Hyvät ratsastushousut

aloitteleva

Hei!
Minkä merkkiset ratsastushousut ovat olleet hyviä?
itse olen kokeillut kaupassa mm. eurohunterin housuja ja hööksiltä tilasin kokeeksi yhdet. Kaikissa kokeilemissani housuissa kokopaikat ovat olleet niin jäykät, että housut ovat olleet erittäin epämiellyttävät jalassa:( pehmeneekö paikat käytössä?

13

4114

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • >Mimm

Itelläni on 3 ratsastus housut ja olen ratsastanut kaksi vuotta. Ensimmäiseni olivat mustat ja ostin ne ravista ja ratsastuksesta. En muista minkä merkkiset. Kestivät todella hyvin, ovat edelleen minulla, tosin pienet. Toiset ostin kesän alussa violetti-puna sävyset. Eurohunterin. kestävät ja hyvät koko paikkaiset. Eivät ole olleet jäykät koskaan. Uusimmat ostin kaveriltani (ei ollut käytäänyt, kaverilleni liian isot) ja ne ovat ruudulliset en tiedä ne ovat kait tilattu horzelta tai hööksiltä. Hyvät ja venyvät kokopaikkaiset.

• ...........

Kokopaikathan ovat aika jäykät, kyllä ne jonkin verran pehmenee, mutta ei mitenkään huimaavia määriä. Siinä määrin, että kyllä niillä hepan selkään pääsee ja voi istua. Omat housut ostin Hipposportista (sillä ei taida olla liikkeitä muualla kuin Kilossa), merkkiä en muista kun säilytän kamoja tallilla. Niitä en kyllä suosittelisi muutenkaan, housujen etuosa on liian ylhäällä ja takaosa näyttää puolet p*rseestä.

• Olen ratsatanut 10 vuotta säännöllisesti ja alottelin isosiskoni koko nahka paikkaisilla ratsastushousuilla ja tähän mennessä on ollut ehkä 3 housut (eurohunteria yms.). nyt viime kesänä ajattelin vihdoin oikein panostaa housuihin ja ostin Pikeurin kokopaikkaiset ja vaikka ne maksoivat 170e en ole katunut päivääkään aivan ihanat päällä joustaa jokasuuntaan... Unelmat pitää päällä. joskus rahalle todellakin saa vastinetta... :)

• laaavra

Hei onko miesten ja naisten housujen mallissa eroa? Kun ei oikein meinaa löytyä naisten housuista kokoa tarpeeksi, niin mietein että sopisko miesten housut.

• Jokumäoon

On eroo ulkonäöllisesti ainakin

• asda123

Ostin mountain horsen ensimmäiset kokopaikkaiset housuni reporangasta. Maksoi 60 euroa alessa. Väriltään vaaleansiniset. Alle puolen vuoden käytössä menivät rikki perseestä ja reidestä siis kulumalla. Ei reijällä. Ja en ratsastanut edes kerran viikossa. Aivan hirvittävän löysät enkä ymmärrä miksi edes ostin. Ostin sitten kaksi kokoa pienemmät housut huutonetistä 10 eurolla. Merkiltään pikeurit ja istuvat tosi hyvin ja sopivan paksut. Aivan kuin uudet vieläkin.
      Pikeuria suosittelen :)

• Beckaa

Eurohunter :) Ollut käytösä kohta muutaman vuoden (vai 4?) ja vieläkin kestäneet. Horzen housut eivät ainakaan mulle istu, liian leveä lantio vaikka muuten sopivat. Varmaankin sopii hieman leveälanteisemmalle tyypille ^^

• ridaajaaaaaaa

back 2 back merkkiset ratsastushousut on musta tosi kivat, paikat ei oo liian jäykät, kannattaa kokeilla, ittelläni on semmoset 72e ruudulliset.

• Ridingwiththeking
    • Turvaliivi

Mulla on ollut horzen housuja kahet. Toiset oli lasten, tosi kestävät joustavat koko paikat alessa 15€(nykyään mulle liian pienet)
      Toiset ovat horzen spirit mallistoa ja ovat kestävät eikä ole koskaan olleet kovat kokopaikat. Maksoi agrimarketista jonkun 40€

• buimaikkeli

Mistä saisin Montarin housuja edullisesti?

• Anonyymi

Horzen on hyvät

• Anonyymi

Horzen, Pikeurin, Cavallieron ja Cavallon on olleet hyvät. En tiedä tuliko kirjoitusvirheitä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2368
    2. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      152
      1603
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      131
      1588
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      64
      1277
    5. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      1277
    6. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      12
      1144
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      243
      1043
    8. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      156
      936
    9. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      58
      859
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      849
    Aihe