Viikossa oppii työtehtävät ja sitten se on sitä samaa joka ikinen päivä.
Sen sijaan opiskellessa jokainen päivä on erilainen ja aina oppii uutta.
Kumpa voisi olla ikuinen opiskelija tai sitten niin pitkälle lääketieteessä koulutettu tutkija, että mielenkiintoa riittäisi??
Ps. ambulanssi on ainut paikka missä olen todella viihtynyt, koska jokainen päivä todella on erilainen.
Harmi, homma oli lyhyt sijaisuus? T: nainen-33
Miten työpaikalla
4
2351
Vastaukset
- itsestä ja paikasta
Riippuu sekä työpaikasta, että itsestä. Jos hakeutuu tekemään ns. suorittavaa työtä isoon yritykseen voi jo lähtökohtaisesti olla varma ettei työnkuva voi olla laaja.
Jos taas menet töihin pieneen firmaan ja sinulla on tervettä nälkää työtehtävien laajentamiseen voit suunnitella lähes itse mitä teet. Nykyaikana ei pidä antautua rooliin jossa pomo sanoo hyppää ja itse kysyt vain kuinka korkealle. Oikean paikan kohdalle sattuessa voit kehittää ainakin omaa työtäsi jatkuvasti.- hoitopuolella
En halua osastonhoitajaksi enkä ylihoitajaksi, joten vähissä on keinot?
Lääkikseen hakua mietin, mutta olen 4-kymppinen ku olen valmis ja hirveä velkataakka niskassa??
Sitten pitäis vielä erikoistua, joten unohda?
Uskotteko siihen, että älykäs ihminen voi ajautua kykyjään vastaamattomaan työhön ja sitten sen mielekkyyden löytäminen on kiven alla?
En väitä olevani mitenkään erikoisälykäs, mutta ihmettelen niitä liukuhihnan äärellä työskenteleviä?
Sama liike tunnista toiseen.
Mä tekisin kyllä itsemurhan, jos olis pakko sinne työllistyä.
Kertokaa joku ammatti, missä voi luovasti toteuttaa itseään??
Rättikässät, ruokahommat, tarjoilut, myymälät, ja opettamispuoli eivät tule kyseeseen?
Kiitti! - miettiä
hoitopuolella kirjoitti:
Lääkikseen hakua mietin, mutta olen 4-kymppinen ku olen valmis ja hirveä velkataakka niskassa??
Uskotteko siihen, että älykäs ihminen voi ajautua kykyjään vastaamattomaan työhön ja sitten sen mielekkyyden löytäminen on kiven alla?
En väitä olevani mitenkään erikoisälykäs, mutta ihmettelen niitä liukuhihnan äärellä työskenteleviä?
Rättikässät, ruokahommat, tarjoilut, myymälät, ja opettamispuoli eivät tule kyseeseen?
Kiitti!taiteilijan ammattia. Jokainen työpäivä on erilainen ja taatusti luova. Ikävänä puolena voisin todeta, että palkka ei aina ole kovin kummoinen, minkä takia moni taiteilijapersoona meneekin yksitoikkoiseen, suorittavaan työhön, niin että saisi toteuttaa sitä unelmaansa, taitelijan luovaa ammattia.
- luonnontieteet
hoitopuolella kirjoitti:
Kiitti!Luonnontieteellisia aineita paasee lukemaan helposti. Ja sitten jatko-opiskelemaan.
Tyo on aika vapaata ja ei sellasta rutiinityota. Ainoa huono puoli on etta koko ajan pitaa olla uusia ideoita ja ongelmia saa ratkoa joka paiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070