Hyvät ratsastushousut

aloitteleva

Hei!
Minkä merkkiset ratsastushousut ovat olleet hyviä?
itse olen kokeillut kaupassa mm. eurohunterin housuja ja hööksiltä tilasin kokeeksi yhdet. Kaikissa kokeilemissani housuissa kokopaikat ovat olleet niin jäykät, että housut ovat olleet erittäin epämiellyttävät jalassa:( pehmeneekö paikat käytössä?

13

3693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • >Mimm

      Itelläni on 3 ratsastus housut ja olen ratsastanut kaksi vuotta. Ensimmäiseni olivat mustat ja ostin ne ravista ja ratsastuksesta. En muista minkä merkkiset. Kestivät todella hyvin, ovat edelleen minulla, tosin pienet. Toiset ostin kesän alussa violetti-puna sävyset. Eurohunterin. kestävät ja hyvät koko paikkaiset. Eivät ole olleet jäykät koskaan. Uusimmat ostin kaveriltani (ei ollut käytäänyt, kaverilleni liian isot) ja ne ovat ruudulliset en tiedä ne ovat kait tilattu horzelta tai hööksiltä. Hyvät ja venyvät kokopaikkaiset.

    • ...........

      Kokopaikathan ovat aika jäykät, kyllä ne jonkin verran pehmenee, mutta ei mitenkään huimaavia määriä. Siinä määrin, että kyllä niillä hepan selkään pääsee ja voi istua. Omat housut ostin Hipposportista (sillä ei taida olla liikkeitä muualla kuin Kilossa), merkkiä en muista kun säilytän kamoja tallilla. Niitä en kyllä suosittelisi muutenkaan, housujen etuosa on liian ylhäällä ja takaosa näyttää puolet p*rseestä.

    • Olen ratsatanut 10 vuotta säännöllisesti ja alottelin isosiskoni koko nahka paikkaisilla ratsastushousuilla ja tähän mennessä on ollut ehkä 3 housut (eurohunteria yms.). nyt viime kesänä ajattelin vihdoin oikein panostaa housuihin ja ostin Pikeurin kokopaikkaiset ja vaikka ne maksoivat 170e en ole katunut päivääkään aivan ihanat päällä joustaa jokasuuntaan... Unelmat pitää päällä. joskus rahalle todellakin saa vastinetta... :)

    • laaavra

      Hei onko miesten ja naisten housujen mallissa eroa? Kun ei oikein meinaa löytyä naisten housuista kokoa tarpeeksi, niin mietein että sopisko miesten housut.

      • Jokumäoon

        On eroo ulkonäöllisesti ainakin


    • asda123

      Ostin mountain horsen ensimmäiset kokopaikkaiset housuni reporangasta. Maksoi 60 euroa alessa. Väriltään vaaleansiniset. Alle puolen vuoden käytössä menivät rikki perseestä ja reidestä siis kulumalla. Ei reijällä. Ja en ratsastanut edes kerran viikossa. Aivan hirvittävän löysät enkä ymmärrä miksi edes ostin. Ostin sitten kaksi kokoa pienemmät housut huutonetistä 10 eurolla. Merkiltään pikeurit ja istuvat tosi hyvin ja sopivan paksut. Aivan kuin uudet vieläkin.
      Pikeuria suosittelen :)

    • Beckaa

      Eurohunter :) Ollut käytösä kohta muutaman vuoden (vai 4?) ja vieläkin kestäneet. Horzen housut eivät ainakaan mulle istu, liian leveä lantio vaikka muuten sopivat. Varmaankin sopii hieman leveälanteisemmalle tyypille ^^

    • ridaajaaaaaaa

      back 2 back merkkiset ratsastushousut on musta tosi kivat, paikat ei oo liian jäykät, kannattaa kokeilla, ittelläni on semmoset 72e ruudulliset.

    • Ridingwiththeking
    • Turvaliivi

      Mulla on ollut horzen housuja kahet. Toiset oli lasten, tosi kestävät joustavat koko paikat alessa 15€(nykyään mulle liian pienet)
      Toiset ovat horzen spirit mallistoa ja ovat kestävät eikä ole koskaan olleet kovat kokopaikat. Maksoi agrimarketista jonkun 40€

    • buimaikkeli

      Mistä saisin Montarin housuja edullisesti?

    • Anonyymi

      Horzen on hyvät

    • Anonyymi

      Horzen, Pikeurin, Cavallieron ja Cavallon on olleet hyvät. En tiedä tuliko kirjoitusvirheitä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3105
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2492
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      368
      2306
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2025
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1847
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1111
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe