skulaako tälläinen suhde? Olen todella kadehdittu kun menen uuden poikakaverini kanssa saman ikäisten kavereideni pippaloihin :D
45 v nainen/ 25 v mies
3
269
Vastaukset
minulle tulee tuosta asetelmasta mieleen äiti ja poika. Että ehkä teillä on hiukan liikaa ikäeroa, mutta ei se mitään.
"Eikä kumppani ole myöskään näyttelyesine :)"
MarttyyriMallari-TTt- 10pistettä!
Hyvä että naisetkin uskaltaa nykyään tehdä oman mielensä mukaisia valintoja. Monelle nuorelle miehelle vanhempi nainen alkaa olla jo nykyään melkein must-juttu. Oman ikäisistä ei löydy riittävästi oikeita Naisia. X-sukupolven mökäprinsessoihin pitäis tyytyä vaan.
- kysymykseen..
ei skulaa..Äiti ja poika..Miehen lisääntymistarpeet kun herää on nainen reilusti yli 50 eikä enää valmis äidiksi..
On myönnettävä että mullakin on ollut paljon vanhempi nainen mutta hän oli vain sitä sänkypainia varten ja oikeasti tunsin lähinnä inhoa..
Jotenkin kuulostaa säälittävältä että 45 vuotias puhuu jostain "pippaloista".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2801694Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle411631- 231518
- 961316
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71228Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101067Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86960Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43911- 32910