Huonoimmat pitsat saa Italiasta. Minkäänlaista evoluutiota ei ole tapahtunut ja pitsa on edelleen lätty jonka päälle heitetään ruuan tähteet.
Huonoimmat pitsat
7
1226
Vastaukset
- suap, suap
Tillootko pitsas piälle kunkkia vai jeuhalihhoo? Vae halluutko sen lasamilla ja reppeponilla??
Jo ei tokkiinsa muuttuva suakkaanniin... omani tilloon aarajuustolla ja pohojoseempona poronkäryllä - välliin pyyvän etelänhetelmäksi eksoottista anaanasta ja kun oekeen häjyksi heittävynnän tilloon parpekuukastia.
Soa siinä lasamit ja mostarellit kyytiä.
Pitsa Vinlantese.- homo-tiainen
...italialainen pizza on usein liiankin simppeli ja selkeästi yliarvostettu. Tomaattikastekettakin laitetaan todella rippeisesti ja säkällä saatat saada ehkä vähän mozarellaa siihen päälle.
- tyhjästä
Kuinka ollakaan, toiseksi huonoimmat pizzat elämässäni olen syönyt juurikin Italiassa, Saksassa ne on olleet kaikista hirveimpiä.
- hohottaja
Italiassa riippuu aika reilusti pizzeriastakin. Jossain pizzerioissa on surkeaa pizzaa ja joissaan todella todella hyvää.
- Anonyymi
Ananas ei kuulu pizzaan uskokaa jo. Pizza kirjoitetaan pizza eikä pitsa. Pizzaan kuuluu rucola ja mozzarella ja oliivi eikä pizzaa voi tehdä tavallisessa uunissa. Pizzaan ei voi laittaa jauhelihaa tai tonnikalaa tai edamia tai kanaa.
- Anonyymi
Inhoon tuota lätty sanaa joka on lettu. Se on pitsa tai pizza.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998656Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683001- 151383
- 761028
- 681017
- 26961
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61933- 55923
- 65870
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864