Kehukaa jotakuta palstan naisista

Sillä myönteisillä kommenteilla saat paljon enemmän mielihyvää itsellesi kuin haukkumalla.

10

860

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kehua

      nimimerkkiä eimikäänhienohelma. Se tirvasee aina suoraan nokkaan eikä pyytele siihen lupaa.

    • cookos

      pään silityksellä..ja mähän en kehuja tartte.

      Kaikille muille naisille kehut, ovat hyviä leidejä.

    • jees :

      mutta naisillehan ollaan aina muutenkin ystävällisiä, eikö niinku mikään riitä...?

    • sirpamaikkarilta

      Rose18. Mua aina alkaa sellasella hyvällä tavalla hymyilyttämään Rosen jutut. Ne on jotenki niin hellyyttäviä. Ja se suojeluvaisto herää samantien. Sirpa-täti on heti vihainen jos joku alkaa Rosea kiusaamaan.

      Gekkistä ja Saatanaa on varmaan kehunu jo aivan riittääviin. Jos ei oo vielä tullu selväks ni ei voi sitten mitään.

      Papua ei voi ku ihailla sen rohkeudesta. Itellä on jääny moni henkilökohtasempi asia sanomatta, eikä edes naamaa näy. Enkä aina uskalla sanoa niin suoraankaan ku tekis mieli.

      Timantista täytyy sanoa et sillä on aika hyvä maku. Vaikka ihan kaikessa ei ne mielipiteet meekkään yksiin. Ei tarvii varmaan esimerkkejä antaa.

    • muutamia mielikuvia, joita mulle on kirjoitusten perusteella muodostunut.

      Alruna: En mä keksi mitään pahaa sanottavaa, se vaan on kertakaikkisen mukava ja ihana ihminen. Livessä tultais takuulla toimeen!

      Timantti: Timantin mä oon kehunu jo niin monesti, mutta sanotaan nyt vielä kerran. Itsevarma, tyylikäs, fiksu ja kaiken lisäks hyvä huumorintaju ja mukava luonne. Harvinainen yhdistelmä.

      Bebs: Herttaisuuden synonyymi. Täysjärkinen ja nuoresta iästä huolimattaan todella kypsän oloinen, aivan mieletön tyyppi. Muistuttaa mun pikkusiskosta :)

      Saimi-Hellevi: Ei enää useinkaan kirjottele, mutta Saimilta löyty sellaista draivia mikä jäi mieleen. Sporttinen, pirteä, huumorintajuinen ja valloittava persoona.

      Rapiskarpalo: Vahva kuin kallio. Ei voi kuin ihastella sitä tarmoa, millä tuntuu hoitavan kaiken omassa elämässään.

      Hunaja: Lempeä, fiksu ja filmaattinen. Yksi niistä ihmisistä, jotka ansaitsee luontaisen arvostuksen vain olemalla oma itsensä.

      Papu: Omapäistä energiaa ja vahvoja mielipiteitä. Mukava keskustelukumppani.

      Eihän tästä tuu mitään, näitä on liikaa joten lopetan tähän.

    • on muuten harvinaisen fiksu yksilö...

      • cookos

        kiitti nyt oikeesti, mut mä oon hyvä näyttelee. Kyllä todella kehuminen tekee hyvää. Jos vaikka töissä ei saa koskaan positiivista palautetta, alkaa se tuntumaan, varsinkin haasteellinen työ, ikävältä. Mut liiat kehut menettää merkityksensä. Mun päälikkö sanoi kerran (ei ollut vielä silloin päällikkö), että pärjään missä vaan ja kenen kanssa vaan..tuntu hyvälle kuulla miehen suusta tuo. Muistan sen aina..ja koitan pysyä nöyränä, enkä ylpistyä ;D


      • cookos kirjoitti:

        kiitti nyt oikeesti, mut mä oon hyvä näyttelee. Kyllä todella kehuminen tekee hyvää. Jos vaikka töissä ei saa koskaan positiivista palautetta, alkaa se tuntumaan, varsinkin haasteellinen työ, ikävältä. Mut liiat kehut menettää merkityksensä. Mun päälikkö sanoi kerran (ei ollut vielä silloin päällikkö), että pärjään missä vaan ja kenen kanssa vaan..tuntu hyvälle kuulla miehen suusta tuo. Muistan sen aina..ja koitan pysyä nöyränä, enkä ylpistyä ;D

        sikspä en kehukkaa nii hirveesti että et ala ylpistyy tai kehut menettää merkityksensä. Sie tiiät sen muutenki. Mut on se välillä hyvä sanoo ääneen.


    • en kehu yhtäkään teistä ilman hyvää syytä.


      "Eihän se olisi oikein"


      MarttyyriMallari-TTt

    • Hunaja71

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1688
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1315
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1212
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1137
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      922
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      83
      875
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      94
      837
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      829
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      768
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      702
    Aihe