Urheilukanavan lähetykset

xxbb

On ollut hienoa, että Urheilukanava on lähettänyt pesäpalloa pitkin kesää ja lähetyksetkin toimineet ok. Ainoa, mikä on pistänyt silmään ja korvaan, on tuo kommentaattorien käyttö. Eikö Suomesta löydy muualta kommentaattoreita kuin Pohjanmaalta? Selostaja Anssi Ritarikin lienee sieltä kotoisin. Risto Ojanperä ( Vimpelin pelinjohtaja ) oli vakio kommentaattori myöskin Hyvinkäältä nauhotetuissa peleissä, miksi? Luulisi Hyvinkäältäkin löytyvän asiantuntemusta. Vähän jäi ihme maku suuhun, kun Pohjanmaa oli aina edustettuna, vaikka pesäpallovaltikka on viime vuosina ollut ainakin miesten osalta aivan muualla kuin siellä päin.

8

875

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ____Savo_____

Savolaisia kommentaattoreiks! Näin!

• menisi

malliinsa, jos savoa vääntävä kommentoisi pesäpalloa. Ei voisi nauramatta kuunnella.

Huonoja kommentaattoreita on ollut. Tämä äskeinen Ojanperä oli kuitenkin kohtalaisen hyvä. Aikaisemmin oli joku Kivimäki, joka ei osannut muuta sanoa kuin "Kyllä, Joo". Siinä sitä oli savolaisellakin nauru herkässä sitä kuunnellessa.

• mieltä
        menisi kirjoitti:

malliinsa, jos savoa vääntävä kommentoisi pesäpalloa. Ei voisi nauramatta kuunnella.

Huonoja kommentaattoreita on ollut. Tämä äskeinen Ojanperä oli kuitenkin kohtalaisen hyvä. Aikaisemmin oli joku Kivimäki, joka ei osannut muuta sanoa kuin "Kyllä, Joo". Siinä sitä oli savolaisellakin nauru herkässä sitä kuunnellessa.

SMJ:n pelinjohtaja Kivimäki oli harvinaisen asiantunteva kommentaattori. Jos et muka muuta kuullut kuin "kyllä joo", niin ihmetellä täytyy!

• kovin
        mieltä kirjoitti:

SMJ:n pelinjohtaja Kivimäki oli harvinaisen asiantunteva kommentaattori. Jos et muka muuta kuullut kuin "kyllä joo", niin ihmetellä täytyy!

vaikuttanut asiantuntevalta. Joka puheenvuoro alkoi sanoilla "Kyllä, Joo" Siinapä sitä on asiantuntemusta kerrakseen!

• hienoa joo...

Kyllä täytyy olla kiitollinen, kun pesäpalloa näytetään näin paljon nykyään. Muistan kun joskus 90-luvun alussa tv:stä tuli itä-länsi, muutama peli runkosarjasta, ja finaalit, ja näistäkin välillä pelkkä kooste tai jälkilähetys.

Minua häiritsee noissa lähetyksissä kuvaajat/ohjaaja. Joku lyö pallon kolmospuolelle, ja silti kuva tulee kakkospolttajasta tai muuta vastaavaa. Ymmärrän kyllä että pesäpallo on vaikea laji tv:n kannalta, mutta jos olisi ammattitaitoinen kuvausryhmä, niin ei kuva montaa sekunnin kymmenystä voi väärästä kohdasta tulla.

• Cameraden

Sotkamo-Pattijoki-pelissä (Urheilukanava) kuvaaminen oli todella ala-arvoista. Vastavalo tekee tepposensa ja kaksi kameraa ei riitä pp-ottelun asialliseen kuvaamiseen.

Jospa YLE:llä on mahdollisuuksia parempaan.

• Nuupo

Kommentaattorit vielä sietää, mutta ei tuota selostajan ulinaa jännittävissä tilanteissa. Opettaisivat vähän äänenkäyttöä. Esim. Sotkamon kunnari ensimmäisessä ottelussa. Meillä meni siinä vaiheessa televisio kiinni, ei kunnarin vaan kimittämisen takia.

• Laakaa____

Minusta urheilukanavan selostus on ihan mukiin menevää! On hyvä, että selostaja eläytyy peliin... Ja ei se kyllä kimittäny...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      348
      3638
    2. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      19
      2378
    3. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1950
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1645
    5. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      417
      1552
    6. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      39
      1487
    7. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      282
      1458
    8. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1314
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      63
      1116
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      17
      1038
    Aihe