kouluruoka on hyvä asia

..............................

Mun mielestä on ihanaa että koulussa on ruokailu. Usein ainakin mulla on niin kamala nälkä että on ihanaa päästä syömään. Meidän koulussa ainakin kaikki käy aina kouluruokailussa ja useat hakee vielä ruokaa lisääkin. ;)

9

3860

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kettiötäti

Kiva kun kouluruoka maistuu! Useimmilla valittajilla se tuntuu olevan vain muotiasia, se ruuan morkkaaminen.

• koululainen

olen kyllä tässä yli 8v aikana on huomattu että kyllä sinne paskaakin joukkoon mahtuu, mutta suurimmaksi osaksi kouluruoka on syötävää ja osa hyvääkin, mutta yksi ja sama ongelma on tänä aikana pysynyt: huono, raa´at tai jostain muusta syystä huonot perunat. jos mäkin saan tehtyä perunoista kunnollisia niin pitäs koulujen keittiöhenkilökunnankin osata, kuitenkin ku joka päivä siellä söheltää.

• lllaauuuuuuuuurrra

mä oon ihan samaa mieltä, mua ärsyttää kamalasti kun kouluruuasta valitetaan, musta se oikeesti hyvää! siis ja musta tuntuu välillä kun olen koulunruokalas että oon ravintolassa :D ja se on kaiken lisäks ilmasta evästä, niin että lopettakaa se turha valitus!! siitä on vaan tullu koululaisten idioottimainen tapa!

• Yliopisto-opiskelija

Ihanaa, että jotkut oppilaat arvostavat kouluruokaa. Kun nyt olen ollut jo jonkin aikaa omillani ja höyhänä opiskelijana päivän ateriani koostuu ruisleivästä, puurosta, vedestä, jugurtista, makaronista ja teestä, olen koko ajan haikaillut kouluruoan perään. Kunnon ravintoa saamattomana olen näet jatkuvasti sairas, heikossa kunnossa, kärttyisä ja nälkäinen. Olisipa niin ihanaa saada taas joskus kunnon ruokaa joka päivä eikä vain silloin, kun käyn kotona (kaksi kertaa vuodessa). Että nauttikaahan, kun vielä saatte syödä!

Harmi, kun en oikein voi mennä pummilla jonkin lähilukion ruokalaan syömään. Oikein inhottaa ajatella, että sielläkin ruokalassa jotkut valittavat, jättävät ruokailun väliin ja heittävät ruokaa roskiin :(

Terveisin eräs kohta 22-vuotias

• daydvatdctc

aikamoinen mainospuhe. mistäs helevtistä sä sen tiedät käykö ihan kaikki ruokailemassa ja että kukaan ei heitä mitään pois ja että kaikki hakee lisää ja sanoo vielä kiitos niille keittäjille??? vai syynäätkö jotain valvontakameroita koulussas ihan vaan jotta voit kertoa että näin varmasti on???

• syödään

Minä ainakin tiedän, että meidän koulussa kaikki käyvät syömässä, kun oppilaita on vain 63 ja jokainen menee opettajan kanssa ruokalaan. Ekaluokkalaisetkin tietävät tässä vaiheessa vuotta, että ruuasta ei koskaan sanota hyi. (Ei nääs kuulu hyviin tapoihin.) Jollei tarjolla ole lempiruokaa, otetaan pikkuinen maistamisannos. Moni sitten hakee lisääkin. Biojäteastiaa ei meillä edes ole. Jos jotain joskus harvoin jää lautaselle, se viedään keittiöön. Kukaan ei ole valittanut systeemistä. Ruokaa saa niin paljon kuin haluaa ja kyllä sitä syödäänkin, se kun on hyvää. Keittäjälle moni huikkaa kiitoksen.

• jinkkumanki

kyllähän se on parasta, kunan ei löydy mitää paskaa:D

• kouluruuoka

haluaan vain sanoa että se on kyllä tosi hyvä asia mutt aainakin puolet meidän koulussa ei syö sitä koska se on usein pahaa että kyllä mä sitä syön mutta laaatu ei ole hyvää....

• Tittelintuure

Mielestäni 40% kouluruuiasta on hyvää,50% syötävää ja 10% pahaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      50
      2224
    2. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      922
    3. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      904
    4. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      23
      874
    5. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      863
    6. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      51
      821
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      117
      816
    8. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      749
    9. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      9
      743
    10. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      733
    Aihe