Pizza on tosisesti roskaruokaa. En suosittele kellekään. Vehnälätty ja sen päällä rasvaa, rasvaa, rasvaa ja ehkä pari palaa jotain purkkitonnaria tms.
Elämme 2000- lukua. Luulisi jo jokaisen tajuavan, mitä suuhunsa pistää. Pizza on todellista roskaruokaa. Ja yrittäjät nauravat niille, jotka jäävät koukkuun tuollaiseen pelleruokaan.
Pizza on roskaruokaa
12
1570
Vastaukset
- vitjamunat
Laadukas ja oikein tehty pizza on kulinaristinen elämys. Parhaat raaka-aineet, kunnon pohja (ohut), täyteläinen tomaattikastike, mozarella juusto jne. Mielellään jonkun lipevän italiaanon tekemänä. Juomana joku keskitäyteläinen punaviini.
Nämä kriteerit eivät tietenkään täyty missään kotipitsan pitsoissa tai maahanmuuttajien mestoissa. ( - über-varis
Mene sinä Nettaah sinne itu-palstoillesi pätemään ravinto-neuvoinesi. Onko sinulla kenties ylipaino-ongelmia vai miksi iniset jostain rasvasta ja vehnäjauhoista? Pizza on hyvää (piste)
- ruokapoliisi lisää
Ja mene sinä hiivattiin neuvoinesi!
Onko se sulta pois jos joku pitsaa pyöpi! Ei todellakaan! taidatkin olla niin köyhä ettei sulla pitsaan ole varaa. HAH! - käsitys pizzasta
tai oikeesti uskon tämän aloituksen pelkäksi provoiluksi.
Mikäs sun mielestä on sitten oikeeta ruokaa?
Perunat ja läskisoosiko? - oliivipoliisi
Tämä suomalaisten rasvakammo on saanut ihan käsittämättömät mittasuhteet. Jos saa ruoasta tarvitsemansa ravintoaineet ja kuluttaa energian, jonka syö, mikään ei ole roskaruokaa. Okei maitorasva aiheuttaa joillekin terveysongelmia, muttei kaikille. Itselläni runsaasta pizzansyönnistä huolimatta aina ollut matalat kolesteroliarvot. Johtuu ehkä siitäkin, etten pidä juustoisesta pizzasta, mutta mielellään saa lorauttaa oliiviöljyä päälle, ja salaattiin öljykastike kanssa. Oliiviöljy on terveellistä!
Ihan pelkällä pizzalla ei elä, mutta kun ottaa lisäkkeeksi pizzerioissa yleisesti tarjolla olevia salaatteja ja vähän vaihtelee sitä, mitä täytteitä kulloinkin ottaa, aletaan olla jo lähellä. Lätyn kun heittää naamaan, ei tarvitse sinä iltana syödä enää mitään, eikä yleensä seuraavana aamunakaan. Pysyy hampaatkin parempana, kun ei tarvitse koko ajan olla jotain mussuttamassa. Välipalat on roskaruokaa, en tajua kun joittenkin pitää olla kahden tunnin välein syömässä tai kahvilla.
Sitä paitsi pizza parhaimmillaan on kulinaarinen elämys. Oletko tullut ajatelleeksi, että yksi tärkeimpiä ravintoaineita ruoassa, se hengen ravinto siinä, on ihana maku? Ruokaseura on tietysti toinen tärkeä tekijä.- ihanasti pizzasta...
lähtisitkö kanssani pizzalle joskus, olen naispuolinen ihminen, ja ikää mulla on 29 vuotta :)
- oliivipoliisi
ihanasti pizzasta... kirjoitti:
lähtisitkö kanssani pizzalle joskus, olen naispuolinen ihminen, ja ikää mulla on 29 vuotta :)
Nainen kanssa, 45 v., ja kauheen ujo. Mikäs siinä muuten, mutta luultavasti piiloutuisin sen lättyni taakse...
- namianami
kayppa Italiassa syomassa niin mielipide muuttuu.. :)
- älä kysykään...
>kayppa Italiassa syomassa niin mielipide
>muuttuu.. :)
No kuule olen siellä pizzaa syönyt, ja pahemmaksi menee. Transrasvoissa paistettua lättyä; siellä kun tilaat pizzan niin saat pelkän taikinan. Sen varmaan jo itsekin tiesit, jokaikinen sisältö pitää mainita erikseen; salamipizza on pizzapohja, tomaattisosetta ja pari salamipalaa. Yököttävää.
- tarkoittaa
Sellaista (pika)ruokaa, josta tulee paljon pakkausjätettä. Itse sen ruoan sisällön kanssa termillä ei ole varsinaisesti mitään tekemistä.
Mielipiteensä kullakin, pizzassa on monesti aika paljon rasvaa ja energiaa, mutta kukapa sitä pakottaa ylensyömään, on kyse sitten pizzasta tai mistä muusta ruoasta tahansa. Kyllä sitä ylipainoiseksi itsensä saa vaikka kaurapuurolla, jos ei vaan osaa syödä sopivia määriä. - jappeee
noh oikeestaan pizza on myös ravitsevaa jos siinä on kaikki tavalliset ainekset ja sen lisäksi vielä kasviksia ja ainahan voit säännöstellä syöntiä
- Ihan vaan suomalainen
Jepjep, pizza on roskaruokaa jota syö roskaväki elikkäs "poor white trash". Eliitti syö Manhattanilla luomu (organic) salaattia ja nauttii 100 taalaa lasi maksavaa pullovettä ja paheksuu roskaväkeä joka ei tajua omaa parastaan ja tappaa itsensä vääränlaisella ravinnolla, köyhiä kun ovat...
Taas näitä jenkeistä apinoituja juttuja joita koitetaan soveltaa Suomen oloihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875