porkkana ranskalaiset?

vai mitä ne nyt oli....

olin ennen aivan rakastunut ranskalaisiin, mutta kun tajusin niiden lihottavan vaikutuksen, jätin ne pois. tuli mieleeni, millaisia olisivat porkkanasta tehdyt ranskikset? vai mistä niitä voisi tehdä? ja mielellään uunissa, ei missää rasvakeittimessä. kiitos vinkeistä. saa laittaa myös sipsien jäljitelmä vinkkejä!! metukka sipsit on koitettu, hyviä on mutta älyttömän suolasia...

8

4014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy

      Me Vhh:ta noudattavat valmistamme "ranskalaiset" kesäkurpitsasta, muinakoisosta tai kukkakaalista. Reilusti vaan rasvassa keittämällä sillä rasva on ravintomme. Suolaa ei tarvitse kuin ripaus pintaan niin maistuu sopivan suolaiselta. Öljyssä keitetty kukkakaali iso jauhelihapihvi ja voissa kuullotetet sipulirenkaat hapankaalia ja smetanaa. Aivan taivaallista ja kevyttä.

      • trollit

        liikenteessä. Mitä jos edes yrittäisit kirjoittaa niin että et paljastuisi?


      • MITÄ?
        trollit kirjoitti:

        liikenteessä. Mitä jos edes yrittäisit kirjoittaa niin että et paljastuisi?

        Heko heko! Taitaa taas perjantain kunniaksi joku kallistella trollilasia ja pullonhenki puhuu. Tuo ohjehan on täyttä asiaa ja vhh:n vastaista siitä ei löydy edes suurennuslasilla!


      • E i
        MITÄ? kirjoitti:

        Heko heko! Taitaa taas perjantain kunniaksi joku kallistella trollilasia ja pullonhenki puhuu. Tuo ohjehan on täyttä asiaa ja vhh:n vastaista siitä ei löydy edes suurennuslasilla!

        Mutta pari asiaa paljastaa että kirjoittaja ei ole VHH:ta noudattava. Huomasitko mitkä?


      • löytyy..
        E i kirjoitti:

        Mutta pari asiaa paljastaa että kirjoittaja ei ole VHH:ta noudattava. Huomasitko mitkä?

        Kirjoittaja on pitkän linjan vhhlainen ja on laatinut monen monta ohjetta aloitteleville. Kannattaisi tarkistaa omat näkemykset ja huolehtia siitä että kirjoittaa tänne vain selvin päin!


      • JuuJuu
        löytyy.. kirjoitti:

        Kirjoittaja on pitkän linjan vhhlainen ja on laatinut monen monta ohjetta aloitteleville. Kannattaisi tarkistaa omat näkemykset ja huolehtia siitä että kirjoittaa tänne vain selvin päin!

        Odotan lisää arvauksia. Tietoa ei näytä olevan.


    • onnistua

      Uppopaistamista vastaavan rakenteen saaminen tuskin onnistuu uunissa. Uunissa voi toki kasviksia, vaikka sitä porkkanaa, paistaa, mutta auttamatta se jää erilaiseksi. Ehkä voisi kokeilla ensin keittää melkein kypsäksi ja sitten kuumassa uunissa saada siihen jotain pintaa.

    • Butternut

      Kaupoista saa nykyään Apple Chips -omenalastuja, eri tavoin maustettuja. Hiiihydraattipitoisuuden voit tarkistaa pakkauksesta.

      Herkullisia ovat myös juustolastut: raasta parmesaania karkealla terällä, laita pieniä kekoja leivinpaperille, jätä leviämistilaa. Paista kuumassa uunissa kunnes juusto sulaa, jätä jäähtymään rapeiksi lastuiksi. Suolaisia nämäkin, mutta ihania.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe