hedelmäsoseet

awrea

kun tekee vauvalle itse soseita, ni pitääkö hedelmäsoseiden raaka-aineetkin keittää ennen soseuttamista, omenat, päärynät, marjat yms yms.???

6

2266

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puolivuotiaan äiti

      hei,
      itse soseutan tehosekoittimella banaanin palasia, omenen palasia, pehmeää päärynää jne. marjojakin olen lapselleni sokeuttanut mutta jos ostat pakastevadelmia, niin keitä ne ehdottomasti! ja muuten marjoja ei kannata antaa, jos niihin on lisätty sokeria. Minä annan aina yhtä hedelmää kerralla ja tarkkailen allergia tilannetta. Omppu tai päärynä meillä on allergisoinut mutta banaani on hyvä välipala, tosin ei sitäkään joka päivä koska se kovettaa ulostetta. Siitä vaan hedelmäsoseita tekemään!

      • turhaa..

        käyttää tehosekoitinta esim. banaanin soseuttamiseen. Kun avaa banaanin yhden sivun, ja lusikalla "raapii" suoraan suuhun, niin tulee todella hienoa sosetta helposti.


    • 4kk

      Milloin kanattaa ruveta antamaan hedelmä soseita? Perunaa ja porkkanaa olen itse soseuttanut. Mitä muuta olisi hyvä soseuttaa itse??

    • 4kk

      Voiko pakastaa kaikea ja kuinka kauvan säilyy pakastimessa??

    • raaka-aineita ilman jäämiä.

      En todellakaan antaisi vauvalleni mitään sellaisia raaka-aineita, joihin on käytetty nitriitti-pitoisia lannoitteita tai torjunta-aineita. Lastenruokien raaka-aineita valvotaan viranomaisten toimesta tosi tarkkaan ja ainoastaan pienen pieni osa kelpuutetaan lastenruokiin. Äidit sen sijaan eivät välitä, mitä lapsilleen syöttävät, kun ei viranomainen ole välissä valvomassa.
      Terv. Nimim. Valvova V

    • ohjeita

      Sivustolta vauvalle.vuodatus.net löytyy ohjeita myös hedelmäsoseisiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9084
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2668
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      134
      2433
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1285
    Aihe