Jumalainen Milka-suklaa

the world of Milka

Löytyykö tätä enää Suomesta? Jostain olin lukevinani että Stockmannilla olisi?

7

3580

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suklaahirviö

Joskus Milkaa on saanut Citymarketin Mammuttimarkkinoilta. Seuraavat "mammarithan" on kai taas pian, mutta mitään takuuta Milkasta ei tietty voi antaa.. mutta on se mahdollista että sitä taas olisi.

Sitten olen täällä Turun seudulla nähnyt Milkaa tuolla Tarjoustalossa! Muualla en sitten olekaan, en edes Stokkalla.

• ............

Ei ole Stockallakaan tosiaan ollut (Helsingissä). Viimeksi näin Milkalta sellaisia täplikkäitä levyjä (ilmeisesti sekoitus valkoista ja maitosuklaata) Jyväskylän Minimanissa...

• Chi

Ostin sellaista missä on valkosuklaa"täpliä" ja sellaista, jossa on moussea täytteenä. Aivan ihania!!!!!!! Euron/100g levy.

• suklaahirviö

Löysin paikallisesta "maaseutu"marketista Milkaa eilen! Oli kahta laatua: sitä happy cows-juttua, jossa on maitosuklaata ja jotain valkosuklaaläiskiä seassa. Sitten on sellaista chocolate dessert-suklaata, jossa maitosuklaan sisältä löytyy kai joku moussetyyppinen juttu? En tiedä vielä, kun en ole sitä maistanut - ostin kyllä.

Happy cows-juttua en ostanut, vaan vain tätä dessert-hommaa. Minulla on huonoja kokemuksia valkosuklaan yhdistämisestä maitosuklaaseen. En tajua sitä pointtia, tuloksenahan on vain makea maitosuklaa. Vrt. fazerin isänmaallinen sinivalkoinen patukka. Tietysti tuo Milkan versio oli esteettinen näky, siitä pisteet kotiin.

Mietin, että pitäisiköhän käydä Citymarketissa. Jos siellä vaikka olisi muitakin Milkan levyjä. Oli tosi ylläri löytää täältä oman pikku kunnan alueelta Milkaa, yleensä sitä ei nimittäin pikku paikoista löydykään!

• löytyy

eli laivoilta ja lentokentiltä löytyy hyvin

• the world of milka

Eli olin tänään ruokaostoksilla pudottaa silmät päästäni kun näin kolmea eri Milka-laatua makeishyllyllä! Laitoin jo jokaista kolmea koriin mutta taistelin vastaan:) Toivoinkin Milkaa jo joululahjaksi. Olisin kuitenkin syönyt kaikki tänä iltana.

• mip85

En ole itse löytänyt Milka suklaata oikein mistään. Muistan syönneeni sitä vain Italiassa ja jossain missä en muista. Katsastin äsken Turun Citymarketin ja Tarjoustalon Länsikeskuksesta, mutta sieltä ei ainakaan löytynyt niitä. Tiedättekö mistä niitä saa tilattua halvimmalla ja helpoiten? Saako nykyisin laivalta tai jostain Suomen kaupasta niitä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      200
      4363
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      42
      2006
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      61
      1667
    4. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      133
      1353
    5. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      358
      1337
    6. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      93
      959
    7. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      26
      913
    8. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      889
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      170
      818
    10. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      186
      696
    Aihe