Hei!
Minkä merkkiset ratsastushousut ovat olleet hyviä?
itse olen kokeillut kaupassa mm. eurohunterin housuja ja hööksiltä tilasin kokeeksi yhdet. Kaikissa kokeilemissani housuissa kokopaikat ovat olleet niin jäykät, että housut ovat olleet erittäin epämiellyttävät jalassa:( pehmeneekö paikat käytössä?
Hyvät ratsastushousut
13
3950
Vastaukset
- >Mimm
Itelläni on 3 ratsastus housut ja olen ratsastanut kaksi vuotta. Ensimmäiseni olivat mustat ja ostin ne ravista ja ratsastuksesta. En muista minkä merkkiset. Kestivät todella hyvin, ovat edelleen minulla, tosin pienet. Toiset ostin kesän alussa violetti-puna sävyset. Eurohunterin. kestävät ja hyvät koko paikkaiset. Eivät ole olleet jäykät koskaan. Uusimmat ostin kaveriltani (ei ollut käytäänyt, kaverilleni liian isot) ja ne ovat ruudulliset en tiedä ne ovat kait tilattu horzelta tai hööksiltä. Hyvät ja venyvät kokopaikkaiset.
- ...........
Kokopaikathan ovat aika jäykät, kyllä ne jonkin verran pehmenee, mutta ei mitenkään huimaavia määriä. Siinä määrin, että kyllä niillä hepan selkään pääsee ja voi istua. Omat housut ostin Hipposportista (sillä ei taida olla liikkeitä muualla kuin Kilossa), merkkiä en muista kun säilytän kamoja tallilla. Niitä en kyllä suosittelisi muutenkaan, housujen etuosa on liian ylhäällä ja takaosa näyttää puolet p*rseestä.
Olen ratsatanut 10 vuotta säännöllisesti ja alottelin isosiskoni koko nahka paikkaisilla ratsastushousuilla ja tähän mennessä on ollut ehkä 3 housut (eurohunteria yms.). nyt viime kesänä ajattelin vihdoin oikein panostaa housuihin ja ostin Pikeurin kokopaikkaiset ja vaikka ne maksoivat 170e en ole katunut päivääkään aivan ihanat päällä joustaa jokasuuntaan... Unelmat pitää päällä. joskus rahalle todellakin saa vastinetta... :)
- laaavra
Hei onko miesten ja naisten housujen mallissa eroa? Kun ei oikein meinaa löytyä naisten housuista kokoa tarpeeksi, niin mietein että sopisko miesten housut.
- Jokumäoon
On eroo ulkonäöllisesti ainakin
- asda123
Ostin mountain horsen ensimmäiset kokopaikkaiset housuni reporangasta. Maksoi 60 euroa alessa. Väriltään vaaleansiniset. Alle puolen vuoden käytössä menivät rikki perseestä ja reidestä siis kulumalla. Ei reijällä. Ja en ratsastanut edes kerran viikossa. Aivan hirvittävän löysät enkä ymmärrä miksi edes ostin. Ostin sitten kaksi kokoa pienemmät housut huutonetistä 10 eurolla. Merkiltään pikeurit ja istuvat tosi hyvin ja sopivan paksut. Aivan kuin uudet vieläkin.
Pikeuria suosittelen :) - Beckaa
Eurohunter :) Ollut käytösä kohta muutaman vuoden (vai 4?) ja vieläkin kestäneet. Horzen housut eivät ainakaan mulle istu, liian leveä lantio vaikka muuten sopivat. Varmaankin sopii hieman leveälanteisemmalle tyypille ^^
- ridaajaaaaaaa
back 2 back merkkiset ratsastushousut on musta tosi kivat, paikat ei oo liian jäykät, kannattaa kokeilla, ittelläni on semmoset 72e ruudulliset.
- Ridingwiththeking
Onko kokemuksia http://www.sportriders.fi/index.php?route=product/product&path=72_98&product_id=97 housuista?
- Turvaliivi
Mulla on ollut horzen housuja kahet. Toiset oli lasten, tosi kestävät joustavat koko paikat alessa 15€(nykyään mulle liian pienet)
Toiset ovat horzen spirit mallistoa ja ovat kestävät eikä ole koskaan olleet kovat kokopaikat. Maksoi agrimarketista jonkun 40€ - buimaikkeli
Mistä saisin Montarin housuja edullisesti?
- Anonyymi
Horzen on hyvät
- Anonyymi
Horzen, Pikeurin, Cavallieron ja Cavallon on olleet hyvät. En tiedä tuliko kirjoitusvirheitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2056468Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 962161
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 781432
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3871256