Kävin läheisestä pizzeriasta hakemassa ruokaa. Yllätys oli suuri kun pizzanpaistaja poltti tupakkaa samalla kun teki ruokaa. Tupakan haju jäi pizzaan - hyi helvetti. Jäi pizzat siltä illalta syömättä.
Miten tällaista voi tapahtua Suomessa?
Poltti tupakkaa...
9
1549
Vastaukset
- ------
Suomea on markkinoitu vaan kansalle lintukotona, ei tämä sitä ole vaan jälkeenjäänyt. Itse olin viikolla naama valkoisena kun sama bussikuski paineli kaasua eri päivinä liikaa ja jotkut puhuvat puhelimessa ajon aikana. Mitään turvallisuusjuttuja ei ole esim. turvavyö, pehmustetta penkeissä tai ikkunoissa pääsuojaa jos tulee jotain.
Olisin kyllä sanonut tupakoinnista paikanpäällä ja sanonut että en kykene enää syömään. Mutta kukapa siihen osaa varautua.- Amerikkalainen
Tapa, ei kummallinen. Esikuvana sarjakuva Masi ja sen armeijakokki Lotina. Hänellähän on alvariinsa sätkä suussa. Tuo pizzan paistaja on varmasti sarjakuvaan samaistunut ja uskoo että natsasta tippuva tuhka antaa pikantin lisämaun muuten aneemiseen pizzaan. Kummallista tarinassasi oli muuten, että pizzasi maistui valmiina paistamisen jälkeen tupakalta. Olisiko sinne päässyt tippumaan muutakin kuin tuhkaa?
- Oolofi
Savustettu ruoka on minusta hyvää.
- juupa juu
minäkin olen kuullut et pizzerian työntekijät eivät pese käsiään kun käyvät tupakalla ja yleishygienia keittiössä on kyseenalaista...
- käsienpesuautomaatti
juupa juu kirjoitti:
minäkin olen kuullut et pizzerian työntekijät eivät pese käsiään kun käyvät tupakalla ja yleishygienia keittiössä on kyseenalaista...
Pizzauunin kuumuus tuhoaa pöpöt.
- sitten tullut
mieleen valittaa asiasta paikan päällä. Luuletko oikeasti viestin menevän perille sille pitsan paistajalle jos sä täällä ainoastaan asiasta räkytät...
- karvainenpitsa
esim:turkkilaiset miehet ei välitä vaikka kourallinen rintakarvoja lentäisi pizzaan...niiden kulttuurissa syödään jos kerran tilataan! :(
- rakamore
Upeeta että näin ammattimaisia italialaiskokkeja löytyy myös Suomesta! Siitä tulee se elegantti italialainen maku pizzaan.
- eri tavat
tämä ei käy meillä Suomessa. mutta muualla kyllä. Espamjassa. kun tuli tupakkalaki, niin tuhkakupit siirrettiin lihatististä kassoille,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875