Hmmm....miehiä..; ))

Naistyöläinen

En halua sitten mitenkään yleistää ja provoilla.

Vihdoin minulla on sellainen työpaikka viihdyn ja jossa on enemmistönä miehiä. ;)

Olin aiemmin muutamia vuosia töissä sellasessa työpaikassa missä oli etupäässä naisia. Jotenkin tuntui etten viihdy heidän kanssaan, koska naisilla oli tapana selän takana puhua pahaa työkavereistaan ja muutenkin oli kateutta ilmassa.

Nyt vaikka miehet etupäässä juttelevatkin miesten juttuja, niin kyllä he ottavat myös minut huomioon. Töissä on todella mukavaa kun työkaverina on miehiä. Naisia on hyvin vähän ja jokainen on eri osastolla.

Minut on otettu vastaan oikein hyvin. Miehet ovat kiitelleet minua siitä että olen tuonut heille piristystä, koska olen luonteeltani sellainen iloinen toiset huomioon ottaen.

9

2457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä jos..

      .. keskittyisit bimbo työtehtäviin

      • Naistyöläinen

        Et arvaakaan miten mukavaa on työskennellä miesvoittoisessa työpaikassa. ;))


      • mitä jos..
        Naistyöläinen kirjoitti:

        Et arvaakaan miten mukavaa on työskennellä miesvoittoisessa työpaikassa. ;))

        oikeasti keskittyisin vain töihin. Olen mies ja työpaikallani on yhtä paljon naisia kuin miehiä. Ärsyttää tuollaisia kynsifiilareita jotka ei saa mitään aikaiseksi töissä. Onneksi naiset ei kuitenkaan saa samanverran palkkaa.


      • Naistyöläinen
        mitä jos.. kirjoitti:

        oikeasti keskittyisin vain töihin. Olen mies ja työpaikallani on yhtä paljon naisia kuin miehiä. Ärsyttää tuollaisia kynsifiilareita jotka ei saa mitään aikaiseksi töissä. Onneksi naiset ei kuitenkaan saa samanverran palkkaa.

        Hah, kyllä eron huomaa. Miehet pitää yleensä pitkiä taukoja ja ihme ettei pomot huomaa sitä. Sitten pomot ihmettelee jos jotain ei ole saatu aikaiseksi, no ei ihme.

        Minä en edes meikkaa töihin mennessä, enkä viilaile kynsiä työaikana. Paiskin töitä kun en osaa olla laiskanakaan. Palkkakin on ok.

        Yleensä minut aina kekeytetään, mutta ei haittaa kun yleensä osaan tehdä työt nopeasti ja hyvin.


      • kukaan nainen ei vie
        Naistyöläinen kirjoitti:

        Et arvaakaan miten mukavaa on työskennellä miesvoittoisessa työpaikassa. ;))

        työpaikkaasi, muttei varmaan mieskään:)


    • Onnellinen Nainen

      Itse olen myös ennen työskennellyt naisvaltaisilla työpaikoilla, mutta nyt työpaikallani on minun lisäkseni yksi nainen.

      Olen enemmän kuin onnellinen työkavereistani ja on selkäänpuukottaminen loppunut sen siliän tien! Asiat sanotaan suoraan päin naamaa, jos jotain sanottavaa on. Sopii paremmin minulle.

      • Naistyöläinen

        Sopii myös minulle. ;)


      • te naiset olette?
        Naistyöläinen kirjoitti:

        Sopii myös minulle. ;)

        ette maininneet viesteissänne. On se hyvä että on naisia miesvoittoisilla aloilla, saadan me miehetkin vähän silmänruokaa ;D


    • osaa ittuilla

      Olen miesvaltaisella alalla töissä ja siellä se pahin naputtaja on mies. Vaikkei sille mitään pahaa sanokaan, on se tekemässä jäynää. Pyrkii selvästi kunkuksi työpaikalla, vaikkei taidot siihen riitäkään.

      Jos jostakin sanoo, se nostaa heti metelin. Ja jos ei sano, sama juttu. Sellaisia ne miehet on.

      Muuten työ on kyllä todella mukavaa, kun siihen saa keskittyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7130
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2751
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2336
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      95
      2024
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1727
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1525
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1309
    Aihe