Nurmo se veti itsensä ronssiotteluun niin että heilahti!
Nauretaan porukalla kaikille niille, jotka jo lämpenivät ajatuksesta että Nurmossa oltaisiin nähty... LOPPUOTTELU!
Ajatelkaa... Loppuottelussa olisivat kohdanneet Pattijoki ja ... Nurmon Jymy!¨
Mutta nyt pelataan vaan hikinen ronssiottelu ja siitäkin jää vain luu vetävän käteen.
Käperrytään käppyrään. Ja nauretaan! Neljäs sija!
Nurmo
Tyrsky
3
633
Vastaukset
- ^naurettas
Ei mitään, mun mielestä Nurmo pelasi hyvän kauden, ja neljäs sija ei mikään häpeä ole! Varmasti Nurmon Jymy teki kaikkensa neljänteen sijaankin. :) Hyvä NURMO !!!
- pelimies oikea
mikäs siinä nyt nii oikei porukalla naurattaa,
tyrskyllä aika omalaatuinen huumorintaju,
minä en kumminkaa rupea tollojen kans porukalla nauramaa. tiätysti toisaalta ronssi pikkase naurattaa. - NURMOO!!!!!
kyllä nurmo ny ois paremmin pärjänny loppuottelus sotkamoa vastaan ku on kattonu kuinka pattijoki on pelannu...
Onnea poijille vielä kerran pronssista. Pronssi on aina voitettu mitali.
JESSS HYVÄ NURMOO!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.834873- 1902268
- 1331869
- 371828
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231598- 1781520
- 751492
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161421Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401185- 351136