Kehukaa jotakuta palstan naisista

Sillä myönteisillä kommenteilla saat paljon enemmän mielihyvää itsellesi kuin haukkumalla.

10

884

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kehua

nimimerkkiä eimikäänhienohelma. Se tirvasee aina suoraan nokkaan eikä pyytele siihen lupaa.

• cookos

pään silityksellä..ja mähän en kehuja tartte.

Kaikille muille naisille kehut, ovat hyviä leidejä.

• jees :

mutta naisillehan ollaan aina muutenkin ystävällisiä, eikö niinku mikään riitä...?

• sirpamaikkarilta

Rose18. Mua aina alkaa sellasella hyvällä tavalla hymyilyttämään Rosen jutut. Ne on jotenki niin hellyyttäviä. Ja se suojeluvaisto herää samantien. Sirpa-täti on heti vihainen jos joku alkaa Rosea kiusaamaan.

Gekkistä ja Saatanaa on varmaan kehunu jo aivan riittääviin. Jos ei oo vielä tullu selväks ni ei voi sitten mitään.

Papua ei voi ku ihailla sen rohkeudesta. Itellä on jääny moni henkilökohtasempi asia sanomatta, eikä edes naamaa näy. Enkä aina uskalla sanoa niin suoraankaan ku tekis mieli.

Timantista täytyy sanoa et sillä on aika hyvä maku. Vaikka ihan kaikessa ei ne mielipiteet meekkään yksiin. Ei tarvii varmaan esimerkkejä antaa.

• muutamia mielikuvia, joita mulle on kirjoitusten perusteella muodostunut.

Alruna: En mä keksi mitään pahaa sanottavaa, se vaan on kertakaikkisen mukava ja ihana ihminen. Livessä tultais takuulla toimeen!

Timantti: Timantin mä oon kehunu jo niin monesti, mutta sanotaan nyt vielä kerran. Itsevarma, tyylikäs, fiksu ja kaiken lisäks hyvä huumorintaju ja mukava luonne. Harvinainen yhdistelmä.

Bebs: Herttaisuuden synonyymi. Täysjärkinen ja nuoresta iästä huolimattaan todella kypsän oloinen, aivan mieletön tyyppi. Muistuttaa mun pikkusiskosta :)

Saimi-Hellevi: Ei enää useinkaan kirjottele, mutta Saimilta löyty sellaista draivia mikä jäi mieleen. Sporttinen, pirteä, huumorintajuinen ja valloittava persoona.

Rapiskarpalo: Vahva kuin kallio. Ei voi kuin ihastella sitä tarmoa, millä tuntuu hoitavan kaiken omassa elämässään.

Hunaja: Lempeä, fiksu ja filmaattinen. Yksi niistä ihmisistä, jotka ansaitsee luontaisen arvostuksen vain olemalla oma itsensä.

Papu: Omapäistä energiaa ja vahvoja mielipiteitä. Mukava keskustelukumppani.

Eihän tästä tuu mitään, näitä on liikaa joten lopetan tähän.

• on muuten harvinaisen fiksu yksilö...

• cookos

kiitti nyt oikeesti, mut mä oon hyvä näyttelee. Kyllä todella kehuminen tekee hyvää. Jos vaikka töissä ei saa koskaan positiivista palautetta, alkaa se tuntumaan, varsinkin haasteellinen työ, ikävältä. Mut liiat kehut menettää merkityksensä. Mun päälikkö sanoi kerran (ei ollut vielä silloin päällikkö), että pärjään missä vaan ja kenen kanssa vaan..tuntu hyvälle kuulla miehen suusta tuo. Muistan sen aina..ja koitan pysyä nöyränä, enkä ylpistyä ;D

• cookos kirjoitti:

kiitti nyt oikeesti, mut mä oon hyvä näyttelee. Kyllä todella kehuminen tekee hyvää. Jos vaikka töissä ei saa koskaan positiivista palautetta, alkaa se tuntumaan, varsinkin haasteellinen työ, ikävältä. Mut liiat kehut menettää merkityksensä. Mun päälikkö sanoi kerran (ei ollut vielä silloin päällikkö), että pärjään missä vaan ja kenen kanssa vaan..tuntu hyvälle kuulla miehen suusta tuo. Muistan sen aina..ja koitan pysyä nöyränä, enkä ylpistyä ;D

sikspä en kehukkaa nii hirveesti että et ala ylpistyy tai kehut menettää merkityksensä. Sie tiiät sen muutenki. Mut on se välillä hyvä sanoo ääneen.

• en kehu yhtäkään teistä ilman hyvää syytä.

"Eihän se olisi oikein"

MarttyyriMallari-TTt

• Hunaja71

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      214
      7314
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4712
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4644
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3388
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1985
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1779
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1766
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      41
      1620
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      36
      1527
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1287
    Aihe