Mieheni rakastaa jauhelihapizzaa, mutta en osaa tehdä mieleistä. Jauheliha ei saisi varista pizzan
päältä. Mieten siis teen sen niin että se on kiinteää eikä varise? En haluaisi soittaa entiselle
vaimolle joka sen osasi tehdä!!!
Jauhelihapizzasta kysymys
10
1762
Vastaukset
- .......
....että tekee itse pitsansa jos ei kelpaa, ei kai sun tartte sille "äidiksi" alkaa.
- Sini E.
Kyllä naisen pitää miehelleen pitsaa leipoa.
- pizzakokkimiäs
Sini E. kirjoitti:
Kyllä naisen pitää miehelleen pitsaa leipoa.
Nykyään se menee niin, että kyllä miehen pitää naiselleen pitsaa leipoa. Se on poika eikä mies, jollei osaa.
Muhennosvaihtoehto tuolla keskustelussa toisaalla jo mainittiinkin. Itse tykkään pistää sekaan homejuustoa pieneksi murustettuna, sekin sitoo rakennetta.
- Kokki_n
Laita se jauheliha heti sen tomaattipyreen jälkeen ja siihen päälle hitosti juustoa! Se juusto sitoo sen jauhelihan siihen pitsaan. Näin minä teen ja ei varise jauheliha. :) Olen runsaan juuston ystävä nii käytän sitä sitte kunnolla kans. Tähän mennessä jauheliha on pysyny pitsan päällä. Toisaalta minua ei kyllä haittaa vaikka se varisiski. Miehet osaa olla vaativia ;) Kokemuksella.
- osaa syödä
Murustelematta ja varistelematta, niin laita sille essu eteen ja opeta se pöytätavoille.
Käske painua takasin sen entisen akan luo, kai ukkosi on kertonut että se exä osasi sen pizzan tehdä varisemattomaksi, joten jos ei kelpaa niin tulee akanvaihtoviikot!
- (Pertsasta ja Kilusta) Kilu
Tee jauheliha muhennosmuotoon. Eli ruskista se sipulin kanssa ja mausta normaalisti jonka jälkeen ripaus vehnäjauhoja. Anna niidenkin paistua hieman. Tämän jälkeen lisää valkosipulilla, pizzamausteella, ja mustapippurilla maustettua tomaattikastiketta niin että syntyy muhennos.
- antamassa
Laita juustoa sekä jauhelihan alle, että päälle.
Vaikkain on se kyllä pienestä kiinni jos ei masitu tollasen takia...- Pizzataxissa
Sekoita puolet jauhelihaa ja puolet porkkaraastetta keskenään, paista ja anna muhia tomaattipyreen ja valkosipulin kanssa. Sama sopii kaikkeen jauheliharuokaan, aina puolet porkkanaa mukaan.
- karkeempaa-settiä
Paista jauheliha karkeiksi klönteiksi, eräänlaisiksi minilihapulliksi jotka eivät ole edes pullan muotoisia. Sellaisiksi parin-kolmen rusinan kokoisiksi. Sitten lopuksi jotain mausteseosta mukaan.
- karkeempaa-settiä
Tarkoitin siis vähän tämän tyylistä:
https://texaskitchen.files.wordpress.com/2010/11/pizza002.jpg
http://ot-foodspotting-production.s3.amazonaws.com/reviews/3580404/thumb_600.jpg
Ei tämmöistä liian pientä ryyniä:
https://burgerbeast.com/wp-content/uploads/2012/12/MaurosBeefSlice.jpg
Eikä pidä tietysti tunkea liikaa kuten noissa edellisissä esimerkeissä, muuten varisee.
Pohja ja tomaattikastike tekevät pizzan. Juusto määrää rasvaisuuden ja antaa maulle suunnan. Päälliset ovat lähinnä koristeita, jotka antavat myös makua. Niitä ei tulisi tunkea pizzaan liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875