Hoitokokoukset.
Ikkunallinen ja ikkunaton pesukone.
Oliko muuta asiaa?
Rikki menneet levyt
18
550
Vastaukset
- .o.o.
Eipä juuri. Joskus pulpahtavat esille vanhat tutut "syntilistat". Tällaista se on ollut niin pitkään kun olen tätä seurannut.
Hyvin harvoin täällä on enää todellista keskustelua mistään aiheesta.- Tarkkaileva Elma
Muitakin kestoaiheita siis oli, mutta en niitä tähän hätään muistanut. Syntilistat...niin, olen niitäkin aiheita nähnyt.
Mikähän lienee seuraava "kuuma peruna"?
Ainiin. Ja se harhaoppi-keskustelu käy kuumana aina silloin tällöin. Tarkkaileva Elma kirjoitti:
Muitakin kestoaiheita siis oli, mutta en niitä tähän hätään muistanut. Syntilistat...niin, olen niitäkin aiheita nähnyt.
Mikähän lienee seuraava "kuuma peruna"?
Ainiin. Ja se harhaoppi-keskustelu käy kuumana aina silloin tällöin...Tuo ylläoleva avaus kävisi seuraavasta puheenaiheesta? :)
- Tarkkaileva Elma
Devoit kirjoitti:
..Tuo ylläoleva avaus kävisi seuraavasta puheenaiheesta? :)
Miten siitä avauksesta keskustelisi? Kun täällä on jo avauksia pesukoneistakin ties kuinka monta. O_O
Tarkkaileva Elma kirjoitti:
Miten siitä avauksesta keskustelisi? Kun täällä on jo avauksia pesukoneistakin ties kuinka monta. O_O
Tiedät itsekin, että pesukonejuttu oli alunalkaenkin urbaanilegendaa.
Mutta tuo ilmiantohomma on varmaan tosiasia vielä tänäänkin.
Meillä oli ikkunallinen pesukone hoitokokousaikaan, eikä siitä koskaan meitä syytetty.- Tarkkaileva Elma
Devoit kirjoitti:
Tiedät itsekin, että pesukonejuttu oli alunalkaenkin urbaanilegendaa.
Mutta tuo ilmiantohomma on varmaan tosiasia vielä tänäänkin.
Meillä oli ikkunallinen pesukone hoitokokousaikaan, eikä siitä koskaan meitä syytetty.Miksi haluat niin palavasti tietää, miten siinä asiassa nykyään toimitaan? *__*
Miksi haluat niin palavasti tietää, miten siinä asiassa nykyään toimitaan? *__*
Eikö sinunkin mielestä olisi hyvä homma jos nolo televisioasia puitaisiin päiväjärjestyksestä pois? Tarkoitan että SRK:kin tulisi jo viimein tälle vuosituhannelle ja myöntäisi että virhe mikä virhe, tuli aikoinaan tehtyä.
- ehdotus
Devoit kirjoitti:
Eikö sinunkin mielestä olisi hyvä homma jos nolo televisioasia puitaisiin päiväjärjestyksestä pois? Tarkoitan että SRK:kin tulisi jo viimein tälle vuosituhannelle ja myöntäisi että virhe mikä virhe, tuli aikoinaan tehtyä.
Koetas Deve, josko saisit Elman tarkkailemaan ja ilmiantamaan. Hänellä näyttäisi olevan siihen tehtävään luontaisia taipumuksia ihan nimimerkkiä myöten.
- Tarkkaileva Elma
Devoit kirjoitti:
Henk.koht. mielipiteeni on, että itse en tarvitse enkä kaipaa telkkaria enkä hyväksy sitä tänäkään päivänä vl koteihin.
Henk.koht. mielipiteeni on, että itse en tarvitse enkä kaipaa telkkaria enkä hyväksy sitä tänäkään päivänä vl koteihin.
En minäkään paljon tv:tä tarvitse. Lupamaksuun nähden saan sieltä aika vähän vastinetta.
Mutta jokaisella kai kohtuuden nimissä olisi oikeus päättää itse, katsooko vai ei?ehdotus kirjoitti:
Koetas Deve, josko saisit Elman tarkkailemaan ja ilmiantamaan. Hänellä näyttäisi olevan siihen tehtävään luontaisia taipumuksia ihan nimimerkkiä myöten.
..Uskoisimme Elmasta, että hän onkin kiva tyttö, eikä tarkkailustaan huolimatta meitä ilmianna :)
- Kokemusta on
"Hyvin harvoin täällä on enää todellista keskustelua mistään aiheesta."
Kuka viitsii panostaa keskusteluun, kun ei voi mitenkän olla varma siitä, että oma puheenvuoro säilyy? Tyttöjen auto-orjuuttamisesta käydyssä keskustelussa oli monta terävää kommenttia - ja koko ketju hävitettiin. - Tarkkaileva Elma
Devoit kirjoitti:
En minäkään paljon tv:tä tarvitse. Lupamaksuun nähden saan sieltä aika vähän vastinetta.
Mutta jokaisella kai kohtuuden nimissä olisi oikeus päättää itse, katsooko vai ei?On oikeus päättää katsooko telkkua vai ei. Minulle on kuitenkin jäänyt epäselväksi, oletko vl vai ei?
On oikeus päättää katsooko telkkua vai ei. Minulle on kuitenkin jäänyt epäselväksi, oletko vl vai ei?
Monenko vl:n olet julkisesti kuullut sanovan maksaneensa tv-luvan?
- Tosi vihainen
Kokemusta on kirjoitti:
"Hyvin harvoin täällä on enää todellista keskustelua mistään aiheesta."
Kuka viitsii panostaa keskusteluun, kun ei voi mitenkän olla varma siitä, että oma puheenvuoro säilyy? Tyttöjen auto-orjuuttamisesta käydyssä keskustelussa oli monta terävää kommenttia - ja koko ketju hävitettiin.poisto.
- Tarkkaileva Elma
Tosi vihainen kirjoitti:
poisto.
Tiedän joitakin nou laif-tyyppejä jotka seuraavat mitä tänne kirjoitetaan ja he ovat varmasti ilmiantamassa joka toista viestiä. Kiitä heitä siitä.
- Tosi vihainen
Tiedän joitakin nou laif-tyyppejä jotka seuraavat mitä tänne kirjoitetaan ja he ovat varmasti ilmiantamassa joka toista viestiä. Kiitä heitä siitä.
se menee, jos asiallisia ja vilkkaita, mutta SRK:n kannalta kiusallisia ketjuja poistetaan.
Ylläpidon vl-työntekijä?
- levyssä.
Ehkäisy. Tupakointi. Opilliset erheet. Saatanalle heittelyt. Melperin harhaopit. Kempelaisen kirjutusvireet. Tais tulla tärkeimmät?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 222297
- 871413
- 1161208
- 751110
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18889Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249831- 52822
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil202799Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo17792- 34765