Jos tiedät/olet nähnyt kaupassa pizzaan soveltuvaa, mielellään hyvää kastiketta niin KERRO please!
BBQ-kastike pizzalle
4
1558
Vastaukset
- voisi olla
Millaisia erikoisominaisuuksia juuri pizzaan sopivalla BBQ-kastikkeella pitäisi olla? Itse en kyllä moista pizzaan laittaisi, mutta olettaen, että sellaisesta pitää, millaisia ominaisuuksia sillä pitäisi olla, ellei kaikki BBQ-kastikkeet sitten käy?
- käyttää kyllä
ja ukkoni tykkäis. Joskus vois kotipizzaan laittaa sitä.
- antaa vinkkejä
käyttää kyllä kirjoitti:
ja ukkoni tykkäis. Joskus vois kotipizzaan laittaa sitä.
Kannattaisi vaikka siltä mieheltäsi vähän lisäsuuntia kysellä, jos haluaa kotonakin saada mieleistään. Barbecue-kastikkeita on niin erilaisia, esim. etikka- ja sinappipohjaisia, että vaikea ulkopuolisen oikein sanoa mitään. Tietysti voi pizzeriassa käydessään kysäistä, mitä suurin piirtein kastikkeeseensa laittavat ja alkaa kokeilla sitten itse siitä.
- Melanie81
en nyt oo satavarma muistanko oikein mutta aivan ku olisin Minimanista barbeque kastiketta ostanut. Meki etsittiin joka paikasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162356
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135828- 45821
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673