Olet vahvin piispaehdoas. Jos pääset piispaksi, niin pidä myös kantasi ja raamatun kanta mielessäsi.
Älä koskaan mielistele maailman ihmisiä, jotka vaativat samaa sukupuolta olevien siunaamista.
Homot ja lesbot perustakoot omat lahkonsa ja erotkoot luterilaisesta kirkosta, mutta raamatun opetusta ei pidä muuttaa.
Homous ja lesbous on edelleen synti ja kauhistus Pyhän Jumalan edessä.
Kiitos Miikka Ruokanen
14
622
Vastaukset
- muikkumies
, joka perustuu löydettyihin ja tutkittuihin asioihin.
http://uskoitseesi.blogs.fi/2008/09/09/oliko-kristinusko-aluksi-avoimen-laehdekoodin-uskonto-4703557- tunn-luterilainen
Historiantutkijana ja teologina nauran tuolle fanaattiselle historian vääristelylle.
Kullakin ajalla on omat fasistinsa. Nyt ovat vuorossa nämä "vapaa-ajattelijat".
- Zamueli
Kirjoitit, että Miikka on vahvin ehdokas. Totta, mutta pelkäänpä että on liiankin vahva tälle heikolle sukupolvelle. Eivät he halua hengellisiä johtajia, joilla on vahvoja periaatteita ja he uskaltavat sanoa sen. Tämä kansa näet haalii johtajikseen korvasyyhyyn puhuvia Irja Askoloita, joiden kuunteleminen ei pistä omaatuntoa. on mukavampi kuunnella pehmeää ja suvaitsevaa ääntä, joka hymeksii ettei minun tarvitse muuttua, vaan voin jatkaa ylpeänä, ahneena ja typeränä tätä onnetonta tallustelua. Rakkaus onnettomaan pullamössöelämään pitää kansan raiteillaan, harmi vaan että nuo raiteet vievät kohti helvettiä. Ainiin, se on kuulema lakkautettu. Vaikka sitä teologiaa epäilenkin.
- paljastuvat ajallaan
Nykyisin monet onneksi haluavat humaania suvaitsevaisuutta ja ihimillisyyttä taikauskoon ja valheisiin perustuvan suvaitsemattomuuden ja ahdiasmielisyyden sijasta. Ihmiset eivät ole niin tyhmiä, kuin luulet. Ei tänä päivänä haluta taivaallista dikataattoria ja hänen nimissään toimivia huijareita. Helvetillä pelottelukin alka olla jo vanha kuje. Kannattaisi kenties keksiä joku uusi pelottelukeino.
- Matti E Simonaho
" Olet vahvin piispaehdoas. Jos pääset piispaksi, niin pidä myös kantasi ja raamatun kanta mielessäsi. "
Liittoa ja Liiton Lakia, 10 Käskyä, ei saa missään mielessä rikkoa, ja Jeeuksen sanat on sidottu Liiton Lakiin. Liiton Laki, 10 Käskyä, on Ensmimmäinen Raamattu ja myös Raamatun Laki. Mitä Raamattuun on Lain jälkeen kirjoitettu, kirjoitettua ei saa missään mielessä käyttää Lain rikkomiseen.
" Älä koskaan mielistele maailman ihmisiä, jotka vaativat samaa sukupuolta olevien siunaamista. "
Saattaa olla vaikeaa sanoa omalle Äidille, että olet syntinen, sillä syntinen -sana pitää sisällääna kaikki rikolliseen ja rikollisuuteen yhdistetyt sanat. Vaan jos hänellä ei ole äitiä, ei ole naisesta syntynyt vaan pirusta, niin myllynkivi kaulaan ja pohjanlahteen Jeeuksen opin mukaisesti.
" Homot ja lesbot perustakoot omat lahkonsa ja erotkoot luterilaisesta kirkosta, mutta raamatun opetusta ei pidä muuttaa. "
Sitä on jo muutettu silloin kun 10 Käskyä ja Jeesuksen sanoja vasten opetettiin.
" Homous ja lesbous on edelleen synti ja kauhistus Pyhän Jumalan edessä. "
Lutherilainen oppi perustuu homoksi, rikolliseksi ja mielenvikaiseksi opettamiselle. Jos ei naista hyväksy, silloin ei hyväksy Jumalaa, ja kaikki mitä suusta tulee ulos, on vain isästä jonka nimi on Perkele (Jeesus). - Matti E Simonaho
Joka ikisestä sanasta ja teosta joka on Liiton Lain, 10 Käskyn vastainen, ja Jeesuksen opin vastainen, tuomio on Valtakunnan ulkopuolelle asettaminen. Sen mukaan viulunne virittäkää, ja virtenne vääntäkää, kenelle sitä loppujen lopuksi soitatte ja laulatte.
- on sitten
varma paikka alakerrassa. eikä anteeksiantoa tule tuolla pelillä, kun ei ole synnin katumustakaan.
- Matti E Simonaho
on sitten kirjoitti:
varma paikka alakerrassa. eikä anteeksiantoa tule tuolla pelillä, kun ei ole synnin katumustakaan.
Tehdään sopimus:
Luoja, Sielujen Valtakunta, sinun Jumalasi on läsnä ja todistaa.
Minä sanon; "Olen syytön ja synnitön". Sinä esität kaikki synnit mitä minä Luojan, Sielujen Valtakunnan, sinun Jumalaisi mukaan olen tehnyt, ja todisteet niistä.
Jos pystyt esittämään todisteet, minulle on paikka varattu Helvettiin. Jos et, sinulle on paikka varattu Helvettiin. - helppo todistaa
Matti E Simonaho kirjoitti:
Tehdään sopimus:
Luoja, Sielujen Valtakunta, sinun Jumalasi on läsnä ja todistaa.
Minä sanon; "Olen syytön ja synnitön". Sinä esität kaikki synnit mitä minä Luojan, Sielujen Valtakunnan, sinun Jumalaisi mukaan olen tehnyt, ja todisteet niistä.
Jos pystyt esittämään todisteet, minulle on paikka varattu Helvettiin. Jos et, sinulle on paikka varattu Helvettiin.Kysy vaimoltasi, lapsiltasi, sukulaisiltasi ja naapureiltasi, ovatko havainneet sinussa mitään moitittavaa vai pitävätkö täydellisen hyvänä, pyhänä ihmisenä.
ko se oli täälä Lapisa.
Niin on maailma pilannu pojan ja teheny siittä ahasmielisen miehen. Voi hyän tähen senthän.
Mie sitä usko, että niin on käyny.
Eikö muka siunais homo- ja lesbopareja?
Miikka siis?Ihan Raamatullisesti ajattelee Miikka kun ei siunaa.
Jos olisi maailman hapatuksen pilaama silloin siunaisi.juhani1965 kirjoitti:
Ihan Raamatullisesti ajattelee Miikka kun ei siunaa.
Jos olisi maailman hapatuksen pilaama silloin siunaisi.siunaako Hyvä Miikka homon edes hautaan?
Entä pyynnöstä, siunaako Hyvä Miikka homon kodin?- Arvelijat
Wariska kirjoitti:
siunaako Hyvä Miikka homon edes hautaan?
Entä pyynnöstä, siunaako Hyvä Miikka homon kodin?Hautaan siunaa, mutta ei homojen ja< lesbojen yhtyeistä kotia. Kun tiedetään kuitenkin mitä ne homotja lesbot siellä kotona puuhailee.
Arvelijat kirjoitti:
Hautaan siunaa, mutta ei homojen ja< lesbojen yhtyeistä kotia. Kun tiedetään kuitenkin mitä ne homotja lesbot siellä kotona puuhailee.
ne sitten siellä puuhailee?
Laittavat ruokaa, siivoavat, katsovat televisiota, kuuntelevat musiikkia, pesevät pyykkiä, hoitavat lapsia ja rakastavat toisiaan.
Joo-o, sellainen koti ei siunausta kaipaa ainakaan ihmispapilta, sen on jo Jumala siunannut jos nämä ihmiset ovat sitä Häneltä pyytäneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845077Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.173416Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j252735Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581790- 471576
- 941352
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2391295Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731048IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54932