Ihmisoppien levitys

muuan uskova

Alkoi taas ihmisopin eli erään lahkovakaumuksen levitys. Näin vaikka Jeesus sanoi TÄYSIN SELKEÄSTI, mitkä ovat tärkeimmät käskyt ja niiden noudattaminen on ikuisen elämän edellytys.

13

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole tämän "lahkovakumuksen" taholta lukenut ensimmäistäkään viestiä missä olisi noudatettu Jeesuksen tärkeintä käskyä lähimmäisen rakastamisesta, päinvastoin.
      Kertoo oleellisimman tästä "lahkosta".

      • Diana*

        Jussilla puute lähimmäisenrakkaudesta, minä tykkään Jussista, vaikka me olemmekin aivan eri mieltä asioista. Ja piste.


      • muuan uskova

        Murhe kun ei tuota muuta kuin harmia ja lisää murhetta. Ilo ja rakkaus kantaa ja vie oikeaan elämään. Ei kannata jäädä rypemään synneissään kun ne on Kristus antanut anteeksi. Silloin tulee levittää ilosanomaa, eikä jatkuvasti surusanomaa kuten määrätyt lahkot tekevät. Pelottelu ei vie elämään. Uskovan ei tarvitse pelätä eikä saatanoilla uhkailla.Uhkaili on asia, joka kuuluu pimeyden palvelijoille.


      • Diana*

        Minun ajatuksille ei Jeesus sano pistettä.

        Voin minä rakastaa sinuakin, ei ole mitään estettä, eikä tarvitse kiittää, tuskin se Jussikaan kiittää. :)


      • Tunnistit itsesi?
        Sinun logikkaasi käyttäen, itse puhuit alempana että minä en osaa antaa tyydyttäviä vastauksia.
        Eli sinä et sinun mukaasi pysty antamaan tyydyttävistä vastuksista, todella naulankantaan kieltämättä.


      • Jäit kiinni vääristelystä, en puhunut lihallisesta rakkaudesta, kuulutin Jeesuksen vaatiman rakkauden perään.
        Sinähä olet synnillisellä päällä tänään. No huomenna on armo uus :)


      • Diana* kirjoitti:

        Jussilla puute lähimmäisenrakkaudesta, minä tykkään Jussista, vaikka me olemmekin aivan eri mieltä asioista. Ja piste.

        Vaikka välillä vähä "sapeleita kolistellaankin", mutta minusta on onnistuttu tekeen se hyvässä hengessä.
        Kiitos kivoista ja lohduttavista sanoistasi, minä kans pidän sinusta paljon, olet ihmisenä välittävä ja symppis..@-}-

        Jumalan armorikasta siunausta sinulle :)


    • joisen joukossa jokaisen liha saa sellaista rakkautta,
      jota syntiä täynnä olevat rakastavat, koska kukaan heistä ei
      voi tietää totuutta, kuten heidän paimenendsa sanovat, ja jatkavat:

      "Jos joku sanoo sen tietävänsä, on hänestä jo silloin tullut toisten tuomitsija."

      Adventistit - anglikaanit - baptistit - branhamilaiset - cityseurakuntalaiset
      elämänsanalaiset - evankeliset - ekumeniset - exoduslaiset - elämänsanalaiset
      elämänlähdeläiset - henotesläiset - helluntailaiset - hengenuudistuslaiset
      esikoiset - pikkuesikoiset ilosanomalaiset - israelinystäväläiset - jehovalaiset
      katolilaiset - kylväjät - kansanraamattuseuralaiset - kansanlähetysläiset
      kuninkaansoturilaiset - ristiliseteläkeläiset - kriisipalvelulaiset - kellonkartanolaiset
      kotisatamalaiset - lähetysseurakuntalaiset - luterilaiset - luthersäätiöläiset
      lasaruslaiset - lähdekalliolaiset - mormonit - metodistit - missionuoret - nokialaiset
      pelastusarmeijalaiset - patmoslaiset - palatsiseurakuntalaiset - paratiisikotilaiset
      paavalinsynodilaiset - pyhänikolauslaiset - perjantaikristuksellelaiset
      risteyspaikkalaiset - rukoilevaiset - ristiretkiläiset - rukouspalvelulaiset
      rukousystäväiset - rauhansanalaiset - rauhanyhdistysläiset - ropolaiset
      saalemilaiset - siionilaiset - sanansaattajalaiset -scientologialaiset
      suomenraamattuopistolaiset - siloalaiset - tuomasmessulaiset - totuudenystäväläiset
      torontonsiunaajalaiset - tunnuksellisetluterilaiset - uusheränneet - uusapostolilaiset
      uusiviiniläiset - uskonnonuhrilaiset - vapaakirkolliset - vanhauskoiset - vapaamuurarit
      viadolorosalaiset - vineyardilaiset - yhteyskristuksessalaiset ja ne, loputtomiin

      • ovat-

        22 Hengen hedelmää taas ovat rakkaus, ilo, rauha, kärsivällisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, [Ef. 5:9; Kol. 3:12]

        23 lempeys ja itsehillintä. Näitä vastaan ei ole laki. [1. Tim. 1:9]

        24 Ne, jotka ovat Jeesuksen Kristuksen omia, ovat ristiinnaulinneet vanhan luontonsa himoineen ja haluineen. [Room. 6:6 ]

        25 Jos me elämme Hengen varassa, meidän on myös seurattava Hengen johdatusta. [Room. 8:12]

        26 Emme saa tavoitella turhaa kunniaa emmekä ärsyttää ja kadehtia toisiamme. [Room. 12:10 ]


      • ovat- kirjoitti:

        22 Hengen hedelmää taas ovat rakkaus, ilo, rauha, kärsivällisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, [Ef. 5:9; Kol. 3:12]

        23 lempeys ja itsehillintä. Näitä vastaan ei ole laki. [1. Tim. 1:9]

        24 Ne, jotka ovat Jeesuksen Kristuksen omia, ovat ristiinnaulinneet vanhan luontonsa himoineen ja haluineen. [Room. 6:6 ]

        25 Jos me elämme Hengen varassa, meidän on myös seurattava Hengen johdatusta. [Room. 8:12]

        26 Emme saa tavoitella turhaa kunniaa emmekä ärsyttää ja kadehtia toisiamme. [Room. 12:10 ]

        Hengen johdatusta, ja jättämään nuo ihmisoppien porttoseurakunnat:

        "Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on
        keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla
        ja pimeydellä? Voivatko Kristus ja Beliar olla yhtä mieltä?
        Mikä voi liittää uskova sellaiseen, joka ei usko?

        Miten jumalien kuvat soveltuvat jumalan temppeliin? Mehän
        olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut:
        - Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan.
        Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani
        Siksi Herra sanoo

        - Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä
        koskeko mihinkään saastaiseen niin otan teidät vastaan ja olen
        olevat teidän Isänne ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni.
        Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias.

        Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset,
        meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta
        ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle."


        "Tehän tiedätte, että kun ylipappi syntien sovittamiseksi vie kaikkein
        pyhimpään eläinten verta, näiden eläinten ruhot poltetaan leirin ulkopuolella.

        Siksi myös Jeesus kärsi ja kuoli kaupunginportin ulkopuolella pyhittääkseen
        kansan omalla verellään

        Lähtekäämme siis hänen luokseen leirin ulkopuolelle, hänen häväistystään
        kantaen. Eihän meillä ole täällä pysyvää kaupunkia, vaan me odotamme
        ikävöiden sitä kaupunkia, joka tulee.."


        "Sen porton (näiden lopun ajan seurakuntien) viiniä, vihan viiniä ovat kaikki
        kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat (siis esivallat) ovat irstailleet
        hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen
        vauraudestaan ja ylellisestä elämästään."

        Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää
        hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen
        synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen
        syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä jumala unohda hänen
        pahoja tekojaan."


      • Kristuksen omia,
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Hengen johdatusta, ja jättämään nuo ihmisoppien porttoseurakunnat:

        "Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on
        keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla
        ja pimeydellä? Voivatko Kristus ja Beliar olla yhtä mieltä?
        Mikä voi liittää uskova sellaiseen, joka ei usko?

        Miten jumalien kuvat soveltuvat jumalan temppeliin? Mehän
        olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut:
        - Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan.
        Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani
        Siksi Herra sanoo

        - Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä
        koskeko mihinkään saastaiseen niin otan teidät vastaan ja olen
        olevat teidän Isänne ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni.
        Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias.

        Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset,
        meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta
        ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle."


        "Tehän tiedätte, että kun ylipappi syntien sovittamiseksi vie kaikkein
        pyhimpään eläinten verta, näiden eläinten ruhot poltetaan leirin ulkopuolella.

        Siksi myös Jeesus kärsi ja kuoli kaupunginportin ulkopuolella pyhittääkseen
        kansan omalla verellään

        Lähtekäämme siis hänen luokseen leirin ulkopuolelle, hänen häväistystään
        kantaen. Eihän meillä ole täällä pysyvää kaupunkia, vaan me odotamme
        ikävöiden sitä kaupunkia, joka tulee.."


        "Sen porton (näiden lopun ajan seurakuntien) viiniä, vihan viiniä ovat kaikki
        kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat (siis esivallat) ovat irstailleet
        hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen
        vauraudestaan ja ylellisestä elämästään."

        Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää
        hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen
        synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen
        syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä jumala unohda hänen
        pahoja tekojaan."

        >>>.Ne, jotka
        Kirjoittanut: ovat- 10.9.2008 klo 07.37

           
           22 Hengen hedelmää taas ovat rakkaus, ilo, rauha, kärsivällisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, [Ef. 5:9; Kol. 3:12]

        23 lempeys ja itsehillintä. Näitä vastaan ei ole laki. [1. Tim. 1:9]

        24 Ne, jotka ovat Jeesuksen Kristuksen omia, ovat ristiinnaulinneet vanhan luontonsa himoineen ja haluineen. [Room. 6:6 ]

        25 Jos me elämme Hengen varassa, meidän on myös seurattava Hengen johdatusta. [Room. 8:12]

        26 Emme saa tavoitella turhaa kunniaa emmekä ärsyttää ja kadehtia toisiamme. [


      • m 12

        taas sinulta jäi yksi ihmisoppi pois listaltasi.

        sunilaisuus


        miksi aina "unohdat" sen?


      • m 12 kirjoitti:

        taas sinulta jäi yksi ihmisoppi pois listaltasi.

        sunilaisuus


        miksi aina "unohdat" sen?

        Totuuden Henki on minulle paljastanut Saatanasta lähtöisin olevat ihmisopit.

        Mutta Saatanan valheen henki on sinulle paljastanut
        Totuuden Hengestä lähteen opin.

        Ja tätä ei Jumalan paaduttama ihminen voi enää koskaan oppia tuntemaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe