Osaakohan joku neuvoa? Koko ikäni olen halunnut pelata koripalloa, mutta koskaan en ole saanut mentyä yhdenkään seuran harjoituksiin. On ollut muita harrastuksia, kiireitä ym. tekosyitä. Haluaisin kuitenkin todella paljon aloittaa edes jonkinlaisen pelaamisen ja ajattelinkin kysellä tietääkö joku missä ja miten 27- vuotias naisihminen voisi aloittaa koripallon pelaamisen? Tekniikkaa yms. pitää varmasti treenata että pelaaminen sujuisi, mutta sekin kiinnostaisi ja tietenkin kaikenlainen palloilu. Etsisin reipasta ja iloista porukkaa johon mahtusi vielä mukaan :) Suurkiitosket jo etukäteen avuliaille!! :)
Seura aloittelijalle
Koristeilija
2
960
Vastaukset
- kori pallo
tuolta koris.netistä ensin oman alueesi seuroja. Sieltä sitten vaan yhteystietoja ylös ja soittelemaan :)
- nba fani
tuu pelaamaan ebthen espoosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206316Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.253847Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1712923- 292840
- 821724
- 91623
- 1471612
- 1481571
- 121328
- 211272