Meidän perheen paras pizza tulee hm..epämääräisitä kastike tähteistä, jauhelihasta, kinkusta, ananaksesta. Ja mun mies tekee parhaimman pizzapohjan.Ihanan ohut ja rapea,täytettäkään ei tartte laittaa paljoa. Mut sitten kun teen oman pizzan siihen tulee kyllä aurajuusto ja herkkusieni..mut sama taikina..
Meillä on iso perhe, tehdään sitten muutama pellillinen kaikille sopivat pizzat..
Ehkä tarkoitan sitä,että leipokaa itse, kyllä se kannattaa..
Paras pizza
11
949
Vastaukset
- eieieieeeee
sun miehes tekee parhaat pitzapohjat?! en usko! älä valehtele! ketään ei kiinnosta mitä pitzaasi laita t, pidä se omana tietonasi.
- sulhosulevi
Kyllä mua ainakin kiinnostaa. :)
Sen sijaan tollaset negatiiviset viestit ei kiinnosta. - kylkylkylkylkylkylkylkyl
Miksi helvetissä sitten luit viestin ja jopa vastasit siihen jos se ei sua kiinnosta?
Vittu, mikä ääliö! - Suntuhos
Eikä ketään kiinnosta et sua ei kiinnosta...oo siis hiljaa mussuttaja,lienet oranki?!
- *kokki*..
sulhosulevi kirjoitti:
Kyllä mua ainakin kiinnostaa. :)
Sen sijaan tollaset negatiiviset viestit ei kiinnosta.paras pizza on sianlihaa kebabkastiketta majoneesia
- karvakäden asiakas
Meillä lämpiää uuni vain 250 asteeseen, ei siinä tule hyvä pohja. En tykkää pullapohjista, ja ohutta jos tuossa tekee niin on näkkärimäisen rapeaa, mikä sekään ei ole hyvä.
- wääpizzaaa;;A
Paras pizza tulee pizzeriasta kun tilaa seuraavaa: kebabliha, paprika, maissi ja aurajuusto.
Ihmiset tekee sitä että tilaa 3eri lihaa ja sitten joku oliivi siihen kaveriksi, ei se oikeesti oo hyvää sillon , maistuu vaan vitun rasvaselta ja täyttävältä.
Paras pizza tulee kun siinä on noin ½ täytteistä muuta kun lihaa ja paskaa- naamataulu
Aijaa :/
No itse en ole päässyt sellaista maistamaan missä on paskaa täytteenä, että en osaa siitä mitään sanoa.
Pizzerian tuotteissa inhottaa se ettei voi tietää onko kokki pessyt kätensä vessasta tulessa ym.
Omatekemä on ihan huippuhyvää ja saa sitä mitä haluaa.
Kun tänään teen pizzaa laitan kinkkua, ananasta, herkkusieniä, valkosipulia, tomaattia, säilykepaprikaa, emmentalraastetta, sinihomejuustoa ja päällimmäiseksi muutaman siivun meetwurstia.
Viime viikolla oli myös jauhelihaa ja säilykepaprikan tilalla tuoretta paprikaa.
Pizzaan voi laittaa ihan mitä mieli sattuu tekemään ja mitä kaapissa on.
Niukemmilla täytteillä tulee rapeampi pohja. Jos laittaa runsaasti juustoa ei pohja rapeudu.
Yhdessä vaiheessa tein aina chilitonnikalasta pizzat. Nyt olen siihen kyllästynyt. - tryben
Vaikka ottait pelkkää kinkkua täytteeksi ei lihaa ole pitsassa kuin 1/3 osa. Ainoastaan paikat jotka käyttävät korpelan pitsa kinkkua pääsevät liha pitoisuudeltaan tämän yli.
- Skorpionin keittiöss
Tässä hyvä pizzaohje:
http://skorpioninkeittiossa.blogspot.com/2010/06/pizzaa.html- oinaan keittiössä
Ei pahalla mjut mjut näyttää tosiaan opiskelijabudjetilla tehdyltä...
täytteitä kyllä laittaisin reilusti enenmpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1561304Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207980Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865