Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Italian leipä Saarioinen

ljilkj

Oli sitten muuten tolkuttoman hyviä ne Saarioisen tomaatti-mozzarella ja kinkku-salami-leivät. Niihin tuli oikein himo. Ja näppärästi lämpenevät leivänpaahtimessa.

21

6682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehdä itsekään

      Kunhan vain on leveällä aukolla oleva leivänpaahdin, niin itse voi kahden leipäpalan väliin versioida oman mielen mukaan. Voisin jopa veikata, että hyvinkin mahdollista saada aikaiseksi vielä paljon parempaa.

      • elliivo

        Kuulostaa turhan kummalliselta versiolta!
        En lähtisi täytteitä tunkemaan paahtimeen kun helpompi on paahtaa leipä leipänä ja lisätä täytteet vasta sitten.
        Voileipägrilli on sitten asia erikseen, siinähän on tarkoituskin tehdä täytettyjä leipiä.

        Italian liepuskat ei ainakaan minun makunystyröitäni mitenkän erityisesti hellineet, mutta makuasioistahan ei voi kiistellä.


      • tässä tuoteseloste
        elliivo kirjoitti:

        Kuulostaa turhan kummalliselta versiolta!
        En lähtisi täytteitä tunkemaan paahtimeen kun helpompi on paahtaa leipä leipänä ja lisätä täytteet vasta sitten.
        Voileipägrilli on sitten asia erikseen, siinähän on tarkoituskin tehdä täytettyjä leipiä.

        Italian liepuskat ei ainakaan minun makunystyröitäni mitenkän erityisesti hellineet, mutta makuasioistahan ei voi kiistellä.

        Vehnäjauho, kinkkuvalmiste 10 % (kinkku, muunnettu tapiokatärkkelys, stabilointiaineet E 450, E 451, arominvahvenne E 621), kasviöljy, kestomakkara 8 % (sian- ja naudanliha, silava, säilöntäaine E 250), laktoositon kerma, mozzarellajuusto, paprika, spelttijauho, hiiva, suola, leivänparanne (emulgointiaine E 322, jauhonparanne E 920), sokeri, muunnettu maissitärkkelys, trehaloosi*, valkosipuli, perunatärkkelys, mausteet (mm. mustapippuri, korianteri, sinapinsiemen), aromit, stabilointiaine (E 461). Suolapitoisuus 1,3 %.
        *trehaloosi on glukoosin lähde


      • se ero
        elliivo kirjoitti:

        Kuulostaa turhan kummalliselta versiolta!
        En lähtisi täytteitä tunkemaan paahtimeen kun helpompi on paahtaa leipä leipänä ja lisätä täytteet vasta sitten.
        Voileipägrilli on sitten asia erikseen, siinähän on tarkoituskin tehdä täytettyjä leipiä.

        Italian liepuskat ei ainakaan minun makunystyröitäni mitenkän erityisesti hellineet, mutta makuasioistahan ei voi kiistellä.

        Että onko täytteet lämpimiä vai ei (ja juusto sulaa). Kerran mahtuu paahtimeen (sillä silmällä tehtykin) niin miksi ei. Eikä itseäni kyllä kiinnostaisi erillistä laitetta ostaa.


      • mainos.
        se ero kirjoitti:

        Että onko täytteet lämpimiä vai ei (ja juusto sulaa). Kerran mahtuu paahtimeen (sillä silmällä tehtykin) niin miksi ei. Eikä itseäni kyllä kiinnostaisi erillistä laitetta ostaa.

        Mutta mitäpä siitä, kun ei edes sen sivusto aukea, vaikka kaikki muu aukeaa ihan ongelmitta:

        http://italianleipa.virtualserver18.nebula.fi/

        Italian leipä oli tosi hyvää, sitä toista en aio edes maistaa, niin epätoivoinen en sentään ole.

        En tunkisi sitä myöskään leivänpaahtimeen: sisusta voi tipahdella sinne. Mikro käy aivan hyvin. Eikö sitä saa tunkea uuniin.

        Tyypillinen heikkous: kilohinta.

        Mutta kun tarpeeksi moni kokeilee, uutuus on maksanut itsensä takaisin tehtaalle.


      • syö Saarioisten mössöjä
        tässä tuoteseloste kirjoitti:

        Vehnäjauho, kinkkuvalmiste 10 % (kinkku, muunnettu tapiokatärkkelys, stabilointiaineet E 450, E 451, arominvahvenne E 621), kasviöljy, kestomakkara 8 % (sian- ja naudanliha, silava, säilöntäaine E 250), laktoositon kerma, mozzarellajuusto, paprika, spelttijauho, hiiva, suola, leivänparanne (emulgointiaine E 322, jauhonparanne E 920), sokeri, muunnettu maissitärkkelys, trehaloosi*, valkosipuli, perunatärkkelys, mausteet (mm. mustapippuri, korianteri, sinapinsiemen), aromit, stabilointiaine (E 461). Suolapitoisuus 1,3 %.
        *trehaloosi on glukoosin lähde

        Kun kaupunki ei anna tilata Kuninkaankulmasta.


      • löllöjä

        että miksi niitä ei yhtä hyvin lämmittäisi vaan mikroaaltouunissa


    • diu diu

      maistui aivan aaltopahville, tosin eineksiä kokeilen harvoin.

      • innovaatio mitä ilmeisimmin...

        Ei sellaista taikinaa osaisi kotikonstein tehdä.


      • pis,.,.
        innovaatio mitä ilmeisimmin... kirjoitti:

        Ei sellaista taikinaa osaisi kotikonstein tehdä.

        kopio calzonesta,
        eipä pahemmin innosta.


      • calzoneja jostain
        pis,.,. kirjoitti:

        kopio calzonesta,
        eipä pahemmin innosta.

        Onko calzoneja jossain ruokakaupassa myynnissä? Kuka niitäkään ryhtyy väkertämään itse.


      • kaupassa
        calzoneja jostain kirjoitti:

        Onko calzoneja jossain ruokakaupassa myynnissä? Kuka niitäkään ryhtyy väkertämään itse.

        mutten ostanut, kun niitä haukuttiin täällä - olenko mainonnan uhri?


      • alueesta riippuen
        calzoneja jostain kirjoitti:

        Onko calzoneja jossain ruokakaupassa myynnissä? Kuka niitäkään ryhtyy väkertämään itse.

        en muista valmistajaa, HK? en jaksa tarkistaa niitten www-sivulta,

        ihan hyviä, mutta ongelma tyypillinen: kg-hinta.

        En osta normaalihinnalla, korkeintaan -50 %.


    • ostin

      päivällä vatsantäytettä töiden lomassa...ainakaan autossa syöden, kylmänä se oli ei niin maittavaa "leipää". Enimmäkseen kolmioleipiä ja kinkkusalaattia ostaneena tätä mieltä. Onneksi kaupat paistelevat itse maittavia täytepatonkeja jne...joita olisi kyllä helppo kotonakin valmistaa.

    • ne

      Ei kauheasti muuta vikaa kuin

      hinta!

    • mitään tekemistä

      Italian kanssa.

      • itsensä loukatuksi

        ei se silti yhtään hullumpi tuote ole


    • meni päivä pilalle

      se joku broilerihomma, oli aikamoista mössöä,

      en aio ostaa toiste

    • kaksi vuorokautta

      en aio ostaa toiste, tosi kalliita, mieti hiukan

    • jotenkin ei

      tosi mössöruokaa ja onko niin maukastakaan, sisältö on yhtä mössöä, ja entä hinta sitten - en nyt ihan pitäisi edullisena, kun vertaa, jos ostaisi vaan leipää ja leikkeleitä

    • sdfsdf

      Kokeilin näitä ja ne olivat mielestäni kamalia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      66
      1234
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe