Alkoi taas ihmisopin eli erään lahkovakaumuksen levitys. Näin vaikka Jeesus sanoi TÄYSIN SELKEÄSTI, mitkä ovat tärkeimmät käskyt ja niiden noudattaminen on ikuisen elämän edellytys.
Ihmisoppien levitys
13
281
Vastaukset
En ole tämän "lahkovakumuksen" taholta lukenut ensimmäistäkään viestiä missä olisi noudatettu Jeesuksen tärkeintä käskyä lähimmäisen rakastamisesta, päinvastoin.
Kertoo oleellisimman tästä "lahkosta".- Diana*
Jussilla puute lähimmäisenrakkaudesta, minä tykkään Jussista, vaikka me olemmekin aivan eri mieltä asioista. Ja piste.
- muuan uskova
Murhe kun ei tuota muuta kuin harmia ja lisää murhetta. Ilo ja rakkaus kantaa ja vie oikeaan elämään. Ei kannata jäädä rypemään synneissään kun ne on Kristus antanut anteeksi. Silloin tulee levittää ilosanomaa, eikä jatkuvasti surusanomaa kuten määrätyt lahkot tekevät. Pelottelu ei vie elämään. Uskovan ei tarvitse pelätä eikä saatanoilla uhkailla.Uhkaili on asia, joka kuuluu pimeyden palvelijoille.
- Diana*
Minun ajatuksille ei Jeesus sano pistettä.
Voin minä rakastaa sinuakin, ei ole mitään estettä, eikä tarvitse kiittää, tuskin se Jussikaan kiittää. :) Tunnistit itsesi?
Sinun logikkaasi käyttäen, itse puhuit alempana että minä en osaa antaa tyydyttäviä vastauksia.
Eli sinä et sinun mukaasi pysty antamaan tyydyttävistä vastuksista, todella naulankantaan kieltämättä.Jäit kiinni vääristelystä, en puhunut lihallisesta rakkaudesta, kuulutin Jeesuksen vaatiman rakkauden perään.
Sinähä olet synnillisellä päällä tänään. No huomenna on armo uus :)Diana* kirjoitti:
Jussilla puute lähimmäisenrakkaudesta, minä tykkään Jussista, vaikka me olemmekin aivan eri mieltä asioista. Ja piste.
Vaikka välillä vähä "sapeleita kolistellaankin", mutta minusta on onnistuttu tekeen se hyvässä hengessä.
Kiitos kivoista ja lohduttavista sanoistasi, minä kans pidän sinusta paljon, olet ihmisenä välittävä ja symppis..@-}-
Jumalan armorikasta siunausta sinulle :)
joisen joukossa jokaisen liha saa sellaista rakkautta,
jota syntiä täynnä olevat rakastavat, koska kukaan heistä ei
voi tietää totuutta, kuten heidän paimenendsa sanovat, ja jatkavat:
"Jos joku sanoo sen tietävänsä, on hänestä jo silloin tullut toisten tuomitsija."
Adventistit - anglikaanit - baptistit - branhamilaiset - cityseurakuntalaiset
elämänsanalaiset - evankeliset - ekumeniset - exoduslaiset - elämänsanalaiset
elämänlähdeläiset - henotesläiset - helluntailaiset - hengenuudistuslaiset
esikoiset - pikkuesikoiset ilosanomalaiset - israelinystäväläiset - jehovalaiset
katolilaiset - kylväjät - kansanraamattuseuralaiset - kansanlähetysläiset
kuninkaansoturilaiset - ristiliseteläkeläiset - kriisipalvelulaiset - kellonkartanolaiset
kotisatamalaiset - lähetysseurakuntalaiset - luterilaiset - luthersäätiöläiset
lasaruslaiset - lähdekalliolaiset - mormonit - metodistit - missionuoret - nokialaiset
pelastusarmeijalaiset - patmoslaiset - palatsiseurakuntalaiset - paratiisikotilaiset
paavalinsynodilaiset - pyhänikolauslaiset - perjantaikristuksellelaiset
risteyspaikkalaiset - rukoilevaiset - ristiretkiläiset - rukouspalvelulaiset
rukousystäväiset - rauhansanalaiset - rauhanyhdistysläiset - ropolaiset
saalemilaiset - siionilaiset - sanansaattajalaiset -scientologialaiset
suomenraamattuopistolaiset - siloalaiset - tuomasmessulaiset - totuudenystäväläiset
torontonsiunaajalaiset - tunnuksellisetluterilaiset - uusheränneet - uusapostolilaiset
uusiviiniläiset - uskonnonuhrilaiset - vapaakirkolliset - vanhauskoiset - vapaamuurarit
viadolorosalaiset - vineyardilaiset - yhteyskristuksessalaiset ja ne, loputtomiin- ovat-
22 Hengen hedelmää taas ovat rakkaus, ilo, rauha, kärsivällisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, [Ef. 5:9; Kol. 3:12]
23 lempeys ja itsehillintä. Näitä vastaan ei ole laki. [1. Tim. 1:9]
24 Ne, jotka ovat Jeesuksen Kristuksen omia, ovat ristiinnaulinneet vanhan luontonsa himoineen ja haluineen. [Room. 6:6 ]
25 Jos me elämme Hengen varassa, meidän on myös seurattava Hengen johdatusta. [Room. 8:12]
26 Emme saa tavoitella turhaa kunniaa emmekä ärsyttää ja kadehtia toisiamme. [Room. 12:10 ] ovat- kirjoitti:
22 Hengen hedelmää taas ovat rakkaus, ilo, rauha, kärsivällisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, [Ef. 5:9; Kol. 3:12]
23 lempeys ja itsehillintä. Näitä vastaan ei ole laki. [1. Tim. 1:9]
24 Ne, jotka ovat Jeesuksen Kristuksen omia, ovat ristiinnaulinneet vanhan luontonsa himoineen ja haluineen. [Room. 6:6 ]
25 Jos me elämme Hengen varassa, meidän on myös seurattava Hengen johdatusta. [Room. 8:12]
26 Emme saa tavoitella turhaa kunniaa emmekä ärsyttää ja kadehtia toisiamme. [Room. 12:10 ]Hengen johdatusta, ja jättämään nuo ihmisoppien porttoseurakunnat:
"Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on
keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla
ja pimeydellä? Voivatko Kristus ja Beliar olla yhtä mieltä?
Mikä voi liittää uskova sellaiseen, joka ei usko?
Miten jumalien kuvat soveltuvat jumalan temppeliin? Mehän
olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut:
- Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan.
Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani
Siksi Herra sanoo
- Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä
koskeko mihinkään saastaiseen niin otan teidät vastaan ja olen
olevat teidän Isänne ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni.
Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias.
Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset,
meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta
ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle."
"Tehän tiedätte, että kun ylipappi syntien sovittamiseksi vie kaikkein
pyhimpään eläinten verta, näiden eläinten ruhot poltetaan leirin ulkopuolella.
Siksi myös Jeesus kärsi ja kuoli kaupunginportin ulkopuolella pyhittääkseen
kansan omalla verellään
Lähtekäämme siis hänen luokseen leirin ulkopuolelle, hänen häväistystään
kantaen. Eihän meillä ole täällä pysyvää kaupunkia, vaan me odotamme
ikävöiden sitä kaupunkia, joka tulee.."
"Sen porton (näiden lopun ajan seurakuntien) viiniä, vihan viiniä ovat kaikki
kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat (siis esivallat) ovat irstailleet
hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen
vauraudestaan ja ylellisestä elämästään."
Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää
hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen
synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen
syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä jumala unohda hänen
pahoja tekojaan."- Kristuksen omia,
TeuvoSuni kirjoitti:
Hengen johdatusta, ja jättämään nuo ihmisoppien porttoseurakunnat:
"Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on
keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla
ja pimeydellä? Voivatko Kristus ja Beliar olla yhtä mieltä?
Mikä voi liittää uskova sellaiseen, joka ei usko?
Miten jumalien kuvat soveltuvat jumalan temppeliin? Mehän
olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut:
- Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan.
Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani
Siksi Herra sanoo
- Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä
koskeko mihinkään saastaiseen niin otan teidät vastaan ja olen
olevat teidän Isänne ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni.
Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias.
Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset,
meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta
ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle."
"Tehän tiedätte, että kun ylipappi syntien sovittamiseksi vie kaikkein
pyhimpään eläinten verta, näiden eläinten ruhot poltetaan leirin ulkopuolella.
Siksi myös Jeesus kärsi ja kuoli kaupunginportin ulkopuolella pyhittääkseen
kansan omalla verellään
Lähtekäämme siis hänen luokseen leirin ulkopuolelle, hänen häväistystään
kantaen. Eihän meillä ole täällä pysyvää kaupunkia, vaan me odotamme
ikävöiden sitä kaupunkia, joka tulee.."
"Sen porton (näiden lopun ajan seurakuntien) viiniä, vihan viiniä ovat kaikki
kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat (siis esivallat) ovat irstailleet
hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen
vauraudestaan ja ylellisestä elämästään."
Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää
hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen
synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen
syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä jumala unohda hänen
pahoja tekojaan.">>>.Ne, jotka
Kirjoittanut: ovat- 10.9.2008 klo 07.37
22 Hengen hedelmää taas ovat rakkaus, ilo, rauha, kärsivällisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, [Ef. 5:9; Kol. 3:12]
23 lempeys ja itsehillintä. Näitä vastaan ei ole laki. [1. Tim. 1:9]
24 Ne, jotka ovat Jeesuksen Kristuksen omia, ovat ristiinnaulinneet vanhan luontonsa himoineen ja haluineen. [Room. 6:6 ]
25 Jos me elämme Hengen varassa, meidän on myös seurattava Hengen johdatusta. [Room. 8:12]
26 Emme saa tavoitella turhaa kunniaa emmekä ärsyttää ja kadehtia toisiamme. [ - m 12
taas sinulta jäi yksi ihmisoppi pois listaltasi.
sunilaisuus
miksi aina "unohdat" sen? m 12 kirjoitti:
taas sinulta jäi yksi ihmisoppi pois listaltasi.
sunilaisuus
miksi aina "unohdat" sen?Totuuden Henki on minulle paljastanut Saatanasta lähtöisin olevat ihmisopit.
Mutta Saatanan valheen henki on sinulle paljastanut
Totuuden Hengestä lähteen opin.
Ja tätä ei Jumalan paaduttama ihminen voi enää koskaan oppia tuntemaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453