Jauhelihapizzasta kysymys

vastatkaa taitajat

Mieheni rakastaa jauhelihapizzaa, mutta en osaa tehdä mieleistä. Jauheliha ei saisi varista pizzan
päältä. Mieten siis teen sen niin että se on kiinteää eikä varise? En haluaisi soittaa entiselle
vaimolle joka sen osasi tehdä!!!

10

1762

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

....että tekee itse pitsansa jos ei kelpaa, ei kai sun tartte sille "äidiksi" alkaa.

• Sini E.

Kyllä naisen pitää miehelleen pitsaa leipoa.

• pizzakokkimiäs
        Sini E. kirjoitti:

Kyllä naisen pitää miehelleen pitsaa leipoa.

Nykyään se menee niin, että kyllä miehen pitää naiselleen pitsaa leipoa. Se on poika eikä mies, jollei osaa.

Muhennosvaihtoehto tuolla keskustelussa toisaalla jo mainittiinkin. Itse tykkään pistää sekaan homejuustoa pieneksi murustettuna, sekin sitoo rakennetta.

• Kokki_n

Laita se jauheliha heti sen tomaattipyreen jälkeen ja siihen päälle hitosti juustoa! Se juusto sitoo sen jauhelihan siihen pitsaan. Näin minä teen ja ei varise jauheliha. :) Olen runsaan juuston ystävä nii käytän sitä sitte kunnolla kans. Tähän mennessä jauheliha on pysyny pitsan päällä. Toisaalta minua ei kyllä haittaa vaikka se varisiski. Miehet osaa olla vaativia ;) Kokemuksella.

• osaa syödä

Murustelematta ja varistelematta, niin laita sille essu eteen ja opeta se pöytätavoille.
        Käske painua takasin sen entisen akan luo, kai ukkosi on kertonut että se exä osasi sen pizzan tehdä varisemattomaksi, joten jos ei kelpaa niin tulee akanvaihtoviikot!

• (Pertsasta ja Kilusta) Kilu

Tee jauheliha muhennosmuotoon. Eli ruskista se sipulin kanssa ja mausta normaalisti jonka jälkeen ripaus vehnäjauhoja. Anna niidenkin paistua hieman. Tämän jälkeen lisää valkosipulilla, pizzamausteella, ja mustapippurilla maustettua tomaattikastiketta niin että syntyy muhennos.

• antamassa

Laita juustoa sekä jauhelihan alle, että päälle.

Vaikkain on se kyllä pienestä kiinni jos ei masitu tollasen takia...

• Pizzataxissa

Sekoita puolet jauhelihaa ja puolet porkkaraastetta keskenään, paista ja anna muhia tomaattipyreen ja valkosipulin kanssa. Sama sopii kaikkeen jauheliharuokaan, aina puolet porkkanaa mukaan.

• karkeempaa-settiä

Paista jauheliha karkeiksi klönteiksi, eräänlaisiksi minilihapulliksi jotka eivät ole edes pullan muotoisia. Sellaisiksi parin-kolmen rusinan kokoisiksi. Sitten lopuksi jotain mausteseosta mukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1341
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      1006
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1000
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      298
      893
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe