Löytyiskö treeniseuraa Vantaan lähistöltä? Etenkin halvat päivävuorot kiinnostaa. Puistolan ja Hiekkaharjun hallit on sopivan matkan päässä duunista, jotta ehtis treenaan näinä aikoina. Pallo pysyy pelissä melko hyvin.
Tennisseuraa Vantaan lähistöltä
kämmentuuppari
1
245
Vastaukset
- OskuH
Moi,
Itsekin etsin tenniskaveria Vantaan seudulta, mulla kämppä ja työpaikka Jumbon lähellä, työ on arkisin olevaa päivätyötä klo 08-16 ja jonkin verran reissuja, joten iltatunnit sopii itelle ja pelikerrat saattaa välillä olla epäsäännöllisiä... Yleisesti ottaen tuntuu olevan hankala saada vakituisempaa pelivuoroa mistään pääkaupunkiseudun hallilta, ainakin ilta-ajalle... Pelaajana olen kyllä sellainen että pallo tulee melko varmasti takaisin ja tarvittaessa saan kyllä aikaan voitokkaita pallontappolyöntejä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022286- 1041704
- 881415
- 1331387
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741228Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631101- 511047
- 36972
- 33834