Ok. Tilasin 2 pizzaa ja 1,5l cokiksen noin 3h sitten. No, kello on 22:22, eli pitäisi kai kohta mennä nukkumaan. Pointti: MISSÄ VITUSSA NE PIZZAT VIIPYY SAATANA.
Että tällästä palvelua... viimeksi kesti 2,5 h.
Pizza express.
7
1290
Vastaukset
- karvakäsi007
Päätit sitten tilata uudestaan vaikka viimeksi venasit 2,5h
Sait kait ne ilmasiksi?
Hyvää kannattaa odottaaa mutta tyhmä on se joka maksaa,hih hih! - Sedu Kuovi
...PizzaTaxista. Paremmat pitsat ja nopeampi palvelu.
- kauheat pizzat
Kävin tänään testaamassa Lauttasaaren Pizza Expressin. Pizza oli suuri pettymys, tilasin kepab, ananas & aurajuustopizzan ja siinä oli tosi vähän täytettä. Pizzassani oli tosi ohut pohja ja ehkä 7 kpl noin 2 x 2 cm kokoisia kepablihapalasia. Olen pieni, hoikka nainen ja minulla jäi nälkä pizzan jälkeen. Ensi kerralla Kotipizzaan!!!
- vitjamunat
kauheat pizzat kirjoitti:
Kävin tänään testaamassa Lauttasaaren Pizza Expressin. Pizza oli suuri pettymys, tilasin kepab, ananas & aurajuustopizzan ja siinä oli tosi vähän täytettä. Pizzassani oli tosi ohut pohja ja ehkä 7 kpl noin 2 x 2 cm kokoisia kepablihapalasia. Olen pieni, hoikka nainen ja minulla jäi nälkä pizzan jälkeen. Ensi kerralla Kotipizzaan!!!
...kävin itsekkin samassa mestassa ja pettymys oli melkoinen.
- ex-press
Tilattiin naapurin kanssa paikallisesta yksityisestä pizzeriasta sapuskat, kauhea nälkä eikä kumpikaan jaksanut lähteä hakemaan.
Ootettiin.. ootettiin.. ootettiin, ei kuulu ei näy. Kilkuteltiin harrukkaa ja veistä lautasen
reunaan. Lopulta ovikello rimpahti ja hikinen
pizzkuski huohotti oven takana jäähtyneet
pizzat kainalossa. Auto oli hyytynyt vajaan kilometrin päähän.
No sen verran säälitti se tyyppi että käytiin sitten ensin työntämässä sen auto käyntiin.
nauruksi meni lopulta koko homma, verensokeri oli jo niin alhaalla että ei jaksanut kun
nauraa hekottaa :o))) - Nälkäinen porukka
Itse tilasin klo 19:19 eikä vieläkään kuulu mitään. Soitin ja sanoin että kuljetuksesta on mennyt yli jo melkein tunti, mutta typerä ulkomaalainen ei ymmärtänyt suomen kielesti vittuakaan.
Kohta ollaan kavereiten kanssa kuolemassa nälkään mun varmaan täytyy nuolla kaapista lautasia ja mennä nukkumaan.- Nälkäinen porukka
Lopuksi toisen soiton jälkeen tuotiin meille ruuat 2,5 tundia sen jälken kun sai tehty tilaus. Elikkäs 19:19 -->> 21:50
Vittu että mitä palvelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875