Tein kyykkyjä ilman mitään painoja sellaila että toinen jalka oli korokkeella ja toinen lattiassa. Sitten kun menin alas niin siinä jalassa joka oli korokkeella niin alkoi tuntumaan reiden sivussa vasemmalla puolella kipua. Eli ihan vasemmalla sivussa. Koitin korjata tekniikkaa, mutta kipu jatkui silti. Se ei ollut vihlontaa, mutta tuntui todella ikävälle. Sitten kun tein saman toiselle puolelle niin siihen jalkaan ei sattunut.
Jalka oli pari päivää kipeä, mutta sitten kipu hävisi kun en tehnyt mitään. Viikonloppuna oli lätkäpelit ja kipu tuli takaisin. Myös juostessa tuntuu. Osaisko joku sanoa mikä tuossa jalassa on?
reidessä kipua
5
374
Vastaukset
- sitten foorumiin asiaa kysy...
jos siinä on vaikka repeämä, venähdys, olit väärässä asennossa, lonkka vinossa, ampiainen pisti, trikoot kiristi tai tekonivel napsahti. Mene lääkäriin hyvä ihminen! Ei kukaan voi sulle diagnoosia antaa pelkän tekstin perusteella!
- itse suosittelemaan
Lääkäriä joka vaivaan.
Oletko kenties itse lääkäri vai sukulainen. Lääkärit on sairaita varten eikä sinne viitsi juosta joka vihlonnan takia.
Haen lääkäriltä apua vain kun tarvitsen antibioottia.
Jos reisi vihottelee on pidettävä taukoa ja levättävä. Niin se vain on.
- see
olisikohan se mahdollisesti jokinlainen tulehdus jalassa??
- Letttu
Ehkä kipu/vihlonta johtuukin alaselästä/yläpakarasta, hermopinne. Kannattaa jutella vaikka fyssarin kanssa. Minulla oli sellainen vaiva mutta hävisi kun vahvistin selkä- ja vatsalihaksia. Olisiko ryhti parantanut asenoa. Itse en käynyt asiantuntijalla. Mietin vain itsekseni. Ja hyvin on osunut.
- Jhjkhjhhh
...ehkä se kipu on jo kymmenessä vuodessa vähän helpottanut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996