saa sitä sitten mutustella sydänsuruihinsa. Likka-parka oli niin ylpeä Mr.Saatanasta ja nyt se otti ja jätti hänet lopullisesti :(
leivon Supherelle paskakakun
26
466
Vastaukset
- pintaliitäjä herra saatana
???
Olla välillä munkin feikkini. Tahtoo kans.
- monteI
herra saatana paskamaisen tempun :(
- SupremeSatan
sä meidän erosta tiedät?
- gek-ko
no en minä varsinaisesti tiennytkään. Tuota, onko täällä liikkeellä muuta kummallista kuin että minä olen kirjoitellut tänään?
Osta suklaata, kyllä se paskaksi muuttuu. - SupremeSatan
gek-ko kirjoitti:
no en minä varsinaisesti tiennytkään. Tuota, onko täällä liikkeellä muuta kummallista kuin että minä olen kirjoitellut tänään?
Osta suklaata, kyllä se paskaksi muuttuu.vasta viestin lähetettyäni, että kyseessä on feikki. Nähtävästi ko. henkilö on tuntenut suurta mielenkiintoa persoonaani kohtaan, kun on halunnut selvittää nykyisen parisuhdetilanteenikin.
Nyt kun asia kerran tuli puheeksi ja miehen logiikka palstalla ollaan, niin valaiskaapa minulle tämän miehen ajatusmaailmaa. Miksi hän pitää minuun edelleen päivittäin yhteyttä? Myönnän, että olemme sortuneet eron jälkeen panohommiin. - väliaika
SupremeSatan kirjoitti:
vasta viestin lähetettyäni, että kyseessä on feikki. Nähtävästi ko. henkilö on tuntenut suurta mielenkiintoa persoonaani kohtaan, kun on halunnut selvittää nykyisen parisuhdetilanteenikin.
Nyt kun asia kerran tuli puheeksi ja miehen logiikka palstalla ollaan, niin valaiskaapa minulle tämän miehen ajatusmaailmaa. Miksi hän pitää minuun edelleen päivittäin yhteyttä? Myönnän, että olemme sortuneet eron jälkeen panohommiin.juuri tuosta viimeisessä lauseessa mainitusta syystä.
- SupremeSatan
väliaika kirjoitti:
juuri tuosta viimeisessä lauseessa mainitusta syystä.
on pitänyt yhteyttä siis jo ennen kuin ollaan menty sänkyyn.
- gek-ko
SupremeSatan kirjoitti:
vasta viestin lähetettyäni, että kyseessä on feikki. Nähtävästi ko. henkilö on tuntenut suurta mielenkiintoa persoonaani kohtaan, kun on halunnut selvittää nykyisen parisuhdetilanteenikin.
Nyt kun asia kerran tuli puheeksi ja miehen logiikka palstalla ollaan, niin valaiskaapa minulle tämän miehen ajatusmaailmaa. Miksi hän pitää minuun edelleen päivittäin yhteyttä? Myönnän, että olemme sortuneet eron jälkeen panohommiin."Miksi hän pitää minuun edelleen päivittäin yhteyttä? Myönnän, että olemme sortuneet eron jälkeen panohommiin."
:'D
No nyt niin että kyseessä on tavallista ongelmallisempi ero. Osta kuule useampi levy suklaata. Voit sulattaa sitä hieman kattilassa ja muotoilla vähän. Yllätä Mr. Saatana omatekoisella paskalla ja totea että sitä saa mitä tilaa. - SupremeSatan
gek-ko kirjoitti:
"Miksi hän pitää minuun edelleen päivittäin yhteyttä? Myönnän, että olemme sortuneet eron jälkeen panohommiin."
:'D
No nyt niin että kyseessä on tavallista ongelmallisempi ero. Osta kuule useampi levy suklaata. Voit sulattaa sitä hieman kattilassa ja muotoilla vähän. Yllätä Mr. Saatana omatekoisella paskalla ja totea että sitä saa mitä tilaa.ihmissuhteet on suoraan saatanasta.
Enkä usko et kukaan jaksaa pelkästään pillun takia juoruta montaa tuntia päivässä. - sitten...
SupremeSatan kirjoitti:
ihmissuhteet on suoraan saatanasta.
Enkä usko et kukaan jaksaa pelkästään pillun takia juoruta montaa tuntia päivässä.olla alistamatta seuraavaa miestäsi mulkun mittaukseen.
- gek-ko
sitten... kirjoitti:
olla alistamatta seuraavaa miestäsi mulkun mittaukseen.
saitko mitattua sen lopulta?
- SupremeSatan
gek-ko kirjoitti:
saitko mitattua sen lopulta?
mutta mun mielestä tuo on edelleen suorastaan hulvaton juttu :D
- monteI
SupremeSatan kirjoitti:
sinä nyt vapailla markkinoilla? caramba!
- gek-ko
SupremeSatan kirjoitti:
tässä on naisten pahimmat seksimokat... ei, ei sitä mainita tässä. Minusta voisit ihan hyvin mitata Mr.Saatanan katkaravun.
(Katkarapu: joku käytti kyseistä termiä kun kyselin käyttäytymisohjeita miestenvessaa varten.) - SupremeSatan
monteI kirjoitti:
sinä nyt vapailla markkinoilla? caramba!
mutta nykyisten asianhaarojen vallitessa en jaksa alkaa virittelemään mitään uutta.
- SupremeSatan
gek-ko kirjoitti:
tässä on naisten pahimmat seksimokat... ei, ei sitä mainita tässä. Minusta voisit ihan hyvin mitata Mr.Saatanan katkaravun.
(Katkarapu: joku käytti kyseistä termiä kun kyselin käyttäytymisohjeita miestenvessaa varten.)mutta ilmeisesti se on arka paikka miehille.
- monteI
SupremeSatan kirjoitti:
mutta nykyisten asianhaarojen vallitessa en jaksa alkaa virittelemään mitään uutta.
joskus tavata vaikka kahvilassa tai muussa neutraalissa ympäristössä?
- SupremeSatan
monteI kirjoitti:
joskus tavata vaikka kahvilassa tai muussa neutraalissa ympäristössä?
kysymyksenn suora vastaus: en.
- gek-ko
SupremeSatan kirjoitti:
mutta ilmeisesti se on arka paikka miehille.
että vaipan kokoiset pikkuhousunsuojat tappavat erotiikan.
Voisit tilata joskus huvin vuoksi Tenalady-näytteen ja sitten menet vehtaamaan Mr. Saatanan kanssa :D - SupremeSatan
gek-ko kirjoitti:
Voisit tilata joskus huvin vuoksi Tenalady-näytteen ja sitten menet vehtaamaan Mr. Saatanan kanssa :Den ole syyllistynyt tuohonkaan.
- väliaika
gek-ko kirjoitti:
Voisit tilata joskus huvin vuoksi Tenalady-näytteen ja sitten menet vehtaamaan Mr. Saatanan kanssa :Dnuo joudu ottaan pois ennen varsinaista erotiikkaa?
Voi helvetti näitä teidän juttuja :) - gek-ko
väliaika kirjoitti:
nuo joudu ottaan pois ennen varsinaista erotiikkaa?
Voi helvetti näitä teidän juttuja :)etkö ole ennen kuullut viettelevästä riisuutumisesta?
Tarvittaessa TenaLadyihin voi myös kusta. Sitä vartenhan ne on. Hei, haluttiinko täällä kivoja kuvia perseistä vai ei? - SupremeSatan
gek-ko kirjoitti:
etkö ole ennen kuullut viettelevästä riisuutumisesta?
Tarvittaessa TenaLadyihin voi myös kusta. Sitä vartenhan ne on. Hei, haluttiinko täällä kivoja kuvia perseistä vai ei?itsesi täyteen terveyssiteitä, niin siinä on erotiikkaa kansalle.
- .....
gek-ko kirjoitti:
Tarvittaessa TenaLadyihin voi myös kusta. Sitä vartenhan ne on. Hei, haluttiinko täällä kivoja kuvia perseistä vai ei?mutta jotkut varmistavat asian ensin gallupilla (sun ei tarvi).
- väliaika
gek-ko kirjoitti:
Tarvittaessa TenaLadyihin voi myös kusta. Sitä vartenhan ne on. Hei, haluttiinko täällä kivoja kuvia perseistä vai ei?Olen kuullut kuulostaa jotenkin säälittävältä.
Joo, laita taas se farkkuhame.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902987- 2101181
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1281179- 841173
- 881134
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2051050- 65872
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?25765- 71747
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?59627