Paras pizza

tyttönen&

Meidän perheen paras pizza tulee hm..epämääräisitä kastike tähteistä, jauhelihasta, kinkusta, ananaksesta. Ja mun mies tekee parhaimman pizzapohjan.Ihanan ohut ja rapea,täytettäkään ei tartte laittaa paljoa. Mut sitten kun teen oman pizzan siihen tulee kyllä aurajuusto ja herkkusieni..mut sama taikina..
Meillä on iso perhe, tehdään sitten muutama pellillinen kaikille sopivat pizzat..
Ehkä tarkoitan sitä,että leipokaa itse, kyllä se kannattaa..

11

1000

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eieieieeeee

sun miehes tekee parhaat pitzapohjat?! en usko! älä valehtele! ketään ei kiinnosta mitä pitzaasi laita t, pidä se omana tietonasi.

• sulhosulevi

Kyllä mua ainakin kiinnostaa. :)
        Sen sijaan tollaset negatiiviset viestit ei kiinnosta.

• kylkylkylkylkylkylkylkyl

Miksi helvetissä sitten luit viestin ja jopa vastasit siihen jos se ei sua kiinnosta?

Vittu, mikä ääliö!

• Suntuhos

Eikä ketään kiinnosta et sua ei kiinnosta...oo siis hiljaa mussuttaja,lienet oranki?!

• *kokki*..
        sulhosulevi kirjoitti:

Kyllä mua ainakin kiinnostaa. :)
        Sen sijaan tollaset negatiiviset viestit ei kiinnosta.

paras pizza on sianlihaa kebabkastiketta majoneesia

• karvakäden asiakas

Meillä lämpiää uuni vain 250 asteeseen, ei siinä tule hyvä pohja. En tykkää pullapohjista, ja ohutta jos tuossa tekee niin on näkkärimäisen rapeaa, mikä sekään ei ole hyvä.

• wääpizzaaa;;A

Paras pizza tulee pizzeriasta kun tilaa seuraavaa: kebabliha, paprika, maissi ja aurajuusto.

Ihmiset tekee sitä että tilaa 3eri lihaa ja sitten joku oliivi siihen kaveriksi, ei se oikeesti oo hyvää sillon , maistuu vaan vitun rasvaselta ja täyttävältä.
      Paras pizza tulee kun siinä on noin ½ täytteistä muuta kun lihaa ja paskaa

• naamataulu

Aijaa :/
        No itse en ole päässyt sellaista maistamaan missä on paskaa täytteenä, että en osaa siitä mitään sanoa.
        Pizzerian tuotteissa inhottaa se ettei voi tietää onko kokki pessyt kätensä vessasta tulessa ym.
        Omatekemä on ihan huippuhyvää ja saa sitä mitä haluaa.
        Kun tänään teen pizzaa laitan kinkkua, ananasta, herkkusieniä, valkosipulia, tomaattia, säilykepaprikaa, emmentalraastetta, sinihomejuustoa ja päällimmäiseksi muutaman siivun meetwurstia.
        Viime viikolla oli myös jauhelihaa ja säilykepaprikan tilalla tuoretta paprikaa.
        Pizzaan voi laittaa ihan mitä mieli sattuu tekemään ja mitä kaapissa on.
        Niukemmilla täytteillä tulee rapeampi pohja. Jos laittaa runsaasti juustoa ei pohja rapeudu.
        Yhdessä vaiheessa tein aina chilitonnikalasta pizzat. Nyt olen siihen kyllästynyt.

• tryben

Vaikka ottait pelkkää kinkkua täytteeksi ei lihaa ole pitsassa kuin 1/3 osa. Ainoastaan paikat jotka käyttävät korpelan pitsa kinkkua pääsevät liha pitoisuudeltaan tämän yli.

• Skorpionin keittiöss
      • oinaan keittiössä

Ei pahalla mjut mjut näyttää tosiaan opiskelijabudjetilla tehdyltä...
        täytteitä kyllä laittaisin reilusti enenmpi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      268
      9419
    2. Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja

Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve
      Kommunismi
      5
      2811
    3. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      245
      2038
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      105
      1950
    5. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      144
      1457
    6. SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918

kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,
      Maailman menoa
      75
      1456
    7. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
      Ikävä
      132
      1376
    8. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      93
      1016
    9. Uusi mahdollisuus

Mitä tekisit toisin, jos saisit siihen mahdollisuuden?
      Ikävä
      71
      931
    10. Odotanko ihan

Turhaan jotain välillemme?
      Ikävä
      40
      848
    Aihe