Sellaista ei kai ole olemassakaan?
Aina oma lapsi on ylitse kaiken - miksi se tuon puolisokseen valitsi?
Tämä koskee molempia sukupuolia. m.o.t
Myötämielinen anoppi. Hah hah hah
13
496
Vastaukset
- susa51
Ainakin minun kohdallani, en ole tavannut myötämielistä anoppia.
Hänellä on tosiaan suhtautuminen että miksi se poika on tuon ottanut. Ennen ainakin näin oli vieläkin selvemmin. - hande
Eihän sillä ole edes kouluja käytynä.
Vai ammattikoulusta! Ei käy kyllä meidän sukuun.
Olisit ottanut sen Pertin, sehän oli viisi vuotta korkeakoulussakin.
- Ei tutkintoja vai?
- Ei se nyt kai niin hirveä juoppo ollut?
- Teilläkö on niin paljon yhteistä lainaa?
- Et kai sinä ole raskaana sillle? - hande
Hän ensimmäinen, kouluja käymätön siivooja, oli kaikkein kaunein ja fiksuin.
Ryöstin hänen ylioppilastyttärensä armeijan aikoinani.
Ise en ollut vielä opiskelujani aloittanut.
Tyhmä alikessu vain.- hande
Oli pihi maanviljelijäleski. Epäili minua koko ajan kaupunkilaishuijariksi.
Kuoli varakkaana kaksi vuotta sitten.
Hirveät perintöriidat. No rahaa tuli jokaiselle. Vaimollekin. Hän tuhlasi niistä 400e, kävi Turkissa lomamatkalla, kunnes haudattiin äitinsä viereen...
- Äitini
Paijaa vaimoani päivittäin.
Vaikka ollaan oltu jo yli 30v yhdessä.- hande
Huomenna hän saattaa maata naama sinertyvänä lattialla.
Eikä enää vastaa kyselyihisi, tekohengitykseesi, sydänhierontaasi. Enää hän ei sano miksi sinun piti se auto vaihtaa...
- Otto-Vaan
Minulla oli aikoinaan aivan oman Äidn veroinen anoppi,
harmi vain kun hänen täytyi vaihtaa liian aikaisin asuinsijaa. - Buttiska
Täytyypi sanoa että eipä ole oma anoppi koskaan kyseenalaistanut poikansa valintaa.
Mun on sanottava rehellisesti että ei ole kokemusta anopin ja miniän välisistä karmeista kokemuksista.
Kiva ja mukava anoppi.
Tavallinen järkevä ihminen.
Eikä ole oma äitini vävyään moittinut,päinvastoin.
Puolusteleepi jos joskus vähän motuutan.
Minkä ihmeen takia pitää aina yleistää jos omassa elossa mättää? - hande
Taidan joutua olemaan...
Vanhimman tyttären mies valmistuu Ekonomiksi, mutta on muuten erittäin fiksu mies.
Pitkä, komea, älykäs ja tietää...
Hetkinen, puhuin juuri itsestäni- anteeksi.
Nuoremman tyttären mielitietty on käynyt ammattikoulun. Joku elektroniikkajuttu.
Käy John Peuralla tärkeässä työssä.
Hänen työsopimuksensa ovat lyhytaikaisia.
Kumpi on tilaisuus, jossa oikein muutun anopiksi? Vai jatkanko päpäpäpäpätystä... - realistit
meillä oltiin 15v siten ja olaan edelleen todella tyytyväisiä poikiemme valinnoista.
melko vaatimattoman näköisiä ja vanhana syntyneen näköisiä valitsivat.
Mutta miten olisivat kauniimmat kotona pysyneet,
nyt näyttävät että kirjoittavat koko elämässä yhtyeistä historiaa, toivotaan niin. Uskokaa tai älkää, mutta minulla on maailman paras anoppi. Mieheni on hänen ainoa lapsensa ja oikea lellipentu. Mutta anoppi on ottanut minutkin omaksi lellikikseen. En ole koskaan elämässäni saanut niin paljon lellimistä, kun nyt kuusi vuotta anopiltani.
Ja onpa minulla oikeasti kyllä kokemusta ihan toisenlaisestakin anopista ja siksi ymmärrän sua hyvin ja siksi tiedän myös sen miten ihana asia on omistaa kultainen anoppi.- hande
Vaskisoitinten helinää korvissani.
Näinhän sen ihmisen elämän pitäisi soljua.
Tästä puheenvuorosta kiitämme sinua ja sitä (pirun) anoppia :)
on kyllä anoppi,josta ei voi kyllä sanoa yhtään pahaa sanaa..:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6662512Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,301246- 1091158
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki111083- 93955
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k104915Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?101873Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e236815Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50769- 64741