Hesburger Espoonlahti

ja Merituuli....

Kiitos ihanista hetkistä maittavan pikaruoan äärellä!

Keskiviikko: Kauppa-asioilla piipahdimme Merituulen Heseen nappaamaan välipalaksi wrapit.
Pakkauksessa oli kaksi onttoa lässähtänyttä märkää rullaa, josta toinen oli vielä ontompi kuin toinen, mikä lienee maailmanennätysluokkaa.

Jos wrapin olisi laittanut Aku Ankan väliin, niin lehti olisi pitänyt lukea läpi ennenkuin se olisi löytynyt Pikku-Hukka jakson kakkossivulta.

Täytettä ei lainkaan ja salaatti vanhaa.

Torstai: Espoonlahti Hese..
Ihana kanasalaattielämys! Kiitos-Kiitos-Kiitos!

nk. "kanasalaatti" sisälsi harmaan ruskeita muutaman pivän vanhoja mauttomia salaatinpaloja 97%.
Kanaa kyseinen maailmanluokan michelin nautinto sisälsi maximissaan tulitikkuaskillisen, jonka koostumus oli sellaisia "hituloita" joita sijaitsee kanan luun ympärillä joita löytää lippulaivan roskiksesta.

Hyi helvetti.

Arvostelen kyseisen ravintoketjun kolmen tähteen arvoiseksi.

5

1652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ovat lisäksi..

      rasvapaneroituja jauhopuikkoja. Kaamean makuisia.
      Oikeastaan kaikki sapuskat ovat siellä täysin mauttomia, vanhoja ja annokset pieniä / vajaita.

      Salaatti normaalilla juomalla maksaa 8,40e, jolla saa oikeaa monipuolista ruokaa monista puffapaikoista upeine salaattipöytineen.

      Tiedättekö miksi Hesessä on drive in? -Siksi että kamalan hajuiset annokset saadaan ikkunasta pihalle mahdollisimman nopeasti ja autoilija maksaa vieläpä tästä tekemästään jätehuollosta.

    • jos valmistautuvat..

      lamaan säästämällä mutta miksi ne aloittivat jo vuosia sitten.
      Ei tuossa ole senkummemmin mitään uutta HB stä.

    • kljkjhkl

      sinun jo tottuneen huonoon ruokaan kun kerran roskiksia käyt penkomassa :)

      • mutta...

        tämä em. pikaruokaketju pyytää noista kananhiutaleista seitsemän euroa rahaa.
        Miksi maksaa jos kerran samoja löytyy ilmaiseksi dyykkaamalla 8)


      • kljkjhkl
        mutta... kirjoitti:

        tämä em. pikaruokaketju pyytää noista kananhiutaleista seitsemän euroa rahaa.
        Miksi maksaa jos kerran samoja löytyy ilmaiseksi dyykkaamalla 8)

        veit jalat suustani! miksi maksat jos kerran noin paljon löytyy valituksen aihetta:D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      186
      1508
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      80
      1090
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      894
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      875
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      85
      788
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      705
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      618
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      597
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      558
    Aihe