skulaako tälläinen suhde? Olen todella kadehdittu kun menen uuden poikakaverini kanssa saman ikäisten kavereideni pippaloihin :D
45 v nainen/ 25 v mies
3
307
Vastaukset
minulle tulee tuosta asetelmasta mieleen äiti ja poika. Että ehkä teillä on hiukan liikaa ikäeroa, mutta ei se mitään.
"Eikä kumppani ole myöskään näyttelyesine :)"
MarttyyriMallari-TTt- 10pistettä!
Hyvä että naisetkin uskaltaa nykyään tehdä oman mielensä mukaisia valintoja. Monelle nuorelle miehelle vanhempi nainen alkaa olla jo nykyään melkein must-juttu. Oman ikäisistä ei löydy riittävästi oikeita Naisia. X-sukupolven mökäprinsessoihin pitäis tyytyä vaan.
- kysymykseen..
ei skulaa..Äiti ja poika..Miehen lisääntymistarpeet kun herää on nainen reilusti yli 50 eikä enää valmis äidiksi..
On myönnettävä että mullakin on ollut paljon vanhempi nainen mutta hän oli vain sitä sänkypainia varten ja oikeasti tunsin lähinnä inhoa..
Jotenkin kuulostaa säälittävältä että 45 vuotias puhuu jostain "pippaloista".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että334668- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564