Pizza on roskaruokaa

Nettaah

Pizza on tosisesti roskaruokaa. En suosittele kellekään. Vehnälätty ja sen päällä rasvaa, rasvaa, rasvaa ja ehkä pari palaa jotain purkkitonnaria tms.

Elämme 2000- lukua. Luulisi jo jokaisen tajuavan, mitä suuhunsa pistää. Pizza on todellista roskaruokaa. Ja yrittäjät nauravat niille, jotka jäävät koukkuun tuollaiseen pelleruokaan.

12

1550

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vitjamunat

      Laadukas ja oikein tehty pizza on kulinaristinen elämys. Parhaat raaka-aineet, kunnon pohja (ohut), täyteläinen tomaattikastike, mozarella juusto jne. Mielellään jonkun lipevän italiaanon tekemänä. Juomana joku keskitäyteläinen punaviini.

      Nämä kriteerit eivät tietenkään täyty missään kotipitsan pitsoissa tai maahanmuuttajien mestoissa. (

    • über-varis

      Mene sinä Nettaah sinne itu-palstoillesi pätemään ravinto-neuvoinesi. Onko sinulla kenties ylipaino-ongelmia vai miksi iniset jostain rasvasta ja vehnäjauhoista? Pizza on hyvää (piste)

    • ruokapoliisi lisää

      Ja mene sinä hiivattiin neuvoinesi!

      Onko se sulta pois jos joku pitsaa pyöpi! Ei todellakaan! taidatkin olla niin köyhä ettei sulla pitsaan ole varaa. HAH!

    • käsitys pizzasta

      tai oikeesti uskon tämän aloituksen pelkäksi provoiluksi.

      Mikäs sun mielestä on sitten oikeeta ruokaa?
      Perunat ja läskisoosiko?

    • oliivipoliisi

      Tämä suomalaisten rasvakammo on saanut ihan käsittämättömät mittasuhteet. Jos saa ruoasta tarvitsemansa ravintoaineet ja kuluttaa energian, jonka syö, mikään ei ole roskaruokaa. Okei maitorasva aiheuttaa joillekin terveysongelmia, muttei kaikille. Itselläni runsaasta pizzansyönnistä huolimatta aina ollut matalat kolesteroliarvot. Johtuu ehkä siitäkin, etten pidä juustoisesta pizzasta, mutta mielellään saa lorauttaa oliiviöljyä päälle, ja salaattiin öljykastike kanssa. Oliiviöljy on terveellistä!

      Ihan pelkällä pizzalla ei elä, mutta kun ottaa lisäkkeeksi pizzerioissa yleisesti tarjolla olevia salaatteja ja vähän vaihtelee sitä, mitä täytteitä kulloinkin ottaa, aletaan olla jo lähellä. Lätyn kun heittää naamaan, ei tarvitse sinä iltana syödä enää mitään, eikä yleensä seuraavana aamunakaan. Pysyy hampaatkin parempana, kun ei tarvitse koko ajan olla jotain mussuttamassa. Välipalat on roskaruokaa, en tajua kun joittenkin pitää olla kahden tunnin välein syömässä tai kahvilla.

      Sitä paitsi pizza parhaimmillaan on kulinaarinen elämys. Oletko tullut ajatelleeksi, että yksi tärkeimpiä ravintoaineita ruoassa, se hengen ravinto siinä, on ihana maku? Ruokaseura on tietysti toinen tärkeä tekijä.

      • ihanasti pizzasta...

        lähtisitkö kanssani pizzalle joskus, olen naispuolinen ihminen, ja ikää mulla on 29 vuotta :)


      • oliivipoliisi
        ihanasti pizzasta... kirjoitti:

        lähtisitkö kanssani pizzalle joskus, olen naispuolinen ihminen, ja ikää mulla on 29 vuotta :)

        Nainen kanssa, 45 v., ja kauheen ujo. Mikäs siinä muuten, mutta luultavasti piiloutuisin sen lättyni taakse...


    • namianami

      kayppa Italiassa syomassa niin mielipide muuttuu.. :)

      • älä kysykään...

        >kayppa Italiassa syomassa niin mielipide
        >muuttuu.. :)

        No kuule olen siellä pizzaa syönyt, ja pahemmaksi menee. Transrasvoissa paistettua lättyä; siellä kun tilaat pizzan niin saat pelkän taikinan. Sen varmaan jo itsekin tiesit, jokaikinen sisältö pitää mainita erikseen; salamipizza on pizzapohja, tomaattisosetta ja pari salamipalaa. Yököttävää.


    • tarkoittaa

      Sellaista (pika)ruokaa, josta tulee paljon pakkausjätettä. Itse sen ruoan sisällön kanssa termillä ei ole varsinaisesti mitään tekemistä.

      Mielipiteensä kullakin, pizzassa on monesti aika paljon rasvaa ja energiaa, mutta kukapa sitä pakottaa ylensyömään, on kyse sitten pizzasta tai mistä muusta ruoasta tahansa. Kyllä sitä ylipainoiseksi itsensä saa vaikka kaurapuurolla, jos ei vaan osaa syödä sopivia määriä.

    • jappeee

      noh oikeestaan pizza on myös ravitsevaa jos siinä on kaikki tavalliset ainekset ja sen lisäksi vielä kasviksia ja ainahan voit säännöstellä syöntiä

    • Ihan vaan suomalainen

      Jepjep, pizza on roskaruokaa jota syö roskaväki elikkäs "poor white trash". Eliitti syö Manhattanilla luomu (organic) salaattia ja nauttii 100 taalaa lasi maksavaa pullovettä ja paheksuu roskaväkeä joka ei tajua omaa parastaan ja tappaa itsensä vääränlaisella ravinnolla, köyhiä kun ovat...

      Taas näitä jenkeistä apinoituja juttuja joita koitetaan soveltaa Suomen oloihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      149
      10852
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      209
      2890
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1696
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1546
    Aihe