Olen yrittänyt turhaan etsiä netistä ja Turun alueelta liikettä, josta saisi rehbandin lentopallopolvisuojia. Ne ovat kuin neopreenituet/lämmittimet, joissa on vielä pehmusteosa päällä. Rehbandin kotisivuilta kyllä sellaiset löytyy.
Yhdessä liikkeessä sellaiset viime talvena näin ja nyt kun sellaisia tarvitsin ja kävin kysymässä, sanoivat ettei rehband kuulu enää heidän valikoimiinsa.. Sekin auttaisi alkuun paljon kun tietäisi, että minkä liikkeen valikoimissa on..
Mistä rehband polvisuojat?!?
1
2271
Vastaukset
- Merja60
Itse olen ostanut Rehband-tukia Tallinnasta.
Sellon Intersport tilasi miehelleni selkätuen viime viikolla.
Lähetin mailin osoitteeseen [email protected], josta kerrottiin, että Intersportista voi kysellä.
Mun Rehband lämmittävä polvituki on aivan loistava. Auttaa paitsi lentiksessä, myös muissa lajeissa. Poika joutui lopettamaan futisturnauksen ekan päivän kesken polvikivun takia. Annoin seuraavaksi päiväksi oman lämpötukeni, ja kipu meni pois. Poika pystyi hyvin pelaamaan.
Tuki lämmittää polven pienet lihakset siten, että ne tukevat hyvin polvea.
Minulla on aiemmin ollut tuo lentopallo-Rehband-tuki, mutta parempi systeemi on se, että on tuon lämpötuen päällä normaali polvisuoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852330- 431910
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!791708- 761466
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261244- 481233
- 771211
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai441169- 591101
- 481098