kouluruoka on hyvä asia

..............................

Mun mielestä on ihanaa että koulussa on ruokailu. Usein ainakin mulla on niin kamala nälkä että on ihanaa päästä syömään. Meidän koulussa ainakin kaikki käy aina kouluruokailussa ja useat hakee vielä ruokaa lisääkin. ;)

9

3811

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kettiötäti

      Kiva kun kouluruoka maistuu! Useimmilla valittajilla se tuntuu olevan vain muotiasia, se ruuan morkkaaminen.

    • koululainen

      olen kyllä tässä yli 8v aikana on huomattu että kyllä sinne paskaakin joukkoon mahtuu, mutta suurimmaksi osaksi kouluruoka on syötävää ja osa hyvääkin, mutta yksi ja sama ongelma on tänä aikana pysynyt: huono, raa´at tai jostain muusta syystä huonot perunat. jos mäkin saan tehtyä perunoista kunnollisia niin pitäs koulujen keittiöhenkilökunnankin osata, kuitenkin ku joka päivä siellä söheltää.

    • lllaauuuuuuuuurrra

      mä oon ihan samaa mieltä, mua ärsyttää kamalasti kun kouluruuasta valitetaan, musta se oikeesti hyvää! siis ja musta tuntuu välillä kun olen koulunruokalas että oon ravintolassa :D ja se on kaiken lisäks ilmasta evästä, niin että lopettakaa se turha valitus!! siitä on vaan tullu koululaisten idioottimainen tapa!

    • Yliopisto-opiskelija

      Ihanaa, että jotkut oppilaat arvostavat kouluruokaa. Kun nyt olen ollut jo jonkin aikaa omillani ja höyhänä opiskelijana päivän ateriani koostuu ruisleivästä, puurosta, vedestä, jugurtista, makaronista ja teestä, olen koko ajan haikaillut kouluruoan perään. Kunnon ravintoa saamattomana olen näet jatkuvasti sairas, heikossa kunnossa, kärttyisä ja nälkäinen. Olisipa niin ihanaa saada taas joskus kunnon ruokaa joka päivä eikä vain silloin, kun käyn kotona (kaksi kertaa vuodessa). Että nauttikaahan, kun vielä saatte syödä!

      Harmi, kun en oikein voi mennä pummilla jonkin lähilukion ruokalaan syömään. Oikein inhottaa ajatella, että sielläkin ruokalassa jotkut valittavat, jättävät ruokailun väliin ja heittävät ruokaa roskiin :(

      Terveisin eräs kohta 22-vuotias

    • daydvatdctc

      aikamoinen mainospuhe. mistäs helevtistä sä sen tiedät käykö ihan kaikki ruokailemassa ja että kukaan ei heitä mitään pois ja että kaikki hakee lisää ja sanoo vielä kiitos niille keittäjille??? vai syynäätkö jotain valvontakameroita koulussas ihan vaan jotta voit kertoa että näin varmasti on???

      • syödään

        Minä ainakin tiedän, että meidän koulussa kaikki käyvät syömässä, kun oppilaita on vain 63 ja jokainen menee opettajan kanssa ruokalaan. Ekaluokkalaisetkin tietävät tässä vaiheessa vuotta, että ruuasta ei koskaan sanota hyi. (Ei nääs kuulu hyviin tapoihin.) Jollei tarjolla ole lempiruokaa, otetaan pikkuinen maistamisannos. Moni sitten hakee lisääkin. Biojäteastiaa ei meillä edes ole. Jos jotain joskus harvoin jää lautaselle, se viedään keittiöön. Kukaan ei ole valittanut systeemistä. Ruokaa saa niin paljon kuin haluaa ja kyllä sitä syödäänkin, se kun on hyvää. Keittäjälle moni huikkaa kiitoksen.


    • jinkkumanki

      kyllähän se on parasta, kunan ei löydy mitää paskaa:D

    • kouluruuoka

      haluaan vain sanoa että se on kyllä tosi hyvä asia mutt aainakin puolet meidän koulussa ei syö sitä koska se on usein pahaa että kyllä mä sitä syön mutta laaatu ei ole hyvää....

      • Tittelintuure

        Mielestäni 40% kouluruuiasta on hyvää,50% syötävää ja 10% pahaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe