Moi ,eli kysymykseni olisi että kumpi sopii paremmin täysin aloittelijalle lihasmassan kasvatukseen painonnostossa paremmin , fast:in muscle vaiko mass2 jos siihen sekoittaa kreatiinia?
fast mass2 vai muscle+?
3
2599
Vastaukset
- aloittelija itsekin
fast suosittelee kotisivuillaan mass2:ta niille, joilla on vaikeuksia saada painoa nousemaan kiivaan aineenvaihdunnan takia. hain juuri itse kaupasta toisen paketin tuota mass2:ta, jolla myös itse aloitin nostamaan painoani. muuten, se mansikanmakuinen ei veden kanssa ainakaan ole kovin hääviä, aluksi oli vaikeaa saada alas. nyt ajattelin kokeilla suklaanmakuista (en ole vielä kokeillut, mutta olen kuullut kehuttavan ainakin maidon kanssa vedettynä) .
muistappa kuitenkin tärkeimpänä painonlisäyksessä oikeanlainen, monipuolinen ja runsas ruokavalio! - Koopa
Muscle plussissa on valmiiksi kreatiinia, eikä sinun tarvitse toistamiseen sitä lisäillä. Mass2 puolestaan lisää painoa, mutta paino tulee lihasmassan muodossa.
Itse aloitin tuolla muscle kun aloitin kickboxingin. Massia puolestaan käytän päivittäin yhen annoksen välipalana.
Parhaiten tuloksia saat kun syöt paljon ja treenaat paljon ja ehkä se tärkein itselleni on palautuminen eli nukut riittävästi!
Suosittelen kuitenkin vierailemaan www.fast.fi sivulla ja tutustumaan tuotteisiin! Sitä kautta saat sitä aitoa tietoa.
Treenaamisen iloa! :) - voiko?
Voiko tuota mass2 juomaa juoda nuorena 15vuotiaana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk853270Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921869Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871703- 1411552
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621423
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur941345Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671341Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001284- 861247