Tein kyykkyjä ilman mitään painoja sellaila että toinen jalka oli korokkeella ja toinen lattiassa. Sitten kun menin alas niin siinä jalassa joka oli korokkeella niin alkoi tuntumaan reiden sivussa vasemmalla puolella kipua. Eli ihan vasemmalla sivussa. Koitin korjata tekniikkaa, mutta kipu jatkui silti. Se ei ollut vihlontaa, mutta tuntui todella ikävälle. Sitten kun tein saman toiselle puolelle niin siihen jalkaan ei sattunut.
Jalka oli pari päivää kipeä, mutta sitten kipu hävisi kun en tehnyt mitään. Viikonloppuna oli lätkäpelit ja kipu tuli takaisin. Myös juostessa tuntuu. Osaisko joku sanoa mikä tuossa jalassa on?
reidessä kipua
5
493
Vastaukset
- sitten foorumiin asiaa kysy...
jos siinä on vaikka repeämä, venähdys, olit väärässä asennossa, lonkka vinossa, ampiainen pisti, trikoot kiristi tai tekonivel napsahti. Mene lääkäriin hyvä ihminen! Ei kukaan voi sulle diagnoosia antaa pelkän tekstin perusteella!
- itse suosittelemaan
Lääkäriä joka vaivaan.
Oletko kenties itse lääkäri vai sukulainen. Lääkärit on sairaita varten eikä sinne viitsi juosta joka vihlonnan takia.
Haen lääkäriltä apua vain kun tarvitsen antibioottia.
Jos reisi vihottelee on pidettävä taukoa ja levättävä. Niin se vain on.
- see
olisikohan se mahdollisesti jokinlainen tulehdus jalassa??
- Letttu
Ehkä kipu/vihlonta johtuukin alaselästä/yläpakarasta, hermopinne. Kannattaa jutella vaikka fyssarin kanssa. Minulla oli sellainen vaiva mutta hävisi kun vahvistin selkä- ja vatsalihaksia. Olisiko ryhti parantanut asenoa. Itse en käynyt asiantuntijalla. Mietin vain itsekseni. Ja hyvin on osunut.
- Jhjkhjhhh
...ehkä se kipu on jo kymmenessä vuodessa vähän helpottanut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1518224KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4277279Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693743Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521463412Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092904Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään472438- 1261966
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231823Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv351629Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801488