Haluaisin kaalilaatikosta kiinteää,mutta en kuivaa.hyvä ohje ois ylipäätään hakusessa
kaalilaatikko
3
2707
Vastaukset
- seokseen
raaka kananmuna tai kaksi ennen laatikon uuniin laittamista, niin tulee juuri sopivan kiinteäksi, niin että voi lusikalla "lohkaista", mutta säilyy silti miellyttävän mehukkaana.
- laatikkoa
Paista kaalisilppu, suolaa. Paista jauheliha, sipulit, mausta. keitä löysähkö riisipuuro. Yhdistä aineet, valele pinnalle hiven siirappia. Uuniin.
Hyvää tulee, kiinteää ja mehukasta. - -nainen-
Suikaloi kaali ja kuulota se erissä pannulla. Mausta hieman kuulotuksen yhteydessä
suolaa,
valkopippuria,
maustepippuria,
sokeria.
(voit myös käyttää soijakastiketta haluttaissa).
Kiehauta puuroriisi n. 2 dl
Sekoita sika-nauta jauheliha (800g),
2 dl kermaa,
2 munaa,
korppujauhoa,
maustepippuria,
valkopippuria,
suolaa
1 kuulotettu keltasipuli silppu keskenään.
Sekoita kaali, keitetyt riisit ja jauhelihaseos (raakana) keskenään. Voitele uunivuoka ja laita massa vuokiin 3/4 osa/vuoka. Että jää tilaa kiehua uunissa. Kaalista tulee ruokaan nestettä paiston aikana. Peitä kaalilaatikko siankylki viipaleilla (kastikeliha) kauttaaltaan, ennen paistoa ripaus suolaa päälle.
Paista uunissa 180-200 n. 1h 20 min.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418