...elää puutteessa vain sen takia, että ei halua siltä jolta sais.
Tai oikeastaan se menis varmaan jotenkin niin, että elää puutteessa sen takia, että ei halua loukata sitä jolta haluais.
Eipä mulla sit muuta tällä kertaa....tää nyt oli tällaista syvällispää pohdiskelua näin työpäivän päätteeksi :)
Akkamainen tilanne...
24
764
Vastaukset
en tainnu tajuta alotuksesta mitää.
Siis, onks akkas vai joku muu se jolta sä haluaisit?- En.kerro
miulla...siis en ymmärtäny :) Aika poistua palstalta...
- En.kerro
Richartti kirjoitti:
akkamainen juttu, jota ei voi normaali heteromies ymmärtää :) Naiset oli heti kärryillä.
olla huolissaan kun en ymmärtäny :O ??
*menee nurkkaan häpeämään*
:DD En.kerro kirjoitti:
:DDoo vaa onnellinen.
- Parisuhdetragedia
En.kerro kirjoitti:
:DDsinulla ei ole mitään häpeämistä, luultavasti et ole koskaan joutunut kohtaamaan tuon kaltaista tilannetta mitä aloittaja pohdiskeli.
- En.kerro
Richartti kirjoitti:
oo vaa onnellinen.
sitten :)
- En.kerro
Parisuhdetragedia kirjoitti:
sinulla ei ole mitään häpeämistä, luultavasti et ole koskaan joutunut kohtaamaan tuon kaltaista tilannetta mitä aloittaja pohdiskeli.
en vissiin olekaan, ainakaan ihan tuollaista...
Olikohan tämä aloitus nyt sitten joku testi vai ;) ? - niin,
En.kerro kirjoitti:
en vissiin olekaan, ainakaan ihan tuollaista...
Olikohan tämä aloitus nyt sitten joku testi vai ;) ?pohdinnan ymmärtänee henkilö joka itsekkin on elämänsä jossain vaiheessa pohdiskellut samaa.
Minäkin sanoisin sinulle samoin sanoin kuin aloittaja, "oo vaa onnellinen", hieman lisään, "anna onnesi näkyä, siitä saamme me muutkin voimaa." - En.kerro
niin, kirjoitti:
pohdinnan ymmärtänee henkilö joka itsekkin on elämänsä jossain vaiheessa pohdiskellut samaa.
Minäkin sanoisin sinulle samoin sanoin kuin aloittaja, "oo vaa onnellinen", hieman lisään, "anna onnesi näkyä, siitä saamme me muutkin voimaa."jos sattuu huonompi päivä, tarttuuko sekin?
Eihän sitä aina jaksa hymyillä. - niinno,
En.kerro kirjoitti:
jos sattuu huonompi päivä, tarttuuko sekin?
Eihän sitä aina jaksa hymyillä.sinä lienet ihmisiä jotka eivät pahantuulisuutta paljastane vieraille ihmisille, "siis me palstalaiset olemme turvassa, sinä vain hymyilet meille" :)
Menikö pahastikkin pieleen tuo analysointini sinusta? - En.kerro
niinno, kirjoitti:
sinä lienet ihmisiä jotka eivät pahantuulisuutta paljastane vieraille ihmisille, "siis me palstalaiset olemme turvassa, sinä vain hymyilet meille" :)
Menikö pahastikkin pieleen tuo analysointini sinusta?ehkäpä se on juuri noin :) Aika hyvä analyysi.
MUTTA, jos joku päivä suutun niin se kyllä näkyy ja kuuluu sitten... - noniin.
En.kerro kirjoitti:
ehkäpä se on juuri noin :) Aika hyvä analyysi.
MUTTA, jos joku päivä suutun niin se kyllä näkyy ja kuuluu sitten...tein tuon päätelmäni, ehkä siellä luki jotain sellaista josta minä katsoin menneisyyteen, näin itseni ja ehkäpä teinkin tuon analyysin itsestäni, menikö monimutkaiseksi? :)
- En.kerro
noniin. kirjoitti:
tein tuon päätelmäni, ehkä siellä luki jotain sellaista josta minä katsoin menneisyyteen, näin itseni ja ehkäpä teinkin tuon analyysin itsestäni, menikö monimutkaiseksi? :)
olen itse monimutkaisuus, joten tutuilla vesillä liikut :D
Akkamainen? Miksei ukkomainen?
voi sanoa kuin että, sinulla on selkärankaa, toivottavasti tuo selkäranka ei murru...
- cookos
mä tajusin tuon helvetin hyvin..on sitten akkamainen tai ei. Näkyy miehillekin käyvän. Ja vaikuttaa elämään niin tavattomasti :(
- cookos
Richartti kirjoitti:
Niin vaikuttaa, monella tavalla.
voi kuitenkin vaikuttaa itse, olematta ihastumatta kehenkään..
Tosin helpommin sanottu kuin tehty. Väittäsin, että meidäm elimistö määrää huomattavasti enemmän kuin yleensä myönnetäänkään. Siis vaikka ei haluis ihastua, niin vaan käy.´No..sitten järki käteen ja tekemään vaikka kotitöitä. Tai ei sittenkään..
- Yksinkertainen blondi
mutta herätit mun sympatiat... Viikonloppuja:)
- yks naikkonen
Mulla menee niin, että elän puutteessa vain sen takia, että en halua siltä jolta saisin. Eli elän puutteessa sen takia, että en halua loukata sitä jolta haluaisin haluta. Onko tää elämää?
...noin päin, toisilla toisinpäin. Sit ku ne sattuu saman katon alle niin ongelmiahan siitä tulee.
- Papeete1
Kohin ei mene koskaan :D
joo ihan sama tilanne Ei tahdo sitä jolta sais.. Miusta taitaa tulla vähän ronkeli, mut ehkäpä se on ihna hyväki juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174526
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842519Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731647Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella281470Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641207- 201091
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon211058- 115961
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42942- 171914