Mitä mieltä olette lightmehuista 2v. ikäiselle?
Meillä on lightmehuja käytössä tavanomaisten ohella. Enlä ole juuri tehnyt eroa niiden välille, vaikka käsittääkseni lapsille ei light-tuotteita mielellään suositella?! Olenko tässä oikeassa, kertoisiko joku viisaampi jos tietää.
Miten teillä?
Light mehut...
3
1200
Vastaukset
- en ainakaan..
mielelläni anna light-tuotteita lapsille. En nyt mitenkään pilkkua ala viilaamaan, eli tuskin on haittaa, jos joskus ottaa, mutta pääsääntöisesti meille ei niitä osteta. Mielestäni ihan "virallinenkin" suositus on, ettei lapsille suositella niitä, mutta mitään varmaa tietoa ei kyllä asiasta ole.
Mielestäni toisaalta minkäänikäisen lapsen ei tarvitse juoda yhtään mitään mehuja päivittäin. Meillä mehut ja muut herkut kuuluvat vain silloin tällöin tapahtuviin herkutteluhetkiin. Juomana arkena on vesi ja maito. Jos lapselle jatkuvasti juottaa mehuja, niin muu ei pian kelpaakaan. Siinä sitten menee ruokahalu ja hampaat.- lapsille
Kun jaksaa lukea sen pienen präntin light-tuotteiden kyljestä selviää, että niitä ei saa antaa pienille lapsille. Light-tuotteet sisältävät keinotekoisia makeutusaineita (asesulfaatti-K, aspartaami jne..) ja ne kertyvät elimistöön. Kuka haluaa pumpata lapsensa elimistöön keinotekoisia,e limistöön kertyviä aineita, joiden vaikutusta ihmisen terveyteen (kuten syöpäyhteydet tms.) ei ole tutkittu kunnolla?
- light,,
tuotteita lapsille. Tavallinen sokeri paljon parempaa, terveellisempää kuin nämä keinotekoiset makeutusaineet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit846014KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3185096Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462588Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831822Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031659Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1081471
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191392