Bändi kokoon aloittelijoille!

Forsork

Jotain innokkaita aloittelijoita etsittäis.Itekkää en oo mikää virtuoosi mut jotain bändii olis mukava harrastaa...Musiikkkityyli vois olla rock tai vähän punk'ahtavaa:D ja muista ei oo välii kuinka hyvä oot... ikähaarukka on 13-nipinnapin15:D

13

782

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahdollisia kiinnostuineita saattais mahdollisesti kiinnostaa missä lävessä asut? :P

• forsork

Helsingissä asustelen...sry tosiaa toi:D

• Fori-
        forsork kirjoitti:

Helsingissä asustelen...sry tosiaa toi:D

Mä oon 13v. tyttö, ja bändiä mäkin tässä etsin. Mulla menis laulu, basso, tai kitara. ota yhteyttä! Mese/sähköposti on [email protected] ja gallerianick löytyy kanssa xD eli gallerias Gerarruu-

• forsork
        Fori- kirjoitti:

Mä oon 13v. tyttö, ja bändiä mäkin tässä etsin. Mulla menis laulu, basso, tai kitara. ota yhteyttä! Mese/sähköposti on [email protected] ja gallerianick löytyy kanssa xD eli gallerias Gerarruu-

Pitäs saada lisää bändi jäsenii.....

• olis
        forsork kirjoitti:

Pitäs saada lisää bändi jäsenii.....

kitaristi. sähköposti on: [email protected]

• Ronzii

Moro!

Voisitko antaa jonkun esimerkin esim. jonkun biisin joka on bändin tasonen... oon soitellu tässä joku nelisen vuotta, että osaan soittaa mut en oo mikään jimi hendrix! Oon 15v. ja vielä että mistäs päin ootte?

• forsork

Helsingist oon....ja bändiä ei ole kasassa edes...kukaan tuttu ku ei soita mitään tai haluu perustaa bändii ni etinki nyt vapaaehtosii....

• olisi...
        forsork kirjoitti:

Helsingist oon....ja bändiä ei ole kasassa edes...kukaan tuttu ku ei soita mitään tai haluu perustaa bändii ni etinki nyt vapaaehtosii....

edelleen kitaristi. Olen helsingistä ja 13v. En ole mikään tiluttaja vaan enemmänkin " vähemmän on enemmän " soittotyylillä soitava kitaristi.

• forsork
        olisi... kirjoitti:

edelleen kitaristi. Olen helsingistä ja 13v. En ole mikään tiluttaja vaan enemmänkin " vähemmän on enemmän " soittotyylillä soitava kitaristi.

Kerros mikä on sun lempibändi ja tollee.....

• menee....
        forsork kirjoitti:

Kerros mikä on sun lempibändi ja tollee.....

aika laidasta laitaan esim. Led Zeppelin, Metallica, Guns N Roses, CoB, Neil Young, Ice Cube, Bob Dylan, Gov't Mule...

• forsork
        menee.... kirjoitti:

aika laidasta laitaan esim. Led Zeppelin, Metallica, Guns N Roses, CoB, Neil Young, Ice Cube, Bob Dylan, Gov't Mule...

Haluisin semmosen punk/rock/pop bändin joten esikuvat olis niinku blink 182,sum 41,jne.

• kelpaa
        forsork kirjoitti:

Haluisin semmosen punk/rock/pop bändin joten esikuvat olis niinku blink 182,sum 41,jne.

mikää vaa kunha ei oo mitää iskelmää.

• forsork
        kelpaa kirjoitti:

mikää vaa kunha ei oo mitää iskelmää.

joo mitäs instrumentteja pystyt soittelee?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      151
      8244
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      428
      7313
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      70
      3769
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      148
      3452
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2924
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      50
      2463
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      1976
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1823
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      35
      1639
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1490
    Aihe