Kävin läheisestä pizzeriasta hakemassa ruokaa. Yllätys oli suuri kun pizzanpaistaja poltti tupakkaa samalla kun teki ruokaa. Tupakan haju jäi pizzaan - hyi helvetti. Jäi pizzat siltä illalta syömättä.
Miten tällaista voi tapahtua Suomessa?
Poltti tupakkaa...
9
1567
Vastaukset
- ------
Suomea on markkinoitu vaan kansalle lintukotona, ei tämä sitä ole vaan jälkeenjäänyt. Itse olin viikolla naama valkoisena kun sama bussikuski paineli kaasua eri päivinä liikaa ja jotkut puhuvat puhelimessa ajon aikana. Mitään turvallisuusjuttuja ei ole esim. turvavyö, pehmustetta penkeissä tai ikkunoissa pääsuojaa jos tulee jotain.
Olisin kyllä sanonut tupakoinnista paikanpäällä ja sanonut että en kykene enää syömään. Mutta kukapa siihen osaa varautua.- Amerikkalainen
Tapa, ei kummallinen. Esikuvana sarjakuva Masi ja sen armeijakokki Lotina. Hänellähän on alvariinsa sätkä suussa. Tuo pizzan paistaja on varmasti sarjakuvaan samaistunut ja uskoo että natsasta tippuva tuhka antaa pikantin lisämaun muuten aneemiseen pizzaan. Kummallista tarinassasi oli muuten, että pizzasi maistui valmiina paistamisen jälkeen tupakalta. Olisiko sinne päässyt tippumaan muutakin kuin tuhkaa?
- Oolofi
Savustettu ruoka on minusta hyvää.
- juupa juu
minäkin olen kuullut et pizzerian työntekijät eivät pese käsiään kun käyvät tupakalla ja yleishygienia keittiössä on kyseenalaista...
- käsienpesuautomaatti
juupa juu kirjoitti:
minäkin olen kuullut et pizzerian työntekijät eivät pese käsiään kun käyvät tupakalla ja yleishygienia keittiössä on kyseenalaista...
Pizzauunin kuumuus tuhoaa pöpöt.
- sitten tullut
mieleen valittaa asiasta paikan päällä. Luuletko oikeasti viestin menevän perille sille pitsan paistajalle jos sä täällä ainoastaan asiasta räkytät...
- karvainenpitsa
esim:turkkilaiset miehet ei välitä vaikka kourallinen rintakarvoja lentäisi pizzaan...niiden kulttuurissa syödään jos kerran tilataan! :(
- rakamore
Upeeta että näin ammattimaisia italialaiskokkeja löytyy myös Suomesta! Siitä tulee se elegantti italialainen maku pizzaan.
- eri tavat
tämä ei käy meillä Suomessa. mutta muualla kyllä. Espamjassa. kun tuli tupakkalaki, niin tuhkakupit siirrettiin lihatististä kassoille,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162326
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897- 45821
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää134816- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44725Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe161709Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673