Kala-Auto

tecnoc

Tollanen tuli ovella käymään ja kaloja myymässä,ei kyllä mitään viittiny ostaa ainakaan vielä. Onkos kukaan muu tästä kala autosta kuullut mitään tai kenties jopa ostanut jotain?

73

21046

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuultu, mutta

      Kauppa-autosta kyllä ja se myy kalaakin, ainakin sillipurkkeja, oon jopa ostanutkin. Samoin kirjasto ja jätskiautoja liikkuu, niitä en ole hyödyntäny, mutta monet muut kuulemma ovat.
      Tosin meille ei mikään auto tule ovelle, näetsen kun asumme kuudennessa kerroksessa.
      Mutta jos kuitenkin sellainen kala-auto ilmestyisi ovemme taakse, niin takuulla ostaisin, vaikkei muusta syystä, niin pelkästä kunnioituksesta kuskin ajotaitoa kohtaan.

    • Kuullut

      Olen kuullut kala-autosta. Ainakin se mistä olen kuullut, myy ainakin pakastettua ja siististi fileroitua kalaa. Arvatenkin kala-auto myy kalaansa myös ravintoloille kun on tuotteet hyvälaatuista ja valmiiksi fileroitua.

      Olen syönyt kala-autosta ostettua kalaa, useaa eri lajia ja hyvää on ollut. Hinta ei kuulema ole halvimmasta päästä, mutta toisaalta edullista, sillä siinä ei tule maksaneeksi ruodoista tms. ylimääräisestä.

      • Scallop

        Tuotteet eivät ole halvimmasta päästä, mutta ovat laadukkaita. Vähän isoja pakkauksia. Ehkä ravintoloita ajatellen sopivia. Olen ostanut äyriäisiä. Suosittelen.


      • Anneswan

        Porkkalassa asustamme meillä syödään paljon kala auton tuotteita
        Suosittelen hyviä tuotteita
        Mukava myyntimies ja aina on iloinen hauskakin
        Suosittelen hyviä kaloja..


    • tecnoc

      www.kala-auto.fi

      Firman nettisivut

      • kuullut

        Tuohan se ilmeisestikin on josta olen kuullut ja jonka tuotteita syönyt. Itse voin ainakin suositella.


      • Satu47

        Kallista on mutta olen ostanut jo 7 vuotta mukava myyjä kirkkonummella.


      • Katri1961

        Hei asun
        myös kirkkonummella ja olen ostanut monta vuotta kiva kun aina sama mies myymässä suosittelen.


    • kehä kolmonen

      Tuli ihan asiallisen näköinen kaveri kysymään, että olisinko kiinnostunut ostamaan kalaa. Mitään välitöntä tarvetta ei ollut, mutta tuotteet näyttivät hyviltä joten ajattelin kokeilla vartaita. Hinta oli suht suolaiset 29€ mutta näytti laadukkaalta. Paikallisen S-Marketin ja Citymarketin tarjontaa hyvää vaihtelua, nämä tuorekalan kauppiaat jatkavat marinoinnilla kalan myyntiaikaa, hyi.

    • nam!

      auton tuotteet ovat kyl hyviä :)

      • Kenkurukoipi

        Löysälahje taas äänessä?


    • hintatietoinen

      Ylihintaista pakastefisua (mm. lohta 36e/kg) - jäi kumma kyllä ostamatta...

    • ...

      mitä vitu pelottavaa on jos kalakauppias käy ovella kysymäs kiinnostaako kala?
      töit ne vaan tekee, eikä suunnittele keskuudessaa et mennään häiritsemään ihmisiä ovelle. ite vois ostaa joskus jotai. eikä kilo hinnat oo korkeit verrattun muitte kauppaketjujen hintoihi

      • nauta

        En avaa niille oveani, voivat myydä väkisin jotakin kaloja.


    • kala säkissä

      kerran vuoteen käy kala auto ,ostin kerran kuhia fileinä.Aika outo öljyn maku oli mukana, muuten hyvin fileoitu

      • Anonyymi

        Pelkäät ehkä itseäsi,koska olet pessyt rullasi oikein hyvällä öljyshampooolla?


    • krisu-71

      Onko kellään kokemusta sellaisesta,kun ostin kala-autolta Tonnikalaa niin se tuli epämääräisessä sinisessä pussissa,ja ilman mitään alkuperäismerkintöjä.
      Ei tietoa esim.parasta ennen päiväyksestä!

      • kassilohta

        Tonnikalasta en tiedä, mutta pari kertaa ostanut lohta henkselikassissa. Myyjän mukaan ihan normaalia. Muutimme pari vuotta sitten pois pk-seudulta joten en tiedä mikä on tilanne tänään.


      • kalan ystävä
        kassilohta kirjoitti:

        Tonnikalasta en tiedä, mutta pari kertaa ostanut lohta henkselikassissa. Myyjän mukaan ihan normaalia. Muutimme pari vuotta sitten pois pk-seudulta joten en tiedä mikä on tilanne tänään.

        Mitä tarkoittaa henkselikassi, onko kyseessä mahdollisesti kaupan peruskassi jossa kantokahvat ? Käsittääkseni elintarvikkeet tulee pakata ilmatiiviiseen pussiin ?


      • kassilohta
        kalan ystävä kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa henkselikassi, onko kyseessä mahdollisesti kaupan peruskassi jossa kantokahvat ? Käsittääkseni elintarvikkeet tulee pakata ilmatiiviiseen pussiin ?

        Lohipalat oli pakattu siniseen muovikassiin ilman mitään tuotemerkintää ja kassin suu suljettu solmulla.


      • Kössi##

        Jep,olen kokenut saman,ei mitään alkuperäis merkintöjä.
        Ja jos reklamoi,yleensä niihin ei vastata,tai monen sähköpostiviestin jälkeen selitellään jotain ympäripyöreitä,suurinpiirtein niin että vikahan ei ole heissä,vaan muualla,niin ei selviä että missä??
        Sitten luvataan joku tuote olevan ruodoton,ja paskat!!Yllättäen niitä saata....ruotoja on pilvin pimein.
        Se firma on suuri kusetus,ja ihmiset uskoo niihin satuihin!!Ajatelkaa nyt jo aivoillanne!!!!!


      • kalan ystävä
        Kössi## kirjoitti:

        Jep,olen kokenut saman,ei mitään alkuperäis merkintöjä.
        Ja jos reklamoi,yleensä niihin ei vastata,tai monen sähköpostiviestin jälkeen selitellään jotain ympäripyöreitä,suurinpiirtein niin että vikahan ei ole heissä,vaan muualla,niin ei selviä että missä??
        Sitten luvataan joku tuote olevan ruodoton,ja paskat!!Yllättäen niitä saata....ruotoja on pilvin pimein.
        Se firma on suuri kusetus,ja ihmiset uskoo niihin satuihin!!Ajatelkaa nyt jo aivoillanne!!!!!

        Aika kovaa tekstiä vakavista asioista, jos pitää paikkansa. Jos merkinnät puuttuu ja tuotteet pakattu epähygienisesti muovipussiin niin miten myyjäpuoli ylipäänsä pystyy takaamaan tuotteen tuoreuden ja vastaavasti asiakas päättämään voisiko tuote olla terveysriski hänelle itselleen tai hänen perheenjäsenilleen ? Tuoreus ja hygienisyyshän on kaiken A-O kun puhutaan elintarvikkeista.


      • Kylmäköksä
        kalan ystävä kirjoitti:

        Aika kovaa tekstiä vakavista asioista, jos pitää paikkansa. Jos merkinnät puuttuu ja tuotteet pakattu epähygienisesti muovipussiin niin miten myyjäpuoli ylipäänsä pystyy takaamaan tuotteen tuoreuden ja vastaavasti asiakas päättämään voisiko tuote olla terveysriski hänelle itselleen tai hänen perheenjäsenilleen ? Tuoreus ja hygienisyyshän on kaiken A-O kun puhutaan elintarvikkeista.

        Kössille ja muille vaan sellaiset terveiset, että jos haluatte valittaa hygieniasta tai pakkausmerkinnöistä niin oikea osoite on oman kuntasi elintarvikevalvonta / terveystarkastaja / puh 09 310 14000 .

        Kunnallinen elintarvikevalvonta tarkastaa elintarvikehuoneistoja, pakkausmerkintöjä ja elintarvikehygieniaa ja terveystarkastajat vastaavat kysymyksiin ja voivat puuttua epäkohtiin.


    • nauta1

      Katsokaa että kaikki ostamanne tuotteet on pakattu ilmatiiviisti suljettuihin pakkauksiin ja niistä löytyy alkuperämerkinnät.

      Kannattaa myös vaatia mix-laatikoiden avaamista ennenkuin hyväksyy tuotteen, niiden sisältä voi löytyä sinisiin henkselikasseihin pakattuja kaloja ja äyriäisiä.

    • Hinnat pilvissä

      Kala-Auton myyjä kävi ovella ja tarjosi valtakunnan kalleinta mätiä, vai mitä mieltä olette

      Muikunmäti 400 g/68 € (= 170,00 €/kg)
      Siianmäti 600 g/55 € (= 91,65 €/kg)

      Olin kaatua persuksilleni kun tarkastuslaskin ja minulle valkeni mikä on kirjolohen mädin hinta firman myymässä Mäti-mix:ssä

      Mäti-mix sis.
      Muikunmäti 400 g 68,00 €
      Siianmäti 400 g 36,66 €
      Kirjolohenmäti 400 g 44,34 € (=110,85 €/kg)
      -----------------------------------------
      149,00 €

      Tykätkää tai kommentoikaa hyvät kansalaiset, mikäli löydätte jotain mätää laskelmissa yllä !!!

    • 4394393

      Ihan pelleilyä koko auto. Tommosilla hinnoilla voivat suksia vittuun koko maasta.

      • Laatu maksaa

        Ostin juuri satasella tonnikalaa. Firmasta ei ole kuin hyviä kokemuksia. Jos ei ole varaa kuin Lidlin jätekalaan niin parempi pitää turpa kiinni. Kala-auton kalat ja äyriäiset ovat laadukkaita ja palvelu erittäin ystävällistä. Ostan tulevaisuudessakin.


      • aapo2
        Laatu maksaa kirjoitti:

        Ostin juuri satasella tonnikalaa. Firmasta ei ole kuin hyviä kokemuksia. Jos ei ole varaa kuin Lidlin jätekalaan niin parempi pitää turpa kiinni. Kala-auton kalat ja äyriäiset ovat laadukkaita ja palvelu erittäin ystävällistä. Ostan tulevaisuudessakin.

        onko laadukasta?Kokemuksia on!


      • aapo2
        aapo2 kirjoitti:

        onko laadukasta?Kokemuksia on!

        Saatiin joululahjaa kylmäsavulohta ja graavilohta kotiinkuljetus.syömättä jäi kylmäsavulohi,empä ikinä ole näin suolasta kalaa tavannnu.Vieraatkin olivat ihan suolasta jäykkänä.päätin ostan aina kalan tiskiltä! palautteen antaminen helpompaa "kasvotusten"


    • 325325324

      Hahahahahahaha

      T: Kalaauton kuski????


      Vai lidlin jätekalat.. Ainakin Lidlin lohifilee on markkinoiden parasta hintalaatu suhteeltaan. Ruodoton,vatsarasvaton,pyrstö siivottu jne.

    • nauta1

      Ymmärrän ihmisiä jotka kritisoivat tällaisilla palstoilla tuotteiden laatua, mutta hinnan kritisointi osoittaa tyhmyyttä.

      Osakeyhtiölain mukaan yrityksen on tuotettava voittoa, ja sitä varten niitä perustetaan. Hinnoittelulla haetaan sitä voittoa, ja liian kalliiksi hinnoiteltu tuote jää useimmilta ostamatta ellei palveluun liity jotakin mistä asiakas on valmis maksamaan ektraa.

      Tuorepakasteet ovat hyvä tapa ostaa kalaa, silloin myyjän on vain panostettava laatuun. Jos kala-auto panostaa korkeaan laatuun, sen pyytämät hinnat ovat sitä hintatasoa jonka laadukkaasta tuorepakasteesta kannattaa maksaa.

      Toivottavasti sosiaalitoimikin organisoi korvaavan palvelun ihmisille jotka eivät näe kaupanteossa mitään järkeä.

    • 494939393

      Konkka häämöttää paska-autoa. Kukaan järkevä ihminen ei osta kalaa missään roskapussissa piste

      Ensinnäkin kala menee piloille tuollaisessa ja toisekseen kaikki asian osaavat kalakauppiaat pakkaavat kalan ensin paperiin ja sitten vasta pussiin jos nyt on ihan pakko muovi sotkea tähän.

      • Totta

        Repesin meilläki kävi tänään ovella onneks olin jo menos siskolle nii jäi kalat myymättä


    • 3393939393

      Sairaat on hinnat. Ja vielä laatukin paskaa niin... onnea ja menestystä :)))

    • denis7

      kylä olete kova valitaja poruka.ajatelka kun menete ulkomaile kun sielä on....... terveus riski vähän isompi kuinka uskalate syö sielä ruoka?

    • 3939393

      ... mitä maata mahdat tarkoittaa? Voisin melkein vannoa että lähes kaikissa muissa maissa kalan saa tuoreempana torilta tai satamasta kuin Suomesta.

    • linei

      Ostimme HUMMEREITA, ja taivas kuin ka hyvää.
      Aion jatkossakin asioida Kala-Auton kanssa.

      T.Eija

    • spam2

      Olen useaan otteeseen pyytänyt, ettei minulle jatkossa lähetetä Kala-Auton uutiskirjeitä. Olen soittanut yritykseen, lähettänyt sähköposteja, kertonut asiasta myyjälle joka käy ovella, mutta mikään ei näytä auttavan.

      Haloo..... onko siellä joku joka ymmärtää suomenkieltä...... kuuleeko Kala-Auto.... kuuntelen ???!

    • semi_vakiasiakas

      Köyhälle kallista, mutta laadukkaita tuotteita ja erittäin helpoksi tehty ostaminen. Suosittelen

    • ent.kalaauton duunar

      Ruotsalinen kusetus firma..

      • komppaus

        Hydén tuohon. Kiskurihinnat suhteessa laatuun. selittelevä ja epäuskottava toimistovastaava, se M:- kirjaimella alkava.


    • Timofej

      Itse olen ostanut kala auton tuotteita ja ei ole valittamista ! Asiallinen myyjä ja tavara aina ollut priimaa hintaakaan en pidä pahana kun tuodan kotiovelle ja esim. lohi on 100 % syötävää ei nahkaa ei ruotoja peukkuja kala autolle ! suosittelen

    • Jalako

      Onko kukaan tehnyt töitä tälle firmalle? Mahtaako olla minkälainen kusetus firma?

      • moli

        Minä aloitin työskentelyn kyseiselle lafkalle viikko takaperin, vähän epäuskoinen vielä asian suhteen onko kyseessä oikeasti minkälainen firma. Näin opiskelijana kiinteä palkka olisi mukava, tällä hetkellä vain 16% provikka joka tarkoittaa siis sitä että illan aikana täytyy myydä sadoilla euroilla kalaa. Ovelta ovelle periaatteella. Kalaa, jota saa myös kaupasta. Miettikää sitä. Ei oo siis kyseessä mikään helpoin duuni, kaikenlaista sitä joutuu tekemään elantonsa eteen. Itse tuotteita en ole kokeillut, kaikki tulevat siis pakastettuina pusseissa, ja ovat melko hintavia. Muita töitä katsastellessa..


    • Antibiootti-riski

      Älä osta ANTIBIOOTTIKIRJOLOHTA! 100 X enemmän antibiootteja kuin Norjanlohessa.

      https://www.evira.fi/files/attachments/fi/elaimet/elainten_terveys_ja_elaintaudit/elaintaudit/kalalaakkeet2015pia_.pdf

    • MutaMiina

      Nuo hinnat joita täällä on lueteltu, eivät pidä paikkaansa :) minulla on tässä Kala-Auton hinnasto.. hinnat ovat suunniilleen samat kuin Kauppahalleissa. Ja tuotteita ei todellakaan kotiin tuoda jossain muovipusseissa, vaan asiallisesti pakattuna omiin pakkauksiinsa :)

    • Kalaaaaaaa

      Kyllähän nää tekstit paskaa täällä on. Laatu on ollu ylivoimasesti parasta mitä mistään on saanut. Hinta ei tietysti halvin.

    • Reilu-peli

      Tällaista ketjua lukiessa tulee väkisinkin miettineeksi, ettei se yrittäjän rooli mikään helppo ole. Kaiken maailman Robin Hoodit kirjoittelee nettiin mitä sattuu, tarkoituksenaan vain ja ainoastaan loata yrityksen maine. Ehkä kirjoittajalla on ollut huono päivä, ja huono-onninen myyjä on sattunut juuri hänen ovensa taakse. Kyllä ko. firman hinnat on kalliita, jos niitä vertaa S-marketin kalatiskiin, se on selvä. Itselläni ei ole kokemusta kala auton tuotteista, mutta laadukkaampia niiden on oltava hinnasta päätellen. Lisäksi valikoima on laaja; ei S-marketissa myydä ruijanpallasta ja miekkakalaa.

      Kateusko se on, joka laittaa kirjoittamaan valheita? Itse ottaisin ennen asioista selvää, ennen kun kirjoitan mitään negatiivista.

      • Anonyymi

        Allekirjoittanut Robin Hood on ollut kyseisen firman palveluksessa todellisen laadun ja tuotteiden alkuperän selviämiseen asti. Ei jatkoon ja lopputili, kiitos.


    • WienerNougatK

      Kala-Auton palvelu on erittäin hyvää.
      Tuotteet tuodaan ovelle ja ovat puhtaita sekä valmiiksi annoskoossa.
      Meillä on käynyt täällä Länsi-Helsingissä ystävällinen ja kohtelias tyttö, joka on jopa keskustellut valmistusohjeista. Kala-alaa tuntevana sanoisin, että tuotteiden laatu ja valikoima ovat hyvät.
      Itse arvostan hyviä tuotteita ja palvelua siinä määrin, että olen valmis maksamaan hieman
      kaupan hintaa korkeamman hinnan.
      Voin suositella vilpittömästi.

    • KalatJäiOstamati

      Kovat on siellä ainakin katteet, kun kala-auton kuski kehuskeli kellohullujen Facebooksivuilla lähemmäs 20000€ maksaneella uudella Rolex-kellollaan. Oli vielä taustalla Kala-auto tunnistetavissa, pyysi vielä väkeä kaupoille että vissiin saa vaihdettua kellonsa kultaiseen.

      • Anonyymi

        Keskituntiansio myyjillä vähän 6€ molemmin puolin: suora provisio henk.koht myynnistä. Näkisitpä ruotsalaisvirolaisen omistaja-/tavarantoimittajaportaan kellot, autot ja kilkuttimet.


    • Anonyymi

      Viimeksi tänään kala-auto toi tilauksen: tonnikalaa, miekkakalaa, kultaotsa-ahventa sekä kotimaista vastaavaa, tiikerirapua ja skamppeja. Reilu 10 kiloa silkkaa syötävää ja laadultaan ylivertaista! Palvelu maksaa ja huom. laatu maksaa ja molempia saa kala- autosta! Terveisiä vain nuorille asiallisille myyjille.

    • Anonyymi

      Urpo myyjä, ainakin Espoossa. Kysyi onko kala-auto tuttu, sanoin että on, ja ei kiitos. Olisi voinut sano vaikka hyvää illan jatkoa, mutta tokaisi että ette sitten syö kalaa..Urpo mikä Urpo, kyllä syödään, itse kalatsettua ahventa, haukea, kuhaa. Marketista kohtuu hintaista lohta/kirjolohta/siikaa, ja tölkki tonnikalat siihen päälle. Se ettei ylihinnoiteltua pakastekalaa halua ostaa ovelta vittuilevalta kalakauppiaalta ei tarkoita ettei kalaa syödä. MUTTA kylläkin että vittuilevalta kala-kauppiaalta ei koskaan osteta mitään. Urpo!

      • Anonyymi

        Anonyymi kumpihan on urpompi käytöksen perusteella sinä vai kauppias marketissa ja purkeissahan sitä laatua on


    • Anonyymi

      Hyvää ja priimaa ei halvalla saa.

      • Anonyymi

        Priimaa bulkkilohta näyttää olevan listalla hintaan 34.5€/kg. Melko halpaa. 'Hitaasti kasvatettua'


    • Anonyymi

      Ainakin yksi yritystä ylistävä viesti tästä ketjusta löytyy samanlaisena sanasta sanaan myös Vauvalta. Pistää miettimään.

      Kävin kurkkaamassa hintoja, ja meinasin pyörtyä: noin viisikymppiä tai yli per kilo, oli laji mikä hyvänsä!! Lajit sellaisia, että eivät varmasti tule Suomen vesiltä, eikä ihan Norjankaan. Kultaotsa-ahven voi kuulostaa hienolta, mutta sitäkin saa monesta etnisestä kaupasta alle kympillä/kilo.

    • Anonyymi

      Maalla liikkunut aina kala-autoja kun jotkut myy ylimääräistä saalista ja ainakin ennen oli halpaa kalaa. Joku taisi tehdä kaupaa ammatikseenkin, osti kalastajilta ja myi koteihin. Nykyään tukijullit ahneita kalojenkin suhteen, työläisten tuntipalkoilla eivät tekisi yhtään mitään.

    Ketjusta on poistettu 67 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe