Auttakaas nyt, kun olen vähän epätietoinen, eli miten teette puuron tutteliin? kaipailen kovasti vinkkejä.
Vastaukset 5
- näin tein :D
helpointa on käyttää pikahiutaleita(ite käytän pikakaurahiutaleita, joita keitetään vain 1min). ja vaikka lukee että keitä 1minuuttin niin ei niitä tartte keittää, ne turpoo sen verran nopeesti että turha alkaa keitteleen. ja näin siis teen: mittaan tarpeellisen määrän(meillä se oli n.0,5-1dl) korviketta lautaselle, lämmitän mikrossa sopivan lämpöseksi(kokeile ettei ole liian kuumaa), ja lisään kaurahiutaleita sen verran että puuro on sopivan paksua(laita vaikka aluksi ruokalusikalla sitä hiutaletta sinne ja sekoita välillä niin ei tuu liikaa). lisänä laitan vielä hedelmäsoseita.
- Ilona*
Melkein sama ohje, mutta keitän pikakaurahiutaleet vedessä mikrossa se 1min.
Sitten soseutan hieman sauvasekoittimella, jonka jälkeen lisään korvikemaidon ja hedelmäsosetta.
Hyvää tulee!
- ap.
kokeillaankin noita heti iltapuurolla.
- kokki100
siis keitin vedessä kaikki hiutaleet.vai miksi keittäis tutteliin???
- ap.
Että tyttö saisi tarpeeksi kalkkia, koska on huono juomaan maitoa. Siinä syy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591260
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571198Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1331132- 1011014
Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,71010- 49827
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5815Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27771Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it196708- 71679