Ok. Tilasin 2 pizzaa ja 1,5l cokiksen noin 3h sitten. No, kello on 22:22, eli pitäisi kai kohta mennä nukkumaan. Pointti: MISSÄ VITUSSA NE PIZZAT VIIPYY SAATANA.
Että tällästä palvelua... viimeksi kesti 2,5 h.
Pizza express.
7
1390
Vastaukset
- karvakäsi007
Päätit sitten tilata uudestaan vaikka viimeksi venasit 2,5h
Sait kait ne ilmasiksi?
Hyvää kannattaa odottaaa mutta tyhmä on se joka maksaa,hih hih! - Sedu Kuovi
...PizzaTaxista. Paremmat pitsat ja nopeampi palvelu.
- kauheat pizzat
Kävin tänään testaamassa Lauttasaaren Pizza Expressin. Pizza oli suuri pettymys, tilasin kepab, ananas & aurajuustopizzan ja siinä oli tosi vähän täytettä. Pizzassani oli tosi ohut pohja ja ehkä 7 kpl noin 2 x 2 cm kokoisia kepablihapalasia. Olen pieni, hoikka nainen ja minulla jäi nälkä pizzan jälkeen. Ensi kerralla Kotipizzaan!!!
- vitjamunat
kauheat pizzat kirjoitti:
Kävin tänään testaamassa Lauttasaaren Pizza Expressin. Pizza oli suuri pettymys, tilasin kepab, ananas & aurajuustopizzan ja siinä oli tosi vähän täytettä. Pizzassani oli tosi ohut pohja ja ehkä 7 kpl noin 2 x 2 cm kokoisia kepablihapalasia. Olen pieni, hoikka nainen ja minulla jäi nälkä pizzan jälkeen. Ensi kerralla Kotipizzaan!!!
...kävin itsekkin samassa mestassa ja pettymys oli melkoinen.
- ex-press
Tilattiin naapurin kanssa paikallisesta yksityisestä pizzeriasta sapuskat, kauhea nälkä eikä kumpikaan jaksanut lähteä hakemaan.
Ootettiin.. ootettiin.. ootettiin, ei kuulu ei näy. Kilkuteltiin harrukkaa ja veistä lautasen
reunaan. Lopulta ovikello rimpahti ja hikinen
pizzkuski huohotti oven takana jäähtyneet
pizzat kainalossa. Auto oli hyytynyt vajaan kilometrin päähän.
No sen verran säälitti se tyyppi että käytiin sitten ensin työntämässä sen auto käyntiin.
nauruksi meni lopulta koko homma, verensokeri oli jo niin alhaalla että ei jaksanut kun
nauraa hekottaa :o))) - Nälkäinen porukka
Itse tilasin klo 19:19 eikä vieläkään kuulu mitään. Soitin ja sanoin että kuljetuksesta on mennyt yli jo melkein tunti, mutta typerä ulkomaalainen ei ymmärtänyt suomen kielesti vittuakaan.
Kohta ollaan kavereiten kanssa kuolemassa nälkään mun varmaan täytyy nuolla kaapista lautasia ja mennä nukkumaan.- Nälkäinen porukka
Lopuksi toisen soiton jälkeen tuotiin meille ruuat 2,5 tundia sen jälken kun sai tehty tilaus. Elikkäs 19:19 -->> 21:50
Vittu että mitä palvelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2757910Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat654597Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur2773924SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden522599Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä12067Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,31602Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr51467- 1061443
TTP avajaiset
Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja401352Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!
Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.01341