juuri on, kun ihmiset luulevat että RAAMATUN sana on pelkästään
JUMALAN sanaa. Siis ei ymmärretä JUURI Raamattua
SE saatanakin omilleen HENKÄYTTÄÄ pönkittäessään
omaa uskoaan, luodessaan omia uskojaan.
SIIS HERÄTKÄÄ!!!!
Jos tahdotte sielunne pelastuvan niin HERÄTKÄÄ.
Ottakaa TOSIASIA TOSIASIANA SAATANA käyttää
JUURI MYÖS RAAMATTUA, EI siis se, että latelee
Raamatun sanaa omien mieltymysten mukaan TARKOITA SITÄ, JUMALA NYT PUHUU, EI vaan silloin kun ihminen OMIEN halujensa, omien mielitekojensa, oman lihansa mukaan Raamattua käyttää SILLOIN
SITÄ KÄYTTÄÄ AIVAN VÄÄRÄ HENKI ja näin johdattaa
ja pitää ihmisen VÄÄRÄSSÄ valheelisessa uskossa.
Jumalan Totuus SANASSA ON AIVAN TOINEN se ei lihaa
miellytä sitä EI LUONNOLLINEN ihminen voi millään
vastaan ottaa.
Joten tiedät kun sinulle tuodaan sanomaa joka lihaasi miellyttää jonka lihassasi hyvin voit vastaan ottaa SE SANOMA ON PERKELEESTÄ.
JUMALAN SANOMA ON JUURI NÄIN KUN PAAVALI SANOO:
"Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija. Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista; enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut."
SIIS AIVAN TOINEN KUIN MITÄ IHMISOPPI TOITOTTAA
"Tuokaa mielinkielin sanomaa sitä mikä kaikkia,
kaikkien lihaa mielyttää rakkautta, rauhaa, iloa
pois Totuus TOSIASIAT iloitkaamme ja riemuitkaamme
nyt on rauha ei mitään hätää."
Siinä se väkevä eksytys
33
588
Vastaukset
- raamattu on
Jumalan henkeyttämä.
(Taasko Armi yrittää poistaa Paavalia raamatusta)?valheen henki kun ei tahtonut omalleen näyttää mitä aloituksessa oli.
MUTA SINÄ IHMINEN VALHEEN TAKANA HERÄÄ jos vielä HERÄTETTÄVISSÄ OLET?
ÄLÄ ENÄÄ PAADUTA SYDÄNTÄSI, vaan PYSÄHDY NYT JEESUKSEN SANOMAN ETEEN KATSO MITÄ HÄN ON SANONUT
Äläkä KATSO NITÄ JOITA HÄN OMILEEN ON SANONUT VAAN NIITÄ JOITA HÄN SANOO KÄÄNTYMÄTTÖMILLE.
Näin voisit SINÄKIN JO PÄÄSTÄ NÄKEMÄÄN KUKA SE ON JOKA SINULLE RAAMATTUA HENKÄYTTÄÄ SINUN TURMIOKSESI.- Paavalia raamatusta?
ArmiK kirjoitti:
valheen henki kun ei tahtonut omalleen näyttää mitä aloituksessa oli.
MUTA SINÄ IHMINEN VALHEEN TAKANA HERÄÄ jos vielä HERÄTETTÄVISSÄ OLET?
ÄLÄ ENÄÄ PAADUTA SYDÄNTÄSI, vaan PYSÄHDY NYT JEESUKSEN SANOMAN ETEEN KATSO MITÄ HÄN ON SANONUT
Äläkä KATSO NITÄ JOITA HÄN OMILEEN ON SANONUT VAAN NIITÄ JOITA HÄN SANOO KÄÄNTYMÄTTÖMILLE.
Näin voisit SINÄKIN JO PÄÄSTÄ NÄKEMÄÄN KUKA SE ON JOKA SINULLE RAAMATTUA HENKÄYTTÄÄ SINUN TURMIOKSESI.Vastaa kun kysytään. Onko Paavalin kirjoitukset sinulle Jumalan sanaa vai ei.
Paavalia raamatusta? kirjoitti:
Vastaa kun kysytään. Onko Paavalin kirjoitukset sinulle Jumalan sanaa vai ei.
kun ET ITSE näe kenen sanomaa vastaan sodit mitä olet ulkopuolelle Raamatun sanan heittämässä.
Joten se siitä enempää en jatka.
- a tänne?
Luuletko että Jumalaton tuo Raamatun sanaa tänne?
KAIKILLA ihmisillä ON JUMALANSA jos ei itse sitä itselleen ole niin joku muu.
MUTTA JA SUURI MUTTA, onkin ERI ASIA ketkä ovatkaan
JUMALASSA, LUOJASSAMME ja ketkä luulevat olevansa.- e selvästi,
ArmiK kirjoitti:
JUMALASSA, LUOJASSAMME ja ketkä luulevat olevansa.1. Kor. 12:3
Siksi sanon teille selvästi, että kukaan, joka puhuu Jumalan Hengen valtaamana, ei voi sanoa: "Jeesus on kirottu." Kukaan ei myöskään voi sanoa: "Jeesus on Herra", muuten kuin Pyhän Hengen vaikutuksesta.
Matt. 6:24
"Kukaan ei voi palvella kahta herraa. Jos hän toista rakastaa, hän vihaa toista; jos hän toista pitää arvossa, hän halveksii toista. Te ette voi palvella sekä Jumalaa että mammonaa. - 1. Kor. 10:12
ArmiK kirjoitti:
JUMALASSA, LUOJASSAMME ja ketkä luulevat olevansa.1. Kor. 10:12
Joka luulee seisovansa, katsokoon, ettei kaadu. e selvästi, kirjoitti:
1. Kor. 12:3
Siksi sanon teille selvästi, että kukaan, joka puhuu Jumalan Hengen valtaamana, ei voi sanoa: "Jeesus on kirottu." Kukaan ei myöskään voi sanoa: "Jeesus on Herra", muuten kuin Pyhän Hengen vaikutuksesta.
Matt. 6:24
"Kukaan ei voi palvella kahta herraa. Jos hän toista rakastaa, hän vihaa toista; jos hän toista pitää arvossa, hän halveksii toista. Te ette voi palvella sekä Jumalaa että mammonaa.siksipä on niin TOINEN MEISTÄ ON JUMALAN PALVELIJA
ja TOINEN EI.
Ja kumman luulet olevan Jumalan palvelijan;
sen joka tuo Jesuksen Kristuksen sanomaa VAIKO
sen joka tuo ihmisoppia Raamatusta?
Vastaa rehellisesti.1. Kor. 10:12 kirjoitti:
1. Kor. 10:12
Joka luulee seisovansa, katsokoon, ettei kaadu.tarkista omalta kohdaltasi sana oli juuri sinulle.
Sillä minä olen päässyt Jumalan armosta Jeesus
kalliolle ja se ei horju ei heilu vaan se pysyy
vahvana loppuun asti niin kuin ITSE JUMALA ON SANASSAAN ja HENGENSÄ KAUTTA LUPAUKSEN ANTANUT.- helmi ja
ArmiK kirjoitti:
tarkista omalta kohdaltasi sana oli juuri sinulle.
Sillä minä olen päässyt Jumalan armosta Jeesus
kalliolle ja se ei horju ei heilu vaan se pysyy
vahvana loppuun asti niin kuin ITSE JUMALA ON SANASSAAN ja HENGENSÄ KAUTTA LUPAUKSEN ANTANUT..Aarre, helmi ja nuotta
44 "Taivasten valtakunta on kuin peltoon kätketty aarre. Kun mies löysi sen, hän peitti sen uudelleen maahan, ja sitten hän iloissaan myi kaiken minkä omisti ja osti sen pellon. [Fil. 3:7]
45 "Taivasten valtakunta on myös tällainen. Kauppias etsi kauniita helmiä.
46 Kun hän löysi yhden kallisarvoisen helmen, hän myi kaiken minkä omisti ja osti sen. [Sananl. 8:10,11]
47 "Vielä taivasten valtakunta on kuin nuotta, joka laskettiin mereen ja joka keräsi kaikenlaisia kaloja. [Matt. 22:9,10]
48 Kun se tuli täyteen, kalastajat vetivät sen rantaan, istuutuivat ja lajittelivat hyvät kalat koreihin mutta viskasivat huonot pois.
49 Samoin käy maailman lopussa: enkelit tulevat, erottavat pahat vanhurskaista [Matt. 25:32]
50 ja heittävät heidät tuliseen pätsiin. Siellä itketään ja kiristellään hampaita." [Matt. 13:42]
- ymmärrän
sekavan selityksen. Viinipuusta (sydän) ja oksat ym. uudelleen kun olit sen poistanut. ?
- ymmärrän
monta viestiä mutta eivät ne vielä perille menneet.
- Kristuksessa.
Ei sille menekkään perille, kun se on jysähtänyt lipputankonsa "oksaan", siis kuivaan oksaan ja lipputanko ei ole elävä Kristus puu.
Raamattu sanoo;
2. Piet. 3:18
Kasvakaa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen armossa ja tuntemisessa. Hänelle kunnia nyt ja iankaikkisuuden päivään asti. Aamen.
Kenenkäs muun Sanaa se Raamattu on kuin Jumalan?
- puhujia
Raamatussahan puhuu niin Jumala kuin Saatana. Siellä on niin oikeita kuin vääriäkin puheenvuoroja, kuten Jobin kirjan väärät ystävät, jotka opettivat väärin. Eihän ne mitään Jumalan sanomia kohtia ole.
- sitä käyttää
puhujia kirjoitti:
Raamatussahan puhuu niin Jumala kuin Saatana. Siellä on niin oikeita kuin vääriäkin puheenvuoroja, kuten Jobin kirjan väärät ystävät, jotka opettivat väärin. Eihän ne mitään Jumalan sanomia kohtia ole.
Raamattu on yksin Jumalan sanaa,
mutta sitä käyttää myös saatana.
Mutta erottakaa, se kun paholainen tuo sitä esille. sitä käyttää kirjoitti:
Raamattu on yksin Jumalan sanaa,
mutta sitä käyttää myös saatana.
Mutta erottakaa, se kun paholainen tuo sitä esille.itse erottanut vaan sinulle Jumalan Totuus Raamatusta on paholaisen sanaa ja paholaisen
sana Raamatusta Jumalan sanaa.
Näin se menee kohdallasi ja se tie ei johda koskaan
Jumalan yhteyteen kun paholaisen ääntä kuunnellaan
omassa hurskaudessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.755023Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.163403Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242710Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581760- 471576
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941342
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2351243Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711025IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54912