Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Paras pizza

tyttönen&

Meidän perheen paras pizza tulee hm..epämääräisitä kastike tähteistä, jauhelihasta, kinkusta, ananaksesta. Ja mun mies tekee parhaimman pizzapohjan.Ihanan ohut ja rapea,täytettäkään ei tartte laittaa paljoa. Mut sitten kun teen oman pizzan siihen tulee kyllä aurajuusto ja herkkusieni..mut sama taikina..
Meillä on iso perhe, tehdään sitten muutama pellillinen kaikille sopivat pizzat..
Ehkä tarkoitan sitä,että leipokaa itse, kyllä se kannattaa..

11

926

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eieieieeeee

      sun miehes tekee parhaat pitzapohjat?! en usko! älä valehtele! ketään ei kiinnosta mitä pitzaasi laita t, pidä se omana tietonasi.

      • sulhosulevi

        Kyllä mua ainakin kiinnostaa. :)
        Sen sijaan tollaset negatiiviset viestit ei kiinnosta.


      • kylkylkylkylkylkylkylkyl

        Miksi helvetissä sitten luit viestin ja jopa vastasit siihen jos se ei sua kiinnosta?

        Vittu, mikä ääliö!


      • Suntuhos

        Eikä ketään kiinnosta et sua ei kiinnosta...oo siis hiljaa mussuttaja,lienet oranki?!


      • *kokki*..
        sulhosulevi kirjoitti:

        Kyllä mua ainakin kiinnostaa. :)
        Sen sijaan tollaset negatiiviset viestit ei kiinnosta.

        paras pizza on sianlihaa kebabkastiketta majoneesia


    • karvakäden asiakas

      Meillä lämpiää uuni vain 250 asteeseen, ei siinä tule hyvä pohja. En tykkää pullapohjista, ja ohutta jos tuossa tekee niin on näkkärimäisen rapeaa, mikä sekään ei ole hyvä.

    • wääpizzaaa;;A

      Paras pizza tulee pizzeriasta kun tilaa seuraavaa: kebabliha, paprika, maissi ja aurajuusto.

      Ihmiset tekee sitä että tilaa 3eri lihaa ja sitten joku oliivi siihen kaveriksi, ei se oikeesti oo hyvää sillon , maistuu vaan vitun rasvaselta ja täyttävältä.
      Paras pizza tulee kun siinä on noin ½ täytteistä muuta kun lihaa ja paskaa

      • naamataulu

        Aijaa :/
        No itse en ole päässyt sellaista maistamaan missä on paskaa täytteenä, että en osaa siitä mitään sanoa.
        Pizzerian tuotteissa inhottaa se ettei voi tietää onko kokki pessyt kätensä vessasta tulessa ym.
        Omatekemä on ihan huippuhyvää ja saa sitä mitä haluaa.
        Kun tänään teen pizzaa laitan kinkkua, ananasta, herkkusieniä, valkosipulia, tomaattia, säilykepaprikaa, emmentalraastetta, sinihomejuustoa ja päällimmäiseksi muutaman siivun meetwurstia.
        Viime viikolla oli myös jauhelihaa ja säilykepaprikan tilalla tuoretta paprikaa.
        Pizzaan voi laittaa ihan mitä mieli sattuu tekemään ja mitä kaapissa on.
        Niukemmilla täytteillä tulee rapeampi pohja. Jos laittaa runsaasti juustoa ei pohja rapeudu.
        Yhdessä vaiheessa tein aina chilitonnikalasta pizzat. Nyt olen siihen kyllästynyt.


      • tryben

        Vaikka ottait pelkkää kinkkua täytteeksi ei lihaa ole pitsassa kuin 1/3 osa. Ainoastaan paikat jotka käyttävät korpelan pitsa kinkkua pääsevät liha pitoisuudeltaan tämän yli.


    • Skorpionin keittiöss
      • oinaan keittiössä

        Ei pahalla mjut mjut näyttää tosiaan opiskelijabudjetilla tehdyltä...
        täytteitä kyllä laittaisin reilusti enenmpi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2354
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      53
      2054
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1873
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1648
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1446
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1402
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1380
    Aihe