Kotipizzoista näkyy valo läpi

Creedence

Kuinka voidaan laittaa pizzaan niin vähän täytettä? Reunoista jää 5cm vajaaksi aina. Joskus luulee ottaneensa käteen sanomalehden pizzan sijasta. Karvakädet sentään laittaa täytettä ja kysyy välillä "onko minu pissa hyvä"?

13

2084

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä kun oon

      aina ollu siinä uskossa, että sen pohjan pitää olla ohuen ohut. En kyllä suostu syömään "pullapizzaa". Siis paksupohjaista. Paksulle pohjalle ei voi laittaa kauheesti täytettä, sillä se pohja ei ehdi kypsyä.

      Teen itse pizzaa kotona ja kieputtelen sitä taikinaa niin ohueksi, että se on melkein sanomalehtipaperin paksuinen ja paiston jälkeen rapsakka reunoistakin. Resepti on helppo, se taikinan veivaaminen ohueksi on sitten jo vaikeempaa.

      • ottaa pannuun

        Pannupizzaan kuuluu paksu, muhkea pohja. Kotipizzassa ei saa pannupizzaa. En käy siellä.


      • tietäv
        ottaa pannuun kirjoitti:

        Pannupizzaan kuuluu paksu, muhkea pohja. Kotipizzassa ei saa pannupizzaa. En käy siellä.

        idiootti!kylläpäs saa; mediumpannuna ja pikkupannuna!!!!!!!


    • vitjamunat

      kotipizzassa jätetään tosiaan noin 5 senttiä reunoilta täytteettömäksi. Sitä pullamössöä on sitten hauska jauhaa. Ja puulta maistuu...

      • Pizzan mussuttajamies

        Kotipizzat on kyl maultaan hyviä. Onhan ne pieniä kyllä ja kalliita. Sen tiedän kulissien takaa, että esimerkiksi perhepizzaan laitetaan täytettä vain 2/3 suhteessa siitä mitä laitetaan tavalliseen lättyyn. Mut tokihan voi mussuttaa myös mikrolättyi tai mennä karvakäsille.
        Totuus on, että parhaat pizzat saa ihan pubeista!


    • pahvipyörylä

      Pohja on kuin pahvipyörylä, ei tee mieli haukata. Täytettä vähän, kastiketta liian vähän, yleisvaikutelma kuiva ja ankea.

      Suosin nykyisin muutenkin enemmän pannupizzoja. Kotipizzassa en käy, olen tarpeeksi rahoja siihen putiikkiin kantanut ja aivan turhaan. Kotona tehty pizzakin on parempaa.

      • kuitenkin käyvät

        Sillä se takaa Rabbelle mukavan elintason. Pyrkikää tekin siihen.
        Rabbe noudattaa muutenkin Sarasvuon ohjeita, tuo guruhan käskee työnantajaa vaatimaan mm. kasvokuvan hakijasta. (RAX vaatii sen) ja lisäksi tuo ylen viisas J.Sarasvuo kehoittaa rikkaita välttämään seurustelua köyhien kanssa, köyhyys näet voi tarttua, näin siis yrityskonsultti J,Sarasvuo, ent. hyvät rumat ja pahat ohjelman juontaja, nyk. paskanpuhumisella miljoonaomaisuuden luonut silmänkääntäjä.


    • pitikotsa

      Minusta pizzassa saa olla ohut pohja ja täytteitäkin mieluiten ohuelti vain. Ja jos on hyvä pizzeria, niin melkein parasta pizzassa onkin ne reunat. Mutta ehkä ne on kotipizzoissa pahoja. Itse en käytä ko. firman tuotteita, kun paikkakunnalta löytyy pari parempaakin pizzeriaa. Ehkä sinunkin kannattaisi vaihtaa?

      • nääääääääääääääää

        Ei ainakaan kovin läheltä. Pizzan himossa joutuu turvautumaan kotipizzan riisto hintaisiin tekeleisiin ja normaali pizza on kyllä surkeen pieni tällaiselle normaalin kokoisellekkin ihmiselle. Eli nälkä lähtee vasta kun ottaa perhe koon ja 1.5L fantaa.


    • minä vaan

      Ehkei kannata käydä Kotipizzassa? Vai onko pakko?

      • ...

        ovat mielestäni hyviä, mutta kun kadun toisella puolella olevasta kebab-pizzeriasta saa alle puoleen hintaan puolta isomman pizzan 4 vapaavalintaisella täytteellä ja on melkein yhtä hyvää, niin siellä lähinnä tulee käytyä.

        Kotipizzassa ihmetyttää myös se, että perhepizza on suhteessa kalliimpi kuin tavallinen. Ottamalla kaksi tavallista yhden perhepizzan sijaan saa siis enemmän pizzaa halvemmalla. Vaikka kaiken järjen mukaanhan yhden ison pizzan tekemisessä on pienempi vaiva kuin kahden pienen. Yleensä ravintolat ajavat hinnoittelulla omaa etuaan eli yrittävät houkutella asiakkaan syömään enemmän, mutta kotipizzassa näyttää olevan päin vastoin.


    • en käy siellä

      Kotipizza punnitsee joka ikisen täytteen gramman tarkkuudella. Täyte laitetaan sellaiseen pieneen kertakäyttöiseen kahvikuppiin. Tasan en muista montako grammaa täyte aina oli, mutta todella tarkkaa se oli silti. Täytteitä on sen vuoksi vähän (niissä säästetään) ja tämän vuoksi pizzasta näkyy läpi. Ja tämä juttu on taivahan tosi. Epäileväinen voi käydä kysymässä ihan paikan päältä.

    • m35v..

      Että vielä 1990-luvulla opiskeluaikana (rapulassa) kotipizzasta tuli tilattua kotiin asti perhepitsa ja sitä sai jäytää ainakin sen pari-kolme päivää. Mutta sitten jotain on tapahtunut, ihmeen kalliita ja pieniä pitsoja. Perhepitsakin menee ihan normipitsasta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      219
      13410
    2. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      307
      2332
    3. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      89
      1501
    4. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      55
      1087
    5. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      61
      982
    6. Farmasia valintakoe 2024

      Miten meni farmasia valintakoe teillä? Minun mielstä se oli ihan oko en voi sano, että se oli tosi vaikea.
      Pääsykokeet
      43
      918
    7. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      60
      917
    8. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      35
      902
    9. Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

      ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitäh
      Ikävä
      41
      864
    10. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      51
      862
    Aihe