa. Hssu kirjoitti:
Tuo sinun kysymys kuvastaa vain ortodoksien kuvien palvonnan tärkeyttä.kyseinen ihminen tekee koko ajan kiusaa Jumalaa
kun hän Jumalan oman kimppuun saastaisilla viesteillään käy.
Järkyttävää ETTEI voi nähdä ja VIELÄKIN JÄRKYTTÄVÄMPÄÄ on ETTEI
TAHDOKKAAN TULLA NÄKEMÄÄN.eröity, kirjoitti:
Olen aina sanonut "jos luoja suo".
Hän on eksynt täysin.
Äläkä opeta, jos olet kyselijän osassa.HATARA???
eröity, kirjoitti:
Olen aina sanonut "jos luoja suo".
Hän on eksynt täysin.
Äläkä opeta, jos olet kyselijän osassa.Vastaan kysyttäessä jos voin ja tuon ajatuksiani tänne. Jos keskustelua syntyy niin sitten syntyy, koskaan ei ole pakko minun avauksiani tai vastauksiani avata.
ArmiK kirjoitti:
kyseinen ihminen tekee koko ajan kiusaa Jumalaa
kun hän Jumalan oman kimppuun saastaisilla viesteillään käy.
Järkyttävää ETTEI voi nähdä ja VIELÄKIN JÄRKYTTÄVÄMPÄÄ on ETTEI
TAHDOKKAAN TULLA NÄKEMÄÄN.Menettäisi jos pyytäisi Jumalaa näyttämään mikä on totuus. Mutta kun sitä omaa uskoa ei uskalleta kyseenalaistaa edes sitä vertaa. Ja jos se oikea olisi niin kyllähän Jumala senkin näyttäisi.
Mistä teidän keskinäiset kiistanne ja taistelunne syntyvät? Mistäpä muusta kuin haluistanne, jotka käyvät taistelua teidän ruumiissanne.
Te himoitsette, mutta jäätte vaille, kiihkon ja kateuden vallassa te vaikka riistätte hengen toisiltanne, mutta ette silti saavuta päämääräänne. TE TAISTELETTE JA ISKETTE YHTEEN, MUTTA JÄÄTTE VAILLE, KOSKA ETTE PYYDÄ.
Jaak. 4:1-2Hssu kirjoitti:
Menettäisi jos pyytäisi Jumalaa näyttämään mikä on totuus. Mutta kun sitä omaa uskoa ei uskalleta kyseenalaistaa edes sitä vertaa. Ja jos se oikea olisi niin kyllähän Jumala senkin näyttäisi.
Mistä teidän keskinäiset kiistanne ja taistelunne syntyvät? Mistäpä muusta kuin haluistanne, jotka käyvät taistelua teidän ruumiissanne.
Te himoitsette, mutta jäätte vaille, kiihkon ja kateuden vallassa te vaikka riistätte hengen toisiltanne, mutta ette silti saavuta päämääräänne. TE TAISTELETTE JA ISKETTE YHTEEN, MUTTA JÄÄTTE VAILLE, KOSKA ETTE PYYDÄ.
Jaak. 4:1-2OMAN saastaisen elämänsä. Ja se on luonnolliselle
ihmiselle kauhistus.
Mutta ilman OMAN elämän menettämistä IHMINEN EI OLE KELVOLLINEN JUMALALLE.
Joten ihmisen TÄRKEIMMÄSTÄ ASIASTA ON KYSYMYS
MISSÄ TAHTOO IÄISYYTENSÄ VIETTÄÄ.
Siis jos tahtoo pelastaa OMAN elämänsä kadottaa sen,
mutta joka kadottaa OMAN elämänsä hän tulee löytämään sen.- niin,.
Hssu kirjoitti:
Vastaan kysyttäessä jos voin ja tuon ajatuksiani tänne. Jos keskustelua syntyy niin sitten syntyy, koskaan ei ole pakko minun avauksiani tai vastauksiani avata.
>En opeta<
Mutta uskomaton on tämän ketjun sinun aloitus?
Muista joka lukee ne kolmen miehen kutsun Jumala kutsuu sinua.
ja sinä opeillas menet tyrimään,
ajattele ennenkuin kirjoitat noin päätöntä.
Mutta muistä tämä"Jumala antaa kasvun"
Jos minä olen sivumennen lukassa tuon millä aloitit, menee jokin aika ja muistuu sitten mieleen kun on harmit päällä "Jumala kutsuu",
ja lähden etsimään sitä minkä lehti lupas.
MUISTA JUMALA ANTAA KASVUN. niin,. kirjoitti:
>En opeta<
Mutta uskomaton on tämän ketjun sinun aloitus?
Muista joka lukee ne kolmen miehen kutsun Jumala kutsuu sinua.
ja sinä opeillas menet tyrimään,
ajattele ennenkuin kirjoitat noin päätöntä.
Mutta muistä tämä"Jumala antaa kasvun"
Jos minä olen sivumennen lukassa tuon millä aloitit, menee jokin aika ja muistuu sitten mieleen kun on harmit päällä "Jumala kutsuu",
ja lähden etsimään sitä minkä lehti lupas.
MUISTA JUMALA ANTAA KASVUN.Vääryyden ihminen tulee Saatanan vaikutuksesta suurella voimalla, TEHDEN PETOLLISIA TUNNUSTEKOJA JA IHMEITÄ.
Hänen vääryytensä pettää ne, jotka joutuvat kadotukseen, koska he eivät ole rakastaneet totuutta, joka olisi pelastanut heidät.
Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen,
ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden.
2. Tess 2:9-12- sana on Jumalan sanaa.
Hssu kirjoitti:
Vääryyden ihminen tulee Saatanan vaikutuksesta suurella voimalla, TEHDEN PETOLLISIA TUNNUSTEKOJA JA IHMEITÄ.
Hänen vääryytensä pettää ne, jotka joutuvat kadotukseen, koska he eivät ole rakastaneet totuutta, joka olisi pelastanut heidät.
Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen,
ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden.
2. Tess 2:9-12>>>Hänen vääryytensä pettää ne,
jotka joutuvat kadotukseen,>Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, sana on Jumalan sanaa. kirjoitti:
>>>Hänen vääryytensä pettää ne,
jotka joutuvat kadotukseen,>Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen,Sinä väistit kysymyksen. Ja taas piti Teuvo tuoda tähän vaikka ei varmasti kysymykseni liittynyt häneen mitenkään.
Jumalan rakkaudesta:
Mutta joka noudattaa hänen sanaansa, hänessä Jumalan rakkaus on todella saavuttanut päämääränsä. Tästä me tiedämme olevamme hänen yhteydessään.
Sen, joka sanoo pysyvänsä hänessä, tulee myös elää samalla tavoin kuin hän eli.
1. Joh. 2:5-6
Tuo minun kysymys oli mielestäni ihan yksinkertainen ja ei tarvitse muistuttaa päivänselvistä asioista.- missä en ole
Hssu kirjoitti:
Sinä väistit kysymyksen. Ja taas piti Teuvo tuoda tähän vaikka ei varmasti kysymykseni liittynyt häneen mitenkään.
Jumalan rakkaudesta:
Mutta joka noudattaa hänen sanaansa, hänessä Jumalan rakkaus on todella saavuttanut päämääränsä. Tästä me tiedämme olevamme hänen yhteydessään.
Sen, joka sanoo pysyvänsä hänessä, tulee myös elää samalla tavoin kuin hän eli.
1. Joh. 2:5-6
Tuo minun kysymys oli mielestäni ihan yksinkertainen ja ei tarvitse muistuttaa päivänselvistä asioista.>>>Mutta joka noudattaa hänen sanaansa,
missä en ole kirjoitti:
>>>Mutta joka noudattaa hänen sanaansa,
Mitä olet tehnyt tai jättänyt tekemättä, mutta yleensä noita Raamatun rakkaus kohtia tuodaan peittämään kaikkea muuta.
missä en ole kirjoitti:
>>>Mutta joka noudattaa hänen sanaansa,
Oletko noudattanut tätä:
Etsikää ENNEN KAIKKEA Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskasta tahtoaan, niin teille annetaan kaikki tämäkin. Matt. 6:33
Voihan olla että nämä 3 miestä ovat Jumalan käytössä eli silloinhan kutsuja on Jumala.
Me ihmiset ollaan erillaisia persoonia ja Jumalan luomuksia, meihin voi myös Jumala vedota eri konsteilla.
1.kor.9:19-22:"19 Sillä vaikka minä olen riippumaton kaikista, olen tehnyt itseni kaikkien palvelijaksi, voittaakseni niin monta kuin suinkin,
20 ja olen ollut juutalaisille ikäänkuin juutalainen, voittaakseni juutalaisia; lain alaisille ikäänkuin lain alainen, vaikka itse en ole lain alainen, voittaakseni lain alaiset;
21 ilman lakia oleville ikäänkuin olisin ilman lakia-vaikka en ole ilman Jumalan lakia, vaan olen Kristuksen laissa-voittaakseni ne, jotka ovat ilman lakia;
22 heikoille minä olen ollut heikko, voittaakseni heikot; kaikille minä olen ollut kaikkea, pelastaakseni edes muutamia."
Näin siis Paavalikin.On niin monen eriseurakunnan julistajaa ja sanantuojaa, että ei heitä voi Paavaliin verrata, sen ajan seurakunta oli kuitenkin vain se YKSI seurakunta samassa hengessä.
Ja sanotaan myös näin:
Etsikää ENNEN KAIKKEA Jumalan valtakuntaa ja HÄNEN vanhurskasta tahtoaan, niin teille annetaan kaikki tämäkin. Matt. 6:33
Tätä kautta se YKSI seurakunta muodostuu, Jumala itse sen muodostaa antamalla jokaiselle jäsenelle saman hengen. Näin ei ole vaaraa joutua "välistävetäjien" kautta johonkin ihmisen kyhäämään seurakuntaan.- kyhäämään
Hssu kirjoitti:
On niin monen eriseurakunnan julistajaa ja sanantuojaa, että ei heitä voi Paavaliin verrata, sen ajan seurakunta oli kuitenkin vain se YKSI seurakunta samassa hengessä.
Ja sanotaan myös näin:
Etsikää ENNEN KAIKKEA Jumalan valtakuntaa ja HÄNEN vanhurskasta tahtoaan, niin teille annetaan kaikki tämäkin. Matt. 6:33
Tätä kautta se YKSI seurakunta muodostuu, Jumala itse sen muodostaa antamalla jokaiselle jäsenelle saman hengen. Näin ei ole vaaraa joutua "välistävetäjien" kautta johonkin ihmisen kyhäämään seurakuntaan."seurakuntaan", joka on irvikuva raamatullisesta seurakunnasta. Siinähän Suni itse on kaiken alku
ja loppu, suu ja pää!
Raamatullisessa
seurakunnassahan on opettajat, paimenet profeetat,
vanhimmat, apostolit, evankelista jne.
Ef 4:11 kyhäämään kirjoitti:
"seurakuntaan", joka on irvikuva raamatullisesta seurakunnasta. Siinähän Suni itse on kaiken alku
ja loppu, suu ja pää!
Raamatullisessa
Ef 4:11On tuo mitä sanoit sillä se ei ole mikään Sunin kyhäämä vaan ne joissa Pyhä Henki ON, ovat Jeesuksen oikeasti kohdanneet ja Jeesus ITSE on heidät pelastanut. Et tietenkään sitä usko.
kyhäämään kirjoitti:
"seurakuntaan", joka on irvikuva raamatullisesta seurakunnasta. Siinähän Suni itse on kaiken alku
ja loppu, suu ja pää!
Raamatullisessa
Ef 4:11Tässä on Raamatun totuus siitä, miten ja miksi Jumalan huoneista
tuli rosvojen luolia - näitä ihmiskäsin tehtyjä temppeleitä.
"Jerusalem, Jerusalem! Sinä tapat profeetat ja kivität ne, jotka on lähetetty
sinun luoksesi. Miten monesti olenkaan tahtonut koota lapsesi, niin kuin
kanaemo kokoaa poikaset siipiensä suojaan! Mutta te ette tahtoneet tulla.
Kuulkaa siis: teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille. Sillä minä sanon
teille, että ette te ette minua tästedes näe ennen kuin sanotte: 'Siunattu
olkoon hän, joka tulee Herran nimessä."
Ja tänä päivänä ovat kaikki Herran nimessä, hänen Henkensä kanssa tälläkin
palstalla kirottuja sunilaisia, vaikka totuus ei teidän kenenkään keskellä ole
koskaan ennen ollut niin lähellä, kuin se tänä päivänä on.
Vuonna 70 Jumala todella poisti lopullisesti kaikki maailman temppelit
omasta käytöstään ja todistukseksi antoi roomalaisten tuhota
oman rakkaan temppelinsäkin niin perusteellisesti, että Jeesuksen
ennustus sen kohtalosta täydellisesti tuhoutui: "Tähän ei jää kiveä kiven päälle:"
Ja Jeesuksen ennustus perustui Jumalan profeetoille antamaan ennustukseen:
"Oman majansa hän tuhosi, hävitti puutarhansa, löi maan tasalle pyhäkkönsä.
Juhlapäivän ja sapatin hän antoi unohtua Siionissa. Kauhistuttavassa
vihassaan hän hylkäsi kuninkaan (siis esivallan) ja papit.
Myös oman alttarinsa hän jätti, hylkäsi temppelinsä. Hän antoi
vihollisen käsiin palatsit ja muurit.
Herra oli päättänyt hävittää Siionin muurit. Tarkoin hän tiesi, mitä teki.
Ei hän vetänyt kättään tuhoamasta: valli ja muuri itkivät kohtaloaan,
yhdessä ne sortuivat."
Miksi Jumala tällaisen teon teki. Sekin on selvästi ilmoitettu:
"Herra päästi kiivautensa purkautumaan, vuodatti koko hehkuvan vihansa.
Hän sytytti Siionin tuleen, poltti sen perustuksia myöten.
Eivät uskoneet maan piirin kuninkaat, ei tullut kenenkään mieleen,
että jonakin päivänä vainooja ja vihollinen tulisi sisään Jerusalemin porteista.
Tämä tapahtui profeettojen syntien tähden, pappien rikkomusten tähden,
he vuodattivat kaupungissa viattomien verta. Silmät sokeina he nyt
harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa. Vaatteita, joihin
eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään."
Siksi Jeesus ei suostunut tähän Saatanan mahtavaan tarjoukseen, jolla
hän suostutteli häntä näine rakennustensa johtajaksi:
"Kaiken tämän, koko maailman ja sen loiston minä annan sinun valtaasi,
sillä se on annettu minun haltuuni ja minä voin antaa sen kenelle tahdo.
Jos kumarrat minua, tämä kaikki on sinun."
Jeesus ei kumartanut, mutta sitten tulivatkin ne, jotka kumarsivat, Saatanan
pettämät antikristukset: paavit, piispat, patriarkat, papit, metropoliitat, saarnaajat,
evankelistat, julistustyöntekijät, uudelleen kastajat, kaatajat jne...
Pyhän Hengen kutsuma Paavalikin kaiken tämän tietoonsa sai, kun tästäkin
totuudesta näin selvästi kirjoitti:
"Kristus ei mennytkään ihmiskäsin tehtyyn pyhäkköön, joka on vain todellisen
pyhäkön kuva, vaan itse taivaaseen ollakseen nyt Jumalan edessä puhumassa
meidän puolestamme."
"Ensimmäisellä liitolla oli siis jumalanpalvelusta koskevat säädöksensä ja
pyhäkkö maan päällä."
Mutta ei enää Uudella liitolla:
"Jumala, joka on luonut maailman ja kaiken, mitä siinä on, hän, joka on taivaan
ja maan Herra, ei asu ihmiskäsin tehdyissä temppeleissä.
Häntä ei myöskään palvella ihmiskäsin, ikään kuin hän tarvitsisi jotakin - itse
hän antaa kaikille elämän, hengen ja kaiken muun."
Sinulle lienee mahdotonta ymmärtää, miten Saatana todella kaikessa matkii
Jumalaa? Kun se 300-luvulla maailman lopullisesti hallintaansa sai, ja sai
palvelijansa rakentamaan hänelle noita ihmiskäsin tehtyjä temppeleitä, niin
se pisti palvelijansa siellä matkimaan Vanhan liiton temppelitoimintaa.
Ja noiden temppelien prototyypin se rakensi heti kohta vedenpaisumuksen
jälkeen. Lue 1.Moos.11: 1-2. Ja erittäin merkittävät ovat sanat, jotka Jumala
lausui, kun Poikansa kanssa tuota mahtavuutta katseli:
"Tämä, mitä he nyt ovat saaneet aikaan, on vasta alkua. Nyt he pystyvät
tekemään mitä tahansa."
Ja vaikka Jumala tuolloin sekoitti ihmisten kielet, niin kyllä Saatana sai temppelinsä
rakentajia kaikista maailman kielistä, kun Jumala antoi sille täyden vallan viedä
noiden rakennustensa kautta kadotukseen kaikki totuudesta luopuneet:
"Jumala näet panee heidät toimimaan oman suunnitelmansa mukaisesti. Siksi
he myös yksissä tuumin antavat kuninkaanvaltansa Pedolle siihen saakka,
kun Jumalan sanat toteutuvat.
Nainen, jonka näit on se suuri kaupunki, joka hallitsee maailman kaikkia hallitsijoita."
Ja tuo suuri kaupunki on Vatikaani:
"Suuri Babylon, maailman porttojen ja iljetysten äiti."
Portot ovat seurakuntia, ja iljetykset Saatanan synagogia eli temppeleitä, kirkkoja,
rukoushuoneita ja jopa telttamajoja, joissa rajua eksytystä pidetään voimassa
siihen hetkeen sakka, kun ihmiskunnan tuho alkaa: ihmiskäsin tehdyistä
jumalanhuoneista:
"On tullut tuomion aika, ja tuomio alkaa Jumalan huoneesta. Mutta jos se alkaa
meistä, mikä onkaan niiden loppu, jotka eivät taivu uskomaan Jumalan
evankeliumia" eli totuutta.- Sunin törmäämisestä
Hssu kirjoitti:
On tuo mitä sanoit sillä se ei ole mikään Sunin kyhäämä vaan ne joissa Pyhä Henki ON, ovat Jeesuksen oikeasti kohdanneet ja Jeesus ITSE on heidät pelastanut. Et tietenkään sitä usko.
ahtaaseen porttiin.
Ei Pyhän-Hengen synnyttämä seurakunta ole noin armoton tuomitseva!!!!
Missä tuossa Sunin "seurakunnassa" ovat vanhimmat,
jotka valvovat opetusta?-
Tiit 1:5 Sunin törmäämisestä kirjoitti:
ahtaaseen porttiin.
Tiit 1:5On heidän sydämessään, Jeesuksen henki, joka ohjaa heitä ja niitä joiden sydämessä hän ei vielä ole, niitä hän ohjaa ulkopuolelta.
- sinut harhaopettajaksi:
TeuvoSuni kirjoitti:
Tässä on Raamatun totuus siitä, miten ja miksi Jumalan huoneista
tuli rosvojen luolia - näitä ihmiskäsin tehtyjä temppeleitä.
"Jerusalem, Jerusalem! Sinä tapat profeetat ja kivität ne, jotka on lähetetty
sinun luoksesi. Miten monesti olenkaan tahtonut koota lapsesi, niin kuin
kanaemo kokoaa poikaset siipiensä suojaan! Mutta te ette tahtoneet tulla.
Kuulkaa siis: teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille. Sillä minä sanon
teille, että ette te ette minua tästedes näe ennen kuin sanotte: 'Siunattu
olkoon hän, joka tulee Herran nimessä."
Ja tänä päivänä ovat kaikki Herran nimessä, hänen Henkensä kanssa tälläkin
palstalla kirottuja sunilaisia, vaikka totuus ei teidän kenenkään keskellä ole
koskaan ennen ollut niin lähellä, kuin se tänä päivänä on.
Vuonna 70 Jumala todella poisti lopullisesti kaikki maailman temppelit
omasta käytöstään ja todistukseksi antoi roomalaisten tuhota
oman rakkaan temppelinsäkin niin perusteellisesti, että Jeesuksen
ennustus sen kohtalosta täydellisesti tuhoutui: "Tähän ei jää kiveä kiven päälle:"
Ja Jeesuksen ennustus perustui Jumalan profeetoille antamaan ennustukseen:
"Oman majansa hän tuhosi, hävitti puutarhansa, löi maan tasalle pyhäkkönsä.
Juhlapäivän ja sapatin hän antoi unohtua Siionissa. Kauhistuttavassa
vihassaan hän hylkäsi kuninkaan (siis esivallan) ja papit.
Myös oman alttarinsa hän jätti, hylkäsi temppelinsä. Hän antoi
vihollisen käsiin palatsit ja muurit.
Herra oli päättänyt hävittää Siionin muurit. Tarkoin hän tiesi, mitä teki.
Ei hän vetänyt kättään tuhoamasta: valli ja muuri itkivät kohtaloaan,
yhdessä ne sortuivat."
Miksi Jumala tällaisen teon teki. Sekin on selvästi ilmoitettu:
"Herra päästi kiivautensa purkautumaan, vuodatti koko hehkuvan vihansa.
Hän sytytti Siionin tuleen, poltti sen perustuksia myöten.
Eivät uskoneet maan piirin kuninkaat, ei tullut kenenkään mieleen,
että jonakin päivänä vainooja ja vihollinen tulisi sisään Jerusalemin porteista.
Tämä tapahtui profeettojen syntien tähden, pappien rikkomusten tähden,
he vuodattivat kaupungissa viattomien verta. Silmät sokeina he nyt
harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa. Vaatteita, joihin
eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään."
Siksi Jeesus ei suostunut tähän Saatanan mahtavaan tarjoukseen, jolla
hän suostutteli häntä näine rakennustensa johtajaksi:
"Kaiken tämän, koko maailman ja sen loiston minä annan sinun valtaasi,
sillä se on annettu minun haltuuni ja minä voin antaa sen kenelle tahdo.
Jos kumarrat minua, tämä kaikki on sinun."
Jeesus ei kumartanut, mutta sitten tulivatkin ne, jotka kumarsivat, Saatanan
pettämät antikristukset: paavit, piispat, patriarkat, papit, metropoliitat, saarnaajat,
evankelistat, julistustyöntekijät, uudelleen kastajat, kaatajat jne...
Pyhän Hengen kutsuma Paavalikin kaiken tämän tietoonsa sai, kun tästäkin
totuudesta näin selvästi kirjoitti:
"Kristus ei mennytkään ihmiskäsin tehtyyn pyhäkköön, joka on vain todellisen
pyhäkön kuva, vaan itse taivaaseen ollakseen nyt Jumalan edessä puhumassa
meidän puolestamme."
"Ensimmäisellä liitolla oli siis jumalanpalvelusta koskevat säädöksensä ja
pyhäkkö maan päällä."
Mutta ei enää Uudella liitolla:
"Jumala, joka on luonut maailman ja kaiken, mitä siinä on, hän, joka on taivaan
ja maan Herra, ei asu ihmiskäsin tehdyissä temppeleissä.
Häntä ei myöskään palvella ihmiskäsin, ikään kuin hän tarvitsisi jotakin - itse
hän antaa kaikille elämän, hengen ja kaiken muun."
Sinulle lienee mahdotonta ymmärtää, miten Saatana todella kaikessa matkii
Jumalaa? Kun se 300-luvulla maailman lopullisesti hallintaansa sai, ja sai
palvelijansa rakentamaan hänelle noita ihmiskäsin tehtyjä temppeleitä, niin
se pisti palvelijansa siellä matkimaan Vanhan liiton temppelitoimintaa.
Ja noiden temppelien prototyypin se rakensi heti kohta vedenpaisumuksen
jälkeen. Lue 1.Moos.11: 1-2. Ja erittäin merkittävät ovat sanat, jotka Jumala
lausui, kun Poikansa kanssa tuota mahtavuutta katseli:
"Tämä, mitä he nyt ovat saaneet aikaan, on vasta alkua. Nyt he pystyvät
tekemään mitä tahansa."
Ja vaikka Jumala tuolloin sekoitti ihmisten kielet, niin kyllä Saatana sai temppelinsä
rakentajia kaikista maailman kielistä, kun Jumala antoi sille täyden vallan viedä
noiden rakennustensa kautta kadotukseen kaikki totuudesta luopuneet:
"Jumala näet panee heidät toimimaan oman suunnitelmansa mukaisesti. Siksi
he myös yksissä tuumin antavat kuninkaanvaltansa Pedolle siihen saakka,
kun Jumalan sanat toteutuvat.
Nainen, jonka näit on se suuri kaupunki, joka hallitsee maailman kaikkia hallitsijoita."
Ja tuo suuri kaupunki on Vatikaani:
"Suuri Babylon, maailman porttojen ja iljetysten äiti."
Portot ovat seurakuntia, ja iljetykset Saatanan synagogia eli temppeleitä, kirkkoja,
rukoushuoneita ja jopa telttamajoja, joissa rajua eksytystä pidetään voimassa
siihen hetkeen sakka, kun ihmiskunnan tuho alkaa: ihmiskäsin tehdyistä
jumalanhuoneista:
"On tullut tuomion aika, ja tuomio alkaa Jumalan huoneesta. Mutta jos se alkaa
meistä, mikä onkaan niiden loppu, jotka eivät taivu uskomaan Jumalan
evankeliumia" eli totuutta.2. Tim 2:24
Mutta Jumalan palvelijan ei sovi riidellä, vaan
hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
Hänen tulee sävyisästi ojentaa vastustelijoita,
ehkäpä Jumala antaa heille mielenmuutoksen." Sunin törmäämisestä kirjoitti:
ahtaaseen porttiin.
Tiit 1:5Pelkkiä armo tai rakkaus sanoja puhuessaan:
Koska Jumala on katsonut meidät kelvollisiksi julistamaan evankeliumia, me emme puhuessamme pyri olemaan mieliksi IHMISILLE VAAN JUMALALLE, joka tutkii sydämemme.
Emme ole KOSKAAN puhuneet mielistelevin sanoin, sen te tiedätte; emme ole salaa ajaneet omia etujamme, siitä Jumala on todistajamme.
Emme ole yrittäneet saada kunniaa ihmisiltä, emme teiltä emmekä muilta. Tess. 2:4-6sinut harhaopettajaksi: kirjoitti:
2. Tim 2:24
Mutta Jumalan palvelijan ei sovi riidellä, vaan
hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
Hänen tulee sävyisästi ojentaa vastustelijoita,
ehkäpä Jumala antaa heille mielenmuutoksen."totuuden kertominen on riidan haastamista. Jos näin ei olisi,
ei Jeesuksenkaan olisi tarvinnut tästä Isälle jäähyväisrukouksessa kertoa:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen
maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan niin kuin en minäkään kuulut."
Jokainen Kristukselta Hengen saanut ihminen on tässä Saatanan
haltuun jätetyssä maailmassa vieraan vallan agentti, jolla
ei ole edes esivallan antamaa lainsuojaa:
"Kun teitä viedään luovutettavaksi viranomaisille, älkää etukäteen
olko huolissanne siitä mitä puhuisitte. Puhukaa ne sanat, jotka
teille tuona hetkenä annetaan. Silloin ette puhu te, vaan Pyhä Henki."- m uuan uskova
TeuvoSuni kirjoitti:
totuuden kertominen on riidan haastamista. Jos näin ei olisi,
ei Jeesuksenkaan olisi tarvinnut tästä Isälle jäähyväisrukouksessa kertoa:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen
maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan niin kuin en minäkään kuulut."
Jokainen Kristukselta Hengen saanut ihminen on tässä Saatanan
haltuun jätetyssä maailmassa vieraan vallan agentti, jolla
ei ole edes esivallan antamaa lainsuojaa:
"Kun teitä viedään luovutettavaksi viranomaisille, älkää etukäteen
olko huolissanne siitä mitä puhuisitte. Puhukaa ne sanat, jotka
teille tuona hetkenä annetaan. Silloin ette puhu te, vaan Pyhä Henki."Sinähän suorastaan kerjäät riitaa ja parjaat jokaista joka ei tanssi pillisi mukaan. Onko sinulla sairaalloinen halu kokea jotain marttyyriutta? Oppisi ei ole Raamatun mukaista ja tukeudut yksittäisiin jakeisiin, koska et ymmärrä koko totuutta. Mutta Jumala on pitkämielinen ja sinäkin voit pelastua tekemällä parannuksen ja luopumalla kotokutoisesta harhaopistasi. Etsi niin löytät. Löydät totuuden. Siunausta sinulle ja ymmärrystä vaelluksellellasi.
m uuan uskova kirjoitti:
Sinähän suorastaan kerjäät riitaa ja parjaat jokaista joka ei tanssi pillisi mukaan. Onko sinulla sairaalloinen halu kokea jotain marttyyriutta? Oppisi ei ole Raamatun mukaista ja tukeudut yksittäisiin jakeisiin, koska et ymmärrä koko totuutta. Mutta Jumala on pitkämielinen ja sinäkin voit pelastua tekemällä parannuksen ja luopumalla kotokutoisesta harhaopistasi. Etsi niin löytät. Löydät totuuden. Siunausta sinulle ja ymmärrystä vaelluksellellasi.
Kristukselta saamani tehtävän mukaisesti, jonka hän minulle 8.11.1988 kello 03.30 antoi:
"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo
mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
Menet, minne minä sinut lähetän, ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun
puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut. Äläkä
heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman
minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."
Sairaaloisestiko Jeesuskin ja hänen useimmat opetuslapset hakivat
martyyriutta, ja heidät kaikki juuri siitä syystä tapettiin. Niinkö?
Voisitko selittää minulle, miten Saatana on sinulle
selittänyt nämäkin Jeesuksen sanat:
"Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa?
En suinkaan, vaan riitaa!"- Tästedes saman
TeuvoSuni kirjoitti:
Kristukselta saamani tehtävän mukaisesti, jonka hän minulle 8.11.1988 kello 03.30 antoi:
"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo
mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
Menet, minne minä sinut lähetän, ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun
puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut. Äläkä
heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman
minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."
Sairaaloisestiko Jeesuskin ja hänen useimmat opetuslapset hakivat
martyyriutta, ja heidät kaikki juuri siitä syystä tapettiin. Niinkö?
Voisitko selittää minulle, miten Saatana on sinulle
selittänyt nämäkin Jeesuksen sanat:
"Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa?
En suinkaan, vaan riitaa!">>"Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa?
En suinkaan, vaan riitaa!" Tästedes saman kirjoitti:
>>"Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa?
En suinkaan, vaan riitaa!"Minua vastaan, vain minun puolella?
- Minussa,
TeuvoSuni kirjoitti:
Minua vastaan, vain minun puolella?
Koen että on kova kysymys sinulta joka olet tuominnut minut jo kadotukseen,
mutta minun tuomarini et ole sinä vaan
>Mikään kadotustuomio ei siis kohtaa niitä, jotka ovat Kristuksessa Jeesuksessa.<
Sanoisin sinun totuuden hengestäsi kovin on huono suodatus.
En ole sinua vastaan enkä puolella tuomarisi sinunkin on sinun sanasi ja tekosi, ja Kristus.
Roomalaiskirje 8
Hengen luoma uusi elämä
1 Mikään kadotustuomio ei siis kohtaa niitä, jotka ovat Kristuksessa Jeesuksessa.*
2 Hengen laki, joka antaa elämän Kristuksen Jeesuksen yhteydessä, on näet vapauttanut sinut synnin ja kuoleman laista.
3 Jumala teki sen, mihin laki ei pystynyt, koska se oli ihmisen turmeltuneen luonnon vuoksi voimaton. Syntien sovittamiseksi hän lähetti tänne oman Poikansa syntisten ihmisten kaltaisena. Näin hän tuomitsi ihmisessä ihmisten synnin, [2. Kor. 5:21; Gal. 3:13]
4 jotta meissä, jotka elämme Hengen emmekä lihamme mukaista elämää, toteutuisi lain vaatima vanhurskaus. [Gal. 5:25]
5 Lihan mukaan elävillä on lihan mukaiset pyrkimykset, Hengen mukaan elävillä Hengen mukaiset. [1. Kor. 2:14-16]
6 Lihan pyrkimykset tuottavat kuoleman, Hengen pyrkimykset elämän ja rauhan.
Huom, rauhan.
Jumalan rakkaus
31 Mitä voimme tästä päätellä? Jos Jumala on meidän puolellamme, kuka voi olla meitä vastaan? [Ps. 118:6; Hepr. 13:6]
32 Kun hän ei säästänyt omaa Poikaansakaan vaan antoi hänet kuolemaan kaikkien meidän puolestamme, kuinka hän ei lahjoittaisi Poikansa mukana meille kaikkea muutakin? [Joh. 3:16]
33 Kuka voi syyttää Jumalan valittuja? Jumala -- mutta hän julistaa vanhurskaaksi! [Jes. 50:8,9; Ilm. 12:10,11]
34 Kuka voi tuomita kadotukseen? Kristus -- mutta hän on kuollut meidän tähtemme, ja enemmänkin: hänet on herätetty kuolleista, hän istuu Jumalan oikealla puolella ja rukoilee meidän puolestamme! [Mark. 12:36 | Hepr. 7:25; 1. Joh. 2:1]
35 Mikä voi erottaa meidät Kristuksen rakkaudesta? Tuska tai ahdistus, vaino tai nälkä, alastomuus, vaara tai miekka? [1. Kor. 4:9, 15:30,31; 2. Kor. 4:11] Minussa, kirjoitti:
Koen että on kova kysymys sinulta joka olet tuominnut minut jo kadotukseen,
mutta minun tuomarini et ole sinä vaan
>Mikään kadotustuomio ei siis kohtaa niitä, jotka ovat Kristuksessa Jeesuksessa.<
Sanoisin sinun totuuden hengestäsi kovin on huono suodatus.
En ole sinua vastaan enkä puolella tuomarisi sinunkin on sinun sanasi ja tekosi, ja Kristus.
Roomalaiskirje 8
Hengen luoma uusi elämä
1 Mikään kadotustuomio ei siis kohtaa niitä, jotka ovat Kristuksessa Jeesuksessa.*
2 Hengen laki, joka antaa elämän Kristuksen Jeesuksen yhteydessä, on näet vapauttanut sinut synnin ja kuoleman laista.
3 Jumala teki sen, mihin laki ei pystynyt, koska se oli ihmisen turmeltuneen luonnon vuoksi voimaton. Syntien sovittamiseksi hän lähetti tänne oman Poikansa syntisten ihmisten kaltaisena. Näin hän tuomitsi ihmisessä ihmisten synnin, [2. Kor. 5:21; Gal. 3:13]
4 jotta meissä, jotka elämme Hengen emmekä lihamme mukaista elämää, toteutuisi lain vaatima vanhurskaus. [Gal. 5:25]
5 Lihan mukaan elävillä on lihan mukaiset pyrkimykset, Hengen mukaan elävillä Hengen mukaiset. [1. Kor. 2:14-16]
6 Lihan pyrkimykset tuottavat kuoleman, Hengen pyrkimykset elämän ja rauhan.
Huom, rauhan.
Jumalan rakkaus
31 Mitä voimme tästä päätellä? Jos Jumala on meidän puolellamme, kuka voi olla meitä vastaan? [Ps. 118:6; Hepr. 13:6]
32 Kun hän ei säästänyt omaa Poikaansakaan vaan antoi hänet kuolemaan kaikkien meidän puolestamme, kuinka hän ei lahjoittaisi Poikansa mukana meille kaikkea muutakin? [Joh. 3:16]
33 Kuka voi syyttää Jumalan valittuja? Jumala -- mutta hän julistaa vanhurskaaksi! [Jes. 50:8,9; Ilm. 12:10,11]
34 Kuka voi tuomita kadotukseen? Kristus -- mutta hän on kuollut meidän tähtemme, ja enemmänkin: hänet on herätetty kuolleista, hän istuu Jumalan oikealla puolella ja rukoilee meidän puolestamme! [Mark. 12:36 | Hepr. 7:25; 1. Joh. 2:1]
35 Mikä voi erottaa meidät Kristuksen rakkaudesta? Tuska tai ahdistus, vaino tai nälkä, alastomuus, vaara tai miekka? [1. Kor. 4:9, 15:30,31; 2. Kor. 4:11]jäljentää tänne ainuttakaan Jeesuksen opetusta hänen käskynsä mukaan:
"Jos te rakastatte minua, te noudatatte minun käskyjäni."
Miksi et ole pystynyt noudattamaan edes hänen ahtaan portin käskyä?- Niinpä se,
TeuvoSuni kirjoitti:
jäljentää tänne ainuttakaan Jeesuksen opetusta hänen käskynsä mukaan:
"Jos te rakastatte minua, te noudatatte minun käskyjäni."
Miksi et ole pystynyt noudattamaan edes hänen ahtaan portin käskyä?Room. 14:23
Mutta se, joka epäröi ja silti syö, on tuomittu, koska hän ei toimi uskon perusteella. Kaikki, mikä ei perustu uskoon, on syntiä.
1. Kor. 8:12
Kun te tällä tavoin teette syntiä veljiänne vastaan ja haavoitatte heidän horjuvaa omaatuntoaan, teette syntiä Kristusta vastaan.
1. Kor. 11:27
Niinpä se, joka arvottomalla tavalla syö tätä leipää ja juo Herran maljasta, tekee syntiä Herran ruumista ja verta vastaan. Niinpä se, kirjoitti:
Room. 14:23
Mutta se, joka epäröi ja silti syö, on tuomittu, koska hän ei toimi uskon perusteella. Kaikki, mikä ei perustu uskoon, on syntiä.
1. Kor. 8:12
Kun te tällä tavoin teette syntiä veljiänne vastaan ja haavoitatte heidän horjuvaa omaatuntoaan, teette syntiä Kristusta vastaan.
1. Kor. 11:27
Niinpä se, joka arvottomalla tavalla syö tätä leipää ja juo Herran maljasta, tekee syntiä Herran ruumista ja verta vastaan.Pietarin varoitusta Paavalin kirjeistä, niin että olisit säästynyt
tietämättömien ja haihattelevien porttopappien valheilta:
"Ja pitäkää sitä pelastuksenanne, että Herra on kärsivällinen. Näinhän
myös rakas veljemme Paavali on hänelle annetun viisauden mukaisesti
teille kirjoittanut.
Samaa hän sanoo kaikissa kirjeissään, joissa puhuu näistä asioista.
Niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, mitä tietämättömät ja
haihattelevat ihmiset omaksi tuhokseen vääristelevät niin kuin kaikkia
muitakin pyhiä kirjoituksia."- Jumalan sinetti jo?
TeuvoSuni kirjoitti:
Pietarin varoitusta Paavalin kirjeistä, niin että olisit säästynyt
tietämättömien ja haihattelevien porttopappien valheilta:
"Ja pitäkää sitä pelastuksenanne, että Herra on kärsivällinen. Näinhän
myös rakas veljemme Paavali on hänelle annetun viisauden mukaisesti
teille kirjoittanut.
Samaa hän sanoo kaikissa kirjeissään, joissa puhuu näistä asioista.
Niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, mitä tietämättömät ja
haihattelevat ihmiset omaksi tuhokseen vääristelevät niin kuin kaikkia
muitakin pyhiä kirjoituksia."Ap. t. 10:47
"Kuka voi estää kastamasta vedellä näitä, jotka ovat saaneet Pyhän Hengen niin kuin mekin?"
Room. 5:5
Eikä toivo ole turha, sillä Jumala on vuodattanut rakkautensa meidän sydämiimme antamalla meille Pyhän Hengen. [2. Kor. 1:22]
1. Kor. 12:8
Yhden ja saman Hengen voimasta toinen saa kyvyn jakaa viisautta, toinen kyvyn jakaa tietoa,
Room. 15:16
Kristuksen Jeesuksen palvelijaksi kansojen keskuuteen, toimittamaan Jumalan evankeliumin pyhää pappispalvelua, jotta maailman kansoista tulisi Jumalalle mieluinen, Pyhän Hengen pyhittämä uhri. [Room. 11:13; Gal. 2:9 | 1. Kor. 16:15]
2. Kor. 1:22
hän on painanut meihin sinettinsä ja antanut meidän sydämiimme vakuudeksi Hengen.
Hepr. 10:21
Meillä on suuri ylipappi, jonka haltuun on uskottu Jumalan koko huone. [Hepr. 4:14]
Hes. 40:45
Mies selitti minulle: "Tämä huone, jonka ovi on etelään päin, on temppelipalvelusta toimittavia pappeja varten. Jumalan sinetti jo? kirjoitti:
Ap. t. 10:47
"Kuka voi estää kastamasta vedellä näitä, jotka ovat saaneet Pyhän Hengen niin kuin mekin?"
Room. 5:5
Eikä toivo ole turha, sillä Jumala on vuodattanut rakkautensa meidän sydämiimme antamalla meille Pyhän Hengen. [2. Kor. 1:22]
1. Kor. 12:8
Yhden ja saman Hengen voimasta toinen saa kyvyn jakaa viisautta, toinen kyvyn jakaa tietoa,
Room. 15:16
Kristuksen Jeesuksen palvelijaksi kansojen keskuuteen, toimittamaan Jumalan evankeliumin pyhää pappispalvelua, jotta maailman kansoista tulisi Jumalalle mieluinen, Pyhän Hengen pyhittämä uhri. [Room. 11:13; Gal. 2:9 | 1. Kor. 16:15]
2. Kor. 1:22
hän on painanut meihin sinettinsä ja antanut meidän sydämiimme vakuudeksi Hengen.
Hepr. 10:21
Meillä on suuri ylipappi, jonka haltuun on uskottu Jumalan koko huone. [Hepr. 4:14]
Hes. 40:45
Mies selitti minulle: "Tämä huone, jonka ovi on etelään päin, on temppelipalvelusta toimittavia pappeja varten.Ja tässä sinulle kertomus sen sinetina antohetkestä, ja tapahtumista,
jotka siitä ahtaasta portista minut sisälle veivät:
Näin elämä jatkui. Tammikuussa 1987 sain yllättäen kutsun seurakunnan
kirkkoneuvoston jäseneksi. Yllättäen siksi, etten ollut mikään
aktiivinen kirkossakävijä, ja siksi, etten ollut minkään poliittisen
puolueen jäsen. Sen verran hallinnosta tiesin, että kaikki
luottamustoimet jaetaan poliittisin ansioin. Puolueiden voimasuhteiden
oli sielläkin oltava kohdallaan. Tuli tammikuu 1988, sen viimeinen
viikonloppu. Sinäkin päivänä luin Raamattua. Silloin oli edessä
Luukkaan evankeliumi, josta luin:
"Ja hän puhui heille tämän vertauksen: "Eräällä miehellä oli
viikunapuu istutettuna viinitarhassaan ja hän tuli etsimään hedelmää,
mutta ei löytänyt.
Niin hän sanoi viinitarhurille: 'Katso, kolmena vuotena minä olen
käynyt etsimässä hedelmää tästä viikunapuusta, mutta en ole löytänyt.
Hakkaa se pois, mitä varten se vielä maata laihduttaa?'
Mutta tämä vastasi ja sanoi hänelle: 'Herra, anna sen olla vielä tämä
vuosi: sillä aikaa minä kuokin ja lannoitan maan sen ympäriltä. Ehkä
se ensi vuonna tekee hedelmää: mutta jos ei, niin hakkaa se pois.'
Niin kuin Valitusvirsi kolme keskeytti Raamatun lukemisen lähes kaksi
vuotta aikaisemmin, niin saman tekivät nyt nämä jakeet. Silloin
ymmärsin heti lukemani, mutta nyt en lainkaan käsittänyt, mitä nämä
jakeet tarkoittavat ja miten ne minuun liittyvät. Koko päiväksi jäi
Raamattu auki tuosta kohdasta ja töitten lomassa aina kävin lukemassa
ja ihmettelemässä.
Ritva oli iltapäivällä lähtenyt töihin, ja kun häntä puolenyön jälkeen
odotin kotiin, vielä vuoteessakin näitä jakeita ajattelin. Sitten,
aivan yllättäen, makuuhuone tuli täysin pimeäksi, eikä pihavaloakaan
näy ikkunasta. Sähköt eivät katkenneet, mutta silti olin täydellisen
pimeyden keskellä. Hetken kuluttua, tämän pimeyden keskeltä jostakin,
kuulen tutun äänen lähes kolmen vuoden takaa:
"Siellä kirkossa sinut vapautettiin niistä taakoista, jotka eivät
olleet sinun itsesi aiheuttamia, mutta sinunkin sydämelläsi on vielä
jotakin."
Olihan siellä kaikenlaista pahuutta. Kenelläpä ei olisi, kun Jumala
sinne katsoo. Nyt hän kuitenkin kaivoi sieltä esille vain yhden,
kaikkein inhottavimman asian, jolla en itse enää vuosiin ollut päätäni
vaivannut. Olin sillä Ritvaa usein uhkaillutkin, sillä koin, että
minullakin oli oikeus mennä vuoteeseen jonkun toisen kanssa. Niinhän
hänkin oli tehnyt. Tutkamiesten vuotuisen tapaamisen yhteydessä siihen
kerran tilaisuus tuli. Tein aviorikoksen, ja sen jälkeen tunsin
olevani tasavertainen Ritvan kanssa. Siihen yhteen ainoaan kertaan se
asia jäi - ja nyt jo tuo rakkaaksi tullut Jumala lausuukin minulle
kuolemantuomion:"Hakkaa se pois!" Nyt ymmärsin tuon Raamatun sanoman
täydellisesti. Minä olin tuo viikunapuu. Lähes kolme vuotta sitten
sille annettiin kasvun mahdollisuus, ja nyt tuon kasvun antanut Jumala
lausuukin kuolemantuomion.
Alkoi vaihtokauppa. Olisin tunnustanut kaikki ne pahat teot, mitkä
vain muistin tehneeni, mutta en tätä. Oliko tämä nyt niin tärkeää
kaivaa esille? Näethän, että olen muuten ollut ihan hyvä isä. Köyhänä
läksin maailmalle ja nyt olen saanut rakennettua perheelleni oman
kodinkin?
"Minä olen tämän sinulle antanut, ja koska tahansa voin ottaa sen
sinulta pois!", kuului vastaus.
Minut valittiin kirkkoneuvostoonkin.
"Minä sinut sinne johdatin, jotta näkisit, ettei Jumalan seurakuntaa
näin johdeta."
En ole polttanut tupakkaa, enkä juonut viinaa. Eikö näilläkään ole
mitään merkitystä?
"Minä olen sinut niistä varjellut."
Ajatuksiini johdatettiin vielä pieni jäsenkortti. Lienen ollut 12- tai
13-vuotias, kun äitini tilasi Joka Poika-lehden. Siihen oli perustettu
Joka Pojan Raittiusliitto, johon liityin, ja sen jäsennumero on 640.
Tämä lyhyt lupaus oli varjellut elämääni niin, ettei sen lukemattomien
vaikeuksien keskelle päässyt viina tuhojaan tekemään:
"Tahdon koettaa Jumalaan turvautuen pysyä ehdottomasti raittiina koko
elämäni ajan ja niin muodoin kieltäytyä kaikista väkijuomista sekä
tupakasta. Saadakseni tälle pyrkimykselleni tukea olen liittynyt
jäseneksi Joka Pojan Raittiusliittoon."
Nyt olin kuin nurkkaan ajettuna, vailla pakomahdollisuutta. Näin toki
edessä kaksi tietä, mutta kummankin päässä odotti kuolema, kun tähän
tilanteeseen tuli puhumaan toinenkin ääni: "Hullu olet, jos tuon
vaimollesi tunnustat. Avioliitosi ja perheesi hajoaa ja koko
loppuelämäsi on pilalla!"
Jos en tunnusta, niin Jumala viimeistään vuoden kuluttua hakkaa minut
pois. Purskahdin itkuun, ties monennenko kerran elämäni aikana. Koko
sisus oli kuin helvetin liekeissä. Jostakin tämän tuskan keskeltä
tulivat ajatuksiini sanat, jotka suorana hätähuutona kaikuivat pimeään
yöhön: "Herra Jeesus, armahda!"
Ne olivatkin lopulta ne ainoat sanat, jotka sinä yönä toivat avun ja
pelastuksen. Niiden huutamisen jälkeen sain rauhan sydämeeni, kun
tiesin tehneeni sen, mitä Jumala minulta odotti:
"Mutta jokainen, joka huutaa avukseen Herran nimeä, pelastuu. Siionin
vuori ja Jerusalem on turvapaikka, niin on Herra luvannut.
Ne, jotka Herra kutsuu, ne pelastuvat."
"Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa: hän ei tule valoon, etteivät
hänen tekonsa paljastuisi. Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee
valoon, jotta kävisi ilmi, että hänen tekonsa ovat lähtöisin
Jumalasta."
Tuon aviorikoksenkin oli Jumala sallinut tapahtua, että hänellä olisi
mistä miehen kiinni ottaa, kun kiinnioton päivä koittaa. Ja nyt se koitti.
Ritvan tullessa töistä sanoin hänelle: "Voitko polvistua kanssani
tähän vuoteen viereen, minulla on sinulle kerrottavaa?" Polvistuimme
ja kerroin hänelle mitä vuosia sitten nolin tehnyt, ja kysyin: "Voitko
antaa tämän minulle anteeksi?" Hetken hiljaisuuden jälkeen hän
vastasi: "Voin."
Sillä hetkellä tunsin itseni tiimalasiksi, joka oli täynnä mustaa
mönjää. Se lähti valumaan päästä alaspäin ja valumisrajan tunsin
jokaisessa kehon kohdassa. Kun se oli valunut jalkojen kautta
lattialle, tuli tilalle jotakin puhtaan valkoista. Samalla hetkellä
minut valtasi sama ihana tunne kuin kerran lapsena ja siellä kirkon
näyssä. Välähdyksenomaisesti sain vielä tuossa hetkessä nähdä tämän
katoavan maailman yllä taivaan kirkkauden, sen todellisen maailman,
joka ei koskaan katoa.
Olin päässyt läpi ahtaasta portista. Saanut kohdata Kristuksen jo
toisen kerran, ja syntyä taivaan kansalaiseksi. Tätä uudestisyntymistä
kutsutaan Raamatussa myös sydämen ympärileikkaukseksi, ja vaatteiden
valkaisemiseksi Karitsan veressä. Siinä ihmisen syntinen luonto
revitään pois ja kivisydämen tilalle asennetaan uusi sydän, johon itse
Kristus tuli Totuuden Henkensä kautta ikuisesti asumaan. Olin päässyt
näiden harvojen joukkoon:
"Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja
laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.
Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja
vain harvat löytävät sen."
"Häneen teidät on liittänyt ympärileikkaus, jota ei ole ihmiskäsin
tehty. Kristuksen ympärileikkaus, jossa syntinen luonto riisutaan
pois."- ei löytynyt sinettiä.
TeuvoSuni kirjoitti:
Ja tässä sinulle kertomus sen sinetina antohetkestä, ja tapahtumista,
mutta ei löytänyt.
ja ihmettelemässä.
jotakin."
kodinkin?
näin johdeta."
mitään merkitystä?
Jumalasta."
joka ei koskaan katoa.
pois."Kertomuksestas ei löytynyt sinettiä.
- Ja minä näin
TeuvoSuni kirjoitti:
Ja tässä sinulle kertomus sen sinetina antohetkestä, ja tapahtumista,
mutta ei löytänyt.
ja ihmettelemässä.
jotakin."
kodinkin?
näin johdeta."
mitään merkitystä?
Jumalasta."
joka ei koskaan katoa.
pois."Ilm. 7:2
Ja minä näin erään muun enkelin kohoavan auringonnoususta, ja hänellä oli elävän Jumalan sinetti, ja hän huusi suurella äänellä niille neljälle enkelille, joille oli annettu valta vahingoittaa maata ja merta,
1. Kor. 9:2
Jos eivät muut pidäkään minua apostolina, teidän apostolinne ainakin olen. Tehän olette sinetti, joka vahvistaa, että olen Herran apostoli.
1. Kor. 13:13
Niin pysyvät nämä kolme: usko, toivo, rakkaus. Mutta suurin niistä on rakkaus.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Jäin tässä miettimään kun tulin Ylivieskasta kotiin sain nähdä taivaalla enkelin,
Otin siitä kuvan ja tutkistelin sitä.???
Oli pakko auto pysäyttää ja kuvata,
jo Ylivieskassa katseeni tavoitti yhden taivaalla, mutta auton ajo vaatija ja liikenne että se jäi suurempaa kommenttia, muuta kun ajoin poispäin Ylivieskasta niin pysäytin auton ja otin kuvan ja se on siinä. Pakko uskoa. ei löytynyt sinettiä. kirjoitti:
Kertomuksestas ei löytynyt sinettiä.
ennen kuin heität pois silmiltäsi Saatanan antamat vääristelevät silmälasit.
Ja turhaan sinä sieltä sitä etsitkään, koska annettiin minun sydämeeni.Hssu kirjoitti:
On niin monen eriseurakunnan julistajaa ja sanantuojaa, että ei heitä voi Paavaliin verrata, sen ajan seurakunta oli kuitenkin vain se YKSI seurakunta samassa hengessä.
Ja sanotaan myös näin:
Tätä kautta se YKSI seurakunta muodostuu, Jumala itse sen muodostaa antamalla jokaiselle jäsenelle saman hengen. Näin ei ole vaaraa joutua "välistävetäjien" kautta johonkin ihmisen kyhäämään seurakuntaan.Olihan alakuseurakunnassakin riitoja ja kinasteluja esim.oppikysymyksissä.
Ja totuushan on että vaikka Jumala muodostaa seurakunnan ja antaa kaikille saman hengen, niin vajavaisista ihmisistä se seurakunta muodostuu. Ei ole siellä yhtään toistansa parempaa.Ja minä näin kirjoitti:
Ilm. 7:2
Ja minä näin erään muun enkelin kohoavan auringonnoususta, ja hänellä oli elävän Jumalan sinetti, ja hän huusi suurella äänellä niille neljälle enkelille, joille oli annettu valta vahingoittaa maata ja merta,
1. Kor. 9:2
Jos eivät muut pidäkään minua apostolina, teidän apostolinne ainakin olen. Tehän olette sinetti, joka vahvistaa, että olen Herran apostoli.
1. Kor. 13:13
Niin pysyvät nämä kolme: usko, toivo, rakkaus. Mutta suurin niistä on rakkaus.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Jäin tässä miettimään kun tulin Ylivieskasta kotiin sain nähdä taivaalla enkelin,
Otin siitä kuvan ja tutkistelin sitä.???
Oli pakko auto pysäyttää ja kuvata,
jo Ylivieskassa katseeni tavoitti yhden taivaalla, mutta auton ajo vaatija ja liikenne että se jäi suurempaa kommenttia, muuta kun ajoin poispäin Ylivieskasta niin pysäytin auton ja otin kuvan ja se on siinä. Pakko uskoa.Oletko muuten Sirkka-Iita, joka et uskalla minkään nimimerkkisi
kanssa tulla kanssani keskustelemaan, sillä hänkin ajelee
joskus Ylivieskasta Pohjois-Ruotsin kotiinsa.
Hän kun on esiintynyt täällä ainakin kolmella eri nimimerkillä.
- sitten itse
Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia.
Matt. 7:15
Miksi sitten itse olet menossa loukkuun.- Et tule pääsemään
Hssu kirjoitti:
Mitä tarkoitat sillä loukulla, sillä minä lähestyn Jeesusta SUORAAN enkä välimiehiä.
Et tule pääsemään Jeesuksen luo,
ennenkuin lakkaat pilkkaamasta Jumalan pyhiä arvoja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.734976Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113369Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j222671Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571737- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941332
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2201149Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711015IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51889