Extravaganza

Hei! Olen ilmoittanut itseni extravaganza ryhmään ja nyt haluaisinkin tietää onko siitä ollut apua laihdutukseenne ja mitä fiiliksiä olette kokeneet sen aikana.

98

48538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -15kg

      Olet tehnyt erinomaisen päätöksen jos sinulla motivaatio kohdallaan. Itse omaan seur taustan; Painonvartijoiden kunniajäsenkortin omaava. Aloitin jälleen kerran tammikuussa alkuvuodesta painonvartijoissa ja sain -8kg huhtikuuhun mennessä kun eräs ystäväni oli aloittanut extravaganzan maaliskuussa. Päätin vielä kokeilla josko pääsisin näistä vuosi kannetuista "raskauskiloista" eroon. Aloitin toukokuun alussa ja heinäkuun puoli välissä oli kadonnut -15kg siis yhteensä huikeat -23kiloa. Vaatekokoni pienentynyt koosta 42 kokoon 36. Ja kaikki vanha "vyötäisillä kannettu" rasva poltettu pois ja voin erinomaisesti. Käyn juoksemassa lenkkejä ja käyn kuntosalilla ja jumpilla. Tunnen olevani nyt nelikymppisenä naisena "elämäni kunnossa". Tällä hetkellä syön suht normaalisti - tietysti katson mitä suustani alas laitan. Herkutteluakin sallin mutta liikunta tasapainoittaa. Paino pysynyt kilon kahden sisällä siinä mihin tavoitteeseeni pääsin. Kannustuksen sana kun tuskailet alkumetreillä - kannattaa - lopputulos - uusi upea minä ja mikä hyvä olo painonpudotuksesta tuleekaan.Ei saa antaa periksi jos nälkä yllättää ja päänsärky. Tsemppiä tavoitteeseen!

      • upeaa...

        mielettömän mahtava pudotus...voisikohan aloittaja hiukkasen kertoa mikä ihme tuo tuommonen extravaganza juttu on? jos on noin tehokas, taidan itsekkin kokeilla...


      • -15kg
        upeaa... kirjoitti:

        mielettömän mahtava pudotus...voisikohan aloittaja hiukkasen kertoa mikä ihme tuo tuommonen extravaganza juttu on? jos on noin tehokas, taidan itsekkin kokeilla...

        Syöt 3 pussia/päivä - paljon maku vaihtoehtoja on suolaisia ja makeita. N. 500 kaloria päivässä ja kehosi menee ketoosiin (tässä turvalliseen sellaiseen) ja voit nauttia kahvia/teetä ilman sokeria t maitoa ja juot vettä runsaasti. Kehosi mennessä ja pysyessä ketoosissa kehosi alkaa polttamaan rasvavarantoja pois. Painonpudotus 1-4kg/viikko tapauksesta riippuen. Tuloksia syntyy varmasti kun pysyt ohjelmassa. Henkinen valmennus tukee projektia. Kannattaa hakeutua lähimpään ryhmään ja tuloksia syntyy vajaassa 10 viikossa - varmasti.


      • Zigu

        Kiva kuulla onnistumisesta. Olen mies 40 vee. Tällä hetkellä menossa 5 vrk. Tämä päivä on ollut helpoin. Nälän tunne on lähes kadonnut ja mielitekoja ei ole ollut oikeastaan ollenkaan.
        Kysymyksenä;
        Mulle terveyskonsultti sanoi, että jos tulee oikein pahoja mielitekoja, niin voisi syödä vesipitoisia kasviksia (tomaattti, kurkku)
        Pitääkö paikkansa ja millaisia määriä?

        Itselläni on n. 25 kg ylipainoa ja aion olla tällä täysvauhdilla 3-4 viikkoa.
        Tänään tehdään kuntosalilla henkilökohtainen kunto-ohjelma.
        Hyvä meininki!


      • kloiu
        Zigu kirjoitti:

        Kiva kuulla onnistumisesta. Olen mies 40 vee. Tällä hetkellä menossa 5 vrk. Tämä päivä on ollut helpoin. Nälän tunne on lähes kadonnut ja mielitekoja ei ole ollut oikeastaan ollenkaan.
        Kysymyksenä;
        Mulle terveyskonsultti sanoi, että jos tulee oikein pahoja mielitekoja, niin voisi syödä vesipitoisia kasviksia (tomaattti, kurkku)
        Pitääkö paikkansa ja millaisia määriä?

        Itselläni on n. 25 kg ylipainoa ja aion olla tällä täysvauhdilla 3-4 viikkoa.
        Tänään tehdään kuntosalilla henkilökohtainen kunto-ohjelma.
        Hyvä meininki!

        minulla nyt 6päivää takana ja tänään paras päivä, ei huippaa eikä heikota nyt on ketoosi kunnolla päällä. Jos on näin helppoo niin vedän 4 viikkoa täysillä niin pääsen luultavasti tavoitteeseeni jo 4viikossa -14kg sitten rupean tasapainotteleen ens syksyyn asti.katoin puntarista että 3.5-4 kg tippunut 6päivässä, meitä kyllä kiellettiin käymästä vaakalla... mutta on pakko välillä kurkistaa


      • -15kg
        Zigu kirjoitti:

        Kiva kuulla onnistumisesta. Olen mies 40 vee. Tällä hetkellä menossa 5 vrk. Tämä päivä on ollut helpoin. Nälän tunne on lähes kadonnut ja mielitekoja ei ole ollut oikeastaan ollenkaan.
        Kysymyksenä;
        Mulle terveyskonsultti sanoi, että jos tulee oikein pahoja mielitekoja, niin voisi syödä vesipitoisia kasviksia (tomaattti, kurkku)
        Pitääkö paikkansa ja millaisia määriä?

        Itselläni on n. 25 kg ylipainoa ja aion olla tällä täysvauhdilla 3-4 viikkoa.
        Tänään tehdään kuntosalilla henkilökohtainen kunto-ohjelma.
        Hyvä meininki!

        Juon ensin lasi vettä mielitekoon ja jos otat tomaattia tai kurkkua niin ihan pala kaksi. Ja anna mennä reilusti viikkoja vaikka tuo 10 niin aina helpompaa mitä nopeammin saat kaikki karistettua. Voin sanoa että "nälkä kasvaa syödessä"! Tsemppiä matkaan. Pudota kilot ensin ja sitten salille - näin tein minä.


      • Nimetön
        Zigu kirjoitti:

        Kiva kuulla onnistumisesta. Olen mies 40 vee. Tällä hetkellä menossa 5 vrk. Tämä päivä on ollut helpoin. Nälän tunne on lähes kadonnut ja mielitekoja ei ole ollut oikeastaan ollenkaan.
        Kysymyksenä;
        Mulle terveyskonsultti sanoi, että jos tulee oikein pahoja mielitekoja, niin voisi syödä vesipitoisia kasviksia (tomaattti, kurkku)
        Pitääkö paikkansa ja millaisia määriä?

        Itselläni on n. 25 kg ylipainoa ja aion olla tällä täysvauhdilla 3-4 viikkoa.
        Tänään tehdään kuntosalilla henkilökohtainen kunto-ohjelma.
        Hyvä meininki!

        Mistä näitä pusseja saa ostettua? Paljonko maksaa? Miten eroaa Nutrileteistä ym.?
        Mitä jo paikkakunnalla (eikä edes lähellä) ole tällaista xtranagansa paikkaa?


      • Zigu
        Nimetön kirjoitti:

        Mistä näitä pusseja saa ostettua? Paljonko maksaa? Miten eroaa Nutrileteistä ym.?
        Mitä jo paikkakunnalla (eikä edes lähellä) ole tällaista xtranagansa paikkaa?

        Hinnoista:

        Sitoutuminen painonhallintaan ja uusiin ruokailu- ja liikuntatottumuksiin 1 vuodeksi, eli sopimus tehdään YHDEN VUODEN MITTAISEKSI.
        (Alla oleva laskelma tehty sillä oletuksella, että syön keittoja 1 kk ajan.)

        Täysvauhdilla:
        1. kk kuukausimaksu sis. ohjelman ja salimaksut 149,-
        pussikeitot 4 viikkoa 236,-
        2. kk kuukausimaksu sis. ohjelman ja salimaksut 149,-
        3. kk kuukausimaksu sis. ohjelman ja salimaksut 149,-
        4. kk kuukausimaksu sis. ohjelman ja salimaksut 149,-

        5. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-
        6. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-
        7. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-
        8. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-
        9. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-
        10. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-
        11. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-
        12. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-

        Yhteensä vuodessa 1304,-


      • ilmaiseksi :)
        Zigu kirjoitti:

        Hinnoista:

        Sitoutuminen painonhallintaan ja uusiin ruokailu- ja liikuntatottumuksiin 1 vuodeksi, eli sopimus tehdään YHDEN VUODEN MITTAISEKSI.
        (Alla oleva laskelma tehty sillä oletuksella, että syön keittoja 1 kk ajan.)

        Täysvauhdilla:
        1. kk kuukausimaksu sis. ohjelman ja salimaksut 149,-
        pussikeitot 4 viikkoa 236,-
        2. kk kuukausimaksu sis. ohjelman ja salimaksut 149,-
        3. kk kuukausimaksu sis. ohjelman ja salimaksut 149,-
        4. kk kuukausimaksu sis. ohjelman ja salimaksut 149,-

        5. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-
        6. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-
        7. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-
        8. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-
        9. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-
        10. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-
        11. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-
        12. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-

        Yhteensä vuodessa 1304,-

        Laskin vain kalorit.
        Käyttäisin tuonkin rahan vaikka kunnon lomareissuun.


      • kloiu
        Zigu kirjoitti:

        Hinnoista:

        Sitoutuminen painonhallintaan ja uusiin ruokailu- ja liikuntatottumuksiin 1 vuodeksi, eli sopimus tehdään YHDEN VUODEN MITTAISEKSI.
        (Alla oleva laskelma tehty sillä oletuksella, että syön keittoja 1 kk ajan.)

        Täysvauhdilla:
        1. kk kuukausimaksu sis. ohjelman ja salimaksut 149,-
        pussikeitot 4 viikkoa 236,-
        2. kk kuukausimaksu sis. ohjelman ja salimaksut 149,-
        3. kk kuukausimaksu sis. ohjelman ja salimaksut 149,-
        4. kk kuukausimaksu sis. ohjelman ja salimaksut 149,-

        5. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-
        6. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-
        7. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-
        8. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-
        9. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-
        10. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-
        11. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-
        12. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-

        Yhteensä vuodessa 1304,-

        meidän kuukausimaksu on ensin puoli vuotta 79e ja sitten 59e ja kuntosali ja jumpat sisältyy hintaan


      • -15kg
        Nimetön kirjoitti:

        Mistä näitä pusseja saa ostettua? Paljonko maksaa? Miten eroaa Nutrileteistä ym.?
        Mitä jo paikkakunnalla (eikä edes lähellä) ole tällaista xtranagansa paikkaa?

        Minun projektini kustantaa 1vuoden jäsenyys; ensimmäiset 6 kuukautta 89,-/kk ja seuraavat 6 kuukautta 69,-/kk sisältää 13 tapaamista ensimmäisen puolen vuoden sisään, terveyskonsultin palvelut, kuntosalin jäsenyys sis. salilla käynnit, jumpat, spinning,soutu, solarium. Pussiruokiin minulla meni 59,-/viikko ja painonpudotukseen meni 8 viikkoa. Maksimi pudotusaikaa suositellaan pidettävän 10 viikkoon asti = max 590,- ruuat. Minusta kuoriutui vuosien takainen aktiiviliikkuja ja suorastaan nautin käynneistä kuntosalilla. Ei tätä hyvää oloa ja ulkonäköä voi tällä hetkellä mitata rahassa. Itse en tupakoi joten olin valmis sijoittamaan itseeni. Suosittelen tätä sellaiselle jolla esim kakkosdiabetes - minun ryhmässä kohta 60v rouva jolla piikittäminen jäänyt lähes kokonaan pois tämän loistavan painon pudotusohjelman myötä. Tämän ohjelman tarkoitus luoda pysyy tulosta ei jojottelua. Tsemppiä ja tahdonvoimaa kaikille vasta aloittaneille.


      • -15kg
        -15kg kirjoitti:

        Minun projektini kustantaa 1vuoden jäsenyys; ensimmäiset 6 kuukautta 89,-/kk ja seuraavat 6 kuukautta 69,-/kk sisältää 13 tapaamista ensimmäisen puolen vuoden sisään, terveyskonsultin palvelut, kuntosalin jäsenyys sis. salilla käynnit, jumpat, spinning,soutu, solarium. Pussiruokiin minulla meni 59,-/viikko ja painonpudotukseen meni 8 viikkoa. Maksimi pudotusaikaa suositellaan pidettävän 10 viikkoon asti = max 590,- ruuat. Minusta kuoriutui vuosien takainen aktiiviliikkuja ja suorastaan nautin käynneistä kuntosalilla. Ei tätä hyvää oloa ja ulkonäköä voi tällä hetkellä mitata rahassa. Itse en tupakoi joten olin valmis sijoittamaan itseeni. Suosittelen tätä sellaiselle jolla esim kakkosdiabetes - minun ryhmässä kohta 60v rouva jolla piikittäminen jäänyt lähes kokonaan pois tämän loistavan painon pudotusohjelman myötä. Tämän ohjelman tarkoitus luoda pysyy tulosta ei jojottelua. Tsemppiä ja tahdonvoimaa kaikille vasta aloittaneille.

        Kannattaa kysyä käykö Smartumin liikuntasetelit kuukausimaksuun - tuonne käy ja ihan mukava sponssi työpaikalta.


      • Johanesa
        -15kg kirjoitti:

        Minun projektini kustantaa 1vuoden jäsenyys; ensimmäiset 6 kuukautta 89,-/kk ja seuraavat 6 kuukautta 69,-/kk sisältää 13 tapaamista ensimmäisen puolen vuoden sisään, terveyskonsultin palvelut, kuntosalin jäsenyys sis. salilla käynnit, jumpat, spinning,soutu, solarium. Pussiruokiin minulla meni 59,-/viikko ja painonpudotukseen meni 8 viikkoa. Maksimi pudotusaikaa suositellaan pidettävän 10 viikkoon asti = max 590,- ruuat. Minusta kuoriutui vuosien takainen aktiiviliikkuja ja suorastaan nautin käynneistä kuntosalilla. Ei tätä hyvää oloa ja ulkonäköä voi tällä hetkellä mitata rahassa. Itse en tupakoi joten olin valmis sijoittamaan itseeni. Suosittelen tätä sellaiselle jolla esim kakkosdiabetes - minun ryhmässä kohta 60v rouva jolla piikittäminen jäänyt lähes kokonaan pois tämän loistavan painon pudotusohjelman myötä. Tämän ohjelman tarkoitus luoda pysyy tulosta ei jojottelua. Tsemppiä ja tahdonvoimaa kaikille vasta aloittaneille.

        Meillä tulee ed. lisäksi vielä puolen vuoden jälkeen life time-ohjelma 45€. siis kuukausimaksujen lisäksi.


      • ärsyttää
        ilmaiseksi :) kirjoitti:

        Laskin vain kalorit.
        Käyttäisin tuonkin rahan vaikka kunnon lomareissuun.

        Jos niin on tiukkaa, että pitää valita joko tämä ohjelma tai lomareissu, kannattaakin vaan tiputella itsekseen. Minun ei tarvitse onneksi luopua lomareissuista tämän takia!


      • PULLEA "MUMMU"

        Hienoa kun tsemppaat muita, ja kerrot miten itse olet onnistunut.Mahtava pudotus ja miten vaatekokosi on pienentynyt. Toinen päivä mulla lopuillaan ja olo on ihan jes. Vapaapäivä, pari hyvää kävelylenkkiä koirien kanssa ja vielä eka kerran suksilla tänä talvena ja 5km koirat tietty mukana ja järven jäällä. Ihmeen pirtee olo, jos on tuntunut jotain tekis mieli, niin ostin vichyä, ja se tuntu hyvältä juoda. Saas nähä, koska joku huomaa, että "jotain" on mummussa tapahtunu.Tsemppiä kaikille ja ollaan kuulolla!!!!


      • mavekka
        Zigu kirjoitti:

        Hinnoista:

        Sitoutuminen painonhallintaan ja uusiin ruokailu- ja liikuntatottumuksiin 1 vuodeksi, eli sopimus tehdään YHDEN VUODEN MITTAISEKSI.
        (Alla oleva laskelma tehty sillä oletuksella, että syön keittoja 1 kk ajan.)

        Täysvauhdilla:
        1. kk kuukausimaksu sis. ohjelman ja salimaksut 149,-
        pussikeitot 4 viikkoa 236,-
        2. kk kuukausimaksu sis. ohjelman ja salimaksut 149,-
        3. kk kuukausimaksu sis. ohjelman ja salimaksut 149,-
        4. kk kuukausimaksu sis. ohjelman ja salimaksut 149,-

        5. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-
        6. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-
        7. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-
        8. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-
        9. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-
        10. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-
        11. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-
        12. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-

        Yhteensä vuodessa 1304,-

        Lappeenrannassa hinnat on liittyminen 60 euroo
        ½ vuotta 89 euroo sit seuraava ½ vuotta 69 euroo
        siihen päälle pussi keitot 59 euroo viikko
        tai yksittäin 3 euroo pussi tai patukka.


      • kiinnosttuunnuuttt

        hei eli en oikeen ole saanut selvää että mikä tämä Extravaganza on??
        Onko se joku ryhmä mihin liitytään vai onko se joku nutriletin tyylinen ruoan korvike vai mikä??

        Vastausta odotellessa :)


      • anzkulipanzkuli
        mavekka kirjoitti:

        Lappeenrannassa hinnat on liittyminen 60 euroo
        ½ vuotta 89 euroo sit seuraava ½ vuotta 69 euroo
        siihen päälle pussi keitot 59 euroo viikko
        tai yksittäin 3 euroo pussi tai patukka.

        Heip!

        Kerrotko millanen tää Lappeenrannan extravagazan on? Ja onko tossa nyt kaikki maksut vai? Sisältyykö kuntosali? Kiinnostais kovasti, mut oon ihan pihalla.. Niin ja onnistuitko itse miten?

        Kiitos jos vastaat!=)


      • EXTRAW...
        kiinnosttuunnuuttt kirjoitti:

        hei eli en oikeen ole saanut selvää että mikä tämä Extravaganza on??
        Onko se joku ryhmä mihin liitytään vai onko se joku nutriletin tyylinen ruoan korvike vai mikä??

        Vastausta odotellessa :)

        KATSO WWW.EXTRAVGANZA.FI TÄMÄ OHJELMA PITÄÄ KILOT KURISSA, MUTTA MUISTA PÄÄTÖS LÄHTEE SINUSTA JA MOTIVAATIOTA TARVITAAN.


      • seniorikansalainen
        -15kg kirjoitti:

        Minun projektini kustantaa 1vuoden jäsenyys; ensimmäiset 6 kuukautta 89,-/kk ja seuraavat 6 kuukautta 69,-/kk sisältää 13 tapaamista ensimmäisen puolen vuoden sisään, terveyskonsultin palvelut, kuntosalin jäsenyys sis. salilla käynnit, jumpat, spinning,soutu, solarium. Pussiruokiin minulla meni 59,-/viikko ja painonpudotukseen meni 8 viikkoa. Maksimi pudotusaikaa suositellaan pidettävän 10 viikkoon asti = max 590,- ruuat. Minusta kuoriutui vuosien takainen aktiiviliikkuja ja suorastaan nautin käynneistä kuntosalilla. Ei tätä hyvää oloa ja ulkonäköä voi tällä hetkellä mitata rahassa. Itse en tupakoi joten olin valmis sijoittamaan itseeni. Suosittelen tätä sellaiselle jolla esim kakkosdiabetes - minun ryhmässä kohta 60v rouva jolla piikittäminen jäänyt lähes kokonaan pois tämän loistavan painon pudotusohjelman myötä. Tämän ohjelman tarkoitus luoda pysyy tulosta ei jojottelua. Tsemppiä ja tahdonvoimaa kaikille vasta aloittaneille.

        Oletan suurimman osan keskustelijoista olevan nuorempia tai keski-ikäisiä, joten kaipaisin kommentteja iäkkäämmiltä laihduttajilta. Olen koko aikuisikäni vahtinut painoani eikä liikaa ole nytkään kuin alle 10 kg. Olen tehnyt sopimuksen ja aloitan ensi maanantaina. Olen mielestäni perusterve lukuu ottamatta verenpainetta, johon on ollut vuosia lääkitys. Vanhemmiten aineenvaihdunta hidastuu, ja koska en pidä liikunnasta enkä ulkoilusta erityisemmin, ainakaan kylmään vuodenaikaan, toivon kuntosalikokeilun olevan jotain sellaista, joka auttaa. Olen aloittanut Painonvartijoissa useita kertoja, mutta into on aina lopahtanut ja kilot tullet takaisin. Ehkä painonpudotus siinä systeemissä on ollut liian vapaata, liikaa omissa hoteissa? X:ssä rahanmeno ja henkilökohtainen ohjaus, josta on ollut puhetta, voisi enemmän motivoida? Mietin vai, jaksanko? En ole kysynyt lääkärin mielipidettä. Mutta te muut, vanhemmat tantat! Kertokaa mitä mieltä olette! (Harmi vain, että ikääntyneet eivät niin paljoa istu tietsikan ääressä.)


      • tsemi
        ilmaiseksi :) kirjoitti:

        Laskin vain kalorit.
        Käyttäisin tuonkin rahan vaikka kunnon lomareissuun.

        Hyvä motivaatio sinulla! Ihailtavaa!


      • Yks extraaja vaan
        Zigu kirjoitti:

        Hinnoista:

        Sitoutuminen painonhallintaan ja uusiin ruokailu- ja liikuntatottumuksiin 1 vuodeksi, eli sopimus tehdään YHDEN VUODEN MITTAISEKSI.
        (Alla oleva laskelma tehty sillä oletuksella, että syön keittoja 1 kk ajan.)

        Täysvauhdilla:
        1. kk kuukausimaksu sis. ohjelman ja salimaksut 149,-
        pussikeitot 4 viikkoa 236,-
        2. kk kuukausimaksu sis. ohjelman ja salimaksut 149,-
        3. kk kuukausimaksu sis. ohjelman ja salimaksut 149,-
        4. kk kuukausimaksu sis. ohjelman ja salimaksut 149,-

        5. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-
        6. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-
        7. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-
        8. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-
        9. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-
        10. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-
        11. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-
        12. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-

        Yhteensä vuodessa 1304,-

        Siinäpä oiva havaintoesimerkki siitä mistä taas kerran on kysymys. HUIJAUKSESTA.

        Sitoumus tehdään vuoden mittaiseksi, sillä kokemus on osoittanut, että viimeistäänb kahdessa viikossa potlas ymmärtää, että terveellistä elämää olisi voinut viettää halvemmallakin. Huijausta siis. Vähäkalorinen dieetti on epäilemättä paras tapa saada hyviä tuloksia. Xstravaganza -tuotteille löytyy kilpailua ilman sitoutumisiakin. Vertaa esim. Fittness -tukun tuotteisiin. Puolta halvempia, eikä tarvitse sitoutua mihinkään. Kootkaa itse ryhmä pulisemaan kerran viikossa vaa`an ympärille ja kävelkää saman tien tunnin lenkki. Siinä se. Jos eivät elintavat muutu pitkässä juoksussa Extravaganza -kuurista jää vain yksi epäonnistunut kokeilu muiden lisäksi. Lovi lomkakkoon ja itsetuntoon.


      • Pienituloinen
        ärsyttää kirjoitti:

        Jos niin on tiukkaa, että pitää valita joko tämä ohjelma tai lomareissu, kannattaakin vaan tiputella itsekseen. Minun ei tarvitse onneksi luopua lomareissuista tämän takia!

        Tuo on inhottava asenne, mutta olettaisin, että sangen yleinen.
        Jos nettotulot ovat 1200 ja siitä menee jo 600 yhtiövastikkeeseen ja remonttivastikkeeseen, ei paljon voi heitellä rajaa ympäriinsä. Kannattaisin erittäin voimakkaasti ruokaveron korotusta rasvaisten ruokien, sokereiden, alkoholin ja kaiken epäterveellisen osalta. Samalla tahtoisin oikeasti, että kasvisten ja terveellisten ruokien hinta romahdutettaisiin. Varsinkin superfoodit sun muut saisivat todella olla edullisempia kuin nyt, ne vievät tuloista leijonanosan!


      • TikkuTakku
        Zigu kirjoitti:

        Hinnoista:

        Sitoutuminen painonhallintaan ja uusiin ruokailu- ja liikuntatottumuksiin 1 vuodeksi, eli sopimus tehdään YHDEN VUODEN MITTAISEKSI.
        (Alla oleva laskelma tehty sillä oletuksella, että syön keittoja 1 kk ajan.)

        Täysvauhdilla:
        1. kk kuukausimaksu sis. ohjelman ja salimaksut 149,-
        pussikeitot 4 viikkoa 236,-
        2. kk kuukausimaksu sis. ohjelman ja salimaksut 149,-
        3. kk kuukausimaksu sis. ohjelman ja salimaksut 149,-
        4. kk kuukausimaksu sis. ohjelman ja salimaksut 149,-

        5. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-
        6. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-
        7. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-
        8. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-
        9. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-
        10. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-
        11. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-
        12. kk kuukausimaksu sis. salimaksut 59,-

        Yhteensä vuodessa 1304,-

        Ihan ekaks haluun sanoa, että mun mielestä tämä ei ole todellakaan kallista. Käyn salilla joka tapauksessa ja maksan sen jäsenmaksuja.

        Olen jo laihduttanut 10 kg nutriletilla ja kalorien laskemisella, mutta kaipaa ryhmää. Nutriletit tuli lisäksi kalliimmaksi kuin Extra. Ruokaan ja juomaan menisi tuplasti rahaa kuin pusseihin samassa ajassa.

        Mutta asiaan:

        Liittyminen 60/160e (salin jäsenyys 100)

        kk 89e (sali 69/74)

        Nutrit aloituspakkaus 88e kk
        Nutrit 59e kk

        Soppari tehdään vuodeksi, ryhmätapaamisia on kerran kuussa ja sen lisäksi 2 tapaamista konsultin kanssa.

        Jos joku on kiinnostunut Extrasta, niin voi varata ihan ilmaiseksi tapaamisen myyjän/asiakasneuvojan kanssa kuntosalilta. Sitten voi mennä kotiin miettimään sopiiko homma itselleen ja onko motivaatiota.

        Hyviä laihtumisia!


      • Piippu62
        TikkuTakku kirjoitti:

        Ihan ekaks haluun sanoa, että mun mielestä tämä ei ole todellakaan kallista. Käyn salilla joka tapauksessa ja maksan sen jäsenmaksuja.

        Olen jo laihduttanut 10 kg nutriletilla ja kalorien laskemisella, mutta kaipaa ryhmää. Nutriletit tuli lisäksi kalliimmaksi kuin Extra. Ruokaan ja juomaan menisi tuplasti rahaa kuin pusseihin samassa ajassa.

        Mutta asiaan:

        Liittyminen 60/160e (salin jäsenyys 100)

        kk 89e (sali 69/74)

        Nutrit aloituspakkaus 88e kk
        Nutrit 59e kk

        Soppari tehdään vuodeksi, ryhmätapaamisia on kerran kuussa ja sen lisäksi 2 tapaamista konsultin kanssa.

        Jos joku on kiinnostunut Extrasta, niin voi varata ihan ilmaiseksi tapaamisen myyjän/asiakasneuvojan kanssa kuntosalilta. Sitten voi mennä kotiin miettimään sopiiko homma itselleen ja onko motivaatiota.

        Hyviä laihtumisia!

        Ymmärsinkö oikein, että tuo kk-maksu 89 € pitää sisällään salimaksun ja extran kuukausimaksun, mutta eikös tuohon tule vielä lisää maksettavaa sitten ateriakorvikkeista, sillä jos olen oikein ymmärtänyt, niin nehän eivät kuuluisi tuohon kuukausihintaan ja jos näin on, niin minkä hintaisia nuo ateriakorvikkeet sitten ovat kuukaudessa?


    • No niin itsellänikin on nyt sitten ensimmäinen tapaaminen ohi ja mikä parasta ryhmä tuntui todella huipulta! Meitä oli siellä niin nuoria kuin vanhoja, miehiä ja naisia. Juttu luisti ja huumorinkukka kukki.
      Tänään se sitten käynnityi ihan todenteolla. -20 kg on tavoitteena. Ruokia en ole vielä ehtinyt maistamaan, mutta pitäisi kyllä mennä valmistamaan jo se eka pussi.
      Ohjeissa kun sanotaan, että pitää juoda runsaasti vettä, niin tarkoittaako se ainoastaan "hanavettä" vai voiko se olla kivennäisvettä? Tämä ryhmä kun on ihan ensimmäinen täällä suunnalla niin ohjaajammekaan ei ollut täysin varma. Eli miten muille on kerrottu?

      • ---

        Olen nyt kahdeksatta päivää kuurilla ja kotivaa'an mukaan lähtenyt 4 kiloa. Tänään eka ryhmätapaaminen.
        Vissyn juomisesta on kirjassa sivulla 23, kai sen voi tulkita että sitä voi juoda 3 litran lisäksi miten paljon vaan tai sitten sen sijaan. Mistä päin olet? Ajattelin vaan että meillä päin aloitti eilen eka xtravaganza-ryhmä...


      • liian paksu perhosek

        Hei
        Onnea päätöksestä.Itse aloitin kuudennen(6) viikon täysivauhdilla eli pelkillä pusseilla.Meidän ryhmäohjaaja sanoi että voi juoda myös matalahappoista kivennäisvettä(Lidl sininen pullo) ja jos kovasti saunoo ja lenkkeilee voi suolot olla vajeella, joten pieni lipaisu kädenselältä suolaa myös auttaa jos heikottaa. Vettä pitäis kulua vähint 3-4 l päivässä. Itselläni on runsaasti ylipainoa, mutta aion sen karistaa viimeistään syksyyn mennessä. Verenpaine onn laskenut jo niin paljon , että harkitsen lääkärin kanssa lääkkeen loppettamista. Hyvää keväänodotusta kaikille.


    • nökönökkö

      Miten nämä pussit eroavat nutriletista???

    • Miia35

      on tehonnut hyvin ja olen pudottanut painoa 37,6kg 22viikossa ja olen tosi onnellinen että lähdin mukaan kyseiseen ryhmään:)

      • kloiu

        luulen että nutriletissä on hiukan vähempi kaloreita ja muita mineraaleja ja vitamiineja. Vertailin allevoon ja huomasin että jos korvaan 1 pussin xtravaganzaa niin joudun ottamaan 1ja puoli pussia toista merkkiä. Ideana on se että pysyt alle 500 kcal per päivä


      • ollaan!
        kloiu kirjoitti:

        luulen että nutriletissä on hiukan vähempi kaloreita ja muita mineraaleja ja vitamiineja. Vertailin allevoon ja huomasin että jos korvaan 1 pussin xtravaganzaa niin joudun ottamaan 1ja puoli pussia toista merkkiä. Ideana on se että pysyt alle 500 kcal per päivä

        Minä menen tänään ekaan haastatteluun!:) Jännittää, toivottavasti saisin motivaation pysymään.


      • pussieläinkö
        ollaan! kirjoitti:

        Minä menen tänään ekaan haastatteluun!:) Jännittää, toivottavasti saisin motivaation pysymään.

        Miten tiellä aloittaneilla on nyt mennyt?

        Itse olen toista päivää pusseilla. Ihan hyvän makuisia ovat mutta suu söisi taas enemmän:(


      • ja 10 kiloa
        pussieläinkö kirjoitti:

        Miten tiellä aloittaneilla on nyt mennyt?

        Itse olen toista päivää pusseilla. Ihan hyvän makuisia ovat mutta suu söisi taas enemmän:(

        kevyempänä. Tsemppiä.


      • 6 kiloa lähtenyt
        ja 10 kiloa kirjoitti:

        kevyempänä. Tsemppiä.

        Suolaiset keitot ei mene enää alas, juon vain niitä makeita..


      • ikuinen jojoilija
        6 kiloa lähtenyt kirjoitti:

        Suolaiset keitot ei mene enää alas, juon vain niitä makeita..

        itseäni kiinnostaisi tietää miten olette alusta selvinneet ennen kuin elimistö on mennyt ketoosin. Itse pääsen hädin tuskin sen kaksi päivää ja sitten on jo niin paha olo ja nälkä että on pakko keskeyttää... antakaa hyvät ihmiset vinkkejä miten saisin ton dietin oikeasti käyntiin. Motivaatiota on mutta sisu tuntuu loppuvan kesken.


      • -15kg
        6 kiloa lähtenyt kirjoitti:

        Suolaiset keitot ei mene enää alas, juon vain niitä makeita..

        Kokeile ja vaihda juominen pois ja laita keitto oli se sitten suolaista tai makiaa keittolautaselle ja syö se ihan ns ruokana. Purkista juominen alkaa ällöttämään ja itse vaihdoin hyvin nopeasti muovitörpäkön keittolautaseen.


      • -15kg
        ikuinen jojoilija kirjoitti:

        itseäni kiinnostaisi tietää miten olette alusta selvinneet ennen kuin elimistö on mennyt ketoosin. Itse pääsen hädin tuskin sen kaksi päivää ja sitten on jo niin paha olo ja nälkä että on pakko keskeyttää... antakaa hyvät ihmiset vinkkejä miten saisin ton dietin oikeasti käyntiin. Motivaatiota on mutta sisu tuntuu loppuvan kesken.

        Se on se tahdonvoima - ei saa antaa periksi jos pikkasen on huono olo tai nälkä. Ensimmäisestä viikosta kun selviydyt niin olet voittanut itsesi. Ja ajattele sitä lopputulosta miten painonpudotus muuttaa sinua ulkoisesti. Itselläni vaatekoko tippui 42 kokoon 36. Ja tammikuusta-08 kokonaispudotus -22kiloa. Ja aloitin tänään vielä viimeisten 6 kilon pudotuksen keittoja syömällä ja ompahan kivempi mennä pikkujoulu mekkoa ostamaan.


    • enna68

      Itellä 26 viikoa takana -34kg todella kannattavaa on ollut. Tottakai mielen vaihtelut sekä mielihalut kuuluu asiaan, muuta pidä tavoitteista kiinni ja tsemppiä tosi paljon se kannattaa...

    • Nainen 82

      Kaksi viikkoa takana ja kolmatta viedään. Ja nyt on painoa pudonnut 8,6kg ja olen erittäin tyytyväinen tulokseen ja kuuriin.

      • toista päivää pussiruokaa

        Ensimmäisestä pussiateriasta alkaen olen nauttinut aterian joko kahvimukista tai keittolautaselta.
        Yhdestä cappucino-pussista sain 6 annosta, kun ensin 1 dl veteen sekoitin pari lusikallista pussiateriaa ja lisäsin oikeaa kahvia lurauksen; en tiedä kuin oikeaoppista oli, mutta ainakaan kofeiininpuute ei ole iskenyt.
        Suolaisen pussiaterian jaoin kahteen osaan, eli sain kaksi lautasellista ihan ok makuista keittoa.

        Olen ottanut asenteen, että olo on kuin raskaana ollessa; ällöttävää ja mahassa tuntuu, mutta mitä ihanaa onkaan lopputuloksena! Vaikka vasta 2 päivää takana, olen vakuuttunut, että tällä kertaa onnistun. CD-levyn ensimmäistä raitaa olen kuunnellut ainakin 5 kertaa jo, pari kertaa nukahtanut rauhalliseen ääneen, mutta haitanneeko tuokaan.

        Kalliilta ensikuulemalta tuntui, mutta tosiaan, kun ajattelee, millä rahalla nämä kilot on hankittu, ei 59 e viikossa ruokaan tunnu miltään. Kumppani saa itse käydä ruokakaupassa ja ostaa mitä lystää, minä aion nyt keskittyä omaan syömiseeni ja vispailen pussiaineksia veteen ihanaa tulevaa kevyttä Minää ajatellen.


      • ennen koko 52/54
        toista päivää pussiruokaa kirjoitti:

        Ensimmäisestä pussiateriasta alkaen olen nauttinut aterian joko kahvimukista tai keittolautaselta.
        Yhdestä cappucino-pussista sain 6 annosta, kun ensin 1 dl veteen sekoitin pari lusikallista pussiateriaa ja lisäsin oikeaa kahvia lurauksen; en tiedä kuin oikeaoppista oli, mutta ainakaan kofeiininpuute ei ole iskenyt.
        Suolaisen pussiaterian jaoin kahteen osaan, eli sain kaksi lautasellista ihan ok makuista keittoa.

        Olen ottanut asenteen, että olo on kuin raskaana ollessa; ällöttävää ja mahassa tuntuu, mutta mitä ihanaa onkaan lopputuloksena! Vaikka vasta 2 päivää takana, olen vakuuttunut, että tällä kertaa onnistun. CD-levyn ensimmäistä raitaa olen kuunnellut ainakin 5 kertaa jo, pari kertaa nukahtanut rauhalliseen ääneen, mutta haitanneeko tuokaan.

        Kalliilta ensikuulemalta tuntui, mutta tosiaan, kun ajattelee, millä rahalla nämä kilot on hankittu, ei 59 e viikossa ruokaan tunnu miltään. Kumppani saa itse käydä ruokakaupassa ja ostaa mitä lystää, minä aion nyt keskittyä omaan syömiseeni ja vispailen pussiaineksia veteen ihanaa tulevaa kevyttä Minää ajatellen.

        Olen 10 viikon aikana pudottanut kuurilla 33 kg. Ja vielä olis edessä semmoiset 20 kg. Mielestäni tämä on ollut erittäin helppoa,aloittaessani ajattelin että jos saan mentyä 3 vkoa pelkillä pusseilla niin hyvä.Mutta se pudotus oli niin huimaa,että en halunnutkaan lopettaa siihen,vaan jtkoin kaikki sallitut 10 vkoa.Ja mitä kauemmin olin pusseilla,sitä helpommalta se vaan tuntui.Muistakaa juoda tosi paljon vettä/kivennäisvettä! Se auttaa pitämään nälän poissa.


      • minnihiiri
        ennen koko 52/54 kirjoitti:

        Olen 10 viikon aikana pudottanut kuurilla 33 kg. Ja vielä olis edessä semmoiset 20 kg. Mielestäni tämä on ollut erittäin helppoa,aloittaessani ajattelin että jos saan mentyä 3 vkoa pelkillä pusseilla niin hyvä.Mutta se pudotus oli niin huimaa,että en halunnutkaan lopettaa siihen,vaan jtkoin kaikki sallitut 10 vkoa.Ja mitä kauemmin olin pusseilla,sitä helpommalta se vaan tuntui.Muistakaa juoda tosi paljon vettä/kivennäisvettä! Se auttaa pitämään nälän poissa.

        Tämä kuuri kiinnostaa, mutta tietääkö kukaan voiko liittyä vaikka on jäsenyys toiselle salille..ymmärsin että liikuntakeskus jossa extravagansaa järjestetään kuuluu jäsenyys myös..Entä jos painaa "vain"reilu 70kg ja haluis 6-10 kg pois..onko se liian vähän?


      • sispa
        minnihiiri kirjoitti:

        Tämä kuuri kiinnostaa, mutta tietääkö kukaan voiko liittyä vaikka on jäsenyys toiselle salille..ymmärsin että liikuntakeskus jossa extravagansaa järjestetään kuuluu jäsenyys myös..Entä jos painaa "vain"reilu 70kg ja haluis 6-10 kg pois..onko se liian vähän?

        itse aloitin juuri extravaganza jutun niin sanotulla puolivauhdilla, missä siis saa myös syödä oikeaa ruokaakin juomien lisäksi. minulla pudotettavaa vähän reilu 10kg ja lisäksi imetän. imettäminen oli ainoa este etten voinut lähteä pelkällä juomakuurilla. käsittääkseni sillä ei ole väliä paljonko haluat pudottaa..ne täysvauhti viikot vaan määritellään sen painon pudotuksen mukaan.sitten siirrytään puolivauhtiin ja lopuksi tasapainotetaan homma. tämä tuntuu niin turvalliselta että uskalsin lähteä mukaan vaikka tosiaan imetän enkä halua sitä lopettaa. siihen jäsenyys hommaan en osaa sanoa mitään.


      • jenkkakahva
        sispa kirjoitti:

        itse aloitin juuri extravaganza jutun niin sanotulla puolivauhdilla, missä siis saa myös syödä oikeaa ruokaakin juomien lisäksi. minulla pudotettavaa vähän reilu 10kg ja lisäksi imetän. imettäminen oli ainoa este etten voinut lähteä pelkällä juomakuurilla. käsittääkseni sillä ei ole väliä paljonko haluat pudottaa..ne täysvauhti viikot vaan määritellään sen painon pudotuksen mukaan.sitten siirrytään puolivauhtiin ja lopuksi tasapainotetaan homma. tämä tuntuu niin turvalliselta että uskalsin lähteä mukaan vaikka tosiaan imetän enkä halua sitä lopettaa. siihen jäsenyys hommaan en osaa sanoa mitään.

        ..ja nyt -8kg. Suosittelen kyllä lämpimästi kaikille jotka haluavat liikakiloista eroon. Itsellä vielä pudotettavaa 15kg. Uskoisin pääseväni lähelle tavoitetta kunnes pussit loppuu ja 10 vkoa tulee täyteen. Tsemppiä kaikille kohtalotovereille!:)


      • kolmas viikko
        jenkkakahva kirjoitti:

        ..ja nyt -8kg. Suosittelen kyllä lämpimästi kaikille jotka haluavat liikakiloista eroon. Itsellä vielä pudotettavaa 15kg. Uskoisin pääseväni lähelle tavoitetta kunnes pussit loppuu ja 10 vkoa tulee täyteen. Tsemppiä kaikille kohtalotovereille!:)

        paino on pudonnut ainoastaan neljä kiloa.
        Olen pettynyt kilo määrään, odotin huomattavasti enemmän. Olen pysynyt täydellisesti ohjelmassa.
        Tosin senttejä on sitten lähtenyt vyötäröltä 13, mikä kyllä tosi hyvä.

        Missä vika kun näin takkuaa? Vettä juon ja lenkillä käyn. Kallista hupia, ellei tulokset ala parantua.

        Enään saan kahden viikon jälkeen alas parsa-, vihannes- ja suklaa keiton. Kaikki muu tökkii.
        Maha murisee edelleenkin nälkää joka päivä, mieliala tosi hyvä.


      • jenkkakahva
        kolmas viikko kirjoitti:

        paino on pudonnut ainoastaan neljä kiloa.
        Olen pettynyt kilo määrään, odotin huomattavasti enemmän. Olen pysynyt täydellisesti ohjelmassa.
        Tosin senttejä on sitten lähtenyt vyötäröltä 13, mikä kyllä tosi hyvä.

        Missä vika kun näin takkuaa? Vettä juon ja lenkillä käyn. Kallista hupia, ellei tulokset ala parantua.

        Enään saan kahden viikon jälkeen alas parsa-, vihannes- ja suklaa keiton. Kaikki muu tökkii.
        Maha murisee edelleenkin nälkää joka päivä, mieliala tosi hyvä.

        Kyllä se paino tippuu siitä, usko pois. Nyt melkein -10kg ja 4 1/2 vkoa menty. Se painonpuotus laskee jossain vaiheessa, ehkä sulla ei ole niin paljoa pudotettavaa että paino laskee "hitaasti"?? Älä seuraa vaakaa vaan sitä miltä näytät ja paljon rasvaa on lähteny. Kun rasva prosentit tippuu niin kehon vesivarastojen pitäisi täyttyä. välillä paino tippuu sieltä vedestä ja välillä sieltä rasvasta.

        Kallistahan tämä on, mutta halpaa verrattuna siihen paljonko joutuisi terveyteensä satsaamaan rahaa vanhempana kun on ylipainoinen kaikki sen tuomat sairaudet! :)


      • saanut
        jenkkakahva kirjoitti:

        Kyllä se paino tippuu siitä, usko pois. Nyt melkein -10kg ja 4 1/2 vkoa menty. Se painonpuotus laskee jossain vaiheessa, ehkä sulla ei ole niin paljoa pudotettavaa että paino laskee "hitaasti"?? Älä seuraa vaakaa vaan sitä miltä näytät ja paljon rasvaa on lähteny. Kun rasva prosentit tippuu niin kehon vesivarastojen pitäisi täyttyä. välillä paino tippuu sieltä vedestä ja välillä sieltä rasvasta.

        Kallistahan tämä on, mutta halpaa verrattuna siihen paljonko joutuisi terveyteensä satsaamaan rahaa vanhempana kun on ylipainoinen kaikki sen tuomat sairaudet! :)

        kuusi kiloa pois. Viides viikko menossa.
        Yritän pudottaa 10 - 15 kg. En ole järisyttävän lihava, ja yksi ohjaaja sanoi että mussa on enemmän lihasta kuin läskiä ja siksi putoaa hitaasti. Pitää vain luottaa siihen.
        Nyt on ollut kolme päivää tosi turvonnut olo, maha jumissa, kakkaa ei tule ja närästänyt.
        Vaaka näytti 1.5 kg enemmän kuin viimeksi??!!

        Meinaa motivaatio hävitä!


      • 13donna
        ennen koko 52/54 kirjoitti:

        Olen 10 viikon aikana pudottanut kuurilla 33 kg. Ja vielä olis edessä semmoiset 20 kg. Mielestäni tämä on ollut erittäin helppoa,aloittaessani ajattelin että jos saan mentyä 3 vkoa pelkillä pusseilla niin hyvä.Mutta se pudotus oli niin huimaa,että en halunnutkaan lopettaa siihen,vaan jtkoin kaikki sallitut 10 vkoa.Ja mitä kauemmin olin pusseilla,sitä helpommalta se vaan tuntui.Muistakaa juoda tosi paljon vettä/kivennäisvettä! Se auttaa pitämään nälän poissa.

        ONNITTELUT SINULLE! Itselläni on samanlaiset kilot karistettavana, joten nostan sinulle hattua. Aloitin kuurin viikko sitten, ja tuntuu hyvältä.


    • FSOB

      Miten tuo sana liittyy laihdutukseen?

      (suom. loistelias esitys, loistelias näytös)

      • jenkkakahva

        ..meidän loistelias esitys tästä painonpudotuksesta!
        Eihän tuo extravaganza liitykkään mitenkään tuohon painonpudotukseen nimeltään, mutta minusta se on mukava "nimi" tälle hommalle. Onhan se nyt 10 kertaa parempi kuin painonvartijat. Se jos jokin kuulostaa vähän "tukkoiselta".. :D


    • Nuppukki73

      Olen ollut nyt melkein 9 viikoa niillä pussiruuilla ja kiloja on lähtenyt huikeat 20 kiloa !! olen todella iloinen ja ylpeä saavutuksesta....tosin pitkä matka vielä edessä :)

      Tsemppiä kaikille Extravagazalla laihduttaville :)

    • jojoilija....

      Esim. atkins tähtää myös ketoosiin, mutta pekonia yms kauhistuksia syömällä. Itse varmaan pyörtyisin tuolla viidellä sadalla kalorilla per päivä, koska nutriletin 800kcal joka tulee nutrileteistä teki myös tiukkaa.
      Sen mitä ko. tilasta olen lukenut niin se ei ole elimistölle tervellinen.

      • Röntgenhoitaja Helsingistä <)

        Itseasiassa fysiologiaan perehtyneenä halusin vain mainita että ketoosi nimenomaa on elimistölle normaali olotila. Se on evoluution kautta kehittynyt ominaisuus jolla saadaan ruumin elintoiminnon turvattua niukkaravintoisellakin kaudella. Lievää ketoainetuotantoa tapahtuu elimistössä usein ilman erityisruokavalioitakin. Niin kauan kuin haiman toiminta ja tätä kautta insuliinintuotanto ovat normaalilla tasolla, ei ketoaineita pääse kertymään elimistöön liika - joka taas johtaisi diabeetikoille tavattuun hengenvaaralliseen myrkytystilaan, ketoasidoosiin, jossa ketoaineita vain kertyy ja kertyy. Ketoosia ja ketoasidoosia ei siis missään nimessä saa sekoittaa toisiinsa - vaikka niin yleisesti tehdäänkin.

        Pähkinänkuoressa ketoosi on siis tätä: Kun elimistö käy niukalla ravinnolla laskee veren insuliini- ja hiilihydraattitaso. Insuliinin ja hiilihydraattien puute aiheuttaa sen, ettei elimistö kykene hyödyntämään veressä olevaa glukoosia (toisinsanoen verensokeria) vaan maksa alkaa polttaa rasvoja, eli käynnistyy ketoosi. Ketoosissa pääasiassa maksa valmistaa ketoaineita joita elimistö käyttää glukoosin tavoin ravintonaan.

        Vaikka tutkimuksissa on osoitettu että ketoaineet ovet tehokkaampi energianlähde elimistölle kuin glukoosi (eli sokeri), erityisesti sydän ja aivot tarvitsevat energianlähteenään osaksi myös glukoosia. Sydän saa energiaa ketoaineiden lisäksi glukoosista ja vapaista rasvahapoista. Ketoaineiden tuotannon lisääntyessä myös glukoneogeneesi kiihtyy, jolloin elimistö valmistaa itse glukoosia rasvoista ja proteiineista, joten tämäkään ei ole huolen aihe paastoajalle.

        On siis olemassa kolme eri ketoainetta: asetoasetaatti, betahydroksibutyraatti ja asetoni. Ketoaineista asetoni on ainut yhdiste jota elimistö ei osaa käyttää hyödykseen, joten se haihtuu ihon, hengityksen ja munuaisten (siis virtsan) kautta - tästä aiheutuu myös paastoajalle tunnusomainen imelän hajuinen hengitys. (Asetonin erityksen määrä elimistössä on kuitenkin erittäin vähäinen.) Pukuruminsyöntiä ei suositellan pureskelusta seuraavan näläntuntemuksen kasvun takia, mutta hampaiden ja kielen (hellä) usein toistuva pesu ainakin auttaa.

        Lisää infoa löytyy muunmuassa Wikipediasta: http://fi.wikipedia.org/wiki/Ketoosi_(tila)


      • 2fat2eat
        Röntgenhoitaja Helsingistä <) kirjoitti:

        Itseasiassa fysiologiaan perehtyneenä halusin vain mainita että ketoosi nimenomaa on elimistölle normaali olotila. Se on evoluution kautta kehittynyt ominaisuus jolla saadaan ruumin elintoiminnon turvattua niukkaravintoisellakin kaudella. Lievää ketoainetuotantoa tapahtuu elimistössä usein ilman erityisruokavalioitakin. Niin kauan kuin haiman toiminta ja tätä kautta insuliinintuotanto ovat normaalilla tasolla, ei ketoaineita pääse kertymään elimistöön liika - joka taas johtaisi diabeetikoille tavattuun hengenvaaralliseen myrkytystilaan, ketoasidoosiin, jossa ketoaineita vain kertyy ja kertyy. Ketoosia ja ketoasidoosia ei siis missään nimessä saa sekoittaa toisiinsa - vaikka niin yleisesti tehdäänkin.

        Pähkinänkuoressa ketoosi on siis tätä: Kun elimistö käy niukalla ravinnolla laskee veren insuliini- ja hiilihydraattitaso. Insuliinin ja hiilihydraattien puute aiheuttaa sen, ettei elimistö kykene hyödyntämään veressä olevaa glukoosia (toisinsanoen verensokeria) vaan maksa alkaa polttaa rasvoja, eli käynnistyy ketoosi. Ketoosissa pääasiassa maksa valmistaa ketoaineita joita elimistö käyttää glukoosin tavoin ravintonaan.

        Vaikka tutkimuksissa on osoitettu että ketoaineet ovet tehokkaampi energianlähde elimistölle kuin glukoosi (eli sokeri), erityisesti sydän ja aivot tarvitsevat energianlähteenään osaksi myös glukoosia. Sydän saa energiaa ketoaineiden lisäksi glukoosista ja vapaista rasvahapoista. Ketoaineiden tuotannon lisääntyessä myös glukoneogeneesi kiihtyy, jolloin elimistö valmistaa itse glukoosia rasvoista ja proteiineista, joten tämäkään ei ole huolen aihe paastoajalle.

        On siis olemassa kolme eri ketoainetta: asetoasetaatti, betahydroksibutyraatti ja asetoni. Ketoaineista asetoni on ainut yhdiste jota elimistö ei osaa käyttää hyödykseen, joten se haihtuu ihon, hengityksen ja munuaisten (siis virtsan) kautta - tästä aiheutuu myös paastoajalle tunnusomainen imelän hajuinen hengitys. (Asetonin erityksen määrä elimistössä on kuitenkin erittäin vähäinen.) Pukuruminsyöntiä ei suositellan pureskelusta seuraavan näläntuntemuksen kasvun takia, mutta hampaiden ja kielen (hellä) usein toistuva pesu ainakin auttaa.

        Lisää infoa löytyy muunmuassa Wikipediasta: http://fi.wikipedia.org/wiki/Ketoosi_(tila)

        14päivää -7.5kg :)
        söin yhden lihapiirakan välissä :D .. Ei ollut juurikaan nälkä mutta mielihalu syömiseen oli liian kova. :(


      • PR
        2fat2eat kirjoitti:

        14päivää -7.5kg :)
        söin yhden lihapiirakan välissä :D .. Ei ollut juurikaan nälkä mutta mielihalu syömiseen oli liian kova. :(

        Ja kaikki jotka kauhistelette kuinka kallista tämä on, muistattehan että tänä aikana kun ollaan kuurilla niin muuhun ruokaan ei mene rahaa ollenkaan. Eli kyllä minulla tuon verran menee kaikkine kahvilan herkkuineen yms perus - ja ylimääräiseen naposteluun kuin mitä nuo pussit maksavat. Myös ravintolakäynti kerran viikossa jää pois ja siinäkin säästää.


      • Asiekks
        2fat2eat kirjoitti:

        14päivää -7.5kg :)
        söin yhden lihapiirakan välissä :D .. Ei ollut juurikaan nälkä mutta mielihalu syömiseen oli liian kova. :(

        Hei,
        minulla 2 kk takana ja -6 kg. Tavoite -10 kg. Olin 3 vk taysivauhdilla ja sitten puolivauhtia jatkuu vielä 3 kk.
        Olen aloittanut liikunnan uudelleen ja rakastan kuntosalia todella paljon!! olen myös väliin syönyt pizzaa ja kakkua, kun tilanteet ovat olleet sellaisia, mutta palaan aina ruotuun, eikä painoa ole tullut yhtään lisää. Tuo vuosi, mihin sitoudutaan on erinomaisen hieno asia, ei pääse totuus unohtumaan.
        Olen ajatellut että tuo jäljellä oleva 4 kg lähetee 3 kk sisällä.Tsemppiä kaikille ja mansikanmaikusta kesää:D


    • C

      Hei, miksi en löydä www sivuja extravaganzaan? Onko jollain oikea linki?

      • -65

        Suomen viralliset sivut: xtravaganza.fi

        Tsemppiä kaikille!


      • xtratyttönen
        -65 kirjoitti:

        Suomen viralliset sivut: xtravaganza.fi

        Tsemppiä kaikille!

        Heips! Suosittelen xtraa kaikille:) Pahimmillaan tämä tyttö on painanut 107kg n. 3 vuotta sitten. Olen pudottanut painoa itsenäisesti muutaman vuoden aikana n. 25kg. Kun painoa alkoi tulla takaisin päätin että nyt riittä.. tarvitsen apua. Liityin xtravaganzaan kohta 11 viikkoa sitten. Kymmenen viikon täysvauhdin aikana pääsin tavoitteeseen ja sen allekkin. Painoa putosi kymmenessä viikossa 19kg. Nyt olen normaalipainoinen:) Tavoite oli 65 ja paino nyt 63kg:)

        Itse en usko että olisin muuten onnistunut.. Nyt olen 5 päivää ollut siirtymävaiheessa jossa opetellaan syömään taas pikkuhiljaa ja terveellisesti. Hyvin on mennyt! Huomenna itsemyyntikirpparille heittämään koko vaatevarasto myyntiin.. Paljon vaatteita siis :) ja sitten ei kun shoppailemaan!

        Elämä on ihanaa ja elämisen arvoista:) Kyllä kannatti!!!


      • Hyllyvää
        xtratyttönen kirjoitti:

        Heips! Suosittelen xtraa kaikille:) Pahimmillaan tämä tyttö on painanut 107kg n. 3 vuotta sitten. Olen pudottanut painoa itsenäisesti muutaman vuoden aikana n. 25kg. Kun painoa alkoi tulla takaisin päätin että nyt riittä.. tarvitsen apua. Liityin xtravaganzaan kohta 11 viikkoa sitten. Kymmenen viikon täysvauhdin aikana pääsin tavoitteeseen ja sen allekkin. Painoa putosi kymmenessä viikossa 19kg. Nyt olen normaalipainoinen:) Tavoite oli 65 ja paino nyt 63kg:)

        Itse en usko että olisin muuten onnistunut.. Nyt olen 5 päivää ollut siirtymävaiheessa jossa opetellaan syömään taas pikkuhiljaa ja terveellisesti. Hyvin on mennyt! Huomenna itsemyyntikirpparille heittämään koko vaatevarasto myyntiin.. Paljon vaatteita siis :) ja sitten ei kun shoppailemaan!

        Elämä on ihanaa ja elämisen arvoista:) Kyllä kannatti!!!

        Kylläpä oli kannustava tuo xtratyttösen viesti! Itse nyt kolmatta päivää tällä systeemilä ja äskeisen otti kyllä hiukka tiukille kun oma perhe ja vieraat mättivät griiherkkuja. Mutta jos lopettaisin morkkis olisi niin kamala että sitä en kestäisi. Nyt lähtevät kilot kesti mitä kesti. Selkä ja polvet naukuvat, kaduttaa että terveys on mennyt ylipainoa kantaessa. Tästä on vain yksi tie eteenpäin ja se on kevyempi. Tuetaan toisiamme!! Tsemppiä kaikille xtratyypeille!


      • Extrailija
        xtratyttönen kirjoitti:

        Heips! Suosittelen xtraa kaikille:) Pahimmillaan tämä tyttö on painanut 107kg n. 3 vuotta sitten. Olen pudottanut painoa itsenäisesti muutaman vuoden aikana n. 25kg. Kun painoa alkoi tulla takaisin päätin että nyt riittä.. tarvitsen apua. Liityin xtravaganzaan kohta 11 viikkoa sitten. Kymmenen viikon täysvauhdin aikana pääsin tavoitteeseen ja sen allekkin. Painoa putosi kymmenessä viikossa 19kg. Nyt olen normaalipainoinen:) Tavoite oli 65 ja paino nyt 63kg:)

        Itse en usko että olisin muuten onnistunut.. Nyt olen 5 päivää ollut siirtymävaiheessa jossa opetellaan syömään taas pikkuhiljaa ja terveellisesti. Hyvin on mennyt! Huomenna itsemyyntikirpparille heittämään koko vaatevarasto myyntiin.. Paljon vaatteita siis :) ja sitten ei kun shoppailemaan!

        Elämä on ihanaa ja elämisen arvoista:) Kyllä kannatti!!!

        Siis upeeta ja mahtavaa Xtratyttönen!! Onnittelut upeasta saavutuksesta!

        Mulla hyvin samanlainen tilanne, enimmillään painoa 93 kg ja tavoite 70 kg, ihanne olisi tuo 65 kg.
        Tänään aloitin täysvauhdilla ja lisää porkkanaa saa näistä onnistumisen iloista!

        Täysillä eteenpäin ja pidetään lippu korkealla!


      • Extrailija
        Extrailija kirjoitti:

        Siis upeeta ja mahtavaa Xtratyttönen!! Onnittelut upeasta saavutuksesta!

        Mulla hyvin samanlainen tilanne, enimmillään painoa 93 kg ja tavoite 70 kg, ihanne olisi tuo 65 kg.
        Tänään aloitin täysvauhdilla ja lisää porkkanaa saa näistä onnistumisen iloista!

        Täysillä eteenpäin ja pidetään lippu korkealla!

        No niin, vajaa pari viikkoa takana täysvauhtia ja olo on erinomainen!
        Syömishalut helpottivat viikon jälkeen ja tämä toinen viikko mennyt jo tosi kivasti.
        Motivaatiota antaa 5 kilon pudotus tähän mennessä ja mittanauhalukemat! =)


      • peppiina10
        Extrailija kirjoitti:

        No niin, vajaa pari viikkoa takana täysvauhtia ja olo on erinomainen!
        Syömishalut helpottivat viikon jälkeen ja tämä toinen viikko mennyt jo tosi kivasti.
        Motivaatiota antaa 5 kilon pudotus tähän mennessä ja mittanauhalukemat! =)

        olipa kiva löytää tämä ryhmä. itsellä 2vk täysvauhtia takana ja vaaka näyttää -5kg. olisin kyllä odottanut että enemmänkin putoaisi, kun orjallisesti olen "ruokavaliota"noudattanut. liikkuminen on kyllä jääny aika vähäiseksi...no jos tätä vauhtia jatkuu olen neljässä viikossa 10kg kevyempi, en minä ainakaan saisi 10kg:tä pois muulla tavalla, onneksi on extravaganza !
        nälkä ei ole ollut paljoakaan, mutta ne mieliteot on kyllä olleet kovia. sortunut en ole, vaikka välillä on tiukkaa kyllä tehnyt!


      • toppuuttelen !
        peppiina10 kirjoitti:

        olipa kiva löytää tämä ryhmä. itsellä 2vk täysvauhtia takana ja vaaka näyttää -5kg. olisin kyllä odottanut että enemmänkin putoaisi, kun orjallisesti olen "ruokavaliota"noudattanut. liikkuminen on kyllä jääny aika vähäiseksi...no jos tätä vauhtia jatkuu olen neljässä viikossa 10kg kevyempi, en minä ainakaan saisi 10kg:tä pois muulla tavalla, onneksi on extravaganza !
        nälkä ei ole ollut paljoakaan, mutta ne mieliteot on kyllä olleet kovia. sortunut en ole, vaikka välillä on tiukkaa kyllä tehnyt!

        >

        Ei jatku.

        Jep, alussahan tuossa lähtee paljon nesteitä (suoliston sisältöä ja glukogeenivarastoihin sitoutunut vesi), joten paino laskee alussa hyvinkin suuria määriä. Mutta mutta, itse laihtuminen eli rasvan väheneminen kehossa on kuitenkin koko ajan tasainen n. 1,5 kiloa viikossa (jos olet aktiivinen, niin 2 kg - jopa enemmän). Tuo vauhti tulee vastaan ihan pian. Siihen liittyy yleensä myös se, että itse painon putoaminen tyrehtyy pitkähköksikin aikaa eli jumittaa (vaikka tietysti rasva palaa edelleen samaa vauhtia). Tuo aika saattaa olla henkisesti liian raskas, jos elättelet toiveita, että pudotusvauhtisi olisi noin hurjaa jatkossakin.


      • Extrailija
        Extrailija kirjoitti:

        No niin, vajaa pari viikkoa takana täysvauhtia ja olo on erinomainen!
        Syömishalut helpottivat viikon jälkeen ja tämä toinen viikko mennyt jo tosi kivasti.
        Motivaatiota antaa 5 kilon pudotus tähän mennessä ja mittanauhalukemat! =)

        Tähän asti (noin 8 vkoa) paino pudonnut 10 kg! Vauhti on hidastunut koska pudotettavaa ei ole enää NIIIIN paljoa mutta tosi tyytyväinen olen ja vieläpä ilman liikuntaa. Nyt olen alannut punttisalikäynnit ja toivottavasti paikat alkaa kiinteytyä.

        Vaatteet ovat käyneet isoiksi ja uusia, pienempiä on jo voinut hankkia! Täysvauhdilla jatketaan vielä jonkin aikaa. Repsahduksiakin on sattunut matkan varrelle mutta niistä on turha ottaa mitään stressiä, seuraavana päivänä ollaan sitten tiukempia. =)


    • kokeiltu on

      Ja rahat pois vaan.. Älkää menkö lankaan...

      • ämmä

        -kalliiksi se tulee, jos ei saa tulosta, mulla on melkein vuosi takanapäin, ja tulosta 10 kg pois, olen todella lihava, painoindeksi 38, aluksi meni hyvin, mutta sitten tökki, ei ole mennyt eikä tullut, liikun ja teen kovasti pihatöitä, täysivauhtia en ole pystynyt pitämään kuin 3 viikkoa ja se jäi pois kun ei ollut fyysistä voimaa suoriutua koko päivän ja viikon oravanpyörästä, ryhmät eivät olleet mulle inspiroivia, kyllä ne konsultit yritti, mutta kun ei tunnu omalta--se on sisäinen motivaatio, millä on merkitystä. samalla aallonpituudella en ollut muiden kanssa, viime aikoina en ole mennyt ryhmään, kun se ahdistaa niin paljon. Olen mielestäni normaalin tunne-elämän omaava ihminen, ne ryhmät eivät sovi vain kaikille.
        --Olen lähes 60 v nainen, monisynnyttänyt ja erityisesti maha pitäsi saada pienemmäksi, se kai sitten menee pois viimeksi. En ole luovuttanut, mutta nuo liikunta-kuntolaite hommat sopii, sekin maksaa kyllä sen jälkeen kun en ole keskuksen asiakas enää nyt kun vuosi on kohta kulunut jäsenyyttä, en aio jatkaa siinä ryhmässä enää.


      • VAROKAA
        ämmä kirjoitti:

        -kalliiksi se tulee, jos ei saa tulosta, mulla on melkein vuosi takanapäin, ja tulosta 10 kg pois, olen todella lihava, painoindeksi 38, aluksi meni hyvin, mutta sitten tökki, ei ole mennyt eikä tullut, liikun ja teen kovasti pihatöitä, täysivauhtia en ole pystynyt pitämään kuin 3 viikkoa ja se jäi pois kun ei ollut fyysistä voimaa suoriutua koko päivän ja viikon oravanpyörästä, ryhmät eivät olleet mulle inspiroivia, kyllä ne konsultit yritti, mutta kun ei tunnu omalta--se on sisäinen motivaatio, millä on merkitystä. samalla aallonpituudella en ollut muiden kanssa, viime aikoina en ole mennyt ryhmään, kun se ahdistaa niin paljon. Olen mielestäni normaalin tunne-elämän omaava ihminen, ne ryhmät eivät sovi vain kaikille.
        --Olen lähes 60 v nainen, monisynnyttänyt ja erityisesti maha pitäsi saada pienemmäksi, se kai sitten menee pois viimeksi. En ole luovuttanut, mutta nuo liikunta-kuntolaite hommat sopii, sekin maksaa kyllä sen jälkeen kun en ole keskuksen asiakas enää nyt kun vuosi on kohta kulunut jäsenyyttä, en aio jatkaa siinä ryhmässä enää.

        Olis kiva kuulla näistä innokkaista painonpudottajista että kuin on jatkossa sujunut. Minulta ei meinaan pusseilla pudonnut kun 5kg ja sitten loppu meni ennennäkemättömäksi jojoiluksi ja nyt kun on vuosi mennyt niin painoa on 10 kg enemmän kuin mennessä, vatsavivoja ja muutenkin elimistö aivan sekaisin! Ystävättäreni sai pois 26kg, mutta kaikki on tulleet korkojen kanssa hänellekin takaisin. Ensin toki tuntui mahtavalta meiningiltä, mutta jo parin kuukauden päästä kyllä huomasi että bisneshän se pääasia oli. Positiivinen piti olla tai heti tuli moitteita että vika oli "omien korvien välissä"..


      • Kyllä. Oma moka!
        VAROKAA kirjoitti:

        Olis kiva kuulla näistä innokkaista painonpudottajista että kuin on jatkossa sujunut. Minulta ei meinaan pusseilla pudonnut kun 5kg ja sitten loppu meni ennennäkemättömäksi jojoiluksi ja nyt kun on vuosi mennyt niin painoa on 10 kg enemmän kuin mennessä, vatsavivoja ja muutenkin elimistö aivan sekaisin! Ystävättäreni sai pois 26kg, mutta kaikki on tulleet korkojen kanssa hänellekin takaisin. Ensin toki tuntui mahtavalta meiningiltä, mutta jo parin kuukauden päästä kyllä huomasi että bisneshän se pääasia oli. Positiivinen piti olla tai heti tuli moitteita että vika oli "omien korvien välissä"..

        Ei ole väliä, miten ja millä vauhdilla painonsa pudottaa, mutta jos 26 kiloa tulee takaisin ja korkojen kanssa, on todellakin syytä katsoa peiliin!!! Painon nouseminen johtuu vain ja ainoastaan ja yksinomaan siitä, että itse tunkee suuhunsa enemmän energiaa, kuin keho kuluttaa!! Hyvä joo syyttä toimivaa ja helvetin hyvää ohjelmaa siitä että ite on sellainen herkkuperse ja elämä pyörii pelkän ruuan ympärillä. Kiloista päätellen näin se on.


    • ...yksi uhri vaan...

      Jos sulla on tosiaan varaa heittää pari tonnia vuodessa läskin poistoon pussikeitoilla ja kuntopyörää polkemalla, niin anna ihmeessä palaa vaan. Nimi sopimuspaperiin ja suoraveloitussopimus pankiin ja sitten ihran poistoon. Voi vakuuttaa ja luvata, että vuoden kuluttua olet parituhatatta euroa kevyempi, vaikkei sitä heti peilistä huomaakkaan...!!! Siis ihan oikeesti. Siitä vaan... rohkeasti nimi sopimukseen. HUOM! Älä kerro miehelle mitään. Se ei välttämätä ymmärrä, miten tärkeää ja välttämätöntä on käyttää lähes 10 000 vanhaa mummon markaa läskin poistoon. Voi luulla Extravaganzaa jopa joksikin lihaville (=epätoivoisille) naisille tarkoitetuksi huijaukseksi - mitä se ei siis tosiaankaan ole. Mutta ihan oikeesti, nyt heti sopparin tekoon...! hop hop !!! Se sitouttaa sut ja perheen ruokarahat kivasti tähän systeemiin ainakin pariksi vuodeksi. Kyllä lähtee ylimääräiset laardit jääkaapista. Nämä ihmiset tämän virityksen takana tarvitsee ihan hirveesti rahaa. Arvaa vaan, mitä maksaa datsa Espoon West Endissä - huh huh! Pian nyt - heti huomenna nimi paperiin ja pää peppuun ainakin vuodeksi.

      • Herra X

        Hauska lukea näitä juttuja onnistumisita ja miksei hankaluuksistakin. Kaikkihan laihoja olisi jos se ei ponnisteluja vaatisi!
        Kaikki tietää miten elää kunnolla, mutta mistä se armoton tahtotila?
        Noh, huomenna alkaa Xtravaganza enkä malta odottaa. Lahden keskuksen väki vaikuttaa tosi fiksulta ja motivoivalta.
        Toisaalta paras motivaatio taitaa tulla kun läski palaa!

        Tavoitteena 128 kilosta 98 kiloon (184 cm) aikaa on siis se vuosi, mutta mukavaahan se olisi jos syksyllä jo rytisisi!

        Ja kun noi kulut laskee, niin jää ne aika paljon pienemmiksi kuin työlounaiden, kahvitteluiden, viinaksien ja kotipaistien yhteenlasketut kustannukset. Toisaalta jos elää kaurapuurolla eikä harrasta "rehevää" elämää voihan se tietysti vaikuttaa kalliilta. Tosin silloin tuskin on niitä kilojakaan kertynyt.

        Tsemmpiä kaikille läskeille! Nyt lähtee! ( Viimeisen kerran!)


      • mk
        Herra X kirjoitti:

        Hauska lukea näitä juttuja onnistumisita ja miksei hankaluuksistakin. Kaikkihan laihoja olisi jos se ei ponnisteluja vaatisi!
        Kaikki tietää miten elää kunnolla, mutta mistä se armoton tahtotila?
        Noh, huomenna alkaa Xtravaganza enkä malta odottaa. Lahden keskuksen väki vaikuttaa tosi fiksulta ja motivoivalta.
        Toisaalta paras motivaatio taitaa tulla kun läski palaa!

        Tavoitteena 128 kilosta 98 kiloon (184 cm) aikaa on siis se vuosi, mutta mukavaahan se olisi jos syksyllä jo rytisisi!

        Ja kun noi kulut laskee, niin jää ne aika paljon pienemmiksi kuin työlounaiden, kahvitteluiden, viinaksien ja kotipaistien yhteenlasketut kustannukset. Toisaalta jos elää kaurapuurolla eikä harrasta "rehevää" elämää voihan se tietysti vaikuttaa kalliilta. Tosin silloin tuskin on niitä kilojakaan kertynyt.

        Tsemmpiä kaikille läskeille! Nyt lähtee! ( Viimeisen kerran!)

        minulla on synnynäinen sydän ja läppävika eli voinko turvallisesti aloittaa täysvaudilla? laita sähköpostia [email protected]


    • a4a4a4a

      Hei,
      Kokeilin Extravaganzaa. Liityin ohjelmaan ja totesin, että taas kerran minua huijattiin. Ohjelma on hyvä. Tuotteet ovat hyviä ja tuloksia tuli. MUTTA joduin sitoutumaan vuodeksi kuntosalin käyttäjäksi ja siis kalliisiin kuukausimaksuihin, vaikka en salia käyttänyt. Vähähiilihydraattinen dieetti on epäilemättä tehokkain ja terveellisin tapa laihduttaa. Tämä selviää aika pian kun vähän aikaa googlailee.
      Extravaganza -lisäravinteet ovat hyviä ja hyvän makuisia, mutta niitä ei myydä, ellet maksa jäsenmaksujasi kuntosaliin. Ne ovat lisäksi kalliitta MUTTA niille löytyy kilpailijoita. Katso esimerkiksi Fitness -tukusta vastaavat tuotteet, melkein puoleen hintaan, eikä salimaksuja. Vertaa tuoteselosteesta sisältöjä ja tee johtopäätökset itse. Miksi pitää ostaa sika säkissä (sitoutua maksamaan kuntosalimaksuja tietty aika, siitä riippumatta, miltä juttu rupeaa vaikuttamaan? Ainoa vastaus on se, että kurssin myyjä tietää, että ihmiset hyvin pian äkkäävät mistä on kysymys ja toteuttavat omalla tavallaan ohjelman, Ilman tarpeettomia kustannuksia.
      Nopeat tulokset perustuvat ketoosin ylläpitämiseen, eikä se tuo pitkässä juoksussa tulosta, ainostaan terveellisempi ruokavalio ja liikunta on ratkaisu. Lisäravinteet ovat hyviä esim. sen vuoksi, että pitävät hyvin nälkää ja turvaavat vitamiinien ja proteiinian saannin jolloin laihtuminen ei tapahdu lihaksiston kustannuksella. (Tämänhän kaikki tiesivätkin jo)
      Nyt ylläpidän kuntoa ja painoa liikkumalla ja syömällä vähemmän ja korvaamalla osan aterioista lisäravinteilla.

      • Vaniljapussi

        Tsemppiä kaikille yrityksiin!!

        Itselläni 4 pv takana, ketoosista ei tietoakaan, vaikka repsahteluita on tasan nolla.
        Painoa tiputettavana 13kg, oma vaaka näyttää -1,5kg, ja koitan pitää vähintään 3 liikunnalista missiota viikossa. Enemmänkin kävisi/tekisi ellei kotona olisi pieniä lapsia..

        Itselläni sysäyksen antoi päätös lapsiluvun täyttymisestä ja hermojen menetys itse aloitettuun laihikseen.
        Kuulun siihen kategoriaan joka tietää miten pitäisi syödä ja mitä, mutta kappas kun mieli tekee ja haluaa ihan omiaan.
        tarvitsin selvän irtioton normiarjesta syömisissä ja Extravaganza oli vastaus siihen. Kallistahan tämä on, mutta pitkällä juoksulla erittäinkin kohtuuhintainen!
        Jos olisin jatkanut omatoimista laihistani olisin kumminkin liittynyt jonkun kuntosalin jäseneksi ja maksanut kuussa sen n50€ pelkästään siitä, tässä se sisältyy kk hintaan.
        Mieluusti maksan ylimääräistä pari kymppiä ryhmämiitingeistä yms, koska siellä saa sen tuen ja kuulee miten muut ovat selvinneet hankalista päivistä jne.

        Ja mielestäni vuoden sitoutuminen tähän ei ole liikaa, päinvastoin siinä ajassa olet saavuttanut tavoitteesi, opit syömään oikein normaalia ruokaa, liikunnallisuus lisääntyy kuin varkain!
        Eli näät oikesti oletko saanut rukattua pään/syömistottumukset oikeille urille, pysyville sellaisille!
        Sehän se pääpointti tässäkin, niinkuin missä tahansa laihduttamisessa on.

        Mutta aina on ihmisiä jotka etsivät oikotietä onneen, Xtravaganzakaan ei takuulla toimi mikäli jatkaa soffalla löffäilyä täysvauhdin jälkeenvaikka kuinka puputtaisit salaattia.
        Eli sellaisille joille liikunta ei maistu niin tämä(kin) on hukkaan heitettyä rahaa. Toki täysvauhdilla paino putoaa, sehän on itsestään selvä mutta se saavutetun painon säilyttäminen onkin se A & O, ei nopea tiputus vaikka se onkin omasta mielestäni paras motivointi kikka!

        Ja lopuksi, nyt kun maksan ulkopuoliselle tästä painontiputuksesta, se on myös yksi motivaation nostaja!
        Hassua miten esim painonvartijoiden maksuista ei kukaan älähdä, tai eihän sitä enää ole, mutta eihän sekään ollut ilmainen, heilläkin oli omia patukoita, nameja yms yms. Ja taisi sielläkin olla normijäsenyys aika vuoden.. Ja yleensä vanhat jäsenet palasivat jossain vaiheessa takaisin. Omista tutuista en tiedä yhtäkään jonka painon tiputus olisi onnistunut kerralla heidän ohjelmallaan.


      • aphrodite.

        Vaikka kirjoituksestasi on aikaa, tahdon silti vastata.
        Jos ajattelet asian siten että sinut huijattiin maksamaan myös kuntosalista, olet varmaan jo lihonut takaisin. Itse liityin ryhmään ja ensimmäinen tapaaminen on ensiviikolla. Olen omin nokkineni onnistunut karistamaan miltei 25 kiloa, mutta kaipaan jotain uutta. "Täysvauhtia" en aio edes yrittää - kuten minullekin sanottiin, ei extravaganza ole pelkät pussikeitot, vaan ohjelma jossa etsitään syyt lihomiselle ja tahdotaan muuttaa ne. Tiedän miten laihdutaan ja pystyisin siihen itsekin, haen ryhmästä nimenomaan lisämotivaatiota ja intoa tähän hommaan pussikeittoihin koskematta. Olen kauan sitten löytänyt liikunnan ilon ja maksan siitä - otin kuntosalijäsenyyden ennen ryhmään liittymistä. Kokonaissumma on 89e/kk josta on vähennetty jo maksamani kuntosali ryhmäliikunta. Sopimuksen teen ensin puolelle vuodelle ja halutessani voin jatkaa täyden vuoden. Puolelle vuodelle tulee hintaa 280 euroa mikä ei minun mielestäni ole paljoa - ei sillä saisi kaupasta edes viikon ruokaostoksia.
        Laihtumisen ja painon pitämisen kulmakiviä on nimenomaan se, että löytää ilon liikkumiselle ja tahtoo ruokkia kehoaan sitä kautta. Jos liikuntaa ajattelee pahana asiana on mielestäni todennäköistä että kiinnitit liikaa huomiota hintoihin ja oletit heidän jotenkin maagisesti tekevän työn puolestasi.


    • Mennuuttori

      Tänään tuli täyteen 3 viikkoa ja tasan 9kg pudonnut paino täysvauhdilla. Et varmasti sinäkään tule katumaan päätöstäsi.

      • lk

        Kerroppa kuulumisesi uudelleen vuoden päästä, katsotaan kuinka paljon on tullut takaisin, veikkaan että tuplat !!


      • Harvey_Dent
        lk kirjoitti:

        Kerroppa kuulumisesi uudelleen vuoden päästä, katsotaan kuinka paljon on tullut takaisin, veikkaan että tuplat !!

        Mietin, että minä tarvin selvää elämätapamuutosta, auttamista liikkunnassa, nimenomaan sitä henkistä tukea. Pohdiskelin PT:tä, mutta sekin maksaa ja saat mitä, viisi kertaa kuntosaliopastusta ja ruokavinkkejä. Maksat siitä monta sataa euroa, tai jos teet vuosisopimuksen, se maksaa suurinpiirtein samanverran kuin xtra:n vuoden paketti.
        Se onkin nimenomaan tarkoitettu meille, joille omatoiminen laihduttaminen on vaikeaa, minäkin olen yksin kaikennäköistä kokeillut, mutta haluan elämätapamuutosta.
        Ja tuo täysvauhti alkuun varmasti on hyvä, monet täälläkin puhuu vain, että vetelet vuoden keittoja, öö ei se niin mene, minä ymmärsin että max 10vk ja siihen jää vielä 42 viikkoa normaalia ruokaa.


      • llllll
        Harvey_Dent kirjoitti:

        Mietin, että minä tarvin selvää elämätapamuutosta, auttamista liikkunnassa, nimenomaan sitä henkistä tukea. Pohdiskelin PT:tä, mutta sekin maksaa ja saat mitä, viisi kertaa kuntosaliopastusta ja ruokavinkkejä. Maksat siitä monta sataa euroa, tai jos teet vuosisopimuksen, se maksaa suurinpiirtein samanverran kuin xtra:n vuoden paketti.
        Se onkin nimenomaan tarkoitettu meille, joille omatoiminen laihduttaminen on vaikeaa, minäkin olen yksin kaikennäköistä kokeillut, mutta haluan elämätapamuutosta.
        Ja tuo täysvauhti alkuun varmasti on hyvä, monet täälläkin puhuu vain, että vetelet vuoden keittoja, öö ei se niin mene, minä ymmärsin että max 10vk ja siihen jää vielä 42 viikkoa normaalia ruokaa.

        Tämäpä! Kannattaa selvittää asioita ennen kuin puhuu "totuuksia" asiasta josta ei tiedä muuta kuin hinnan ja sen, että pusseilla elellään.

        Kyllä xtrassa asetetaan sille henkiselle puolelle aika paljon enemmän aikaa kuin monessa muussa dietissä. Ja kyllä, kyseessä on KUURI, jolla ollaan 3-10 vk ja sen jälkeen opetellaan tyhjältä pöydältä syömään ja liikkumaan itselle sopivalla tavalla. Rahastusta tai ei, kukin tavallaan! Ja tappoja on monia. Toisella toimii itsenäinen työskentely, toiset tarvii ryhmää.

        Ja ei ole olemassakaan yhtä tapaa joka toimii kaikilla. Jokaisen on löydettävä se oma tapansa ja siihen ei keinojen ja tapojen haukkuminen auta


      • oma asia
        llllll kirjoitti:

        Tämäpä! Kannattaa selvittää asioita ennen kuin puhuu "totuuksia" asiasta josta ei tiedä muuta kuin hinnan ja sen, että pusseilla elellään.

        Kyllä xtrassa asetetaan sille henkiselle puolelle aika paljon enemmän aikaa kuin monessa muussa dietissä. Ja kyllä, kyseessä on KUURI, jolla ollaan 3-10 vk ja sen jälkeen opetellaan tyhjältä pöydältä syömään ja liikkumaan itselle sopivalla tavalla. Rahastusta tai ei, kukin tavallaan! Ja tappoja on monia. Toisella toimii itsenäinen työskentely, toiset tarvii ryhmää.

        Ja ei ole olemassakaan yhtä tapaa joka toimii kaikilla. Jokaisen on löydettävä se oma tapansa ja siihen ei keinojen ja tapojen haukkuminen auta

        miten laihduttaa ja mitä siitä on valmis maksamaan. Varsinkin kun sen itse maksaa. Piruakos se muille kuuluu. Onnea kaikille painonsa kanssa kamppaileville ja onnea pudotuksiin.


      • piipa22
        oma asia kirjoitti:

        miten laihduttaa ja mitä siitä on valmis maksamaan. Varsinkin kun sen itse maksaa. Piruakos se muille kuuluu. Onnea kaikille painonsa kanssa kamppaileville ja onnea pudotuksiin.

        mielestäni on jokaisen asia mitä maksaa - kun maksaa itse - xtralla olen pudottanut noin 15 kg ja vielä aion pudottaa 8 kg... maksoi sitten vaikka silkkitilkkuja...


    • "kevytkenkäisempi"

      Aloitin ryhmässä 3.1.2011 ja nyt on paino pudonnut jo 7 kiloa. Hieno homma:). Sun täytyy vaan sitä tahdonvoimaa pitää kurissa ja muistaa liikkua riittävästi.

      • Skeptikko

        Olisipa hauska kuulla, mitä noille 2-3 vuotta sitten into piukkana laihtuville kuuluu tällä hetkellä. Ovatko kilot pysyneet poissa???? KERTOKAA!!


      • Ent.lehmä13
        Skeptikko kirjoitti:

        Olisipa hauska kuulla, mitä noille 2-3 vuotta sitten into piukkana laihtuville kuuluu tällä hetkellä. Ovatko kilot pysyneet poissa???? KERTOKAA!!

        Aloitin yli kaksi vuotta sitten ja pääsin "onnistujiin". Eli painoa tippui noin kolmekymmentä kiloa ja olen edelleen hoikka. Vaatekoko pieneni XXL-XL:stä S:ään. Käyn edelleen kuntosalilla ja kahvakuulassa ja latinotanssissa (kaikki siis Extravaganzan salilla). Kuukausimaksu ekan vuoden jälkeen on 39€/kk. HInta sisältää kaikki ryhmäjumpat ja kuntosalin. Lisäksi voi ostaa pussikeittoja, patukoita ja pirtelöitä. Aiemmin en liikkunut, vaan olin sohvaperuna. Löysin liikunnan ilon ja käyn jopa lenkillä tosi mielelläni! Eipä olisi uskonut muutama vuosi sitten. Olen 41-vuotias.


    • tyttö bmi 41
    • OITY

      maanantaina aloitan ensin puolivauhdilla, jossain vaiheessa kokeilen täydellä vauhdilla, toivon tietenkin onnistumista laihduttamiseen. Olen päälle viisikymppinen, enkä uskonut hurahtavani litkujen juomiseen enää koskaan, mutta tässä ollaan. Ihminen maksaa nykyisin kaikesta mahdollisesta mikään ei ole ilmaista, toivon innostuvani kuntosaliharjoittelusta ja ryhmäliikunnasta, neuvot, ohjeet ja ryhmän tuki on tärkeää, ainoa mikä pelottaa on tuo täysi vauhti ;)

    • joo se on

      sunnuntaina 142 vaaka näytti ja perjantaina 135

    • Nainenvm-70

      Itse pudotin 15kg 5:ssä kuukaudessa. Enkä käyttänyt yhtäkään pussikeittoa - yök. Minä rupesin syömään!

    • kokeiltu on...

      kaikille tämäkään dieetti ei sovi, katsokaa myös keskustelu vähän alempana "Varoittava esimerkki Xtravaganzasta!. Ei ole kivaa tuokaan ei...

    • MaSa

      Kuntosali maksaa kuukaudessa hintahaitarilla n. 40- 80 epelii, joka tapauksessa. Kun menee kauppaan ja ostaa sieltä ruokaa ja käy vähän työpäivän aikana kahvittelemassa, hujahtaa siihenkin mukavaan mutta lähes välttämättömään toimintaa jokunen euro koska yhdella eurolla ei meinaa kahvikuppia enään irrota ja kahdella ei edes yhtä patonkia. Eikä niillä vielä päivää pärjää.

      Elikkä, Jos kuntosaliin ja pusseihin menee päivässä noin 12€ ja siinä on päivän kulut, ruokahuollon ja liikunnan puolesta, niin onko se niin paljon?. tietenkin vielä että on edes välillä keskusteluseuraa muista muhkeista ihmisistä tukena.

      Siis tämä vertailu noin ihan yleisenä että menee sitä rahaa ruokakauppaankin. Ja jos haluaa mennä vähän uimaan niin sekin maksaa jonku 4€ ja rapiat helposti.

      Tietenkin jos rahaa ei ole niin sitä ei ole ja se ei koskaan ole mukava tilanne. Paitsi jos on ultimaalisessa hindu transsissa himalajan vuorilla.

    • jansku90

      4 viikko menossa ja paino pudonnu -12 kiloa:) vyötäröltä lähteny sentteinä saman verran....piti käydä ostamassa jo numeron pienemmät housut ja se innosti mua tosi paljon jatkamaan:) viel olis 8 kiloa väli tavoite purotukseen joka on 20kg 2kk... voi olla jos näin hyvin menee et tippuu enemmän:) sitä toivon:) liittykää ihmeessä jos haluatte painoa alas....:)

    • ilkeilijätpois

      Täällä on taas ilkeilijät liikkeellä. Mikäähän mahtaa olla motiivi, kun täytyy kritisoida laihduttamiseensa omistautuneita henkilöitä. Tsemppiä vaan kaikille mukaan lähteneille. tuloksia syntyy aivan varmasti, jos vaan muistaa toimia ohjeiden mukaan eli pusseille vaan. Eihän se todellakaan kivaa ole, tuo ruoasta kieltäytyminen, mutta yritä ajatleea 19 viikon päähän. Silloin on kiva katsellaitseään peilistä... ja ilkeilijätkin saavat taas aihetta ilkeillä kateudessaan lisää...

    • böljä

      Putosihan se paino 6 kg. Sitten taas nousi kun loppui homma. Kymmenen kiloa tuli lisää takas. Ei pussiruoka ole normaalia ravintoa. Ikinä enää en ala moiseen. Normaaliruualla pitää tippua paino. Rahan haaskausta koko juttu.

    • itsenitähden

      Eka viikko takana ja viisi kiloa pois! Motivaatiota tää vaatii ja sitä löytyy!!!

    • Mursu**

      Kolme viikkoa takana ja -12 kg. Mulla on kyllä sitä, mistä lähteä.

    • nyt onnistun

      Huomenna 3 viikkoa extravaganzan täysiohjelmalla aloituksesta, ja paino tippunut 7kg.Kaikki dietit ja keinot sitä ennen kokeiltu, ja jojona ees taas seilattu.(3,5v)
      Itsekuria vaatii, ja aloitus ajankohta valittava jotta onnistut.(eli ei tiedossa juhlia yms.)Paino tippuu ekalla viikolla n.4 kg, sitten jumitus noin viikon.(jolloin yleensä olen jo luovuttanut)Tärkeintä on että jos aloitat täysivauhdilla(kolme ateriaa),niin se on pidettävä niissä kolmessa.(ne voi jakaa useampaan osaan)Lisäksi vettä, vichyä,maku kivennäisvesiä,teetä, kahvia(kahvin sekaan esim extran kaakaojauhetta niin on kuin joisi maitokaakaokahvin.) ja silloin tällöin, ei päivittäinesim ligt ananas limu jossa hiilaria 2g.Liikunta tehostaa ja tekee mielelle hyvää.Rasvaa palannut jo monta senttiä, ja aina ei tarvitse katsoa vaakaan, sulattaa rasvaa vaikkei paino heti tippuisikaan 10niä kiloja.
      Itselläni tavoitteena olla viellä noin 2 viikkoa täysivauhdilla(3 pussia/pv) ja sitten jatkaa 1400 kalorilla.Painoa tiputettavana vielä noin 10kg.Ryhmässä käynti auttaa kerran viikossa, saa opastusta ja
      tapaa kohtalotovereita.Painon pudostusta seurataan pidemmän aikaa ja mahdollisuus saavuttaa normaali tilan eli ei enää laihdutusta vaan uusilla ohjeilla elämää.Itselläni ongelmana liian pieni ruokamäärä päivittäin, viikonloppuisin enemmän syömistä, joka piti elimistöä säästöliekillä, tai sotki kokonaan aineenvaihdunnan.Liikuntaa olen harrastanut säännöllisesti.
      Nyt on motivaationi korkealla ja kun olen jo näin hienosti onnistunut haluan viedä sen loppuun.Tsemppiä kaikille muillekkin ja kertokaa kokemuksistanne, niitä on kiva lukea.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1857
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 73
      1436
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      95
      1344
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe