siis tuomiot on annettu ,,, mutta jos oikeen olis menny heikkiselle olis sääntöjen mukaan pitäny heti antaa keltainenkortti . vai onko oikeenn ja urheilijamaista mennä laittoman jälkeen sisäpelijoukkueen kaarelle ilkkumaan ehkä parikymmentä senttiä naamasta . antti aine minä kysyn sulta mihin perustuu sun antama huomautus , ja vain huomautus. ei mihinkään ainakaan sääntöjen mukaan .onneksi hän ei ole varmaankaan patijoella lauantaina
tuomiot
2
586
Vastaukset
- Jauri
Tällä päätöksellä kurinpitäjä on todennut ettei Aineen antama keltainen kortti ole riittävä, vaan kurinpitäjän mukaan Heikkisenkin olisi kuulunut lentää samassa yhteydessä pihalle kiitos Aine, vedä ittes pillin jatkoksi!
- krv
Eikös tässä ole nyt sitä kunnon tunnepeliä, mitä pesäpallo on markkinoinut!?! en lähde kritisoimaan kuka teki väärin ja mitä tuomioita annettiin tai olisi tullut antaa..tältä pitäisi pesäpallon melkein aina näyttää(tietysti vastustajaa tulee aina kunnioittaa, myös tuomareita)
Tällaisesta yleisö tykkää ja myöskin tulee katsomoon katsomaan..
Pesöpallo --> Tunnepeli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.834873- 1902268
- 1331869
- 371828
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231598- 1781520
- 751492
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161421Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401185- 351136