hyi vitttty

d9is0q

paskaa koko kouluroka sama ku söis kusta ja paskaa yhdistettynä

12

3687

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä ei

      ole pakko syödä. Syö vaikka kusta ja paskaa, niin verorahat säästyvät.

      • Verotperkele

        Eiköhän ne verot joudu maskaa, vaikka sitä ruokaa ei söiskää.


      • mutta 
        Verotperkele kirjoitti:

        Eiköhän ne verot joudu maskaa, vaikka sitä ruokaa ei söiskää.

        jäävät sitten säästöön, kun ei hassata kouluruokiin


    • näin on

      paskaa koko kouluruoka, roskikseen vaan!

    • Granmaster...

      Sun pitää patistaa isukkia että muutatte tänne Helsinkiin. Täällä saa hyvää ruokaa koulussa. Sun on ymmärrettävä että teillä siellä lapin jänkhällä ei aina voida järjestää kunnollista ruokaa vaan kouluavustajat kusoo ja paskoo tölkkeihin ja tarjoilevat sen sitten ruokana teille harvahampaisille banjoa soittaville kuvatuksille. Ei heitä voi siitä syyttää, poro kun maistuu melkein samalle eikä muutakaan ole kustannussyistä tarjota.

      • MUKA HUONOA????

        KYLLÄ ON KOULU RUOKA PARANYTUNUT SIITÄ MITÄ OLI 20 VUOTTA SITEN! ÄLKÄÄ JAKSAKO MUKSUT VALITTAA..JOKAISELLEE ON JOTAIN,OLIT SITTEN ALLERGINEN,LIHATON ,SIATON,KASVIS SYÖJÄ IHAN MITÄ VAAN,JOKAISELLE LÖYTYY JOTAIN JOPA SITÄ PELKKÄÄ NÄKKILEIPÄÄ!!! AFRIKASSA EI OLE EDES SITÄ!!!!!!!!
        ÄLKÄÄ VALITTAKO!


      • Helsingissä...

        täytyypä sanoa että ei se kouluruoka täällä helsingissäkään niin erityisen hyvää ole. siitä heitetään läppää koulussa ja sillä leikitään. eikä ihme, välillä se on oikea vitsi. että sori sulle, son


      • on leikkimistä varten...
        Helsingissä... kirjoitti:

        täytyypä sanoa että ei se kouluruoka täällä helsingissäkään niin erityisen hyvää ole. siitä heitetään läppää koulussa ja sillä leikitään. eikä ihme, välillä se on oikea vitsi. että sori sulle, son

        jooo kyllä kouluruokaa tulee haukuttuu ihan kunnolla ja välillä kans sillä leikitään säälimättä sen enempää... paska mitä paskaa...


    • gah..

      oon ollu koulunruokalas tiskaajana ja täytyy kyl myöntää et **tun laitosruokapaskaa se on. työntekijänä olis pitäny viel maksaa siitä ni jäi kyl syömättä. sellasee kukaa täysjärkine laita rahojansa.

    • lps

      Kunhan kasvatte äidin ja isin helmoista pyörimästä ja alatte ostaa itse ruokanne niin muistelepa kouluruokaa.vaikka epäilen että kolmekymppisenäkin vielä kotona asut.

      • lps

        sinä et taida tietää että alapäällä voi tehdä muutakin kuin pissiä kun nuori vielä olet.


    • ---------

      Jos on nii paskaa nii jätä syömättä! Koita ite loihtia 70 snt ravinteikas ateria joka kelpais nykyajan paskapäille, jotka on kasvanu pumpulissa ja kotona syö jtn "herkkuruokaa" kuten hamppareita, lihaa, ranskiksia, sipsejä kaikkee sellasta joka kelpaa sullekki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe