Hei, tietääkö kukaan missä Ratsutila Kristalli sijaitsee? Siis ratsastustoiminta. Netistä löydän parikin osoitetta, mutta taitavat olla jotain muita, kuin ne missä talli oikeasti on.
Ratsutila Kristalli
10
5566
Vastaukset
- tässä::
Ratsutila Kristalli sijaitsee Ylöjärvellä. On yksityinen talli ja tarjoaa täysihoitopaikkoja, siellä ei siis ole ratsastuskoulutoimintaa.
- julia
mä tiiä miten sinne pääsee tässä ratsutalli-kristalli siinä lukee pelkästään ratsutalli kristalli ja ole hyvä vinkistä
- fjkjgdfj
onkohan tallilla nettisivuja??
- dfddf
Ratsutalli sijaitsee Asuntilassa, mutta en tiedä miten sinne pääsee. Olen vain pongannut ratsutallin metsässä kävellessäni. Asuntilan perällä kuitenkin. Tallilla ei ole mun mielestä nettisivuja.
- minäpä tässä vaan
Ei sillä ookkaan mun kaveril on sie oma poni ja sitä kaut sain sieltä sellatteen ihanan shettiksen hoitsuks ja sie ei saa käydä muuten ellei sulla oo sie oma poni/heppa tai mee jonkun mukaan kattoo toisen heppa.
- ylöjärvicfc
Paljonko Kristallissa on täysihoitopaikka?
- Giokjgtfö
Kristallit talli sijaitsee asuntolan perällä. Asuntilassa on tie nimeltä hevosniityntie, mene tietä niin kauan eteen päin että näet tallin.
- kanlniBNO
Paljonko maksaa täysihoitopaikka kuukaudes? :)
- onsielläomaponi
! 625e:)
- olitänäänsieläkisat
Ratsutie 25, 33480 YLÖJÄRVI. tuola.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792372Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1411526- 1331462
- 1581234
- 1091023
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten377950Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683