Naisten ykkösessä on minulle aivan yllättäen superin nousukarsintoihin selvinnyt Hämeenkyrön Räpsä. Täysin tuntematon tekijä ainakin täällä Kymenlaaksossa. Kuinka ja miten päässeet noinkin pitkälle?
Hämeenkyrön Räpsä
3
1044
Vastaukset
- Lipottaret
Ei jäänyt paljon sanottavaa Räpsästä.
3. pelin nähneenä Lipottareiden kanssa Räpsä oli täysin vastaantulija joka pelin osa-alueella.
Harvoin näkee noin suurta tasoeroa loppupeleissä.
Lyönnit ponnettomia, heitot ei kanna perille asti palloa ei saada kiinni räpylään.
Täysin oikea joukkue nousi superiin.- Jysk Jamppe
oikea JOUKKUE putoaa takas omalle tasolleen. Ranskalainen visiitti tulossa.
- näytti..
Aika hyvältä. Satuin "vahingossa" näkemään turnella yhden Räpsän B-tyttöjen matsin. Oli mielestäni kovaa kulkeva nuori joukkue.
Lienee pitkälle sama paketti ollut kehissä tänä vuonna (?), jos näin on niin tässä on yksi kehityskelpoinen, vaarallinenkin porukka jos pysyy kasassa ja nousujohteisessa treenissä.
Mielestäni hyvä suoritus maakuntapitäjästä nuorella bändillä - Keep up the Good Work, Räpsä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854890- 1902278
- 371908
- 1331879
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231618- 751582
- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161421Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401185- 351136