Hei,
hain lentokenttä turvatarkastajan paikkaa ja sain mahdollisuuden päästä seuraavaan haastatteluun, jossa päätetään pääsenkö koulutettavaski työhön.
Haastattelussa testataan kuulemma sekä kirjallinen, että suullinen englannin kielentaito. Onko kenelläkään tietoa, minkälainen koetilanne on kyseessä ja minkälaista tasoa hakijalta edellytetään?
Kiitos,
RRR
Lentokenttä turvatarkastaja koulutus?
2
1498
Vastaukset
- meikkispeikkis
Voi olla, että firmoilla erilaisia testejä mutta itselläni kirjallinen testi oli sellainen missä oli englanniksi sanoja, liittyen matkustukseen, joita piti suomentaa...ja toisin päin. Piti kertoa itsestään muutamalla lauseella englanniksi, esim. harrastuksista.
aika helppo....
Haastattelussa keskusteltiin englanniksi pieni pätkä. Multa kysyttiin miten rentoudun vapaa-ajalla, missä olen viimeksi lomaillut, matkustanko usein ym... - WlaterWla
...testaustilanteesaa
Useasti testiinhän saattaa kuulua myös kumihanskat ja liukuvoiteen sisältämä testi.Ensin testattavalle henkilölle jonka jälkeen testattava suorittaa sen rekrytoijalle. Lähinnä kait sillä testataan reagointia yllättävissä tilanteissa...minulle tuo ainakin tuli täytenä yllätyksenä.Eikä kovin miellyttävänä sellaisena.
No nyt siihen on jo ajanmittaan tottunut ja homma kulkee jo rutiinilla. (myös vapaa-ajalla)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk742543Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911616Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711369Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641365- 1291285
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1571160- 1441152
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j881059- 701048
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur761048