Jatkuva halu ärsyttää ja haastaa riitaa.

Mulla tuntuu olevan aika selkee kaava joka pätee kaikkiin ihmisiin kenestä välitän. Alan pakonomasesti ärsyttää ja jatkan niin kauan että tilanne hajoo (rääkkäämisen kohde käy kiinni, huutaa tai alkaa itkeä) Tai sitte ajatuksissani suurennan jotain pientä riidanaihetta ja alan tuomita/jollain lailla alistaa sen avulla ja saan kunnon tappelun aikaa.

Ja ei, en todellakaa nauti siitä. Yritän olla tekemättä tällästä heti ku tiedostan että alan mennä samaa rataa, joskus se vaan on mahdotonta. Jonkinlaista pakkotoimintaa, en hallitte omaa käytöstäni.

Syytä tähän en tiedä, siitä ei tuu hyvä olo. Ainaki näihin tilanteisii liittyy turhautumisen tunne ilman sen suurempaa syytä. Ehkä yritän jotenki hallita ihmisiä kenestä välitän tai saada niille yhtä epävarman olon ku itelläni on. Testailla rajoja tai muuta sellasta.

Aika hämärää, mutta tällä voi tuhota suhteen jos ei rajota.
Ehkä jollain muullaki on jotain samantapasta?
.__.

25

8037

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghfjutyujy

      olevan vähän sama vika. tosi vittumainen vaiva mut kyllä siitä pääsee eroon kun kovasti yrittää.

    • .........

      Arviolta ehkä 20% naisista on tuollaisia dominoivia nalkuttajia ja kauheita riidanhaastajia. Ulkonäöstä sitä ei voi ikinä päätellä, kun ihan kiltiltä ja mukavalta vaikuttavatkin naiset toisinaan osoittautuvat dominoiviksi. Minä kyllä lähden tuollaisesta suhteesta nopeasti pois, ja etsin tilalle lauhkean tytön.

      Dominoivien naisten kannattaa etsiä itselleen agressiivinen ja määräilevä mies ja jättää kiltit tapaukset rauhaan.

      • Njoo, hyvin mahdollista. Voi olla että se rajottais aika hyvin jos mies ois agressiivinen tms. Mutta parempi musta olis että oppisin ite kontrolloimaa käytöstäni, koska uskon että se on ihan mahdollista jos tarpeeks yrittää.

        Ja tosta uuden ettimisestä. Ei, en todellakaa "eti uutta miestä" tälläsen takia. Samallahan satuttaisin vaa enemmän, mialummin pyrin hallittemaa käytökseni.

        "Minä kyllä lähden tuollaisesta suhteesta nopeasti pois, ja etsin tilalle lauhkean tytön." Sä tuskin joudut suhteesee mun kaltasen ihmisen kanssa tolla astenteella, kyllä se protestoiva luonne tulee esii aika äkkiä kaikista ihmisistä. Jos suhde on vakava ja toimii muuten, sitä ei yleensä lopeteta tommosen takia, vaan ongelma ratkastaa. Siitä varmaan kaikissa pitkissä suhteissa on kysymys.


      • oppii selkäsaunasta

        itse harrastin moista paljonkin kunnes sain turpaani mieheltäni niin että oksat heiluivat, kummasti sitä nykyään miettii mitä sanoo ja tekee.

        niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

        minulla oli käsitys että voin kohdella ihmisiä miten tykkään,vaan ei se ihan niin sitten ollutkaan.

        nykyäänkin silti seurustelen miesten kanssa joilla on tarvittavat fyysiset/henkiset mahdollisuudet taltuttaa minut jos käyttäydyn sopimattomasti.

        siksi miehet ovatkin vahvempia ruumiinrakenteeltaan jotta heillä olisi edes joku keino vaijentaa nainen, tai tiputtaa nainen maan pinnalle aika ajoin.. sillä naiset tunnetusti ovat henkisiä hallitsijoita.


      • .......
        oppii selkäsaunasta kirjoitti:

        itse harrastin moista paljonkin kunnes sain turpaani mieheltäni niin että oksat heiluivat, kummasti sitä nykyään miettii mitä sanoo ja tekee.

        niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

        minulla oli käsitys että voin kohdella ihmisiä miten tykkään,vaan ei se ihan niin sitten ollutkaan.

        nykyäänkin silti seurustelen miesten kanssa joilla on tarvittavat fyysiset/henkiset mahdollisuudet taltuttaa minut jos käyttäydyn sopimattomasti.

        siksi miehet ovatkin vahvempia ruumiinrakenteeltaan jotta heillä olisi edes joku keino vaijentaa nainen, tai tiputtaa nainen maan pinnalle aika ajoin.. sillä naiset tunnetusti ovat henkisiä hallitsijoita.

        Minulla oli samanlainen ukko ja kun ärsytyskynnys ylittyi pahemman kerran niin vedin turpaan. Tosin se ei miestä muuttanut, eihän se missään tunnu kun hentonen nainen miestä lätkäsee :D


      • tosinvaan
        oppii selkäsaunasta kirjoitti:

        itse harrastin moista paljonkin kunnes sain turpaani mieheltäni niin että oksat heiluivat, kummasti sitä nykyään miettii mitä sanoo ja tekee.

        niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

        minulla oli käsitys että voin kohdella ihmisiä miten tykkään,vaan ei se ihan niin sitten ollutkaan.

        nykyäänkin silti seurustelen miesten kanssa joilla on tarvittavat fyysiset/henkiset mahdollisuudet taltuttaa minut jos käyttäydyn sopimattomasti.

        siksi miehet ovatkin vahvempia ruumiinrakenteeltaan jotta heillä olisi edes joku keino vaijentaa nainen, tai tiputtaa nainen maan pinnalle aika ajoin.. sillä naiset tunnetusti ovat henkisiä hallitsijoita.

        samaa mieltä tosin miesten suhteen.!


    • ............

      pitää roikkua siinä toisessa jos on ärsyttävä olo??? pitäis sun sen verran tajuta että silloin pitää olla yksin.

      • Siis mua ei ärsytä nää ihmiset yhtään, päinvastoin välitän niistä paljo. Enkä tykkää mun käytöksestä mutta en pysty hallittemaan sitä, jonkulaista rasittavaa pakkokäyttäytymistä.

        Et nyt ihan lukenu ajatuksella alkuperästä tekstiä :P


      • kyllämulla
        Rääpäle.1 kirjoitti:

        Siis mua ei ärsytä nää ihmiset yhtään, päinvastoin välitän niistä paljo. Enkä tykkää mun käytöksestä mutta en pysty hallittemaan sitä, jonkulaista rasittavaa pakkokäyttäytymistä.

        Et nyt ihan lukenu ajatuksella alkuperästä tekstiä :P

        mullakin on tommonen ongelma. et etin just tollasii tilanteita haastaa riitaa. luulen, että se liityy jotenkin siihen, että pitäis saada enempi huomioo. siis jos mies ei mun mielest huomaa mua tarpeeks, vaan on itsekeskeinen ja aina minäminäminä niin sit varsinkin mulla alkaa alitajunnas keittää ja tulee tollanen tilanne. huomasin tollasen piirteen itsessäni joskus teininä. en osaa sanoa onko tilanne nyt vähän rauhottunut, kun ikää on jo kertynyt hieman päälle 20v. Nykyistä avomiestäni kohtaan yritän olla käyttäytymättä noin, koska tiedän että siitä ei seuraa mitään pidemmänpäälle jos aina räjäyttää ne pienet henkiset ydinreaktorinsa. ja siis minäkin korostan vielä, että en tosiaan nauti siitä että räjähdän ja raivoan, vaan se on kauheaa ja repii itseänikin sisältä. Nykyään tilannetta auttaa ehkä se, että olen todella rakastunut tähän mieheeni. ennen häntä olin suhteessa jossa olin oikeastaan vaan siksi että selviäisin hengissä seuraavaan päivään. siis henkisesti. ei ollut mikään rakkaus suhde, varmaankaan kummankaan puolelta. silloin oli erittäin vaikeaa olla päivittäin räjähtämättä, kun muutenkin oli kauhea olo.
        Nyt on kuitenkin jotenkin sellainen olo, että ei halua enää satuttaa sitä toista turhaan. Enkä varsinkaan halua satuttaa nykyistä miestäni. Ehkä jokin kypsyminen on tapahtumassa..


      • kyllämulla kirjoitti:

        mullakin on tommonen ongelma. et etin just tollasii tilanteita haastaa riitaa. luulen, että se liityy jotenkin siihen, että pitäis saada enempi huomioo. siis jos mies ei mun mielest huomaa mua tarpeeks, vaan on itsekeskeinen ja aina minäminäminä niin sit varsinkin mulla alkaa alitajunnas keittää ja tulee tollanen tilanne. huomasin tollasen piirteen itsessäni joskus teininä. en osaa sanoa onko tilanne nyt vähän rauhottunut, kun ikää on jo kertynyt hieman päälle 20v. Nykyistä avomiestäni kohtaan yritän olla käyttäytymättä noin, koska tiedän että siitä ei seuraa mitään pidemmänpäälle jos aina räjäyttää ne pienet henkiset ydinreaktorinsa. ja siis minäkin korostan vielä, että en tosiaan nauti siitä että räjähdän ja raivoan, vaan se on kauheaa ja repii itseänikin sisältä. Nykyään tilannetta auttaa ehkä se, että olen todella rakastunut tähän mieheeni. ennen häntä olin suhteessa jossa olin oikeastaan vaan siksi että selviäisin hengissä seuraavaan päivään. siis henkisesti. ei ollut mikään rakkaus suhde, varmaankaan kummankaan puolelta. silloin oli erittäin vaikeaa olla päivittäin räjähtämättä, kun muutenkin oli kauhea olo.
        Nyt on kuitenkin jotenkin sellainen olo, että ei halua enää satuttaa sitä toista turhaan. Enkä varsinkaan halua satuttaa nykyistä miestäni. Ehkä jokin kypsyminen on tapahtumassa..

        Kuulostaa aika samalta tarinalta, tosin mulla se käyttäytyminen ilmenee nimenomaa ihmisten kanssa kenestä välitän. Liittyy varmaa osittain just siihen huomionkipeytee ja olen muutenkin aika epävakaa luonne.

        Ja sehän on täysin totta joo että ei semmosesta käytöksestä oo mitään hyötyä ja se vaa tekee molemmille pahan mielen ja jos huomiosta puhutaa ni tommonenhan nimenomaa vähentää sitä ja lisää välimatkaa. Mutta ei, pitää olla tämmönen x_o

        Mäki oon tota nyt saanu kontrolloitua jotenki, ehkä se menee siitä sitte ku kunnolla aikustuu ja nimenomaa sisäistää sen että se ei auta pääsemää määränpäähän. Pitäis purkaa se huomionkipeys/riidanhalu jotenki muuten.

        Epä-ärsyttävää syksyn jatkoa x)


      • --------------
        Rääpäle.1 kirjoitti:

        Kuulostaa aika samalta tarinalta, tosin mulla se käyttäytyminen ilmenee nimenomaa ihmisten kanssa kenestä välitän. Liittyy varmaa osittain just siihen huomionkipeytee ja olen muutenkin aika epävakaa luonne.

        Ja sehän on täysin totta joo että ei semmosesta käytöksestä oo mitään hyötyä ja se vaa tekee molemmille pahan mielen ja jos huomiosta puhutaa ni tommonenhan nimenomaa vähentää sitä ja lisää välimatkaa. Mutta ei, pitää olla tämmönen x_o

        Mäki oon tota nyt saanu kontrolloitua jotenki, ehkä se menee siitä sitte ku kunnolla aikustuu ja nimenomaa sisäistää sen että se ei auta pääsemää määränpäähän. Pitäis purkaa se huomionkipeys/riidanhalu jotenki muuten.

        Epä-ärsyttävää syksyn jatkoa x)

        Kuulostaa minulta.. se on maailman ärsyttävin tapa.. ja mulla se pahenee jos elämän tilanne on vielä kaikenlisäksi stressaavaa. Mä oon yrittäny kovasti oppia hallitsee itteeni.. kauhean vaikeaa se on. en ymmärrä kyllä aina itteeni ja miks pitää olla tällainen


      • -------------- kirjoitti:

        Kuulostaa minulta.. se on maailman ärsyttävin tapa.. ja mulla se pahenee jos elämän tilanne on vielä kaikenlisäksi stressaavaa. Mä oon yrittäny kovasti oppia hallitsee itteeni.. kauhean vaikeaa se on. en ymmärrä kyllä aina itteeni ja miks pitää olla tällainen

        Joo, se siinä ehkä rasittavinta onki että ei oo selvää syytä eikä osaa kontrolloida itteään.

        Nyt näyttääki jos siltä että useempi otus tappelee ittensä kanssa x) Jotenki helpottavaa, vaikka en kellekkää tietenkää sellasta toivo.

        Ihmiset on täynä virheohjelmointeja, joita sattuu kaikissa monimutkasemmissa projekteissa xP


      • olen
        Rääpäle.1 kirjoitti:

        Joo, se siinä ehkä rasittavinta onki että ei oo selvää syytä eikä osaa kontrolloida itteään.

        Nyt näyttääki jos siltä että useempi otus tappelee ittensä kanssa x) Jotenki helpottavaa, vaikka en kellekkää tietenkää sellasta toivo.

        Ihmiset on täynä virheohjelmointeja, joita sattuu kaikissa monimutkasemmissa projekteissa xP

        naimisissa juuri tuollaisen kanssa. Lisäksi hänellä on vielä kuvitelma, että vain ja ainoastaan hänellä on oikeus oikutella pahaa oloaan tai purkaa kiukuttelemalla eli vittuilemalla huonoa päiväänsä minulle. Olen huomannut aiemmin jo et jos minä teen saman hänelle se ei ole sallittua lainkaan silloin ollaan nenä nutturalla ja loukkaannuttu verisesti vittuiluhan on vain ja ainoastaan sallittua häneltä minulle mutta ei päinvastoin et sillee elä sit siinä ne kaikki ylä- sekä alamäet hammastapurren.


      • olen kirjoitti:

        naimisissa juuri tuollaisen kanssa. Lisäksi hänellä on vielä kuvitelma, että vain ja ainoastaan hänellä on oikeus oikutella pahaa oloaan tai purkaa kiukuttelemalla eli vittuilemalla huonoa päiväänsä minulle. Olen huomannut aiemmin jo et jos minä teen saman hänelle se ei ole sallittua lainkaan silloin ollaan nenä nutturalla ja loukkaannuttu verisesti vittuiluhan on vain ja ainoastaan sallittua häneltä minulle mutta ei päinvastoin et sillee elä sit siinä ne kaikki ylä- sekä alamäet hammastapurren.

        Yritä puhua sille asiasta ja saada jotain muutosta aikaa, pitemmän päälle toi alkaa olla aika vaikuttava asia.

        Vaikka yleensä sen kaltaset ihmiset ei helpolla usko ennenku oikeesti sanoo/tekee jotain ratkasevaa. Tiien tän omastaki kokemuksesta.

        Yritäppä ainaki.


      • Pääsekasin
        kyllämulla kirjoitti:

        mullakin on tommonen ongelma. et etin just tollasii tilanteita haastaa riitaa. luulen, että se liityy jotenkin siihen, että pitäis saada enempi huomioo. siis jos mies ei mun mielest huomaa mua tarpeeks, vaan on itsekeskeinen ja aina minäminäminä niin sit varsinkin mulla alkaa alitajunnas keittää ja tulee tollanen tilanne. huomasin tollasen piirteen itsessäni joskus teininä. en osaa sanoa onko tilanne nyt vähän rauhottunut, kun ikää on jo kertynyt hieman päälle 20v. Nykyistä avomiestäni kohtaan yritän olla käyttäytymättä noin, koska tiedän että siitä ei seuraa mitään pidemmänpäälle jos aina räjäyttää ne pienet henkiset ydinreaktorinsa. ja siis minäkin korostan vielä, että en tosiaan nauti siitä että räjähdän ja raivoan, vaan se on kauheaa ja repii itseänikin sisältä. Nykyään tilannetta auttaa ehkä se, että olen todella rakastunut tähän mieheeni. ennen häntä olin suhteessa jossa olin oikeastaan vaan siksi että selviäisin hengissä seuraavaan päivään. siis henkisesti. ei ollut mikään rakkaus suhde, varmaankaan kummankaan puolelta. silloin oli erittäin vaikeaa olla päivittäin räjähtämättä, kun muutenkin oli kauhea olo.
        Nyt on kuitenkin jotenkin sellainen olo, että ei halua enää satuttaa sitä toista turhaan. Enkä varsinkaan halua satuttaa nykyistä miestäni. Ehkä jokin kypsyminen on tapahtumassa..

        Aivan sama ongelma mullakin ja samoja syitä olen ajatellut, et juuri ne aiheuttaa ne räjähdykset parisuhteessa. En ymmärrä miks mun pitää reagoida niin :( Ja totta stressi vaan pahentaa sitä. Ja paska olo sen jälkeen ja yritä siinä sit paikkailla välejä. Nyt tais esim just viimesin parisuhde kaatua tuohon..mun ylireagointiin ja ylitunteiluun, en osaa vaan hallita tunteita niin ettei ne keitä yli :(


    • hhhhrrrr

      Yksi mies on töissä juuri tuollainen riidanhaastaja. Epämiellyttävää mielestäni sen lisäksi että hänen ajatusmaailmansa on ihan erilainen kuin itselläni.

    • Ja_nopsaan

      Aloittajan tulisi hakeutua hoitoon. Tuollainen käytös ei ole normaalia vaan viittaa esim. skitsofreniaan personaan tai maanis-depressiivisuuteen.

    • Hei Rääpäle.

      Oli rohkea veto ottaa tällainen aihe puheeksi. Olet onnistunut siinä, missä moni ei: katsomaan itseäsi peiliin. Kirjoituksestasi minulle tuli olo, että olet jo ottanut ensimmäisen askeleen kohti muutosta.

      Mietit vaikuttimiasi, mikä sinut saa riitelemään ja haastamaan. Tässä palstalla sitä ei selvitetä, mutta haastaisin sinut myös miettimään joitain seuraavan kaltaisia kysymyksiä: Koetko, että riitely saa sinut 'näkymään'? Pelkäätkö, että jotenkin katoat jos et 'riehu'? Toivotko alitajuisesti, että toinen voittaa sinut? Mitä tunnet juuri ennen kuin aloitat haastavan käytöksesi? Onko se turhautumista, pelkoa...?
      Näitä kaikkia kysymyksiä (ja monia muita sen lisäksi) voisi olla hedelmällistä pohtia esim. keskusteluterapiassa. Kerrot, että käytöksestäsi ei tule hyvä olo. Kuitenkin lähes kaikkiin tunnetiloihin on mahdollista saada toisenlainen lähestymiskulma. Esim. turhautumista voi oppia ilmaisemaan toisella tapaa. Hyvin monia sosiaalisen elämän taitoja voi opetella. Se vain vaatii tahtoa muutokseen. Jokin kirjoituksessasi sai sen muutoksen tahdon jo välähtämään esiin? Mitä tuumaat tästä

      Merja, diakoni

    • Kdkdkf
    • millamagill

      Moi tuleeko se räjähdys vaikka on selvinpäin? Pahentaako Alko asiaa?

      Itse olen miettinyt mistä voi johtua, lukenut kaikkea mahdollista.
      Olen auttavainen ja tavallaan ihan kiltti joskin myös kipakka, oikeudenmukainen inhoan yli kaiken jos toisia ihmisiä kohdellaan huonosti.
      Mutta sen riidan saan aikaa kyllä jonkun kanssa vaikka ei ole tarkoitus riidellä.

      Yleensä kaikki riidat on sovittu, kuitenkin painaa mieltä. On ollut kovia paineita elämässä varmaan kymmenen vuotta.
      Ehkä niitä purkaa jollain tapaa riitoihin tai sananharkkaan.
      Oon opetellut hillitsee itseni monissa tilanteissa, kävellyt poissa.
      Hokenut jotain mantraa ym. Et ei kannata ottaa nokkiisa toisten ihmisten sanoista.
      Ne eivät kuitenkaan merkkaa mitään.

      Känni riidat ovat olleet oma lukunsa.. auts' tyhjänpäivästä inttämistä.
      Ne ovat nyt jääneet pois :) kun en juo alkoholia enää juuri koskaan.
      Ymmärrän kyllä kuin rasittava ihminen olen ollut tietyissä tilanteissa ja mikä huolikin on voinut toisilla olla.
      Pyrin koko ajan parempaan suuntaan menemään.
      Askel kohti uusia tuulia. Opiksi ottaen joka päivästä.
      Niin pahoillani niille ketä olen loukannut sanoilla.
      Jos teillä on vaikea ystävä niin kertokaa ihmeessä siitä hänelle.
      Meinaan nyt riidankylväjää, hän ehkä vähän alkaa miettii käytöstä parempaan suuntaan.
      Kasvua kaikki ! Ei näitä niin usein kuitenkaan sattunut ;) mutta olen käynyt paljon läpi mitä on tapahtunut ja miksi?
      Miksi reagoinut niin voimakkaasti asioihin.
      No elämää kaikki.
      Kevättä hyvää kaikille ! Lasketaan ainakin kymmeneen tai sataan ennen kuin kilahtaa ;))
      Samoin hengitys syvään voi auttaa rauhoittuu.

    • ilma_jota_hengitän

      Ex-mies oli juuri tuollainen halu ärsyttää ja tehdä molempien olo tukalaksi.
      Jos itsellään oli huono päivä oli hänen pakko päästä pilaan minunkin päiväni.
      Hän ei kestänyt sitä, että toisella oli hyvä päivä. Onneksi hän on eksä ja nyt pystyn nauttiin elämästä ilman häntä.

    • c8r

      Ai ai ,kuulostaa minulta. Tunnistan oireet ja tulin siihen tulokseen että voin huonosti suhteessa joka on kestänyt 2 v ilman edistystä. Suhde pitää jotenkin syventyä tässä ajassa,pitää saada luottamusta ja iloa. Olen ilmoittanut vastapuolelle etten jaksa ryypätä ja bilettää tässä iässä(50)vaan haluan kivaa yhteisoloa kotona selvinpäin. Meillä on kaukosuhde ja tavataan vain vkl ; viinaa ja baareja joka vkl. Ei ole ihme jos tyytymättömyys saa sellaisen oireen että alkaa haastaa riitaa ja suupielet alas. Siiten vastapuoli vielä valittaa että olen hankala ja hapannaama? On puhuttu asiasta muttei tule muutosta viinan ja baarien suhteen. Ei ihme jos akka alkaa räksyttää.Häpeän aina olla humalaisen ihmisen avecina. Häpeän humalaisen ihmisen örinät, en halua tulla nöyrytetyksi ja tujotetuksi . En valitettavsti halua samanlaistua , huono maine siitä seuraa.

    • Anonyymi

      Kuulostaa tutulta

    • Anonyymi

      olen kova haastamaa riitaa kaikkien kanssa olen todella vittumainen ihminen haistatelen tuntumille ihmiselle sanoi niile haista vittu olen halukas haastamaa riita ihmisten jokapäivä vittuile metrossa erällä miehelle näyttin keskisormia sanoin painuvittuu siitä sanoin sitä homoksi terveisin kantanen antti kannelmäki

    • Anonyymi

      Ne jotka yleensä haastaa riitaa niin niillä on huono itsetunto niillä on paha olo sisällä Siks purkaa että saa haastaa riitaa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      784
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe