Auervaaran uhri

Nelikymppinennainen

Hei

Tahdon kertoa tarinani varoittaakseni muita. Miehellä oli kuvallinen profiili suomi24:ssä ja juttelimme ja tapasimme lopulta. Hän oli hurmaava maalaispoika. Ihana hymy, niin avoin ja vilittömän oloinen. Rakastuin mekein ensi silmäyksellä. Luulin, että tunne oli molemminpuolinen. Jotain hämärää alkoi kuitenkin esiintyä, mies katosi eikä vastaillut puhelimeen. Hyvä selitys aina löytyi. Merkit olivat selkeät ja ystäväni varoittelivat, mutta minä olin sokea ja rakastunut.

Loppujen lopuksi selvisi, että mies pyörittää useita naisia samaan aikaan. Laitoin ystäväni kanssa miehen vieraskirjaan viestin ja nimimerkkiäni katsoessaan joku nainen ehkä kävisi minun vieraskirjassani, jossa oli hyvin paljastava viesti. No yksi nainen näki sen ja otti minuun yhteyttä ja kertoi seurustelevansa tämän miehen kanssa. Ystävilläni oli myös profiilit ja he menivät miehen sivuille ja tämä ehdotti jo heti treffejä heidän kanssaan.

Loppujen lopuksi selvisi, että tämä toinen nainen oli paljon parempi saalis kuin minä, sillä hänellä oli maatilat ja autot ja omaisuutta ja hän laittoi aina jotain hyvää ruokaa miehen vieraillessa hänen luonaan. Mies oli oikeasti velkainen tyhjätasku, mutta maalaili tälle toiselle ruusuisia tulevaisuudensuunnitelmia yhteisen kodin ostosta. Samana aamuna suunnitteli maatilan ostoa tämän toisen kanssa ja illalla tuli sitten minua tapaamaan. Mutta hänen touhunsa oli jo paljastunut, sillä olin saanut naiselta monta viestiä, jossa hän kertoi kaiken.

Minä olen köyhä nainen, jolla ei ollut edes autoa. Minulla oli tarjota miehelle vain hellät suukot ja halit sekä rakkauteni. Ei hänellä ollut aikomustakaan luopua minusta. Hän laittoi viestiä minulle kuinka tahtoi suukotella ja halia vain minun kanssani eikä hänellä ollut muita. Kuitenkin profiili oli edelleen aktiivisena ja valo paloi vihreänä, kun suunnitteli ja teki treffejä toisten kanssa. Vakuutti olevansa mun kultani vaikka tapaili toista ja suunnitteli tämän kanssa yhteistä tulevaisuutta.

No kaikki paljastui sen vieraskirjassa olevan viestin takia. Keskustelin kymmeniä viestejä tämän toisen naisen kanssa ja kaikki selvisi ja paljastui kellonaikoja myöten sitä kautta. Mies lähti hänen luotaan sunnuntaiaamuna ja tuli luokseni suoraan hänen luotaan illalla.

Paljastuttuaan ei edes anteeksi pyydellyt vaan katosi sen siliän tien. Liekö ollut uusia uhreja odottelemassa.

Siis varokaa ihmeessä näitä Auervaaroja joilla on profiili edelleen voimassa vaikka luulette seurustelevanne. Treffipalsta antaa todella hyvät mahdollisuudet pettäjille ja häntäheikeille. Jos ei poista profiiliaan, niin jatkaa naisten tapailua ja toisten etsimistä. Ja tämäkin mies oli todella mukavan näköinen, joten naisia oli varmaan pitkä jono.

Minä vain rakastuin, se oli suurin syntini. Ja siksi myös sokeuduin. Mies oli julma sitä toista kohtaan kun asia paljastui.Olisi ollut julma myös minua kohtaan, koska kyky empatiaan puuttui ja käsitys siitä, miltä toisesta tuntuu, kun häntä kohtelee huonosti.

Huomatkaa selvääkin selvemmät merkit. Mies katoaa, puhelin unohtuu autoon eikä hän voi siksi vastata, puhelin varattuna kun puhuu aina pojan kanssa. Ei muista mitä on aikaisemmin valehdellut ja kertookin eri tavoin asiat kuin aikaisemmin. Lipsauttaa kyllä ennenpitkää jotakin ja puhuu toisin kuin aiemmin. Ei muista itsekään mitä on valehdellut. Ei muista mitä on sinulle puhunut. Ei muista mitä sinä olet puhunut, koska juttelee niin monen naisen kanssa ettei voi millään kaikkea muistaa, mitä sinä olet sanonut. Pienet paljastavat merkit, jotka tuntuvat vähäpätöisiltä. Luota naisen vaistoosi ja siihen, mitä ystäväsi sanoavat. He näkevät miehen toisin kuin sinä, joka olet tulisesti rakastunut ja sokea.

Vielä minä olen haavoilla pettymyksen takia. Kerrankin tapaa jonkun, joka vie jalat alta, ja sitten hän tekeekin näin.

229

21771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on tosi hyviä

      siinä roolissa, eiväthän he muuten onnistuisi. Ja kun fiksut ihmiset menee vipuun, niin jokin eritystaito heillä täytyy olla. Vain onko se niin suurta häikäilemättömyyttä ja kyvyttömyyttä tunteisiin, ettei tavallinen ihminen pysty edes käsittämään. Minäkin nyt toipuakseni seurailen oman "auevaarani" touhuja; pitää profiiliaan kunnes tärpää.. ja kun on joku koukussa, niin tulee kohta hieman erilaisella profiililla markkinoille. Tämä on hyvä paikka ko. toimintaan, koska aina tulee uusia, jotka eivät tiedä tätä systeemiä. Niin kävi minullekin ja olihan se kiva kuulla kauniita sanoja jonkin aikaa.

      • Ei houkuttele

        Niin kauan kun on nenästä vedettäviä hellyyden ym.kipeitä naisia.
        Niin kauan on näitä häpeämättömiä huijareitakin.
        Minä(ellen olisi jo onnellisesti naimisissa)
        Olisin mielummin yksin,
        kuin halipulassani seikkailisin viidakossa missä liikkuu tälläisiä miehiä.
        Tietty jokainen päättäköön itse,
        kumman valitsee, jos on valittava kahdesta
        vaihtoehdosta=Pettymisriski tai yksinäisyys.
        Sillä nykyaikana miehenetsintä on tälläistä riskinottoa.


      • lurjus!
        Ei houkuttele kirjoitti:

        Niin kauan kun on nenästä vedettäviä hellyyden ym.kipeitä naisia.
        Niin kauan on näitä häpeämättömiä huijareitakin.
        Minä(ellen olisi jo onnellisesti naimisissa)
        Olisin mielummin yksin,
        kuin halipulassani seikkailisin viidakossa missä liikkuu tälläisiä miehiä.
        Tietty jokainen päättäköön itse,
        kumman valitsee, jos on valittava kahdesta
        vaihtoehdosta=Pettymisriski tai yksinäisyys.
        Sillä nykyaikana miehenetsintä on tälläistä riskinottoa.

        " Näin ne loppuvat
        Niin kauan kun on nenästä vedettäviä hellyyden ym.kipeitä naisia."

        Niinkö ? Eli pitäis olla vain tunteeton, kylmä yksin oleva nainen.
        Luulempa , että niin hellyyden kaipuu kuin muukin läheisyyden tarve on meille NORMAALEILLE ihmisille koodattu jo synnyin hetkestä alkaen.
        Se, että jtk. narsistiset hyypiöt koittavat nostaa huonoa itsetuntoaan, muiden kustannuksella on todella SÄÄLITTÄVÄÄ.

        " Minä(ellen olisi jo onnellisesti naimisissa) " Todellakin..? No mitähän sitten täällä teet? Taidat olla tuo ap:n kertoma


      • kerran huijattu
        lurjus! kirjoitti:

        " Näin ne loppuvat
        Niin kauan kun on nenästä vedettäviä hellyyden ym.kipeitä naisia."

        Niinkö ? Eli pitäis olla vain tunteeton, kylmä yksin oleva nainen.
        Luulempa , että niin hellyyden kaipuu kuin muukin läheisyyden tarve on meille NORMAALEILLE ihmisille koodattu jo synnyin hetkestä alkaen.
        Se, että jtk. narsistiset hyypiöt koittavat nostaa huonoa itsetuntoaan, muiden kustannuksella on todella SÄÄLITTÄVÄÄ.

        " Minä(ellen olisi jo onnellisesti naimisissa) " Todellakin..? No mitähän sitten täällä teet? Taidat olla tuo ap:n kertoma

        Sanos muuta. Aika outo tuo kauan aikaa sitten kirjoitettu viesti.

        Kumppanin ja rakkauden etsintä on ok. Lieveilmiönä ovat sitten nämä huijarimiehet ja -naisetkin jossain määrin.

        Olisi hyvä, jos olisi keinoja suitsia huijareiden esiintymistä nettitreffeillä. Jotain voidaan kuitenkin tehdä jos sillä, että ihmisiä valistetaan olemaan olematta sinisilmäisiä. Yleensä on myös niin, että jos tuntuu ettei kaikki ole treffikumppanin sanoissa, elämässä kohdallaan, se yleensä pitää paikkansa. Silloin pitää rohkeasti kysellä ja ottaa selvää. Itsestä pitää pitää huolta.


      • mirrimo
        kerran huijattu kirjoitti:

        Sanos muuta. Aika outo tuo kauan aikaa sitten kirjoitettu viesti.

        Kumppanin ja rakkauden etsintä on ok. Lieveilmiönä ovat sitten nämä huijarimiehet ja -naisetkin jossain määrin.

        Olisi hyvä, jos olisi keinoja suitsia huijareiden esiintymistä nettitreffeillä. Jotain voidaan kuitenkin tehdä jos sillä, että ihmisiä valistetaan olemaan olematta sinisilmäisiä. Yleensä on myös niin, että jos tuntuu ettei kaikki ole treffikumppanin sanoissa, elämässä kohdallaan, se yleensä pitää paikkansa. Silloin pitää rohkeasti kysellä ja ottaa selvää. Itsestä pitää pitää huolta.

        Eikö olekin outoa, että hyväuskoisuuttaan ja kiltteyttään huijariin uskonut rehellinen ihminen leimataan tyhmäksi. Narsisti on niin taitava, että hän puhuu ympäri psykologit, jopa käräjäoikeuden tuomarit. Rehellinen ihminen ei osaa edes kuvitella, että toinen voi niin uskottavasti valehdella, koska hän mittaa ihmisiä oman rehellisyytensä mukaan. Kannattaa tutustua narsismiin vaikka netissä. Narsistien uhrien tuki ry:n sivuilta löytyy hyvää tietoa aiheesta. Olen itse kirjoittanut dekkarimaisen kirjan, tositarinan tällaisen auervaaran uskomattomista jutuista. Jos olet kiinnostunut lukemaan jännittävän kirjan, ota yhteyttä. Narsisti on sairas, en puolustele heitä, mutta kun he eivät tunne minkäänlaista empatiaa, he jatkavat tätä toimintaansa vaikka mitä tekisi.


    • ei enää nettitreffejä

      Minäkin "löysin" 24:n treffipalstalta erittäin taitavan Auervaaran. Mies pyörittää useita naisia samanaikaisesti, ja ilmestyy aina uudella profiililla saalistamaan. Mies on patologinen valehtelija, narsisti ja osaa hurmata naiset. Kun tämä Auervaara on saanut haluamansa, hän karistaa lemppaamaansa naiset kannoiltaan puhelinnumeroa vaihtamalla. Minulta vei rahat, itsetunnon ja uskon miehiin.

      • anna....

        Tästä miehestä minkäänlaisia (varoittavia) tuntomerkkejä?


      • karjalanruusulainenkin
        anna.... kirjoitti:

        Tästä miehestä minkäänlaisia (varoittavia) tuntomerkkejä?

        En ole tärmännyt tuollaisiin tyyppeihin ainakaan liian pitkäksi aikaa, mut äskettäin yksi turkkilaiseksi itseään sanova otti yhteyttä ja oli sanojensa mukaan kovin kiinnostunut. Miehellä on kolme todella hyvännäköistä kuvaa profiilissaan. Tämä pyysi heti alkuun osoitetta, nimeä ja puh. numeroa, joita en tietenkään antanut. Mesessäkin juttelimme pari kertaa, hän pyysi kameraa, en laittanut, eikä itse luvannut laittaa. Oli todella innokas. Kun en retkahtanut, heitti huonolla suomenkielellä: "vittun rasisti" , jopa vieraskirjaani, minkä jälkeen heitin hänet torjuttuihin. Olisinko voinut jättää vieraskirjaani tuon viestin toisten varoittamiseksi, lisättyäni oman kommenttini ensin, sillä todellakaan mikään rasisti en ole? Lopulta epäilin ettei hänen kuvansa profiilissa ole omia, ovat niin tyylikkäitä kuin jostain elokuvasta.


      • Uhri myöskin
        linkkejä kirjoitti:

        Näköjään liikkellä on useita auervaaroja.
        HUOM! Naiset, jos teitä petkutetaan, ottakaa yhetyttä poliisiin. Vain näin nämä auervaarat jäävät kiinni!

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000000505&posting=22000000036469655

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000000505&posting=22000000028416103

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000000505&posting=22000000028277521

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=94&conference=4500000000000462&posting=22000000006146312

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=500000000000010&posting=22000000038389009

        http://keskustelut.iltasanomat.fi/thread.jspa?threadID=6657

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=4500000000001596&posting=22000000036426272

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000000408&posting=22000000013431626

        juu juuri noin. Tuolla yhdessä ilmoituksessa oli että metsästys, kalastus, marjastus ja sienestys on harrastuksina. No erähenkinen tietysti ja viihtyy maalla ja mökillä. Tuommoinen vetoaa erityisesti keski-ikäisiin naisiin.

        Ja on hiukan kömpelö.

        Ei osaa kirjoittaa kovin taitavasti, joten viisainta olisi tavata mahdollisimman pian, jotta saa jutella kasvokkain. Komea mies,mutta jotain tunne-elämän häiriöitä kyllä täytyy olla, jos ei niin huomattavan komea mies ole jo löytänyt omaa kultaa vaan on pitänyt esimerkiksi vuoden profiiliaan voimassa.

        Tapaillut ja tapailee edelleen useita naisia työmatkoillaan eri paikkakunnilla ympäri suomea. ei etsikkään todellisuudessa sitä oikeaa, vaan tahtoo vain leikitellä hiukan eri naisten kanssa.

        Kun mies ilmoittaa seuraavan kerran harrastavansa metsästystä, niin mietin mitähän se metsästää oikein todellisuudessa....


      • kokenut ja eroon päässyt
        Uhri myöskin kirjoitti:

        juu juuri noin. Tuolla yhdessä ilmoituksessa oli että metsästys, kalastus, marjastus ja sienestys on harrastuksina. No erähenkinen tietysti ja viihtyy maalla ja mökillä. Tuommoinen vetoaa erityisesti keski-ikäisiin naisiin.

        Ja on hiukan kömpelö.

        Ei osaa kirjoittaa kovin taitavasti, joten viisainta olisi tavata mahdollisimman pian, jotta saa jutella kasvokkain. Komea mies,mutta jotain tunne-elämän häiriöitä kyllä täytyy olla, jos ei niin huomattavan komea mies ole jo löytänyt omaa kultaa vaan on pitänyt esimerkiksi vuoden profiiliaan voimassa.

        Tapaillut ja tapailee edelleen useita naisia työmatkoillaan eri paikkakunnilla ympäri suomea. ei etsikkään todellisuudessa sitä oikeaa, vaan tahtoo vain leikitellä hiukan eri naisten kanssa.

        Kun mies ilmoittaa seuraavan kerran harrastavansa metsästystä, niin mietin mitähän se metsästää oikein todellisuudessa....

        ..hyvin usein heillä on juuri siteeksi totta puheissaan.Eli täysin ei voi syyttää valehtelijaksi.Entä kun sanoo olevansa kuvausmatkoilla,no ei sano vain mitä/ketä kuvaa ja mikä on todellinen määränpää.He ovat niin ovelia,että kun joskus pääsee eroon niin kannataa pysyä mahdollismman etäällä.


      • just joo ...
        Uhri myöskin kirjoitti:

        juu juuri noin. Tuolla yhdessä ilmoituksessa oli että metsästys, kalastus, marjastus ja sienestys on harrastuksina. No erähenkinen tietysti ja viihtyy maalla ja mökillä. Tuommoinen vetoaa erityisesti keski-ikäisiin naisiin.

        Ja on hiukan kömpelö.

        Ei osaa kirjoittaa kovin taitavasti, joten viisainta olisi tavata mahdollisimman pian, jotta saa jutella kasvokkain. Komea mies,mutta jotain tunne-elämän häiriöitä kyllä täytyy olla, jos ei niin huomattavan komea mies ole jo löytänyt omaa kultaa vaan on pitänyt esimerkiksi vuoden profiiliaan voimassa.

        Tapaillut ja tapailee edelleen useita naisia työmatkoillaan eri paikkakunnilla ympäri suomea. ei etsikkään todellisuudessa sitä oikeaa, vaan tahtoo vain leikitellä hiukan eri naisten kanssa.

        Kun mies ilmoittaa seuraavan kerran harrastavansa metsästystä, niin mietin mitähän se metsästää oikein todellisuudessa....

        Minun tapaama nilkki ilmoitti profiilissaan harrastuksikseen sulkapallon, kalastuksen, laskettelun, rullaluistelun, uinnin ym. ym.
        Tosiasia on kuitenkin se, että tämä nilkki ei tosiaankaan ehdi harrasta muuta kuin netissä roikkumista ja naisen kusettamista.


      • tämä.

        mies olla nimeltään Jan ja 36W??


      • ei kiitos ...
        tämä. kirjoitti:

        mies olla nimeltään Jan ja 36W??

        Minun nilkkini on yli 40-v.


      • onnellinen vapaa
        anna.... kirjoitti:

        Tästä miehestä minkäänlaisia (varoittavia) tuntomerkkejä?

        Itse jouduin ihanan miehen verkkoon, joka osoittautui epärehelliseksi. Hän lähti luotani usein hierontaleirille eli siis työmatkalle. No sitten selvisi, että häntä kaipasi muutama nainen ympäri Suomea. Kyllä se hieronta sai ihan erilaisen merkityksen.


      • pientä ja kärsinyttä
        just joo ... kirjoitti:

        Minun tapaama nilkki ilmoitti profiilissaan harrastuksikseen sulkapallon, kalastuksen, laskettelun, rullaluistelun, uinnin ym. ym.
        Tosiasia on kuitenkin se, että tämä nilkki ei tosiaankaan ehdi harrasta muuta kuin netissä roikkumista ja naisen kusettamista.

        Hei ihan oikeesti !!! oottetko te naiset niin bimpoja, että kuvittelette löytävänne jokaisesta chat-tuttavuudesta elämänkumppanin. Ei kaikkien kanssa tarvitse mennä niin pitkälle, että tulee kaadetuksi. Jos niin on kuitenkin käynyt on vika ainoastaan omassa päässä, eikä miehessä. Turha rutista jälkeenpäin jos itsetunto on saanut kolauksen tai omaisuus kadonnut. Fiksut naiset osaavat ajatella, eivätkä moiseen peliin edes ryhdy.


      • tarttuu koukkuun
        pientä ja kärsinyttä kirjoitti:

        Hei ihan oikeesti !!! oottetko te naiset niin bimpoja, että kuvittelette löytävänne jokaisesta chat-tuttavuudesta elämänkumppanin. Ei kaikkien kanssa tarvitse mennä niin pitkälle, että tulee kaadetuksi. Jos niin on kuitenkin käynyt on vika ainoastaan omassa päässä, eikä miehessä. Turha rutista jälkeenpäin jos itsetunto on saanut kolauksen tai omaisuus kadonnut. Fiksut naiset osaavat ajatella, eivätkä moiseen peliin edes ryhdy.

        Muutama fiksukin nainen on ystäväni. Olen ihmetellyt heidän miesmakuaan ja valintojaan. Itse epäilen aina ensiksi, arvioin mahdollisia riskejä, ajattelen aina pahinta vaihtoehtoa; yksinkertaisesti en luota ihmisiin. Olen mukavuudenhaluinen; en halua repivää suhdetta. Jos alussa vähääkään on vastoinkäymisiä, miksi vaivautua? Mutta ehkä minulla on vain ollut satumainen onni; kohdalleni ei ole sattunut ketään jonka läheisyys tuntuu liian hyvältä, niin että siihen jää koukkuun. Tai ehkä pärjään ilmankin hellyyttä. Eivät ystäväni ole bimboja, eivätkä tyhmiäkään, vaan hellyyttä vailla.


      • Rakkaus sokeaksi saa
        pientä ja kärsinyttä kirjoitti:

        Hei ihan oikeesti !!! oottetko te naiset niin bimpoja, että kuvittelette löytävänne jokaisesta chat-tuttavuudesta elämänkumppanin. Ei kaikkien kanssa tarvitse mennä niin pitkälle, että tulee kaadetuksi. Jos niin on kuitenkin käynyt on vika ainoastaan omassa päässä, eikä miehessä. Turha rutista jälkeenpäin jos itsetunto on saanut kolauksen tai omaisuus kadonnut. Fiksut naiset osaavat ajatella, eivätkä moiseen peliin edes ryhdy.

        No fiksut ja fiksut. Kyllä ihan tavallisetkin naiset menevät ansaan, eivät vain fiksut. Etkös ole itse koskaan ollut rakastunut. Kun toisen kosketus tuntuu ihmeellisen ihanalta ja hänen suukkonsa helliltä. Ihania kauniita sanoja puhutaan.

        Tavalliset naiset menevät ansaan, koska he uskovat toisen sanaan, koska ovat itse rehellisiä. Kun itse on rehellinen ja puhuu totta, niin miten ihmeessä voisi uskoa, että toinen valehtelee suoraan päin näköä.

        Jos ihminen puhuu mustan valkoiseksi ja hänen huuliltaan tulee silkkaa valhetta valheen jälkeen, niin voiko tavallinen ihminen edes kuvitella sellaista käyttäytymistä todeksi.

        Mutta totta on, että näiden Auervaarojen puheessa on totta toinen puoli. Esimerkiksi kun sanoo ettei ole tapaillut muita, niin tottahan se onkin, juuri sinä päivänä ei ole tapaillut muita. Tai kun sanoo, että en minä valehdellut, minä vain sanoin niin.

        Mutta kyllä täällä suomi24 palstalla on ihan tosiatarkoituksella olevia ihmisiäkin asialla. Tiedän ainakin kolmen tuttavani löytäneen sen oikean ja perustaneen jopa perheen.

        Huijareita ja hyväksikäyttäjiä on myös, mutta kuinka heidät oikein heti erottaa?


      • soopaa
        Rakkaus sokeaksi saa kirjoitti:

        No fiksut ja fiksut. Kyllä ihan tavallisetkin naiset menevät ansaan, eivät vain fiksut. Etkös ole itse koskaan ollut rakastunut. Kun toisen kosketus tuntuu ihmeellisen ihanalta ja hänen suukkonsa helliltä. Ihania kauniita sanoja puhutaan.

        Tavalliset naiset menevät ansaan, koska he uskovat toisen sanaan, koska ovat itse rehellisiä. Kun itse on rehellinen ja puhuu totta, niin miten ihmeessä voisi uskoa, että toinen valehtelee suoraan päin näköä.

        Jos ihminen puhuu mustan valkoiseksi ja hänen huuliltaan tulee silkkaa valhetta valheen jälkeen, niin voiko tavallinen ihminen edes kuvitella sellaista käyttäytymistä todeksi.

        Mutta totta on, että näiden Auervaarojen puheessa on totta toinen puoli. Esimerkiksi kun sanoo ettei ole tapaillut muita, niin tottahan se onkin, juuri sinä päivänä ei ole tapaillut muita. Tai kun sanoo, että en minä valehdellut, minä vain sanoin niin.

        Mutta kyllä täällä suomi24 palstalla on ihan tosiatarkoituksella olevia ihmisiäkin asialla. Tiedän ainakin kolmen tuttavani löytäneen sen oikean ja perustaneen jopa perheen.

        Huijareita ja hyväksikäyttäjiä on myös, mutta kuinka heidät oikein heti erottaa?

        Se tunne tulee ja menee. Kun todella rakastaa se on jotain syvempää ja pysyvämpää kuin hetken huuma. Esimerkiksi rakastaa vanhaa isoisäänsä, ihailee sen ryppyisiä käsiä. Rakastaa lemmikkiään, sen läheisyys ja lämpö tuntuu hyvältä. Rakastaa lapsiaan, ja ilo täyttää sisimmän kun näkee heidän ilonsa. Rakastaa kumppaniaan, ja tahtoo pelkkää hyvää hänelle. Sellaista rakkautta on kokoajan ympärillä, ja se antaa paljon. Rakastaminen on myös luopumista, lupaa antaa toisen mennä jos niin on parempi. Kysytkö minulta olenko rakastanut? Rakastan, ja myös itseänikin. Ilman rakkautta olisin aika tyhjä.


      • Ystäväsi
        soopaa kirjoitti:

        Se tunne tulee ja menee. Kun todella rakastaa se on jotain syvempää ja pysyvämpää kuin hetken huuma. Esimerkiksi rakastaa vanhaa isoisäänsä, ihailee sen ryppyisiä käsiä. Rakastaa lemmikkiään, sen läheisyys ja lämpö tuntuu hyvältä. Rakastaa lapsiaan, ja ilo täyttää sisimmän kun näkee heidän ilonsa. Rakastaa kumppaniaan, ja tahtoo pelkkää hyvää hänelle. Sellaista rakkautta on kokoajan ympärillä, ja se antaa paljon. Rakastaminen on myös luopumista, lupaa antaa toisen mennä jos niin on parempi. Kysytkö minulta olenko rakastanut? Rakastan, ja myös itseänikin. Ilman rakkautta olisin aika tyhjä.

        Olen samaa mieltä. Joskus luopuminen on todellista rakkautta. Ja siksipä nämä Auervaarat eivät luovuta uhreistaan eivätkä anna näiden suosiolla mennä, koska eivät rakasta näitä.

        Vasta kun kaikki paljastuu eikä selittelyt enään auta, niin he loikkivat tiehensä. Mutta miten voi välttää rakastumisen huuman. Ei kukaan oikeasti kai halua siihen mielettömään olotilaan, jossa järki ei enään toimi kunnolla. Se olisi jokaisen toiveuni kai, että saisi rakastaa uskollista kumppaniaan, jolle tahtoo hyvää ja joka tahtoo hyvää. Mutta kun niitä hyviä kumppaneita ei vain joka oksalla kasva.

        Luulen että ihmissukukuntaa ei olisi, jollei joku rakastumisen huuman kaltainen olotila ajaisi ihmisiä toistensa syliin. Useimmat ihmiset ovat kai saaneet alkunsa juuri tuon rakkauden huuman ansiosta.


      • sanat
        pientä ja kärsinyttä kirjoitti:

        Hei ihan oikeesti !!! oottetko te naiset niin bimpoja, että kuvittelette löytävänne jokaisesta chat-tuttavuudesta elämänkumppanin. Ei kaikkien kanssa tarvitse mennä niin pitkälle, että tulee kaadetuksi. Jos niin on kuitenkin käynyt on vika ainoastaan omassa päässä, eikä miehessä. Turha rutista jälkeenpäin jos itsetunto on saanut kolauksen tai omaisuus kadonnut. Fiksut naiset osaavat ajatella, eivätkä moiseen peliin edes ryhdy.

        Kyllähän näitä näköjään löytyy...bimboja ja bimpompia.....tarttis aatella ensin.....T. Nainen 50 ....


      • ent. auerv.ystävä
        karjalanruusulainenkin kirjoitti:

        En ole tärmännyt tuollaisiin tyyppeihin ainakaan liian pitkäksi aikaa, mut äskettäin yksi turkkilaiseksi itseään sanova otti yhteyttä ja oli sanojensa mukaan kovin kiinnostunut. Miehellä on kolme todella hyvännäköistä kuvaa profiilissaan. Tämä pyysi heti alkuun osoitetta, nimeä ja puh. numeroa, joita en tietenkään antanut. Mesessäkin juttelimme pari kertaa, hän pyysi kameraa, en laittanut, eikä itse luvannut laittaa. Oli todella innokas. Kun en retkahtanut, heitti huonolla suomenkielellä: "vittun rasisti" , jopa vieraskirjaani, minkä jälkeen heitin hänet torjuttuihin. Olisinko voinut jättää vieraskirjaani tuon viestin toisten varoittamiseksi, lisättyäni oman kommenttini ensin, sillä todellakaan mikään rasisti en ole? Lopulta epäilin ettei hänen kuvansa profiilissa ole omia, ovat niin tyylikkäitä kuin jostain elokuvasta.

        Auervaaramiehiin olen törmännyt minäkin. Esiintyvät "ylipukeentuneesti" ja herraskaisesti. Puhuvat korkealentoisia asioita ja puhuu jopa valtakunnnan päättäjistä kuin olisivat hyviä kavereita. Kehuskelee koulutuksillaan, omaisuuksillaan, autoillaan jne...Antaa ymmärtää, että on, kaikessa hyvä, entinen vaimo oli joko lunnevikainen tai juoppo, että on eronnut...


        Saattaa ostaa jotain kivaakin ettei totuus palajaistuisi, mutta jättää värävaraisemman naisen sikseen ja häippäseen jonekin ja palaa hyvällä selityksellä takaisin, kun taasen tarvitsee häntä ja hänen kykyjään. Etsii rikkaita naisia tai muuta hyötyä seuralaisistaan. Liioittelee omat saavutuksensa, patologinen valehtelija.

        Tarinoitten kerronta muuttuu, kun on niin monelle naiselle puhunut "potaskaa"loppujen lopuksi auervaaara on petollinen mies, sairas narsistinenpersoonallisuushäiriö. Toiset auervaaarat pääsevät aika pitkälle "kyykyttämisellä" alaisiaan ja pääsee jopa johtotehtäviin.

        Parhaimmat tarinat olen kuullut, että auervaara on kutsunut samaan ravintolaan pöytään 3-4 naista samaan pöytään ja nauttii tilanteesta "kukkona tunkiolla".Voi laittaa naiset keskenään kilpailemaan ja toinen toistaan naiset puhutaa takanapäin juoruilla "mitäs tykkäsit hänestä". Näin saa varmuutta unelmilleen.


      • kamalana

        Mistä päin suomea tämä on?? Onko kenties Oulussa??


      • polly10

        Oliko T.P? Kuulostaa samalta


      • sikasisko
        onnellinen vapaa kirjoitti:

        Itse jouduin ihanan miehen verkkoon, joka osoittautui epärehelliseksi. Hän lähti luotani usein hierontaleirille eli siis työmatkalle. No sitten selvisi, että häntä kaipasi muutama nainen ympäri Suomea. Kyllä se hieronta sai ihan erilaisen merkityksen.

        Yksi todellinen vaeltaja näyttää olevan sellainen trance musiikista pitävä dj, rakentaja, autonkorjaaja (varsinkin bemarit käy) Erinäköisiä sairauksiakin herralla on,mitä milloinkin. Moni nainen ja haastemies kaipaavat. keskusteluja hänestä löytyy 24.sta. Oliko T.P Koira oli sellainen pieni , pullea pötkylä.


      • sitti19
        kamalana kirjoitti:

        Mistä päin suomea tämä on?? Onko kenties Oulussa??

        Tämä T.P liikkuu Oulussa (suku sieltä), Lohjalla, Turussa, Tampereella, helsingissä, Espoossa, vantaalla, Porvoossa (siellä tuomittu) Moni etsii nimikirjaimia T.P, jos nyt sillä nimellä kehtaa enää liikkua.


      • rooppa
        anna.... kirjoitti:

        Tästä miehestä minkäänlaisia (varoittavia) tuntomerkkejä?

        Blogi miehisiä kyyneleitä ja muita huijauksia


      • hällävälix
        kamalana kirjoitti:

        Mistä päin suomea tämä on?? Onko kenties Oulussa??

        Jep. Oulussa on ainakin yksi....komea, urheilullinen, yrittäjä mies.....tunteeko kukaan....nettiprofiili on..kuvallinen....


      • hoviwell

        Tälläinen saalistaa nyt facebookissa naisia. Vaihtaa siellä nyt niitä naisia sitä mukaan kun kiinni jää. Vie vain pienen summan rahaa naisilta joita pyörittää. Mutta miettikää naiset paljonko niitä naisia hänellä on. Esittää niin ihanaa ja kultaista miestä tuolla facessä vaikka jo hänen omat kaverinsakin on hävinneet sieltä kaveripiireistä. Ei ole ketään joka varottaisi uusia naisia. Voi mitä peliä tämä mies pelakaan eikä kukaan edes tajua saati usko. Voi pyörittää samojakin naisia uudelleen kun jättää jonkun. Hetken pienen kun pyytelee anteeksi tekojaan ja jos olet todella rakastunut. Olit ja uskoit luotettavana esiintyvään kilttiin mieheen. Tämä mies se osaa naistenhurmaamiset.

        Ihmetyttää mies itse esintyy sinkkua mutta eräällä2 hänen naisistaan" on mieheen parisuhde.


      • ääääää111
        ei kiitos ... kirjoitti:

        Minun nilkkini on yli 40-v.

        oliko hänen nimi kenties marco?


      • Com Truise
        pientä ja kärsinyttä kirjoitti:

        Hei ihan oikeesti !!! oottetko te naiset niin bimpoja, että kuvittelette löytävänne jokaisesta chat-tuttavuudesta elämänkumppanin. Ei kaikkien kanssa tarvitse mennä niin pitkälle, että tulee kaadetuksi. Jos niin on kuitenkin käynyt on vika ainoastaan omassa päässä, eikä miehessä. Turha rutista jälkeenpäin jos itsetunto on saanut kolauksen tai omaisuus kadonnut. Fiksut naiset osaavat ajatella, eivätkä moiseen peliin edes ryhdy.

        Aamen. Tosin en menisi niin pitkälle, ettei vikaa olisi myös huijarissa.
        Mistäköhän muuten johtuu, että moni ei koskaan rakastu psykopaattiin, narsistiin tai muuhun sekopäähän? Nämä palstan tarinat kuulostavat minusta aina jotenkin kummallisilta. En tiedä johtuuko tämä siitä, että yleensä uhri on nainen, enkä täysin ymmärrä miten he ensiksikin hullaantuvat ja rakastuvat ja menevät päästään pyörälle näiden satuseppojen pyörityksessä?

        Tarinoista tulee aina tunne, että niissä ei kuvailla aitoa ihmissuhdetta, vaan jotain saippuasarjan episodia. Ne ovat jotenkin epätodellisia ja pinnallisia. Oma kokemukseni rakkaussuhteista on ihmisiin, joiden kanssa keskustellaan asioista ja yhteisistä intresseistä, joskus toki riidellään, mutta ei mennä sekaisin, ja jos näyttää vähänkään siltä, että vastapuoli ei pysty rationaaliseen kommunikointiin, suhde ei etene osaltani mihinkään.

        Heitän provosoivan arvauksen: Ihmiset, jotka eivät ole opiskelleet esim. psykologiaa, jotka eivät ole käyneet psykoterapiassa, eivät ole lukeneet mitään hyvää kirjallisuutta, eivät kuluta taidetta, eivät lue filosofiaa tai eivät ole kiinnostuneet tieteestä, eivät yksinkertaisesti osaa keskustella oikeista aiheista kumppaninsa kanssa. Eivätkä siis osaa kunnolla arvioida kumppaninsa rationaalisuutta. Toisin sanoen, he juttelevat lööppeistä ja säästä, mutta tällä tasolla toisen sielunelämä jää täysin arvoitukseksi.

        Jos itse tapaan naisen, joka on vaikka lukenut Coetzeen kirjoja, tykkää ranskalaisen uuden aallon elokuvista tms, hän on ihminen jonka kanssa voin jutella syvällisesti, ja tiedän, että tätä ihmistä voin myös ymmärtää syvällisesti, ja sitä epätodennäköisemmin hän jää minulle arvoitukseksi.

        Tietenkään tämä ei ole mikään pomminvarma tapa tunnistaa antisosiaalisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivää, mutta pirun hyvä alku se on. Tosin, vähemmän fiksuja tämä ei paljon lohduta ja siksi saamme lukea näitä tarinoita jatkossakin.


      • Järkityttö
        karjalanruusulainenkin kirjoitti:

        En ole tärmännyt tuollaisiin tyyppeihin ainakaan liian pitkäksi aikaa, mut äskettäin yksi turkkilaiseksi itseään sanova otti yhteyttä ja oli sanojensa mukaan kovin kiinnostunut. Miehellä on kolme todella hyvännäköistä kuvaa profiilissaan. Tämä pyysi heti alkuun osoitetta, nimeä ja puh. numeroa, joita en tietenkään antanut. Mesessäkin juttelimme pari kertaa, hän pyysi kameraa, en laittanut, eikä itse luvannut laittaa. Oli todella innokas. Kun en retkahtanut, heitti huonolla suomenkielellä: "vittun rasisti" , jopa vieraskirjaani, minkä jälkeen heitin hänet torjuttuihin. Olisinko voinut jättää vieraskirjaani tuon viestin toisten varoittamiseksi, lisättyäni oman kommenttini ensin, sillä todellakaan mikään rasisti en ole? Lopulta epäilin ettei hänen kuvansa profiilissa ole omia, ovat niin tyylikkäitä kuin jostain elokuvasta.

        Minulla myös kokemus turkkilaisesta miehestä..hyvät oli kuvat ja SÄÄLIÄ KERJÄÄVÄ PROFIILI...siipensä ovat murtuneet jne.jne...puhelinnumerot ja muut vaihdettiin ja mies tuli käymään...aloitetiin sinä sitten ikäänkuin seurustella.Vajaassa kahdessa viikossa mies oli rahaa vailla...semmoset 2000-3000 euroa riittäisivät pelastaaan hänen firmansa ja hänen maineensa. Sanoin, ettei minulla ole sellaisia rahoja, niin kehotti ottamaan joustoluottoa!!!! Pikkusumma, pikkusumma ..hän hoki. En ottanut enkä antanut...rahaa siis.Sitten jo hänelle olisi pitänyt ostaa autokin, kun entinen oli rämä.En ostanut. Rakkautensa minua kohtaan oli suurta....nin auan kun hän kuvitteli minun alkavan syytää hänelle rahaa. Itsemuralla uhkaili, kun niin huonosti on elämänsä.,itkee kuulemma kolmekin päivää putkeen...Yhteenmuuttamisesta oli jo puhetta, eli hän olisi tullut työttömänä elelemään mnun luo ja etsisklemään töitä...en tätäkään hyväksynyt. Passitin hänet töihin toisaalle...maksakoon itse velkansa. Miehelle on kunnia asia maksaa velkansa , hän hoki...no, minun olisi pitänyt velkaantua hänen , liki tuntemattoman , kunniant tähden..voe elämän kevät näitä turkkilaisia...minua ei hyväksikäytä kukaan, olen senverran jämäkkä suominainen...


      • sl13
        hoviwell kirjoitti:

        Tälläinen saalistaa nyt facebookissa naisia. Vaihtaa siellä nyt niitä naisia sitä mukaan kun kiinni jää. Vie vain pienen summan rahaa naisilta joita pyörittää. Mutta miettikää naiset paljonko niitä naisia hänellä on. Esittää niin ihanaa ja kultaista miestä tuolla facessä vaikka jo hänen omat kaverinsakin on hävinneet sieltä kaveripiireistä. Ei ole ketään joka varottaisi uusia naisia. Voi mitä peliä tämä mies pelakaan eikä kukaan edes tajua saati usko. Voi pyörittää samojakin naisia uudelleen kun jättää jonkun. Hetken pienen kun pyytelee anteeksi tekojaan ja jos olet todella rakastunut. Olit ja uskoit luotettavana esiintyvään kilttiin mieheen. Tämä mies se osaa naistenhurmaamiset.

        Ihmetyttää mies itse esintyy sinkkua mutta eräällä2 hänen naisistaan" on mieheen parisuhde.

        Onko Suomalainen mies vai afrikkalainen.


      • AuervaaraJenkkikaara
        sikasisko kirjoitti:

        Yksi todellinen vaeltaja näyttää olevan sellainen trance musiikista pitävä dj, rakentaja, autonkorjaaja (varsinkin bemarit käy) Erinäköisiä sairauksiakin herralla on,mitä milloinkin. Moni nainen ja haastemies kaipaavat. keskusteluja hänestä löytyy 24.sta. Oliko T.P Koira oli sellainen pieni , pullea pötkylä.

        Moni rahansa menettänyt nainen ja vielä useampi haastemies kaipaa varmaan vanhempaa "herrasmiestä" Punkalaitumelta... pullea pötkylä on ja sairauksiakin "säälittävän" paljon. Tämä patologinen valehtelija, golffailija, sekä siipeilijä ajelee vanhalla jenkkiautolla.


      • Humppaleena
        Com Truise kirjoitti:

        Aamen. Tosin en menisi niin pitkälle, ettei vikaa olisi myös huijarissa.
        Mistäköhän muuten johtuu, että moni ei koskaan rakastu psykopaattiin, narsistiin tai muuhun sekopäähän? Nämä palstan tarinat kuulostavat minusta aina jotenkin kummallisilta. En tiedä johtuuko tämä siitä, että yleensä uhri on nainen, enkä täysin ymmärrä miten he ensiksikin hullaantuvat ja rakastuvat ja menevät päästään pyörälle näiden satuseppojen pyörityksessä?

        Tarinoista tulee aina tunne, että niissä ei kuvailla aitoa ihmissuhdetta, vaan jotain saippuasarjan episodia. Ne ovat jotenkin epätodellisia ja pinnallisia. Oma kokemukseni rakkaussuhteista on ihmisiin, joiden kanssa keskustellaan asioista ja yhteisistä intresseistä, joskus toki riidellään, mutta ei mennä sekaisin, ja jos näyttää vähänkään siltä, että vastapuoli ei pysty rationaaliseen kommunikointiin, suhde ei etene osaltani mihinkään.

        Heitän provosoivan arvauksen: Ihmiset, jotka eivät ole opiskelleet esim. psykologiaa, jotka eivät ole käyneet psykoterapiassa, eivät ole lukeneet mitään hyvää kirjallisuutta, eivät kuluta taidetta, eivät lue filosofiaa tai eivät ole kiinnostuneet tieteestä, eivät yksinkertaisesti osaa keskustella oikeista aiheista kumppaninsa kanssa. Eivätkä siis osaa kunnolla arvioida kumppaninsa rationaalisuutta. Toisin sanoen, he juttelevat lööppeistä ja säästä, mutta tällä tasolla toisen sielunelämä jää täysin arvoitukseksi.

        Jos itse tapaan naisen, joka on vaikka lukenut Coetzeen kirjoja, tykkää ranskalaisen uuden aallon elokuvista tms, hän on ihminen jonka kanssa voin jutella syvällisesti, ja tiedän, että tätä ihmistä voin myös ymmärtää syvällisesti, ja sitä epätodennäköisemmin hän jää minulle arvoitukseksi.

        Tietenkään tämä ei ole mikään pomminvarma tapa tunnistaa antisosiaalisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivää, mutta pirun hyvä alku se on. Tosin, vähemmän fiksuja tämä ei paljon lohduta ja siksi saamme lukea näitä tarinoita jatkossakin.

        No sinä, Tom Cruise, olet jo varmaan sitten tavannut elämäsi naisen, joka on fiksu, syvällinen ja filmaattinen ja te olette jo onnellisesti naimisissa. Keskustelette niistä "oikeista" aiheista yhdessä. Onnea sinulle. Näinhän se pitääkin mennä, ensin tutustutaan luonteeseen ja sitten mennään yhteen jos natsaa. Älä silti vähättele ihmisiä, jotka eivät ole korkeastikoulutettuja, lukeneet psykologiaa tai kiinnostuneita uuden aallon ranskalaiselokuvista. Näillä ihmisillä on ihmisarvo aivan samallalailla ja oikeus onneen aivan samallalailla kuin koulutetuimmillakin ihmisillä. Goetzeen kirjojen lukeminen ei tee ihmistä sen kummemmaksi kuin muutkaan, kyllä se on sydän, joka ratkaisee millainen ihminen on.


      • maria
        anna.... kirjoitti:

        Tästä miehestä minkäänlaisia (varoittavia) tuntomerkkejä?

        Löysin tämän vanhan viestin ja oli pakko vastata. Uhriksi voi todellakin joutua kuka tahansa, joka uuteen ihmiseen haluaa tutustua. Merkkejä narsistisesta käytöksestä löytyy vaikka millä mitalla, mutta kun niitä ei ensin halua millään uskoa. Ja narsisti osaa taitavasti syyllistää epäilevän. Käykää Narsistien uhrien tuki ry:n sivulla, siellä on hyvät ohjeet. Vedän itse yhtä vertaistukiryhmää siellä. Meitä uhreja löytyy vaikka millä mitalla. Haluan auttaa muita huomaamaan ajoissa, missä mennään. Itse olin sinisilmäinen liian kauan ja mies käytti hyväuskoisuuttani hyväkseen. Kirjoitin tapauksesta kirjan, tositarinan siitä miten narsisti voi huijata naisia, miehiä ja yrityksiä todella rankasta ja rangaistukset ovat pieniä. Siksipä toimintaa on hyvä kehittää ja jatkaa, onhan se hyvä ansaintakeino. Jos olet kiinnostunut ostamaan kirjan, joka ei ole opas, vaan dekkarimainen jännitystarina yhden miehen huijauksista, ota yhteyttä. Kirjassa on 386 sivua, hinta 25,90 euroa.


      • sierra leone
        maria kirjoitti:

        Löysin tämän vanhan viestin ja oli pakko vastata. Uhriksi voi todellakin joutua kuka tahansa, joka uuteen ihmiseen haluaa tutustua. Merkkejä narsistisesta käytöksestä löytyy vaikka millä mitalla, mutta kun niitä ei ensin halua millään uskoa. Ja narsisti osaa taitavasti syyllistää epäilevän. Käykää Narsistien uhrien tuki ry:n sivulla, siellä on hyvät ohjeet. Vedän itse yhtä vertaistukiryhmää siellä. Meitä uhreja löytyy vaikka millä mitalla. Haluan auttaa muita huomaamaan ajoissa, missä mennään. Itse olin sinisilmäinen liian kauan ja mies käytti hyväuskoisuuttani hyväkseen. Kirjoitin tapauksesta kirjan, tositarinan siitä miten narsisti voi huijata naisia, miehiä ja yrityksiä todella rankasta ja rangaistukset ovat pieniä. Siksipä toimintaa on hyvä kehittää ja jatkaa, onhan se hyvä ansaintakeino. Jos olet kiinnostunut ostamaan kirjan, joka ei ole opas, vaan dekkarimainen jännitystarina yhden miehen huijauksista, ota yhteyttä. Kirjassa on 386 sivua, hinta 25,90 euroa.

        Minkä niminen tämä kirja on ja mistä voi ostaa.


      • maria8
        sierra leone kirjoitti:

        Minkä niminen tämä kirja on ja mistä voi ostaa.

        Kirjan nimi on Mitä pahaa on pilvilinnoissa. Löydät lisätietoa googlesta. Voit ostaa kirjan minulta suoraan. Jos asut pääkaupunkiseudulla, voidaan tavata tai voin laittaa postiennakolla. terveisin [email protected]


      • Mia1
        AuervaaraJenkkikaara kirjoitti:

        Moni rahansa menettänyt nainen ja vielä useampi haastemies kaipaa varmaan vanhempaa "herrasmiestä" Punkalaitumelta... pullea pötkylä on ja sairauksiakin "säälittävän" paljon. Tämä patologinen valehtelija, golffailija, sekä siipeilijä ajelee vanhalla jenkkiautolla.

        kuinkahan paljon näitä oikein on. Minä jäin koukkuun pitkäksi aikaa yhden hesalaisen valheisiin, kunnes paljastin hänet. Meitä olikin sitten oikeudessa iso liuta naisia. Mutta jätkä vaan jatkaa. Tehkää aina rikosilmoitus, saavat edes vähän nenilleen. Kannattaisia lukea kirjani Mitä pahaa on pilvilinnoissa. Siinä on koko tarina miten herrasmies huijaa naisia, miehiä, yrityksiä. Ota yhteyttä jos kiinnostaa.


      • mirrimo
        Com Truise kirjoitti:

        Aamen. Tosin en menisi niin pitkälle, ettei vikaa olisi myös huijarissa.
        Mistäköhän muuten johtuu, että moni ei koskaan rakastu psykopaattiin, narsistiin tai muuhun sekopäähän? Nämä palstan tarinat kuulostavat minusta aina jotenkin kummallisilta. En tiedä johtuuko tämä siitä, että yleensä uhri on nainen, enkä täysin ymmärrä miten he ensiksikin hullaantuvat ja rakastuvat ja menevät päästään pyörälle näiden satuseppojen pyörityksessä?

        Tarinoista tulee aina tunne, että niissä ei kuvailla aitoa ihmissuhdetta, vaan jotain saippuasarjan episodia. Ne ovat jotenkin epätodellisia ja pinnallisia. Oma kokemukseni rakkaussuhteista on ihmisiin, joiden kanssa keskustellaan asioista ja yhteisistä intresseistä, joskus toki riidellään, mutta ei mennä sekaisin, ja jos näyttää vähänkään siltä, että vastapuoli ei pysty rationaaliseen kommunikointiin, suhde ei etene osaltani mihinkään.

        Heitän provosoivan arvauksen: Ihmiset, jotka eivät ole opiskelleet esim. psykologiaa, jotka eivät ole käyneet psykoterapiassa, eivät ole lukeneet mitään hyvää kirjallisuutta, eivät kuluta taidetta, eivät lue filosofiaa tai eivät ole kiinnostuneet tieteestä, eivät yksinkertaisesti osaa keskustella oikeista aiheista kumppaninsa kanssa. Eivätkä siis osaa kunnolla arvioida kumppaninsa rationaalisuutta. Toisin sanoen, he juttelevat lööppeistä ja säästä, mutta tällä tasolla toisen sielunelämä jää täysin arvoitukseksi.

        Jos itse tapaan naisen, joka on vaikka lukenut Coetzeen kirjoja, tykkää ranskalaisen uuden aallon elokuvista tms, hän on ihminen jonka kanssa voin jutella syvällisesti, ja tiedän, että tätä ihmistä voin myös ymmärtää syvällisesti, ja sitä epätodennäköisemmin hän jää minulle arvoitukseksi.

        Tietenkään tämä ei ole mikään pomminvarma tapa tunnistaa antisosiaalisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivää, mutta pirun hyvä alku se on. Tosin, vähemmän fiksuja tämä ei paljon lohduta ja siksi saamme lukea näitä tarinoita jatkossakin.

        hehehe..
        siinä paljastui sinun rajoittuneisuutesi ja tietämättömyytesi. Minä olen koulutettu, opiskellut psykologiaa, luen klassikkokirjoja, käynyt jopa psykoterapiassa ja ennen kaikkea jutellut muutaman psykologin kanssa narsisteista. He huijaavat jopa psykologeja! Ole onnellinen, ettet ole törmännyt sellaiseen narsistiin, jonka puheet voivat ihan oikeasti olla juuri noita toivomiasi Goetzeja, ranskalaisia uuden aallon leffoja ym. Narsistit haistavat sinusta mitä haluat kuulla ja sitten ne juttelevat juuri siitä. Tutustu aiheeseen ennen kuin tuomitset.


      • mirrimo
        hoviwell kirjoitti:

        Tälläinen saalistaa nyt facebookissa naisia. Vaihtaa siellä nyt niitä naisia sitä mukaan kun kiinni jää. Vie vain pienen summan rahaa naisilta joita pyörittää. Mutta miettikää naiset paljonko niitä naisia hänellä on. Esittää niin ihanaa ja kultaista miestä tuolla facessä vaikka jo hänen omat kaverinsakin on hävinneet sieltä kaveripiireistä. Ei ole ketään joka varottaisi uusia naisia. Voi mitä peliä tämä mies pelakaan eikä kukaan edes tajua saati usko. Voi pyörittää samojakin naisia uudelleen kun jättää jonkun. Hetken pienen kun pyytelee anteeksi tekojaan ja jos olet todella rakastunut. Olit ja uskoit luotettavana esiintyvään kilttiin mieheen. Tämä mies se osaa naistenhurmaamiset.

        Ihmetyttää mies itse esintyy sinkkua mutta eräällä2 hänen naisistaan" on mieheen parisuhde.

        ei kai ole Juhani?


      • Yxtyttövaan
        Järkityttö kirjoitti:

        Minulla myös kokemus turkkilaisesta miehestä..hyvät oli kuvat ja SÄÄLIÄ KERJÄÄVÄ PROFIILI...siipensä ovat murtuneet jne.jne...puhelinnumerot ja muut vaihdettiin ja mies tuli käymään...aloitetiin sinä sitten ikäänkuin seurustella.Vajaassa kahdessa viikossa mies oli rahaa vailla...semmoset 2000-3000 euroa riittäisivät pelastaaan hänen firmansa ja hänen maineensa. Sanoin, ettei minulla ole sellaisia rahoja, niin kehotti ottamaan joustoluottoa!!!! Pikkusumma, pikkusumma ..hän hoki. En ottanut enkä antanut...rahaa siis.Sitten jo hänelle olisi pitänyt ostaa autokin, kun entinen oli rämä.En ostanut. Rakkautensa minua kohtaan oli suurta....nin auan kun hän kuvitteli minun alkavan syytää hänelle rahaa. Itsemuralla uhkaili, kun niin huonosti on elämänsä.,itkee kuulemma kolmekin päivää putkeen...Yhteenmuuttamisesta oli jo puhetta, eli hän olisi tullut työttömänä elelemään mnun luo ja etsisklemään töitä...en tätäkään hyväksynyt. Passitin hänet töihin toisaalle...maksakoon itse velkansa. Miehelle on kunnia asia maksaa velkansa , hän hoki...no, minun olisi pitänyt velkaantua hänen , liki tuntemattoman , kunniant tähden..voe elämän kevät näitä turkkilaisia...minua ei hyväksikäytä kukaan, olen senverran jämäkkä suominainen...

        Jahas....tämä turkkilainen taisi "seurustella" minunkin kanssa samaan aikaan....Ja juuri nuo samat laulut ja itkuvirret esitti....Voi hyvänen aika....minä jonkun aikaa jopa uskoin hänen juttujaan...mutta en enää. Mies vaihtaa paikkakuntaa parin kuukauden välein, lienee jo kiertänyt koko Suomen ympäsi muutamaan otteeseen.


      • Manitpois
        linkkejä kirjoitti:

        Näköjään liikkellä on useita auervaaroja.
        HUOM! Naiset, jos teitä petkutetaan, ottakaa yhetyttä poliisiin. Vain näin nämä auervaarat jäävät kiinni!

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000000505&posting=22000000036469655

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000000505&posting=22000000028416103

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000000505&posting=22000000028277521

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=94&conference=4500000000000462&posting=22000000006146312

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=500000000000010&posting=22000000038389009

        http://keskustelut.iltasanomat.fi/thread.jspa?threadID=6657

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=4500000000001596&posting=22000000036426272

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000000408&posting=22000000013431626

        Minua on petkutettu....siis ns lainattu rahaa luvaten maksaa pikkuerissä takaisin. Ei sen puoleen, melkein puolet lainaamastaan summasta on maksanutkin. Mutta viimeksi vasta pienen uhkauksen jälkeen, eli uhkasin ruveta toimenpiteisiin jos maksua ei tule. No, tulikin rahaa tilille.Nyt taas mies on hävinnyt kuvioista..tai siis tiedän kyllä missä hän on. Mitenkä poliisi suhtautuu näihin petkuttamisjuttuihin. Siis lähinnä meihin petetyiksi tulleisiin, naisiin siis.Ilkiänkö mennä tekemään rikosilmoitusta, nauretaanko minulle vai suhtaudutaanko asiallisesti.


      • Lightworker
        Com Truise kirjoitti:

        Aamen. Tosin en menisi niin pitkälle, ettei vikaa olisi myös huijarissa.
        Mistäköhän muuten johtuu, että moni ei koskaan rakastu psykopaattiin, narsistiin tai muuhun sekopäähän? Nämä palstan tarinat kuulostavat minusta aina jotenkin kummallisilta. En tiedä johtuuko tämä siitä, että yleensä uhri on nainen, enkä täysin ymmärrä miten he ensiksikin hullaantuvat ja rakastuvat ja menevät päästään pyörälle näiden satuseppojen pyörityksessä?

        Tarinoista tulee aina tunne, että niissä ei kuvailla aitoa ihmissuhdetta, vaan jotain saippuasarjan episodia. Ne ovat jotenkin epätodellisia ja pinnallisia. Oma kokemukseni rakkaussuhteista on ihmisiin, joiden kanssa keskustellaan asioista ja yhteisistä intresseistä, joskus toki riidellään, mutta ei mennä sekaisin, ja jos näyttää vähänkään siltä, että vastapuoli ei pysty rationaaliseen kommunikointiin, suhde ei etene osaltani mihinkään.

        Heitän provosoivan arvauksen: Ihmiset, jotka eivät ole opiskelleet esim. psykologiaa, jotka eivät ole käyneet psykoterapiassa, eivät ole lukeneet mitään hyvää kirjallisuutta, eivät kuluta taidetta, eivät lue filosofiaa tai eivät ole kiinnostuneet tieteestä, eivät yksinkertaisesti osaa keskustella oikeista aiheista kumppaninsa kanssa. Eivätkä siis osaa kunnolla arvioida kumppaninsa rationaalisuutta. Toisin sanoen, he juttelevat lööppeistä ja säästä, mutta tällä tasolla toisen sielunelämä jää täysin arvoitukseksi.

        Jos itse tapaan naisen, joka on vaikka lukenut Coetzeen kirjoja, tykkää ranskalaisen uuden aallon elokuvista tms, hän on ihminen jonka kanssa voin jutella syvällisesti, ja tiedän, että tätä ihmistä voin myös ymmärtää syvällisesti, ja sitä epätodennäköisemmin hän jää minulle arvoitukseksi.

        Tietenkään tämä ei ole mikään pomminvarma tapa tunnistaa antisosiaalisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivää, mutta pirun hyvä alku se on. Tosin, vähemmän fiksuja tämä ei paljon lohduta ja siksi saamme lukea näitä tarinoita jatkossakin.

        Kaikki uhrit eivät ole naisia eivätkä kaikki narsistit tai psykopaatit miehiä.

        Tässä ei edes ole kyse miehet vs. naiset asetelmasta vaan nimenomaan siitä täälläkin jo moneen kertaan välaytellystä narsismista.

        Näitä kertomuksia lukiessa tulee mieleen elävästi omat suhteeni ja varsinkin viimeinen parin vuoden takaa josta selvisin hädin tuskin hengissä, enkä ole toipunut ennalleni vieläkään.

        Tutustuin persoonallisuushäiriöihin vasta sen suhteen jälkeen. Todellakin avasi silmät!
        On olemassa tiettyjä käyttäytymismekanismeja mitä narsistit ja psykopaatit noudattavat prikulleen.
        Kun aloin ahmimaan tietoa aiheesta ja muistelin eksän edesottamuksia niin alkoi tuntumaan kuin tämä olisi itsekin tiennyt olevansa narsisti, lukenut samat opukset ja katsonut samat luennot koska niin hyvin se noudatti just niitä kaikkia tunnusmerkkejä. Että miten kukaan voi vastata niin hyvin narsistin stereotypiaa tajuamatta sitä itse? Ihan kuin se olisi suorastaan opetellut ne oppaat läpi jotta olisi osannut toimia juuri niin kuin narsisti toimii - niin hyvin se matchasi kaikkeen mitä NPD:istä ja psykopaateista kerrotaan ja kirjoitetaan.

        Yleensä niiden uhriksi joutuvat toisen ääripään edustajat, ylikiltit ja empaattiset ihmiset, herkät ja oheisriippuvaiset (codependent).
        Sellaiset jotka ovat kasvaneet NPD-perheessä ja joutuneet sopeutumaan niihin piirteisiin jo pikkulapsena kotonaan.

        Siitä tulee sitten "human magnet syndrome" ja sitä vetää sitten sellaisia puoleensa koko elämänsä, tai ainakin niin kauan kunnes eheytyy siitä "codependencystä".

        Suosittelen tutustumaan narsismiasiantuntijan nimeltä Ross Rosenberg kirjoihin ja luentoihin.
        Hän on antanut codependencylle toisenkin nimen: “Self-Love Deficit Disorder (SLDD)" mitä pitää kuvaavampana.
        Codet ovat yleensä patologisesti yksinäisiä jotka on helppo hurmata rakkauspommituksella. Sitten sitä kun alkaa vähääkään uskomaan niitä löpinöitä ja katselemaan narsistia vaaleanpunaisten lasien läpi niin peli alkaa olla menetetty ja ollaan koukussa.

        Pitäisi oppia tuntemaan olonsa kokonaiseksi ja ehjäksi yksinkin jotta ei olisi tarvetta löytää "sitä oikeaa" elämän rakkautta -ja olisi siksi altis sitä kaipuuta hyväksikäyttäville saalistajille.


      • Lightworker
        Lightworker kirjoitti:

        Kaikki uhrit eivät ole naisia eivätkä kaikki narsistit tai psykopaatit miehiä.

        Tässä ei edes ole kyse miehet vs. naiset asetelmasta vaan nimenomaan siitä täälläkin jo moneen kertaan välaytellystä narsismista.

        Näitä kertomuksia lukiessa tulee mieleen elävästi omat suhteeni ja varsinkin viimeinen parin vuoden takaa josta selvisin hädin tuskin hengissä, enkä ole toipunut ennalleni vieläkään.

        Tutustuin persoonallisuushäiriöihin vasta sen suhteen jälkeen. Todellakin avasi silmät!
        On olemassa tiettyjä käyttäytymismekanismeja mitä narsistit ja psykopaatit noudattavat prikulleen.
        Kun aloin ahmimaan tietoa aiheesta ja muistelin eksän edesottamuksia niin alkoi tuntumaan kuin tämä olisi itsekin tiennyt olevansa narsisti, lukenut samat opukset ja katsonut samat luennot koska niin hyvin se noudatti just niitä kaikkia tunnusmerkkejä. Että miten kukaan voi vastata niin hyvin narsistin stereotypiaa tajuamatta sitä itse? Ihan kuin se olisi suorastaan opetellut ne oppaat läpi jotta olisi osannut toimia juuri niin kuin narsisti toimii - niin hyvin se matchasi kaikkeen mitä NPD:istä ja psykopaateista kerrotaan ja kirjoitetaan.

        Yleensä niiden uhriksi joutuvat toisen ääripään edustajat, ylikiltit ja empaattiset ihmiset, herkät ja oheisriippuvaiset (codependent).
        Sellaiset jotka ovat kasvaneet NPD-perheessä ja joutuneet sopeutumaan niihin piirteisiin jo pikkulapsena kotonaan.

        Siitä tulee sitten "human magnet syndrome" ja sitä vetää sitten sellaisia puoleensa koko elämänsä, tai ainakin niin kauan kunnes eheytyy siitä "codependencystä".

        Suosittelen tutustumaan narsismiasiantuntijan nimeltä Ross Rosenberg kirjoihin ja luentoihin.
        Hän on antanut codependencylle toisenkin nimen: “Self-Love Deficit Disorder (SLDD)" mitä pitää kuvaavampana.
        Codet ovat yleensä patologisesti yksinäisiä jotka on helppo hurmata rakkauspommituksella. Sitten sitä kun alkaa vähääkään uskomaan niitä löpinöitä ja katselemaan narsistia vaaleanpunaisten lasien läpi niin peli alkaa olla menetetty ja ollaan koukussa.

        Pitäisi oppia tuntemaan olonsa kokonaiseksi ja ehjäksi yksinkin jotta ei olisi tarvetta löytää "sitä oikeaa" elämän rakkautta -ja olisi siksi altis sitä kaipuuta hyväksikäyttäville saalistajille.

        Minä olen siis vähän päälle 40 ikäinen mies ja se eksä oli nainen.

        Voisi lisätä vielä että itse en ole stereotyyppinen äijä, anti machona pikemminkin päinvastoin eikä se eksä ollut tyypillinen nainen -vaan ennemminkin just tuollainen auervaara tyyppinen huijari ja siivellä eläjä, epäterveelliset elämäntavat ja kaikki. Kokonainen haaremi miehiä kierrossa yhtä aikaa.

        Omista kotioloista vielä sen verran että mutsi oli mallia domina ja isäpuoli sadisti overt narc. En ymmärrä miten ne on kestäneet toisiaan niinkin kauan kuin ovat. Varmaan jonkinlainen molemminpuolinen hyväksikäyttö symbioosi niillä tai jotain.

        Ja olihan niillä yhteinen pompotettava johon soveltaa kyykytystä, nöyryytystä, henkistä ja fyysistä väkivaltaa jne. kun minä olin pieni. Tekivät musta jopa lapsiorjan n. vuosikymmenen ajaksi (80-luvulla).
        Ei se sitten ole mikään ihme että alitajuntani on ohjelmoitu kiusattavan, huijattavan ja hyväksikäytettävän rooliin, kun kasvoin sellaisissa oloissa ja opin pitämään sitä "normaalina".

        Sen "pohjakoulutuksen" jälkeen kun sitten teini-iässä alkoi tytöt kiinnostamaan niin lämpenin sattumalta eniten kovaäänisistä ja ekstroverteista tapauksista. Hulluista kontrollifriikeistä jne. Että jos koskaan ootte miettineet että miten masokisteja syntyy...

        Niin osansa selittänee just tuo että kun lapsi on pieni, niin se sopeutuu olosuhteisiin kuin olosuhteisiin. Syntyy niitä "selviytymismalleja" (coping mechanism) ja jos lapsi oppii ja tottuu siihen että on arvoton ja se aidoin ja puhtain rakkaus mitä on olemassa (äidin ja lapsen välinen) tarkoittaa huutamista, piiskaa, tiukkaa kuria, järjettömiä sääntöjä ja mielivaltaista kontrollointia - niin ihmekös tuo jos syntyy fetissejä juuri sellaista käytöstä kohtaan ja sitten hakeutuu myöhemmin toisten kontrollifriikkien seuraan. Uudestaan ja uudestaan, niin kauan kunnes sisäistää että oikeasti ansaitsee parempaa.
        Ja että pitää rakastaa itseäänkin edes sen verran että ei laiminlöisi itseään antamalla enää käyttää itseään hyväkseen.

        Itselläni kyseessä oli siis vahva masokistinen viehätys joka toimi vaikka terveellä järjellä ajateltuna tajusinkin aina että ei pitäisi.
        Tavallisiin, terveisiin ja tasapainoisiin naisiin mulla ei juurikaan ollut kiinnostusta. Aina tuntui että pitäisi olla enemmän jotain.. hmm.. särmää.
        Tavallisilta kun puuttui ne persoonallisuushäiriöt mitä olin kasvanut sietämään lapsena!

        Nyt kun noita kuvioita on miettinyt parisen vuotta yhtä soittoa niin tuntuisi että alan pikkuhiljaa ymmärtää oman elämäni kulkua paremmin ja että saattaisin päästäkin vielä joskus eteenpäin, tässä eheytymisprosessissa ja elämässä.

        Nämä kaksi vuotta on mennyt eristäytyneenä ja totaalisen yksin. Annoin kaikkeni suhteeseen ja se kulutti mut ihan loppuun. Teki musta riippuvaisemman kuin koskaan ja hylkäsi yllättäen. Kaksi kierrosta sitä.
        Ensimmäisen kierroksen jälkeen en sinisilmäisenä tiennyt mistä oli kyse vaan menin uudestaan vipuun ja nielin niille tyypilliset rakkauspommitukset. Tuli se toinen kierros minkä elinkaari oli lyhyempi, mutta noudatti samaa kaavaa.
        -Love bombing
        -Idealization
        -Future faking
        -Silent treatment
        -Emotional manipulation
        -Devalue / Discard

        Se toinen kierros oli niin rankka että tosiaan hädin tuskin selvisin. Kuvittelin vielä noin puolisen vuotta senkin jälkeen että kyseessä oli mun sielun sisko, aka. Twin Flame ja että siinä suhteessa oli jotain elämää suurempaa.

        Kyseessä oli ennemminkin ihan vain narsisteille tyypillinen karisma. Kun niillä ei ole sydäntä tai empatiakykyä niin he peilaavat sen vastapuolen tunteita ja käytöstä.

        Ovat oppineet leffoista ja foorumeilta millaisista jutuista rakkaudenkaipuiset uhrit pitävät ja mitä he etsivät.
        Jos jonkun (sukupuolesta riippumatta) mielipiteet ja elämänasenne vaikuttaa olevan juuri sitä mitä tämä kuvittelee hakemansa kohderyhmän kaipaavan, niin kyseessä on todennäköisesti elämäntapavedättäjä ja -käyttäjä.

        Tilausta on paljon ns. vanhanaikaisille herrasmiehille ja ritarilliselle käytökselle, siitäkin huolimatta että koko ajan kohti tasa-arvoisempaa maailmaa mennään.

        Se antaa hyvän tilaisuuden just näille miespuolisille narsisteille ja psykopaateille iskeä kiinni. Eli jos joku vaikuttaa vähänkään imelän kohteliaalta niin kannattaa suhtautua varauksella.

        Nämä pelimiehet ja -naiset pystyvät valehtelemaan ilmeenkään värähtämättä, silmiin katsoen ja nätisti hymyillen.

        Sitä on vaikea hyväksyä että kaikki miehet ei ole sellaisia - vähän niin kuin mullekin on alkanut muodostua käsitys että kaikki naiset ovat tuollaisia - vaikka tiedänkin että niin ei ole.

        Mulla on niin paljon enemmän yhteistä tyypillisten auervaaran tai casanovan uhrien kanssa kuin niiden limanuljaskojen että hävettää olla mies.


    • Kassi-alma3

      Olen aina miettinyt, että rakastavatko nämä Auervaarat oikeasti niitä kaikkia naisia. Voiko ihminen rakastaa niin montaa kerrallaan.

      Vai onko heillä joku narsistinen häiriö, että elävät naisten ihailusta ja rakkaudesta. Vai haluavatkohan vain seksiseuraa. Oma äitini joutui aikanaan myös yhden aervaaran uhriksi. Mies väitti olevansa kahden aikuisen lapsen leski-isä. Mutta olikin naimisissa ja viisi lasta hänellä oli.

      • Sivustatarkkaileva

        Mielenkiintoista, että käyttäytyminen näyttää aina liittyvän miessukupuoleen. Mutta onko naisilla samanlaista käyttäytymistä. Nyt ei tule mieleen yhtään tapausta, jossa naisella olisi useita miehiä samanaikaisesti. Niitä on kyllä paljon, joilla on kaksi miestä, joista toista rakastaa toista ei, mutta onko tämmöistä että on useita miehiä samanaikaisesti pyöritettävinä.


      • Mies maksaa ja kärsii
        Sivustatarkkaileva kirjoitti:

        Mielenkiintoista, että käyttäytyminen näyttää aina liittyvän miessukupuoleen. Mutta onko naisilla samanlaista käyttäytymistä. Nyt ei tule mieleen yhtään tapausta, jossa naisella olisi useita miehiä samanaikaisesti. Niitä on kyllä paljon, joilla on kaksi miestä, joista toista rakastaa toista ei, mutta onko tämmöistä että on useita miehiä samanaikaisesti pyöritettävinä.

        Mutta ei käy sitä joka palstalla itkemässä että joku nainen vei rahat ja itsetunnon.Nielee vihan ja menetyksen jokaisessa naisessa asuu auervaara.


      • ei niin kauan sitten
        Mies maksaa ja kärsii kirjoitti:

        Mutta ei käy sitä joka palstalla itkemässä että joku nainen vei rahat ja itsetunnon.Nielee vihan ja menetyksen jokaisessa naisessa asuu auervaara.

        laiton välit poikki ja parin päivän kuluttua oli akka jo taas saalistamassa.tulipa todistettua että raha saa naisen hymyilemään ja muuttumaan taas niin "kultaiseksi".varmasti yyhoot tekee sitä useammin kun sinkut


      • vaan
        ei niin kauan sitten kirjoitti:

        laiton välit poikki ja parin päivän kuluttua oli akka jo taas saalistamassa.tulipa todistettua että raha saa naisen hymyilemään ja muuttumaan taas niin "kultaiseksi".varmasti yyhoot tekee sitä useammin kun sinkut

        mutta millä perusteella yh:t olis useammin huijareita tai hyväkskäyttäjiä kuin sinkut?
        Meillä harvemmin on aikaa tai voimia miettiä tollasia kuvioita. Eikä varaa menettää mainetta enempää kuin se on mennyt.
        Yh saattaa olla keskimääräistä useammin uhri kun on mökkiytynyt lastensa kanssa kotiin eikä osaa olla varuillaan kun ei hallitse ihmissuhdepelejä.


      • ylpeä
        ei niin kauan sitten kirjoitti:

        laiton välit poikki ja parin päivän kuluttua oli akka jo taas saalistamassa.tulipa todistettua että raha saa naisen hymyilemään ja muuttumaan taas niin "kultaiseksi".varmasti yyhoot tekee sitä useammin kun sinkut

        pärjään paremmin ilman miestä..taloudellisesti..näitä helvetin häntä heikkejä olis kyllä tarjolla ihan riittämiin..tuutko kylään..onks sulla safkaa...yms...onko lainata rahaa...tuotko muutaman parantavan ku eile tuli juotuu tili tyhjäx.... juu ei oo.. yritystä löytyy miesten puolelta..mutta sitä saa mitä tilaa.. mä pidän talouteni kunnossa ja rahaa on siihen mitä millonki tarvitaan..minä tai lapset..joskus vuonna 100 jouduin lainaan 50 et pärjättiin (ruokaan) mut senki hoidin heti pois niinkun olin sopinu..joten..vittuun rahan vinkujat..eikä yh:t oo yhtään huonompia ku muutkaan!!!!!!


      • koslirn
        Sivustatarkkaileva kirjoitti:

        Mielenkiintoista, että käyttäytyminen näyttää aina liittyvän miessukupuoleen. Mutta onko naisilla samanlaista käyttäytymistä. Nyt ei tule mieleen yhtään tapausta, jossa naisella olisi useita miehiä samanaikaisesti. Niitä on kyllä paljon, joilla on kaksi miestä, joista toista rakastaa toista ei, mutta onko tämmöistä että on useita miehiä samanaikaisesti pyöritettävinä.

        On . Ainakin yksi taitava Lohjalla. Poika pelaa äidin kanssa samaa peliä, eli elää muiden rahoilla. kiva kasvatus


      • pol10

        Mistä mahtaisi löytyä?


      • ...

        Eivät todellakaan rakasta ja tarvitsevat sitä ihailua itsetuntonsa pönkittämiseen.


    • muutama vuosi seurustelua

      Minäkin seurustelin näillä sivuistoilla tapaamani miehen kanssa. Ja olin maailman onnellisin nainen kun löysin niin ihanan miehen. Yksityisyrittäjänä hänellä oli usein kiirettä - tietysti oli ymmärrettävää. Mutta sitten työpaineiden alla hän kertoi tarvitsevansa lomaa, lähti lastensa kanssa pidemmälle aurinkomatkalle... No, sovimme asiat ja olin jälleen onnellinen. Ja rakastunut. Sitten työpaineet olivat jälleen niin kovat, että illat venyivät pitkiksi ennekuin hän tuli luokseni. Ja kun epäilin jo viimein asiaa, olikin taas sivustoilla ilmoitus - oikein sama ilmoitus kuvien kanssa kuin mitä silloin kun itse hänet tapasin. Ja hän jopa vastasi laittamaani feikkiviestiin. Jäi kiinni - a oli loukattu siitä mitä minä sivustoilla tein.. Itse kuvittelin olevani liikaa rajoittava, jos painostan häntä tulemaan aikaisemmin töiden jälkeen luokseni.. Petyin niin karkeasti. Pahinta todella on huomata antavansa itsestänsä kaiken.. koko sydämensä.

      • Vai niin kiinnostavaa

        Tuo onkin jännä juttu. Kun mies vastaa feikkiprofiiliin ja ehdottaa jopa tapaamista, niin kiinni jäätyään ei ole ollenkaan edes nolostunut, vaan vihainen naiselle siitä, että nainen on tehnyt feikkiprofiilin. Mitäs tämä osoittaa.

        Kumpi on pahempaa, feikkiprofiilin tekeminen vai siihen vastaaminen. Asiahan on tietenkin niin, että jotain epäilyjä on jo ilmassa, kun feikkiprofiileja väännetään, suhde on jo heikolla perustalla. Mutta kumpi on siis pahempaa, feikkiprofiilin tekeminen vai siihen vastaaminen.


      • 20+3

        Onko tätä keski-uudenmaan miestä vielä näkynyt? Millaisia tuntomerkkejä on, kuulostaa tutulta?


      • tottakait
        20+3 kirjoitti:

        Onko tätä keski-uudenmaan miestä vielä näkynyt? Millaisia tuntomerkkejä on, kuulostaa tutulta?

        Yksi tosi tehokas on ruskeasilmäinen, ruskeahiuksinen tai kalju. Useasti lävistys alahuulen alla keskellä. Koirakin taitaa löytyä ainakin välillä. Taika. Gorgi. Elämä koetellut (muka) ja sairauksiakin piisaa (muka) täällä 24.ssa pitkät keskustelut herrasta ja useita syytteitä ja tuomiokin jo. Olisko nimmarit T.P?


    • huijattu

      Hei, kerron oman tarinani myös näistä nettihuijareista.Tapasin eräällä toisella deittipalstalla elokuussa mukavan miehen.Ensin vähän kirjoiteltiin, mutta kun tämä mies oli kuulemma huono kirjoittamaan, niin antoi puh.nronsa ja pyysi soittamaan.No soitin tietenkin ja sieltä vastasi miellyttävä miesääni.
      Tämä mies oli jäänyt leskeksi vuosia sitten ja etsi nyt seuraa.Minulta itseltäänkin oli mies kuollut, siispä meillä oli tällainen samanlainen suru takana.
      Siinä sitten soiteltiin ja tavattiin.Mies ei ollut ulkonäöltään mikään adonis, mutta muuten mukava ja lutuinenkin mielestäni.
      No tuttavuus syveni ja ihastuin tähän mieheen.Sain mukavia viestejä ja olin hänelle kaikki kaikessa.
      Hänellä oli siisti koti ja vakituinen työpaikka, ei polttanut juonut...mikä helmi!!!
      Kunnes.... kysäisin häneltä miksi hän vielä on deittisivuilla, vaikka tässä nyt yritämme suhdetta luoda.
      Hän sanoi, että jäsenyys päättyy muutaman päivän kuluttua ja sitten ei enää jatka.
      No meni muutama päivä, eikä profiili hävinnyt sieltä.Nyt oli selitys, että sai niin hyvän tarjouksen, että jatkaa???!!!No minä hyväuskoinen ajattelin, että olkoot.
      Sitten hänelle alkoi tulla iltaisin viestejä soittoja puhelimeen ja se selitettiin sillä, että entinen seurustelukumppani häiriköi häntä.No taas uskoin.
      Pian häneltä hävisi profiili palstalta, mutta jotenkin jo hälytyskellot soivat ja katselin josko samalla alueella olisi hänen profiiliaan vastaavaa uutta profiilia.no sellainen löytyi ja itsekin tein feikkiprofiilin itselleni ja lähetin hänelle flirti.No flirttiin vastattiin ja annettiin heti puh.nro, kun on niin huono kirjoittamaan.
      En soittanut vaan ehdotin sokkoterffejä.Niihin hän suostui ja kuinka ollakkaan, olin menossa sokkotreffeille tämän seurustelukumppanini kanssa . Kyllä minulla ilo oli ylimmillään kun odotin häntä treffipaikalle.Niin hän saapui ja alkoi senpäiväinen selittely.No eihän siinä paljon selitellä, mutta pahin tulee nyt: nöyrryin vielä hänen selittelyilleen ja päätimme vielä yrittää.Minä hullu.
      No meni jonkun aikaa ja yöllä menin hänen kännykälleen ja sieltä löyti kymmenien naisten yhteystietoja, melkein 300 viestä,eikä mitään leperrysviestejä, vaan k-18 juttuja!!!
      No menin hänen luokseenja sanoin, että nyt riittää, luin viestit ja tiedän kaiken.Alkoi vielä selitys, ettei ole ollut niiden naisten kanssa sängyssä jne.Otin muutaman numeron ja soitin parille naiselle ja sain tietää totuuden, hupia oli haettu heiltäkin ja jopa samana iltana tultu jonkun luota minun luokseni.
      Että tällainen tarina ja tämä on tosi.Itseäni saan syyttää, vaikka merkit oli olemassa , jaksoin vain uskoa.
      Enää en usko ja varokaa muutkin naiset tätä 50-kymppistä leskimiestä miestä Häme-Pirkanmaa alueella

    • almaelma

      tunnevammaisia hyväksikäyttäjiä...siis maalaisjärkeä peliin. Sen verran itsekunnioitusta ettei hyväksy mitä tahansa kohtelua ja selittelyä. Jokainen meistä pohjimmiltaan tietää mitä on oikea rakkaus. Entä sitten jos ihastuu ja rakastuu, oikeasti? se on inhimillistä ja hienoa ....enemmänkin säälin niitä jotka eivät siihen pysty.
      ja ei jäädä roikkumaan niihin hyväksikäyttäjiin. Parempi yksin.

      • pallitsolmuun

        Just noin. On tässä todella kantapään kautta opittu, millaisia kauheuksia miehissä on. Luulen viisastuneeni. Seuraava huijari on minun kanssani vaikeuksissa.


    • mahtaako olla sama h

      Mies on antanut ymmärtää olevansa vähän niinkuin uhrin asemassa, ihmettelee eikä oikein ymmärrä, miksi ei pysty pitkiin suhteisiin. Itse en tunne miehen exiä tai muutakaan kaveripiiriä, joten mieshän voi tarinoida minulle lähes mitä tahansa nyyhkytarinaa. Itsestä tuntuu vaan siltä, että yhä enemmän ja enemmän näen hänen lävitseen... että varsinainen Auervaara tässä on kyseessä. Intensiivisyydestä minulle on näytetty vain niitä positiivisia puolia, mutta kuulemma pahalle päälle sattuessaan kukaan ei halua olla sillä hetkellä samassa huoneessa, koska suuttumus ja vihamielisyys täyttää koko huoneen.
      Ja toinen mielenkiintoinen piirre on selvästi nuoremmat naiset... exä oli 9 vuotta nuorempi ja nyt mies aloitti pikavauhdissa seurustelun 8 vuotta nuoremman kanssa. Ikäkriisiäkö? ;D

      • 9+19

        Tämä kuulostaa niin paljon mieheltä johon tutustuin. Ettei vai olisi sama mies kysymyksessä koskaan en saanut häneen kavereihinsa enkä perheeseensä tutustua eikä pystynyt pitkiin suhteisiin. Pyöritteli monia naisia yhtäaikaa ja jos pääset kyseysen herran facekaveripiiriin hän ei näytä kavereitaan ettei naiset tiedä toisistaan mitään. Ex vaimo oli myös 9 vuotta nuorempi ja ihannoi nuorempia naisia.

        Osaa hienotunteisesti pyydellä naisilta joiden luona käy rahaa eikä maksa niitä takaisin. Tämä herra kiertelee ympäri suomea naisten luona ja hänen puhelimessaan naisten numeroita vaikka kuinka ovat kuulemma tätejä tai tyttären tätejä tai koulukavereita eli selityksiä niistäkin löytynee.

        Seurustelee pikavauhtia usean kanssa ja siinä välissä kun häntä ei näy on äitinsä luona joka tarkoittanee toisia naisia. Lopettaa suhteen pikaisesti sellaisten kanssa joista ei ole hänelle hyötyä. Asuu jossain pohjanmaanalueella ja tekeytyy kiltiksi naista huomioivaksi mieheksi, mutta kaiken tarkoitus etsiä nainen joka häntä elättää nainen jolla on rahaa hänelle antaa.


    • Sanna45a
    • hyväksikäytetty

      Minullekkin sattui kohdalleni Auervaara joka rakastui minuun kuulemma ensisilmäyksellä. Oli eronnut mielenterveyshäiriöisestä avovaimostaan 3 kk aikaisemmin, todellisuudessa piti koko ajan yhteyttä häneen. Mies kertoi viikottain kuinka hän oli rakastunut minuun ja kuinka kaunis nainen olen, humalassa jopa kosi kontallaan. Jäi kiinni kun toi nukkuessani entisen naisystävänsä kotiinsa, halusi tehdä tämän mustasukkaiseksi. En suostunut lähtemään asunnosta, vaan niin sanottu ex lähti, miehen lähtien häntä saattamaan. Luin viestit puhelimesta ja kas kummaa samalla viikolla lähetetty hänelle tekstari jossa hän kertoi rakastavansa tätä koko loppuelämänsä. Ja jäätyään kiinni asiasta, suuttui vain siitä että olin lukenut hänen viestinsä ja huusi lähtemään. Varokaa tätä miestä, täysin täynnä itseään ja lässyttää koko ajan "paskaa"! Nyt 42 v kohta 43 v!

      • Nimimerkki_Erkki

        Niin, sinä syyllistyit rikokseen josta olisit saanut tuomion ja vielä lähestymiskiellon päälle. Hän oli kyllä epärehellinen, mutta myös hänellä oli oikeus suuttua käytöksestäsi.


    • Mies

      Valitettavasti naiset eivät voi ikinä suojautua Auervaaroilta, sillä mitä huonommin naista kohtelee, sitä enemmän nainen rakastuu.

    • niinamari

      Mies Mikkelistä.... saalistaa vuodesta toiseen.... Minkäs sille mahtaa, ellei hän tee jotain rikollista.... Sydämen särkemistä ei tietääkseni ole rikoslaissa mainittu...

      • öhömöhömmömmöö

        Saisko jonkin tuntomerkin Mikkelin kaverista?


      • vierailija-

        Mikkelissä on myös nuorempi, parikymppinen Auervaara. Tällä rikostaustaa... ja naisia pyörittää sen kuin ehtii..


      • yksi existä
        öhömöhömmömmöö kirjoitti:

        Saisko jonkin tuntomerkin Mikkelin kaverista?

        Mikkelin mies asuu oikeasti etelä-suomessa, on viikonloput Mikkelissä, siellä hänellä 5 lasta ja ex-vaimo sekä muuta sukua. 52v, harmaantunut, komea, ajaa viininpunaista mersua, osaa puhua pyörryksiin niin äidit kuin tyttäretkin.

        Katsopa täältä keskustelu "varmasti pahin pelimies kautta aikain", niin saat enemmän tietoa


    • niinamari

      Mikkelin mies on harmaapäinen ja ikää 50v....

    • Laita tämän miehen nimimerkki kaikkien nähtäville. Näin muutkin tietävät kenestä on kyse.

    • hyvinpettynyt
    • kusetettupahasti
    • stopforthis

      Jos huijasi sinulta rahaa, se on petos. Rikosilmoitusta vain.

      • huijattu

        Tehty on ja käsitelty, ei mitään sen kummempaa. Näitähän suojellaan poliisin toimesta. Et koskaan tule saamaan mitään takaisin, vaikka yrität neuvoa poliisia ja tiedät hänen olin paikkansa ja uudet kujeet, ei ne poliisia kiinnosta pätkääkään eikä oikeuslaitosta.
        Uhrista tehdään rikollinen, näin se menee ja häpeä päälle!!!!


      • Typerät akat
        huijattu kirjoitti:

        Tehty on ja käsitelty, ei mitään sen kummempaa. Näitähän suojellaan poliisin toimesta. Et koskaan tule saamaan mitään takaisin, vaikka yrität neuvoa poliisia ja tiedät hänen olin paikkansa ja uudet kujeet, ei ne poliisia kiinnosta pätkääkään eikä oikeuslaitosta.
        Uhrista tehdään rikollinen, näin se menee ja häpeä päälle!!!!

        No mitä pitää mennä tekemään ,kaikkea tyhmää mulkun puutteessa.Kun epätoivo iskee, niin ei rahallakaan välttämättä saa onnea..


    • varoitus 40-50v

      Helsingissä asuu myöskin yksi vaalea, pitkä, poikamaisen hoikka ja 40 mies. On ilmeisesti monella treffi-palstalla ja metsästää naisia 400 km säteellä pk-seudulta koska "välimatka ei hänelle ole ongelmana kun autoilee mielellään jenkkiautollaan" Antaa itsestään ujon ja hiljaisen maalaispojan vaikutelman. Erityisesti pitää 40-50 vuotiaista naisista.

      • niin totta

        Helsingissä asuu myös 50 vaalea pitkä hoikka mies, jolla on ainakin ollut profiili vuosia suomi24-treffeillä. Naimisissa. Esittänyt eronnutta. Nyt ei taida olla aktiivisena. Kylmäverinen valehtelija.


    • Hirtäittes

      Helsinkiläinen, alunperin porilainen 21v jätkä, käy yliopistoa, Viikissä. Varokaa, seurustelee kylläkin tällä hetkellä, voi naisraukkaa.. Kuinka kaun suhteet tällaisiin auervaaroihin sitten kestävät suurinpiirtein? Eivät varmaan kovin kauaa.

    • Että näin

      Tiedän yhden jolla on ollut monta vuotta viininpunainen maastoauto, Range Rover. Piti siitä kuvaa aikoinaan profiilissaan mut ei ole pariin vuoteen enään pitänyt. Pyörinyt vuosia suomella ja viettää aikaansa eri chateissa päivittäin ja mitä katsoo vieraskirjaa niin hyvin osaa pyörittää naisia. Olkaa varovaisia jos törmäätte. Osaa hommansa mutta minua ei onneksi saanut huijattua vaikka yritys oli kova. Narsistin elkeet ja pahasti.

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/6008727

    • pippalat

      Jouduin myös auervaaran uhriksi jo vuosikymmen sitten nettitreffeillä. Uskomaton valehtelija tai valikoiva valehtelija. On karmeaa kun itsellä on tavoitteena vakiintunut parisuhde ja toinen vain näyttelee tuota tavoitetta.

    • auervaara

      Kaikille jotka on tullut petetyksi suosittelen ottamaan valokuvan varmuudeksi ja jos jotain tapatuu niin pärstä yliseen tietoisuuteen nimien kera luulis topin tulevan.

    • Huijattu sataa

      Mikkelissä asuu tällä hetkellä vajaa viiskymppinen vaalea, pitkä, todellinen Auervaara. Patologinen valehtelija, narsisti ja täysi huijari. Tiedän että on saanut huijattua naisen taas itselleen, joka elättää ja palvoo.

      • mimmi 55

        Millä kirjaimella sen nimi alkaa, millaisella autolla ajaa, tiedätkö.
        Olen joskus törmäillyt tuon tyyliseen


    • en jaksanut enää!

      Kerrrompa oman tarinani.Eli miksi minulla on vielä profiili treffit palstalla vaikka kaikki luulee että seurustelen.Syy on se että mielestäni en seurustele vaan mies häiritsee soittamalla ja alan olla kyllä sitä mieltä että ei suurta rakkautta löydetä kuvan perusteella vaan sitä ihastutaan ihan elävässä elämässä vaikka kaupan kassalla tai koulussa tai työelämässä.Ja miksi olen niin julma syy siihen on että on pakko päästä eroon siitä miehestä.. ..kiitos en jaksa enää.Itken yksin sitä asiaa että en pysty seurustelemaan tämän miehen kanssa.Olen ollut joskus oikein super ihastunut ja rakastunut ja tiedän että minulla ei ole riittävästi tunteita tätä miestä kohtaan.

      • stoorisi

        on aikamoisen sekava....


    • hilipalipippan

      Minulle on viime aikoina käynyt näin: facebookin kautta on ottanut yheyttä muutamakin mies: sama tarina; yrittäjätausta, vaimo kuollut syöpään pari vuotta sitten, yksinhuoltaja ja tietenkin varakas. Olivat löytäneet minut jonkun linkin kautta ja Ah kuinka olenkin viehättävä (mitä siis kylläkin olen).

      No niin...sitten asia kulkee seuraavasti: pari kuukautta todella laadukasta meilinvaihtoa ja tietenkin rakkautta for ever tyyliin. Sitten herra lähtee liikematkalle, josta haluaa laittaa minulle paketissa cuccin laukkuja yms ja rahaa yhteisen lomamatkan kattamista varten. Kuriiripostina. Ja eipä aikaakaan, niin jo soitetaan Malesiasta, että paketti on jäänyt sinne jumiin tulliin ja koska siellä oli rahaa, he ovat joutuneet lahjomaan virkailijoita ja nyt siis pitäisi laittaa rahaa...

      No,kaikeksi onneksi olen köyhä eikä minulla ole, joten vittaaan lähettäjään, joka "Nyt on matkustanut Kiinasta Australiaan ja on matkalla Usa:an." Hänen korttinsa ei luonnollisestikaan toimi ja viikon sisään hän on jo" nälissään ja terveys heikkenee." Vaikka hän on suurliikemies, hänellä on vain yksi ystävä ja hänkin sairaalassa.

      Minä laitan piruuttani semmoisia ohjeita: että " Mene seurakunnan yömajaan ja hae ruokaa kodittomien ruokavaunuista ja kyllä konsuli kyydin kotiin maksaa." Herra on tyrmistynyt, koska haluan nöyrryyttää häntä niin kovasti ja en piittaa hänen ostamistaan lahjoista ja rahoista, jotka nyt ovat jumissa Malesiassa:D

      No sitten on muutama muu yritys saada minulta rahaa ja sitten me jo lopettelemmekin. Aika lyhyt toi for ever oli. Hitto, ku ennätin vaan rakastua tuohon aika pahasti. Onneksi ei livenä tavattu. Herra liikkuu David Michael Harrison - nimellä (tarinan mukaan espanjalainen ja Briteissä asuu)

      Jotta varokaa, siskot, ja jos olet ollut tekemisissä, niin kuulen/luen mielellään tarinasi.

      • Kemopetrol

        Taitaa olla huijaaminen sekin taiteenlaji.


      • nauroin :D

        Voi vide mitä stooria ukko heittänyt!! :DDDDD
        Onneks et menny halpaan!


    • ihmettelijä 13

      Tosi monta vaaleaa auervaaraa. Voisiko olla, että vaaleaan mieheen luotetaan helposti, vaikuttaa viattomalta. Siis onko vaalean ihmisen helpompi saada toinen vakuuttuneeksi?

      • nauroinvaan

        Mulle kävi samoin mutta tää oli kanssa joku yksinhuoltaja britti ja toinen sotilas joka jumissa Afganistanissa. Väärät profiilit vaikka nämä henkilöt oikeasti ovat olemassa, heidän nimissään tehty profiilit.
        Poista kaikki viestit äläkä vastaile tällaisille mitään. Nämä ovat oikeasti nigerialaisia tai venäläisiä. Heistä löytyy tietoa googlettamalla. Yleensä ovat liikemiehiä tms. Tekeytyvät rikkaiksi ja sitten muka joku ongelma ja pitäisi rahaa laittaa ym.


    • Hyväntekijävaara

      Niinkuin se oikea Auervaara on todennut.

      Hänen huijauksensahan on vain auttanut jotain tyhmää naista olemaan lankeamatta enää uudestaan hänenlaiseensa huijariin

      Hyväntekijä siis!

      • lähde siitä sitten

        Nonniin noinkin voi ajatella. Minullekin yks Auermäki totesi olevansa niin kiltti, että on vaikeaa kertoa naiselle, miten asiat oikein ovat!


      • mäen lähde
        lähde siitä sitten kirjoitti:

        Nonniin noinkin voi ajatella. Minullekin yks Auermäki totesi olevansa niin kiltti, että on vaikeaa kertoa naiselle, miten asiat oikein ovat!

        hahahaha.... auervaaroilla tai -mäillä on aina selitykset.


    • tuskalle

      Tunnustan, olen julman Auervaaran uhri. Tuli vastaan nettitreffeilLä. Sellainen siloposkinen vaalea suomalainen mies. Mieli musta Kuin marraskuun yö.

      • minäkinkoin

        Suomalaiset miehet ovat sikoja.


      • hoitsu101
        minäkinkoin kirjoitti:

        Suomalaiset miehet ovat sikoja.

        Minua vastaan tuli Länsi-Afrikkalainen pääkaupunkiseudulta.


      • mani,mani
        minäkinkoin kirjoitti:

        Suomalaiset miehet ovat sikoja.

        Ei ainoastaan Suomalaiset, kyllä niitä löytyy ainakin Afrikkalaisista.
        Ehkä vielä pahempia.


    • Vastaanpaminäkin

      Varokaa hyvät naiset brittiläistä Nigeriassa vapaaehtoistyötä tekevää ja ainakin Suomi24-deittisivuilla nimimerkillä "enkelli2013" ollutta 52 vuotiasta miestä. Meilivaihto hänen kanssaan johtaa lopulta rahanpyyntöön!

    • Magdalan Maria

      Tällaista se on meitsilläkin ollut.Mites ois jos vain opettelis kestään itteensä ja arkea?onhan kissat jne. Pyyteetöntä rakkautta saa vain Jessukselta Pässiäisenä sekä kisuilta(vrt. Brigitte bardot) jos opettelis rakastaan ja hyväksyyn itsensä.Tiedetäänhän nuo seksihurjarstelut tauteineen,eitoivottuine raskauksineen jne.kattokaa nyt ympärillenne onks esim. lapsiperheet Suomessa kaikki niin onnellisia?On köyhyyttä,leipäjonoja ja äijät äänestää ja laistaa jaloillaan kun on kyse elatuksesta tai töiden jakamisesta. Miten ihminen voi kunnioittaa itseänsä ja olla samalla nainen.hä?Kesällä luonto,uiminen ja aurinko antavat potkua,mutta sitten ne romancet!Noille ukoille ei tahdo löytyä riittävän tuntuvia rangaistuksia idiotismista ainakaan tässä elämässä,mutta Suomen sosiaalilaki on aika yksiselitteinen siinä suhteessa että kukin 18 v. täyttänyt Suomen kansalainen elättää itsensä tavalla tai toisella eikä anna toisen elättää.Onhan sitten aina nämä etelän Gigolot jos ei hermo kestä täkäläistä junttia(eikä se kyllä kestäkään)

    • olin typerys

      Minua huijas sellanen lyhyt mustalaisukko, joka väitti vielä olevansa uskovainen.
      Käytös ei ainakaan mielestäni ollut Jumalan mielen mukaista.
      Osas kyllä puhua nätisti ja osas keksiä tarinoita ja selityksiä, että antaisin rahaa ja annoinhan minä, aika paljonkin valitettavasti.

      • Haperonainen

        Kuulostaa tutulta! Minua huijattiin p:kaupunkiseudulla, kukkapuskan kanssa.. Viitsitkö auttaa ja kirjoittaa mulle vaikka ihan lyhyesti, jos olis sama tumma ritva.hap(a t)gmail.com


    • 5tng

      taitaa ollla täällä naisten huijari tarinat turkkilaista ja mustalaista täyteen, miksette anna itseänne ihan supi suomalaisen huijatuksi? pakkoko on heti antaa bebaa niille odotelkaa muutamat kuukautiset ja katsokaa sitten miten menee ja hei alkuhuumassa ei kannata hangata kondyloomaa kurkkuunsa ennenkuin on lääkärintosistus asiasta varsinkin varoitus näille suomi neidoille jotka haahuilevat ulkomaan elävää, varsinkin karvakädet on tutkittava tarkaan

    • hoitaja5

      Tunteeko kukaan Pukinmäen Auervaara?

      • Minä vm.65

        Onko tumma, yli 190 cm, liikkuu erilaisilla autoilla. Taisimpa tapailla kyseistä puolisen vuotta kunnes silmäni aukeni.


      • irja11
        Minä vm.65 kirjoitti:

        Onko tumma, yli 190 cm, liikkuu erilaisilla autoilla. Taisimpa tapailla kyseistä puolisen vuotta kunnes silmäni aukeni.

        Onko Suomalainen?????


      • Minä vm. 65
        irja11 kirjoitti:

        Onko Suomalainen?????

        supisuomalainen...


      • irmeli
        Minä vm. 65 kirjoitti:

        supisuomalainen...

        Ei ole supisuomalainen, eikä liiku erilaisilla
        autoilla.Näitähän riittää.


      • jipiiiii

        Niitähän on siellä useampia, tai ainakin kaksi.


      • serkku
        jipiiiii kirjoitti:

        Niitähän on siellä useampia, tai ainakin kaksi.

        Niin varmaan,minä tunnen yhden aika tumman, huono Suomi.


    • apinaakka

      Kerro vähän millainen ja jotain vihjettä nimestä.

      • hoitaja51

        Liikkuu varmaankin eri nimillä. Minkälaisia kokemuksia
        sinulla on?


      • kannattaa lukea

      • maria51
        hoitaja51 kirjoitti:

        Liikkuu varmaankin eri nimillä. Minkälaisia kokemuksia
        sinulla on?

        Näistä Auervaara tyypeistä pääse kyllä helposti eroon, ette anna rahaa.
        Kyllä yhteydenotot harvenee ja lopulta loppuu kokonaan.


      • vuosimallia 90

        Säälittävä tyyppi!


      • pallit jo on
        maria51 kirjoitti:

        Näistä Auervaara tyypeistä pääse kyllä helposti eroon, ette anna rahaa.
        Kyllä yhteydenotot harvenee ja lopulta loppuu kokonaan.

        Harva Auervaara rahaa etsii. P.llua ne hamuaa. Mutta aito Auervaara käärii tuon toiveen parisuhdetoivekääreeseen. On olevinaan tosissaan, etsimässä loppuelämän rakkautta.


    • fbillua

      Herrat ovat löytäneet,uuden auleen mistä kaataa naista kuin heinää..

      • ....

        Näin on, netti on avannut uuden väylän huijareille. Naiset tarvitsisivat kurssin siihen, miten välttää kusetus netissä.


    • Kaaauuniss

      Kuopion auervaara on reippaasti keski-ikäinen, pitää hyvää huolta kunnostaan käymällä mm. kuntosalilla ja golfaamassa ja korostaa muutenkin liikunnallisuuttaan. Kokkailee mielellään ja kertoo hellivänsä mm. suukottamalla niskaan arkipäivän askareiden lomassa. Eläkkeellä mm. sydämensä vuoksi, polvi leikattu. Pyörittää monta naista kerralla. Kun puhelin soi, lupaa soittaa myöhemmin ja kertoo tyttärensä (2) tai poikansa (2) olleen puhelimessa. Oletko huomannut, että hänellä on kiire päästä sinusta eroon, vaikka otti kiihkeän hellästi sinut vastaan ja teillä on ollut kivaa yhdessä? Ei näyttäydy kovin mielellään kanssasi ulkona. Herkkä puolikin on, kirjoittelee lainattuja fraaseja. Osaa käsitellä naista ja kerjätä myötätuntoa, mutta niin hienovaraisesti, ettei se heti herätä epäilyjä. On myös jo ukki.

    • sutumaa

      Minun auvervaara... liikkuu viivinpunaisella saabilla ja huijasi 5v...Enkä silti sannut,kiinni...kun eron jälkeen heräsin ja tajusin....Liperissä...

      • kissa320

        Minun auervaara liikkuu sinisellä farkulla pääkaupunkiseudulla.
        En ole vielä herännyt.


      • sierra
        kissa320 kirjoitti:

        Minun auervaara liikkuu sinisellä farkulla pääkaupunkiseudulla.
        En ole vielä herännyt.

        Niin minunkin.Helsinki,Espoo,Vantaa


      • gxxxxxxxxxxx
        sierra kirjoitti:

        Niin minunkin.Helsinki,Espoo,Vantaa

        Niin minunkin, taitaa olla sama tyyppi?


    • aurinkoleijona

      Mikkelissä vaalea 47v pitkä urheilullinen Auervaara. Narsisti, patologinen valehtelija, pahoinpitelytuomioita jne. Me naiset ollaan löydetty toisemme ja poliisilla jutut menossa. Nimikirjaimet J.H.

    • sutumaa

      Toivotsti nämä auvervaarat kokevat itse vielä helv...tin ja jäävät kiinni joskus.Minun elämä tuhoutui tälläisen takia...enkä tiedä miten selviän.

      • iida35

        Naiset suojelee näitä tyyppejä, eivät kehtaa tehdä rikosilmoitusta.
        Helsingin ympäristössä pyörii yksi ulkomaalais
        taustainen henkilö. Työtön, nyt ilmennyt sairauksia millä haetaan
        naisten sääliä ja kerjätään rahaa.Monelle menee ihan täydestä.


    • "satumaa"

      voisiko joku anttaa vinkkijä miten selviää tälläisestä...ja olen yksin sekä arka...ihmiset uskovat tätä auvervaaraa...hän on todella taitava. Hänellä on uusi nainen. Ovat viinan suur käyttäjiä...ja ajaa työkseen rekkaa lähinnä itä-suomessa.

      • heleleena1

        olen itsekin auervaara-tyypin uhri. Suivaannuin niin, että kirjoitin kirjan koko tarinasta oikeusjuttuineen kaikkineen. Sinun kannattaisi lukea se, jotta ymmärtäisit mitä kaikkea nuo tyypit osaavat ja tekevät naisille. Ehkä saisit myös takaisin menettämääsi itseluottamusta, kun et valitettavasti ole ainoa.
        Kirjan nimi on Mitä pahaa on pilvilinnoissa.Lisätietoa siitä löydät googlesta. Jos kiinnostaa, niin ota yhteyttä [email protected]


      • Koska kirja AV:lta
        heleleena1 kirjoitti:

        olen itsekin auervaara-tyypin uhri. Suivaannuin niin, että kirjoitin kirjan koko tarinasta oikeusjuttuineen kaikkineen. Sinun kannattaisi lukea se, jotta ymmärtäisit mitä kaikkea nuo tyypit osaavat ja tekevät naisille. Ehkä saisit myös takaisin menettämääsi itseluottamusta, kun et valitettavasti ole ainoa.
        Kirjan nimi on Mitä pahaa on pilvilinnoissa.Lisätietoa siitä löydät googlesta. Jos kiinnostaa, niin ota yhteyttä [email protected]

        Edistäkö näillä tarinoilla, kirjasi myyntiä.??


      • Kyllikki51

        Onko Itä-Suomen rekkaa ajava auervaara tumma ja suomalainen ? Tulin huijatuksi, menetin rahaa..


      • (satumaa)
        Kyllikki51 kirjoitti:

        Onko Itä-Suomen rekkaa ajava auervaara tumma ja suomalainen ? Tulin huijatuksi, menetin rahaa..

        On supisuomalainen,tumma ja pitkä.......


      • härski huijaus
        heleleena1 kirjoitti:

        olen itsekin auervaara-tyypin uhri. Suivaannuin niin, että kirjoitin kirjan koko tarinasta oikeusjuttuineen kaikkineen. Sinun kannattaisi lukea se, jotta ymmärtäisit mitä kaikkea nuo tyypit osaavat ja tekevät naisille. Ehkä saisit myös takaisin menettämääsi itseluottamusta, kun et valitettavasti ole ainoa.
        Kirjan nimi on Mitä pahaa on pilvilinnoissa.Lisätietoa siitä löydät googlesta. Jos kiinnostaa, niin ota yhteyttä [email protected]

        Hieno juttu, että olet jaksanut kirjoittaa kirjankin huijarimiehestä. Näistä asioista pitää pitää melua. Netti on lisännyt röyhkeitä yrityksiä tuhota ihmisten elämiä myös parisuhdemarkkinoilla.

        Itse jouduin erään pirkanmaalaisen miehen huijaamaksi. Tapasin netissä. Väitti olevansa vapaa parisuhdetta etsivä mies. Mitä paljastui, jo 20-30 vuoden avioliitto, ei aikeitakaan erota. Jätkällä asunto myös pk-seudulla.


    • yx-mies

      Ihan samalaisia on naisissa mutta naisilehan on sallittua käytää miehiä hyväksi

    • SL1

      Onko kokemuksia Afrikkalais taustaisesta Auervaarasta pääkaupunki seudulla?

      • marina38

        KATSO/ Kaukosuhteet/Varokaa naiset.


      • raksu1

        Kyllä on kokemus noin 50 v. Helsingistä.


      • gggggggggccc
        raksu1 kirjoitti:

        Kyllä on kokemus noin 50 v. Helsingistä.

        Missäpäin Helsinkiä asuu?


      • särki
        gggggggggccc kirjoitti:

        Missäpäin Helsinkiä asuu?

        Pohjois-Helsingissä


    • mombasa

      millähän saarijärven auervaara nykyisin naisia hurmaa.kulli ei toimi .ulkonäkö kys.alainen persaukinen. suurilla puheillako

    • Auerhaara

      Ihanaa että on niin paljon läheisyyden ja hellyydenkipeitä naisia. Ei tarvitse tuhlata pitkää aikaa vokotteluun, kun pääsee jo pukille.
      Voi että mä nautin tästä nykyajasta, kuvat ja kaikki!! Ryhdyt vain valitsemaan, nam nam...

    • hävettää

      onko kokemusta viisikymppisestä uusimaalaisesta miehestä, jolla ex "pettänyt" aikanaan? hakee aina koulutettuja naisia vaikkei itse ole korkeasti koulutettu. on joka saitilla eri tunnuksilla, joissain jopa usealla. etsii "kaverilleen" seuraa

    • kaisa55

      Toimiiko terveydenhoitoalalla?

    • hävettää

      ei toimi. tämäkin tyyppi tavoittamattomissa useina iltoina viikossa ("lapsuudenkaverillaan" yötä, menee "aikaisin nukkumaan" jne) osaa puhua niin rauhallisesti ettei saa toista hermostumaan.

    • Hoitaja49

      Onko ihan Suomalainen mies?

    • hävettää

      ihan suomalainen mies.

    • juksattu

      Ja varokaahan tätä miestä 38v( Kirkkonummi)... (tehdastyöläinen) hänellä lapsia. En uskonut varoituksia alkuun jotka hänestä sain ns.suhteen alussa. Pyörittää tiuhaan useita naisia, myös exiään. Haluaa nopeasti suhteen etenevän ja myös havittelee uusia lapsia, ei halua käyttää ehkäisyä

      • Nalkkiin

        Onko ketään tavannut tummaa, kaljua ja urheilullista Auervaaraa? Alueena varmaan koko Suomi.


    • hoitaja43

      Kyllä sellaisen olen tavannut. Mitä tarkoitat tummalla?
      Kyse ei ilmeisesti ole Suomalaisesta henkilöstä?

    • Nalkkiin

      On kyllä suomalainen mutta näyttää ulkomaalaiselta. Ei kovin pitkästä miehestä ole kyse. Onkohan sama?

      • xxxxccccc

        Puhuuko hyvin suomea?


      • nalkkiin
        xxxxccccc kirjoitti:

        Puhuuko hyvin suomea?

        Puhuu täydellistä suomea, on suomalainen. Ikä 30-35v. Tatuointeja, trimmi kroppa.


      • Sl8
        nalkkiin kirjoitti:

        Puhuu täydellistä suomea, on suomalainen. Ikä 30-35v. Tatuointeja, trimmi kroppa.

        Entäs tällainen, 45-50 kalju, silmälasit tai ilman, ei suomalainen.
        Helsinki, Espoo, Välttää.


    • xxxxcccc1

      Ei ole tuntemani henkilö.

      • Mokin_Iita

        Etsin omaa kadonnutta auervaaraani.. tumma ja ihan suomalainen, jo vähän vanhempi. keski-ikäinen, ajoi mersua..mutta autot voi vaihtua.. ymmärrätte varmaan mihin ryhmään kuuluu sanomattakin...
        Menin nalkkiin, valitettavasti !

        Kirjoittakaa mulle jos olette tavanneet, minuun iski kiinni Uudellamaalla
        mokkeilya(a t)gmail.com


    • komea_,mies

      No mökkimies minullakin,saa nähdä palaako maisemiin enään.
      Ajaa mustaa avo-autoa..

    • Satumaa!

      Voi kun vois laittaa näistä auervaaroista.......nimet vaikka nettiin......sekin ois jotain.....

    • kia8

      Minun auervaara oli niin karismaa omaava karismaattinen runoilija...oikea Reino tossu..

    • Leena"

      Yhden huijarin p.nro 0449354917!

      • Leena21

        Paljstaisitko tämän huijarin etu/sukunimen ensimmäiset kirjaimet ?


      • "leena
        Leena21 kirjoitti:

        Paljstaisitko tämän huijarin etu/sukunimen ensimmäiset kirjaimet ?

        Miksi?


    • Kialle tossu

      Vai tossu,lankaan lensit??

      • kia8

        Kyllä ja moni muu..


    • huijari sekin on

      uhriksi voi joutua, kun ottaa omaan asuntoonsa juopon, joka alussa näyttelee raitista..

    • Alihankintaa

      Uhreja...hm...katsotaas tän huijarin "Lintukalenterista"...Vantaa, Lohja, Nokia,Tampere,Oulu,Harjavalta,Mikkeli,Varkaus,Kouvola,Lappeenranta.....

    • Tipukalenteri??

      Missä tälläinen lintukalenteri ja mistä tiedät että kaikki on uhreja??Voihan osa olla kaatoja ja panoj.a.

      • Alihankintaa

        Niinpä...harrastaa metsästystä....


    • siin ois yks arvr

      K L hki

      • kkt14

        No niin olisi. Tuntuu tutulta....


    • ei ole L

      K...oikein

    • valehtelijoita

      alkoholisteja ja sen takia tullut myös ero, sitten haetaan uutta naista, terveelliseen harrastukseen kuten, lenkkeilyyn, marjojen poimintaan ,retkeilyyn ym.osaavat alussa näytellä

    • tampereenlikka

      Luekelin näitä auervaara juttuja ja tähänhän ei ole muuta konstia kuin järkikäteen.Tän ikäsenä ei todellakaan usko mitä tahansa satuja ja ja oon kyl kyynikko mua on vaikea vetää retkuun.Elämäni ei pyöri rakkauden etsimisen ympärillä ja en rakastu sokeasti.Vaikka en parisuhteessa ole elämäni pyörii muuten erittäin hyvin toki en ystvyys suhdetta pahaksi pistä mutta en kyllä helposti hullaannu.Ulkolaisten miesten on täysin turha mua lähestyä ja jos joku rahaa pyyttää niin he he.mutta uskon silti että kyl täällä rehelliäkin miehiä liikkuu ja onhan niitä epärehellisiä naisiakin täällä varmasti.Vanha sanonta et mikä tuntuu liian hyvältä ollakseen totta niin myös on ja jos joku kehuu omaisuudellaan tai kouutuksellaan ni sehän on helppo todistaa ei kun vaatii vaan mustaa valkosella ni loppuu turhat jorinat jos ei asiat ole niinkuin sanoo.

    • neiti kesä

      Vuodenaikoja 4, nyt aika kesäsandaalien.

      • auervaarat

        Hei naiset lukekaa ilta-sanomat 11.07.2014 juttu hurmureista.


      • mkthbpw
        auervaarat kirjoitti:

        Hei naiset lukekaa ilta-sanomat 11.07.2014 juttu hurmureista.

        Linkki?


      • xxxxcccccccc
        auervaarat kirjoitti:

        Hei naiset lukekaa ilta-sanomat 11.07.2014 juttu hurmureista.

        Oletteko olleet tekemisissä Länsi-Afrikkalaisen
        Auervaaran kanssa Uudellamaalla?


      • ottakaa opiksi
        auervaarat kirjoitti:

        Hei naiset lukekaa ilta-sanomat 11.07.2014 juttu hurmureista.

        Iltalehti 22.07.2014


    • Fjhkhtktyky

      Hmm, minua vedätti hämäläinen uskonmies, pitkä, tumma ja komea.. Samat stoorit juoposta eukosta ja elämän kurjuudesta, voi pyhä sylvi. Hyvä syy olla vieläkin liittymättä kirkkoon ja voi reppanaa sitä nykyistä tyttöystävää.

    • kaikuja

      Hei kaikille.Itse olen 50v mies ja olen tutustunut nettideittailun ihmeelliseen maailmaan viimeisen viiden vuoden aikana ja tässäpä hieman kokemuksiani naispuolisten deittailijoiden motiiveista ja heidän toiminta tavoistaan. Kirjoituksella ei ole suinkaan tarkoitus provosoida ketään vaan kertoa vain itselleni eteen tulleista asioista tässä arvaamattomassa lajissa.

      Minäkin tapasin ihanan 50v naisen viime vuodenvaihteen paikkeilla Suomi24 treffihaun kautta.Mikä ihaninta niin hänen elämän tapansa/tilanteensa ja jopa asuinpaikkansa osui yksiin omani kanssa ja aloimmekin tapailla toisiamme vakituisesti.Viihdyimme hyvin toistemme seurassa ja välillämme oli mielestäni myös tuota niin paljon kaivattua kipinää.Huumorimme kohtasivat toisemme ja tunsimme myös kiinnostusta samoihin asioihin.Seksikin välillämme oli juuri niin antoisaa kuin tässä iässä vain voi olla ja tuntui muutenkin siltä että etenimme kohti yhteistä tulevaisuutta.

      Omista töistämme johtuen tapaamis tiheytemme rajoittui pariin kertaan viikossa,asia jonka luulin olevan selvää keskustelujemme perusteella.Kevään ja talven aikana halusin olla hänelle avuksi kaikin tavoin auttamalla häntä hänen kotinsa kunnostuksessa ja muissa enemmän fyysistä voimaa vaativissa pihatöissä jopa siinä määrin että omat kotityöni jäivät hivenen lapsipuolen asemaan.Kaiken tuon tein kuitenkin enemmän kuin mielelläni.

      Kesän tultua odotin erittäin paljon yhteistä vapaa-aikaamme.Lomamme ajoittuivat kuitenkin osittain eriaikoihin ja Juhannuksen paikkeilla tuli parin viikon jakso jolloin emme tavanneet toisiamme.Kun hän palasi mökiltään tunsin että jokin oli välillämme muuttunut jollain tavoin.Hän ei kuitenkaan kasvoikkain ottanut puheeksi mitään sellaista joka olisi viitannut tulevaan.

      Seuraavana päivänä tapaamisemme jälkeen ollessani viimeistä päivää töissä ennen lomani alkamista sain puhelimeeni persoonattoman tekstiviestin jossa hän ilmoitti että oli mökkimatkallaan tavannut itselleen aiemmin tutun miehen kenen kanssa olivat sopineet alkavansa tapailla uudelleen.Minä olin nyt historiaa....olin kuulema hyvä ja hellä mies mutta minun aikani oli nyt mennä.Ei sen kummempia pahoitteluja asian vuoksi vain kylmä ilmoitus asioiden tilasta.

      Kieltämättä olin hivenen ymmälläni tilanteesta ja etenkin pettynyt siihen ettei tuota kaikkea kerrottu minulle naamakkain vain mielestäni hivenen raukkamaisella tavalla. Myöhemmin hän kyllä pahoitteli tilannetta ja myönsi ettei itsellään ollut oikein hyvä mieli tapahtumien saaman käänteen vuoksi mutta kuitenkin.Emme ole enää näiden pahoittelujen jälkeen kuulleet toisistamme.

      Aikanaan reilu viisi vuotta siiten eroni jälkeen hakeuduin hetkeksi maksullisen Match.com treffipalvelun piiriin.Siellä tapasin ehkä elämäni suurimman tunnemyllerryksen aikaan saaneen naisen.En olisi ikinä omalla kohdallani voinut kuvitella sitä juovuttavaa onnen tunnetta mitä toiseen ihmiseen läpikohtainen ihastuminen tuottaa ihmiselle,olin silloin varmasti siellä seitsemännessä taivaassa.Olimme yhdessä itselleni melkein kolme onnellista vuotta, valitettavasti suhteemme lopuksi paljastui että kaiken takana olikin vain taloudellinen hyväksi käyttö.Jälleen kerran remontoituani osittain kumppanini kesämökin kiinteistön ja myöskin hänen uuden asuntonsa takasin vielä loppujen lopuksi osaksi kumppanini ylivelkaantuneen tyttären velkajärjestelyn jolla pelastettiin 40v neljän lapsen äidin uudelleen elämään kiinni pääsy.Kaiken tuon päätteeksi minut vietiin huoltoasemalle lounastamaan jossa kerrottiin se että minun oli aika mennä....olin kuulema hyvä ja hellä mies mutta aikani oli kuitenkin mennä pahoittelujen kera.Ystävyyteni jatkuvuutta kuitenkin toivottiin edelleen

      Olen ehkä romantisuus hakuisuudessani liian hyväsydämminen ja sinisilmäinen ja siksi hyväksi käytettävissä.Haluaisin kuitenkin edelleen uskoa uudesta kohtaamastani ihmisestä pelkkää hyvää.Haluaisin kuitenkin edelleenkin uskoa että täältä nettideittailun ihmeellisestä maailmastakin voisi kävellä vastaan se sielunkumppani joka jakaisi elämässä samat arvot itseni kanssa.

      • %%%%%

        Kolmas kerta sitten toden sanoo. Olet sentään jo tavannut kaksi varteenotettavaa kumppaniehdokasta, joten vielä se oikea hyvinkin löytyy. Kärsivällisyyttä vain ja treffeillä käyntiä. Ihanaa, että viisikympisenäkin voi tuntea intohimoista rakkautta.


      • yx-mies
        %%%%% kirjoitti:

        Kolmas kerta sitten toden sanoo. Olet sentään jo tavannut kaksi varteenotettavaa kumppaniehdokasta, joten vielä se oikea hyvinkin löytyy. Kärsivällisyyttä vain ja treffeillä käyntiä. Ihanaa, että viisikympisenäkin voi tuntea intohimoista rakkautta.

        Miten niin varteenotetavaa kumppaniehdokasta? Eli hyväksikäyttäjä on varteenotettava kumppaniehdokas? Tuossa tapauksessa mies on todelisuudessa ostanut seksiä/ seuraa. Paljon reilumpi peli olisi jos ilmaitaisi heti alussa että yksi pano maksaa tämänverran.

        Ja noista useaman pyörityksistä sanoisin että on yleistä myös naisten keskuudessa. Ex-kumpanillani oli toinen puhelin jolla hoidetiin nämä hoidot, sa säädöt ja viestitely joka ei kestänyt päivänvaloa. Puhelin oli piilotettu, mutta satuin löytämään sen vahingossa. Kylmähermoisena kaverina seurasin viestitelyä vuodenverran, ja huomasin että hänen ystävilään oli sama tilanne naiset kertoivat toisileen seikailuistaan, ja siitä kuinka oma kumpani ei huomaa mitään ja kuinka ihana hoito on taas kierroksessa. On siinä kiva viettää ystävien välistä iltaa kun tietää että millaista kaksinaamaista peliä taustalla on.

        Ja kun jäi" kiinni" tatutamalla minuun klamydian niin väitti viellä että ei ole ollut kuin tämä yksi, vaikka todelisuus oli toisella kymmenellä.

        Kun petäte ,niin pitäkää huoli edes siitä suojautumisesta!


      • Romantikkohupakko

        Aika uskomatonta, mutta onhan sinun täytynyt huomata jossain vaiheessa ettei naisten tunteet enää olleet niin vahvat kuin alussa, vai onko ne molemmat teeskennelleet sen kaiken. No toivon että seuraavalla kerralla vaikka pääsi pyörisikin olisit hieman varovaisempi noissa auttamisen haluissasi, eihän kukaan aikuinen tarvitse meidän ikäisiä apulaisikseen arjen pyörittämisessä. Ihan rinnalla kulkijaa ja siitä yhdessä olosta ja yhdessä tekemisen nauttimisestahan aidossa suhteessa on kyse.
        Minäkin kompuroinneista huolimatta jaksan edelleen usko että on olemassa sielunkumppani jonka kanssa saan jakaa elämäni.
        No aika näyttää...


    • niipp

      J.A itä-uusimaa. Pitkä ja kalju. N. 48v. Pyörittää useita naisia.

      • lglhlf

        Kerro lisää.


      • uskoakkovaiei

        Eikös hän ole naimisissa?


      • niipp
        uskoakkovaiei kirjoitti:

        Eikös hän ole naimisissa?

        Työnsä takia ei sormusta pidä. On naimisissa.
        Tällä herralla on kyltymätön tarve valloittaa ja tuntea saavansa kokea itsensä halutuksi.
        Alusvaatteita ja alastonkuvia... niistä tykkää ja kuvia naisista alasti ja niissä alusvaattrissa kerää. Niinku kerää kaatojaki. Haluaa suhtesta pian uskollisen vaikkaitse ei tiedä mitä se tarkoittaa. Haluaa omistaa useita naisia.
        Useampi puhelin. Ettei jää kiinni.
        Mut ei siitä sen enempää.


      • uskoavaiei
        niipp kirjoitti:

        Työnsä takia ei sormusta pidä. On naimisissa.
        Tällä herralla on kyltymätön tarve valloittaa ja tuntea saavansa kokea itsensä halutuksi.
        Alusvaatteita ja alastonkuvia... niistä tykkää ja kuvia naisista alasti ja niissä alusvaattrissa kerää. Niinku kerää kaatojaki. Haluaa suhtesta pian uskollisen vaikkaitse ei tiedä mitä se tarkoittaa. Haluaa omistaa useita naisia.
        Useampi puhelin. Ettei jää kiinni.
        Mut ei siitä sen enempää.

        Oikeesti? Onko ruoka hänen työnsä , onko nyt sama mies kysymyksessä... Eikö tuore vaimo tietoinen? huh, huh näitä miehiä - kaikkiko ne on tuollaisia


      • T;Se Saatanan Komea
        niipp kirjoitti:

        Työnsä takia ei sormusta pidä. On naimisissa.
        Tällä herralla on kyltymätön tarve valloittaa ja tuntea saavansa kokea itsensä halutuksi.
        Alusvaatteita ja alastonkuvia... niistä tykkää ja kuvia naisista alasti ja niissä alusvaattrissa kerää. Niinku kerää kaatojaki. Haluaa suhtesta pian uskollisen vaikkaitse ei tiedä mitä se tarkoittaa. Haluaa omistaa useita naisia.
        Useampi puhelin. Ettei jää kiinni.
        Mut ei siitä sen enempää.

        Minäkin keräsin, satojen kuvien tipukalenterin oli tissiä,persettä alusvaatteissa ja ilman,yhdyntä kuvia ja video clippejä.
        Hävitin kaiken jostain kumman syystä,oli ja meni
        nyt jotenkin parempi olo.


      • niipp
        uskoavaiei kirjoitti:

        Oikeesti? Onko ruoka hänen työnsä , onko nyt sama mies kysymyksessä... Eikö tuore vaimo tietoinen? huh, huh näitä miehiä - kaikkiko ne on tuollaisia

        No en kyllä tiedä mitä tuore vaimo tietää ja mitä ei. Surettaa vaan kaikkien puolesta. Tyyppihän kiistää viimeiseen asti muut suhteet, vaikka mitä faktaa löis pöytään. Oli hyvin uskottava ja hulluuteen asti kiisti selvät faktat. En enempää tuntomerkkejä viitsi kertoa tai vahvistaa, koska minä ja tuttavani, molemmat "uhreja" tai ainakin luottavaisia, ollaan päästy asian yli. Vaikka kyllähän sellainen pelaaminen ja valehtelu aina jäljet jättää. Jatkossa olen todellakin tarkka enkä usko kaikkea niin sinisilmäisesti... btw, sille ulkomaanmatkalle oli kutsunut mut ja mun selän takana myös tuttavani mukaan. Tämä tuttava järjesti jo vapaatakin...
        Sen vielä sanon, että kunnon peluri kyseessä. Kylmähermoinen. Vuorotyö mahdollistaa metkut.


      • marienette.
        niipp kirjoitti:

        No en kyllä tiedä mitä tuore vaimo tietää ja mitä ei. Surettaa vaan kaikkien puolesta. Tyyppihän kiistää viimeiseen asti muut suhteet, vaikka mitä faktaa löis pöytään. Oli hyvin uskottava ja hulluuteen asti kiisti selvät faktat. En enempää tuntomerkkejä viitsi kertoa tai vahvistaa, koska minä ja tuttavani, molemmat "uhreja" tai ainakin luottavaisia, ollaan päästy asian yli. Vaikka kyllähän sellainen pelaaminen ja valehtelu aina jäljet jättää. Jatkossa olen todellakin tarkka enkä usko kaikkea niin sinisilmäisesti... btw, sille ulkomaanmatkalle oli kutsunut mut ja mun selän takana myös tuttavani mukaan. Tämä tuttava järjesti jo vapaatakin...
        Sen vielä sanon, että kunnon peluri kyseessä. Kylmähermoinen. Vuorotyö mahdollistaa metkut.

        Luulen, että olen törmännyt samaan häntyriin. Hyvin fyysinen ihminen ja tavallaan macho. Samalla kuitenki esittää herkkää ja tunteellista. Etenee nopeasti? Muutaman yökylän jälkeen haluaa kihlautua. Ostaa alusvaatteita naiselle ja haluaa tämän näyttävän niitä... siis vaatii. Palautin pitsit ja pistin poikki... tuli painostava olo. Ahdisti nopea eteneminen ja rakkaudentunnustukset. Pelimieheltä vaikutti. Ai niin... eikä koskaan vastannut puhelimeen. Viesteihin kyllä ja aina rakkausviestejä ja imeliä. Aloin epäillä, että muitakin oli. Lopulta pokaili tietämättään ystävääni yhdellä toisella sivustolla. Mutta tämän osasin yhdistää vasta kuin olin jo irtsailijan jättänyt.
        Soittikin muuten helmikuussa ja ehdotti tapaamista. Töissä hiljaisempaa ja pikkuvaimo kyllästyttää? Eipäs töki ainakaan minua enää. Ei toi muuten koskaan soittanutkaan... paitsi ku oli jotain vailla. Mut haku oli päällä kevät talvella vielä. Tai taas...

        Häpeän itseäni koska en tajunnut ja luotin. Menee tovi toipua ja vieläkin alkaa itkettää kun mietin... olin hölmö.


      • äskeinen.
        marienette. kirjoitti:

        Luulen, että olen törmännyt samaan häntyriin. Hyvin fyysinen ihminen ja tavallaan macho. Samalla kuitenki esittää herkkää ja tunteellista. Etenee nopeasti? Muutaman yökylän jälkeen haluaa kihlautua. Ostaa alusvaatteita naiselle ja haluaa tämän näyttävän niitä... siis vaatii. Palautin pitsit ja pistin poikki... tuli painostava olo. Ahdisti nopea eteneminen ja rakkaudentunnustukset. Pelimieheltä vaikutti. Ai niin... eikä koskaan vastannut puhelimeen. Viesteihin kyllä ja aina rakkausviestejä ja imeliä. Aloin epäillä, että muitakin oli. Lopulta pokaili tietämättään ystävääni yhdellä toisella sivustolla. Mutta tämän osasin yhdistää vasta kuin olin jo irtsailijan jättänyt.
        Soittikin muuten helmikuussa ja ehdotti tapaamista. Töissä hiljaisempaa ja pikkuvaimo kyllästyttää? Eipäs töki ainakaan minua enää. Ei toi muuten koskaan soittanutkaan... paitsi ku oli jotain vailla. Mut haku oli päällä kevät talvella vielä. Tai taas...

        Häpeän itseäni koska en tajunnut ja luotin. Menee tovi toipua ja vieläkin alkaa itkettää kun mietin... olin hölmö.

        Siis seurusteltiin noin puoli vuotta.


      • uskoavaiei
        äskeinen. kirjoitti:

        Siis seurusteltiin noin puoli vuotta.

        Johtuukohan tämä käytös hänen valtavasta fyysisestä muutoksestaan jonka kävi lävitse?? Vai luuletko että naisia olisi parveillut ympärillä kun oli liki 180 kiloinen....


      • niipp.
        uskoavaiei kirjoitti:

        Johtuukohan tämä käytös hänen valtavasta fyysisestä muutoksestaan jonka kävi lävitse?? Vai luuletko että naisia olisi parveillut ympärillä kun oli liki 180 kiloinen....

        No, eihän sitä voi tietää... kyltymätön halu saada ihailua ja kokea ihastumisen tunteen. Ehkä muutos voimisti sitä piirrettä ihmisessä... mutta varmasti se tarve on ollut aina. Eikä rehellisestä kuoriudu valehtelijaa. Kyllä se on ihmisen tapa hoitaa asioita. Valehdella ja valloittaa. Ei koira karvoistaan pääse. Eikä perusluonne muutu.

        Marienette on varmasti seurustellut saman miehen kanssa. Niin tuttua. Ehkä minunkin kuvia jossain salapuhelimessa vieläkin... meitähän oli sitten ainakin kolme!! Kunnon pukki. Vaimoa käy sääliksi. Kukaan ei riitä tollaiselle miehelle pitkään... haluaa enemmän ja enemmän.. ihastumista ja jännitystä.


      • andree.a.
        niipp. kirjoitti:

        No, eihän sitä voi tietää... kyltymätön halu saada ihailua ja kokea ihastumisen tunteen. Ehkä muutos voimisti sitä piirrettä ihmisessä... mutta varmasti se tarve on ollut aina. Eikä rehellisestä kuoriudu valehtelijaa. Kyllä se on ihmisen tapa hoitaa asioita. Valehdella ja valloittaa. Ei koira karvoistaan pääse. Eikä perusluonne muutu.

        Marienette on varmasti seurustellut saman miehen kanssa. Niin tuttua. Ehkä minunkin kuvia jossain salapuhelimessa vieläkin... meitähän oli sitten ainakin kolme!! Kunnon pukki. Vaimoa käy sääliksi. Kukaan ei riitä tollaiselle miehelle pitkään... haluaa enemmän ja enemmän.. ihastumista ja jännitystä.

        Kuulostaa kyllä tutulta. Ravintolassa töissä. Nähty ja koettu on. Vaimoko kotona? Ei muistanut mainita. Onneksi pistin poikki ku vaikutti vähän sutkilta koko mies. Lisäksi puhui vaan laihasta vatsastaan. Liian laiha mun mielestä. Isossa miehessä pitäis olla enemmän tavaraa. Onneksi lopetin. En olis alkanu millekään jos oisin vaimosta tiennyt. Oli kuulemma eronnu. Pahoittelut vaimolle.


    • heh-heh

      yks ukko joutu siirtymään tyhmään venäläiseen, jolle valheet puree. suomalaiset naiset kyllästyi vuosien nettipalstoilla roikkumiseen ja valheitten verkko oli paisunut niin suureksi että kaikki oli räjähtää käsiin. tää onkin ukolle paras kosto, sai nyt ansionsa mukaan tyhmän ämmän ja joutuu maksumieheksi.

      • revenge

        tyhmän ämmän auervaarat ansaitseekin eikä koulutettua, jota ne yleensä jahtaavat, vaikka oma taso on mitä on. nää ulkomaalaiset ei varmaan tiedä mitään näitten ukkojen jutuista.


    • hyi yökötys

      Yök. Aikuinen mies ja puhuu suukottelusta ja halimisesta. Jo tuollainen puhe saisi mut juoksemaan pakoon ja lujaa.

    • New love

      Näillä miehillähän ei ole omaatuntoa, joten anteeksi ei pyydetä. Lopettavat vain yhteydenpidon tylysti ikään kuin naista ei koskaan olisi ollut olemassakaan ja jatkavat uuteen. Uudessa hetken jumaloidaan toista osapuolta, vannotaan ikuista rakkautta , mutta takuuvarmasti tunteet laimenevat ja peli on taas sama kuin ennenkin. Nämä miehet eivät valitettavasti koskaan muutu.

      • ei enää sikoja

        Tällaiset gubbet on paras jättää kylmänviileästi ekan kerran, kun uusi/vanha nettiprofili tulee esille. Sillä niitä tulee olemaan I can tell you, kun yksi poistetaan, toinen toisessa paikassa tulee tilalle. Kuvallinen tai kuvaton. Ihan sikatouhua.


    • T:Se Saatanan komea

      Mua ei ole koskaan jättänyt kukaan netti nainen,uutta pukkaa tietyin väliajoin ...
      Yleensä en koskaan tee aloitetta vaan nainen tekee.Muta se ei tee auervaaraa jos nussii naisia ja pyörirttää useampaa kerralla..

    • Koviakokenutsoul1

      Manipuloinnista

      Joka on aika keskeinen tekijä/ominaisuus myös näissä pleijeri/ns."auervaara" ilmiöissä.

      Ihminen, joka manipuloi toisia, itseasiassa manipuloi toisessa sitä puolta,
      mitä kaipaa itsessään esiin, mutta on oppinut sitä halveksimaan. koska se ei
      ole itsessä saanut koskaan oikeaa hyväksyntää.
      Ehkä jokin lapsuustrauma tai myöhemmän iän trauma laukaisssut tuon.
      Tai molempia.

      Hän on kokenut jossain vaiheessa elämäänsä tulleensa niin petetyksi,
      loukatuksi ja hylätyksi ettei ole sitä osannut käsitellä tunnepuolellaan.
      Ei ole ollut ketään ihmistä lähellä, joka olisi tukenut silloin oikeasti.

      Hänelle on iskostunut syvälle tunnekokemus, että selviää ehjänä
      tulematta häväistyksi, loukatuksi ja rikotuksi, pärjää vain sillä,
      että opettelee ihmisten pintatunnereagtioita.
      Oppinut elämään varuillaan, kuoren alla.
      Ehkä hän jopa lapsuudessaan on joutunut opettelemaan nuo taidot,
      selvitäkseen väkivallasta (henkisestä tai fyysisestä).
      Ja se on jäänyt suojaksi ja selviytymiskeinoksi.

      Omat syvät tunteet on jääneet kohtaamatta eikä ole ollut ketään,
      joka olisi tukemassa niiden kohtaamista ja luonnollisuutta.

      Usein manipuloija pitää manipuloimaan ihmisiä itseään tyhmempinä.
      Silti syvällä sisimmissään hän on kateellinen juuri siitä "tyhmyydestä"
      jota halveksuu muissa.
      Sillä se "tyhmyys" ei todellisuudessa ole edes tyhmyyttä,
      vaan rohkeutta luottaa ihmisyyteen, hyvyyteen ja elämään.
      Rohkeutta asettua ihmissuhteeseen myös heikkona jokaisella solullaan
      ja tunteellaan.

      Manipuloija syyllistää juuri niistä asioista toista osapuolta, jotka ovat
      itseasiassa hänen omia heikkoja puoliaan ja suoranaisia toimintatapojaan.
      Hän projisoi heikkoutensa ja "pahat puolensa", joita on oppinut halveksimaan
      muihin ihmisiin.

      Kuka ottaisi kiinni tällaisen ihmisen sielun liepeestä ja osaisi vakuttaa hänet,
      rakastan sinua juuri sellaisena kuin olet!?

      Manipuloijan pitää siihen itse olla valmis.
      Käymään se syvä kivulias ja tuskallinen tunneprosessi, jossa
      menettää itsestään sen kuoren, jonka itselleen on joutunut rakentamaan.

    • näiokuulekuomasein

      Tämmööset ketjut vaan kohottaa niiren vääristynyttä "itsetuntoa" ...
      Ne lukkee näitä himolla ...

    • Oletko?!

      Koviakokenutsoul1 Koti psykologi?

    • 15+1

      Ei se mikään ihme ole, että joskus naisilla on vaikeaa, varsinkin luottamuksen kanssa. Mutta se menee myös niinkin päin, että jos nainen kohtaa useita avoimesti kusipäisiä miehiä, niin sitten ehkä herkemmin lankeaa niihin, jotka kohtelee hyvin.

      Olen tapaillut naista, jonka kanssa ollaan melkein joka ilta päädytty riitaan. Mutta hassusti on myös samalla käynyt niin, että ne ovat tehneet hyvää.. Luottamus on molemmilla haussa menneiden takia, mutta aina riidan päätteeksi puhutaan asiat selväksi, ja ollaan opittu paljon itsestämme ja toisistamme. Olemme tapailleet monta viikkoa, mutta emme ole päätyneet sänkyyn, joka sekin on todella mukava asia.

      Viimeksi nainen suuttui minulle, koska en huomioinut häntä ollessamme ulkona, ja hän lähti muualle. Lähdin baarista ulos toisen naisen kanssa, jota yritin painostaa lähettämään viestin yhteiselle pomollemme, koska hän oli ihastunut tähän mieheen, muttei uskaltanut tehdä asialle mitään. Tapailemani tyttö tietysti näki tämän, ja se pahensi asiaa.

      En huomioinut häntä, koska tahdon antaa hänelle tilaa tehdä mitä lystää, ja tulla luokseni jos siltä tuntuu, ja hän taas ei uskaltanut tuputtautua seuraani pakolla, ja jäi taka-alalle. Tämän kuitenkin selvitettyämme, asiat palasi varmaankin normaaliin. Oudoin tapailukokemukseni tähän asti, mutta on tehnyt kyllä hyvää.

      Paras tapa varmaankin saada selvyys asioihin on pidättäytymällä, jos vain mahdollista. Joskus tietysti näissä asioissa ei järki ihan pelaa täysillä, ja joskus se on jopa hyväkin asia. Joskus taas ei. Epätoivo paistaa läpi, ja en tiedä ketään muuta kuin hyväksikäyttäjän, joka tälläiseen ihmiseen tahtoo kunnolla tutustua.. Valitettavasti. Pitää heti luoda tasainen pelikenttä, koska muuten toinen juoksee häntä koipien välissä ja toinen tekee mitä lystää.

    • näin meillä

      Miksi naiset menevät näihin miesten itkuviesteihin että kotona on ankeeta ja akka marmattaa yhyy..

      .Voin kokemuksesta kertoo et minulla ja exällä ei ollut yhtään ankeaa, kunhan hänellä on sairaalloinen asenne pettämisestä ja nettipalstoista... No viestit kulki luurissa,facebookissa ja tapaili näitä pimujaan. Meikäläinen stalkkasi aikansa ja sit kajahti ja lähdin vetämään... Jonka jälkeen ex itki takaisin...mutta eipä lopettanut hääräilyään joten toisen kerran monoa ja tulin siihen tulokseen, että eipä tuo touhu lopu...

      Muutenkin valehteli ummet ja lammet profiileissaan. Ei totuuden häivääkään ja voin kertoo että tausta pikkasen hämärämpi kun antaa ymmärtää...

      Manipuloinnin maailmanmestari ja kirjoittaa osaa. Tietää siitä tämän tyypin että väittää kaikille että palavasta rakkaudesta huolimatta häntä petettiin :DDD
      Tää meni kyllä niin että häntä palavasti rakastettiin ja hän petti, eli kaikki jutut käänteisiä... Ikää on 35 kieppeillä... Maakunta K-S.

    • realistivaan

      Minäkin törmäsin tälläiseen "Auervaaraan"Two-sivustolla,hänkin oli leski,jonka vaimo oli kuollut syöpään ja etsi todellista rakkautta...Sitähän me kaikki,mutta epäilykseni heräsi hänen kirjoittaessaan ylitsepursuavaa vuodatusta äkillisesti syntyneestä rakkaudesta minuun,halusta tulla luokseni kotiini,siinä samassa myös maininta tulevasta matkasta,jonka rahoitus oli vielä auki...että sellaista!
      Kirjoitustyyli vaihtui kesken viestin,eikä siinä ollut mitään yksilöityä kommenttia,voisin kuvitella hänen tehtailevan ihan samoja viestejä kaikille sopiville hyväuskoisille naisille.
      Hän on siis ulkomaalainen,joka puhuu huonosti suomea,on kuitenkin osannut jo seuranhakupalstalle hakeutua :)
      Toivon vaan,ettei kukaan lankeaisi hänen pauloihinsa..
      Palava rakkaus loppui samantien,kun rohkenin epäillä hänen tarkoitusperiään..
      Hävytöntä käyttää hyväkseen yksinäisen ihmisen tunteita noin härskisti!

    • tinder111

      Oletko tavannut miehen, joka asuu Vantaalla. Hän pyörittää todella montaa naista samaan aikaan. Hänellä on jatkuva haku päällä deittipalstoilla. Valehtelee, että on eronnut 8-vuotta sitten. Lasten määrä vaihtelee 0-3 lähes täysi-ikäisiin lapsiin. Sama kaava pyörii. Käy naisten kanssa mökillään Hämeessä ja välillä Tallinnassa. Uskottelee naisille, että seurustelee niiden kanssa. Herra pyöriin Tinderissä, Suomi24 sekä ent AyI:ssä. Keski-ikäinen virkamies. Viimeksi löytyi 20 naista hänen uhreistaan. Yksi osti kiukaan hänen mökilleen, toinen ruokapöydän, yksi grillikodan.

      #auervaara #pettäjä #huijaa #mökki #Tallinna #sarjapettäjä #vantaa

      • ksjshssgsgs

        Siis mitä? Jotkut naiset osta vaan miehille....ja uskovatko että tää on rakkaus... Hyvä kuintenkin että kerroit muille että sellaisia miehiä on olemassa, tuntu että tää maa on täynnä kevytmielisiä naisia


    • tinder1111

      Mies Vantaalta. Hän pyörittää todella montaa naista samaan aikaan. Hänellä on jatkuva haku päällä deittipalstoilla. Valehtelee, että on eronnut 8-vuotta sitten. Lasten määrä vaihtelee 0-3 lähes täysi-ikäisiin lapsiin. Sama kaava pyörii. Käy naisten kanssa mökillään Hämeessä ja välillä Tallinnassa. Uskottelee naisille, että seurustelee niiden kanssa. Herra pyöriin Tinderissä, Suomi24 sekä ent AyI:ssä. Keski-ikäinen virkamies. Viimeksi löytyi 20 naista hänen uhreistaan. Yksi osti kiukaan hänen mökilleen, toinen ruokapöydän, yksi grillikodan.

      Esittää olevansa äitinsä kanssa mökillä tai työkavereiden kanssa matkoilla. Hän käyttää tätä äitiä, kun puhuu mitä on tehnyt muiden naisten kanssa, jotta ei mene sekaisin. Äiti on siivonnut mökillä. Äiti on maalannut mökillä. Äiti osti kiukaan. Todellisuudessa tämä äiti ei ole hänen äitinsä vaan jonkun muun äiti. :)

      #auervaara #pettäjä #huijaa #mökki #Tallinna #sarjapettäjä #vantaa #äiti #virkamies

    • uhritar

      Haapavedellä 40 v, "kiltti maalaispoika" :/

    • roistokinkäy

      naiset on ihan liian sinisilmäisiä

    • Neitoxi

      Pohjoisen narsistinen auervaara alle 40v "yrittäjä" tummahiuk. janne. Rahaton, velkainen,Tautinen.. Tykkää varsinkin tummahiuksisista naisista.aluksi maailman kohteliain herrasmies..

    • ffghhjjreghhh

      Upppppppppppp

    • kuulostaapelottavalta

      Jos rahaa lainaatte niin kai te velkakirjan siitä teette? Jos ette, niin turha mitään rikosilmoituksia tehdä kun teillä ei ole todisteita asiasta.
      Pitää vaan ihmetellä, miten aikuiset naiset lankeaa yksi toisensa jälkeen tuollaisiin miehiin. Mikä heissä teihin vetoaa? Onko nyt niin, että me naiset ollaan niin lemmenkipeitä, että tehdään mitä vaan että joku mies huolisi? Kyse on ilmeisesti vanhempien naisten ongelmasta. Liian luottavaisia ja sinisilmäisiä, rakkaudennälässä uskovat kaiken mitä mies suustaan suoltaa. Missä itsesuojeluvaisto? Pelottavalta kuulostaa, että joku mies vie jalat alta kokonaan niin ei järki enää toimi. Mä ymmärrän jotenkin, että kerran erehtyy. Mutta jos toistuvasti joutuu huijatuksia, kannattaa miettiä, onko itsessä jotain vikaa jos niin käy.

      • sanokaa-ei-

        jos äijä alkaa kysellä rahalainaa laittakaa nasta lautaan ja ottakaa jalat allenne. Kyseessä ei ole miehinen mies vain akkamainen pullasorsa mössö joka ei kykene elättämään edes itseään. Todennäköisesti myös joko alko- tai peliriippuvainen.


      • haahahahahahaah

        Totta torisette, uskon että kysessä on yli 50 naiset. Kyllä miehet tajua että yli 50 naiset varakampia kui nuoremmat naiset. Huijari sen tiedää miten naisia huijataan. Kauniit sanat, lässy lässy viestejä aamuisin-iltaisin ja hyvin sen jälkeen pyyhki.........


      • Terapiaan

        Mikä miehiä vaivaa? Ei kai siitä naista voi syyttää, jos kaipaa lähelleen ihmistä. Miksi naisia sanotaan sinisilmäisiksi,jos he haluavat suhteen ? Tottakai jokainen haluaa luottaa ja toivoo, että toinen on sen luottamuksen arvoinen. Miksi mies tahtoo ensin vaimon ja lapsia ? Sitten rakastajattaren, toisen ja kolmannen... Tahtoo pitää lopulta kaiken !?


    • siinävarotustataas

      Asumaan ei kannata ottaa heti miestä omaan kotiin, vaikka kuinka on ihastunut, tiedän kokemuksesta. Ensin on niin mukava ja siivoaa, kokkaa, pukeutuu siististi et luulisi hyvin toimeentulevaksi. Kun pääsee kirjoille asuntoosi, alkaa käytös muuttua ja selviää et velkaa on velan päälle, siis peliriippuvainen, alkoholiongelmainen ja vieraissa juoksija. Eikä meinaa muuttaa millään pois, alkaa uhkaava käytös ja siinä sitä sitten ollaankin huh.

    • mieslauritsalta

      tää on oikein mitä kerroit " siinnävaroitustataas"
      itsellään samanlaista kokemusta, vieraissa juoksemista ja velkaa velan päälle, mulla oli ulkomaalainen ja yli 50v, oli tekemistä että sain avaimet takaisin ja miehellä oli monen naisen asunto avaimet. Onneksi kaikki ohi.

    • Missimisuliini

      Oululaisten auervaarojen ,ulkomaalaisten nimimerkit?

    • 44333222

      Onko satakunnassa useita

    • wenkulaa

      Porin Pukki pyöritti naisia,siis satoja naisia,miten halusi vuosia

    • survaiver

      Se on narsisti. Päivänselvä keissi.

      Tutustukaa aiheeseen. Google: "relationship cycles of narcissists".
      Niillä on käytännössä aina jonkin sortin haaremi missä jokainen jäsen toimii ns. "supplynä" eli energia /rahavarastona niin kauan kuin kupattavaa riittää.

      Empaattiset, herkät ja sydämelliset hyvikset nimenomaan ovat narsistien yleisintä kohderyhmää mitä saaliiseen tulee.
      Niillä kun riittää uskoa jokaisen ihmisen sisältä löytyvään hyvyyteen, ollaan usein sinisilmäisiä ja naiveja just siinä että kuvitellaan että kaikki muutkin ovat niin kuin me.

      Mulla onkin ollut kovasti vaikeuksia hahmottaa maailmaa siinä suhteessa, et miten häijyjä, petollisia ja häikäilemättömiä tapauksia sitä onkaan oikeasti olemassa. Kyllähän siitä saa osviittaa jo ihan uutisia lukiessa, mut se tuntuu jotenkin niin kaukaiselta ja vieraalta omasta maailmanparannuskuplastani käsin katsottuna.

      Sitä aina sit yllättyy kun kokee jotain tällaista mitä aloittajakin kertoo tarinassaan, et koska oma moraali ei taipuisi mihinkään tuon suuntaiseenkaan massavedätykseen, et kun noilla mies ja naispuolisilla auervaaroilla ei vaikuttaisi olevan sydäntä lainkaan.

      Se juuri mahdollistaa räikeän valehtelut kirkkain silmin ja hymy huulilla. Psykopaateilla btw ei ole omaatuntoa. Kannattaa tutustua kaikkiin persoonallisuushäiriöihin mitä on (teoriatasolla, ei käytännössä) jotta tunnistaisi ne tapaukset jo pienistä vihjeistä. Ja sitten jos joku vaikuttaa olevan liian hyvältä ollakseen totta ja sisäinen varoituskellokin hälyttää.. niin kannattaa kuunnella intuitiotaan.

    • Anonyymi

      Itse olen plus 50v mies ja ihmettelen miksi nykyaikana ihmiset etsii ihmisiä netin kautta. Onko maailma muuttunut 30v aikana niin että netti tarjoaa jotain mitä ihminen ei livessä ole. Ei sillä etteikö netissä voi tutustua kivoihin ihmisiin mutta netissä ihminen voi sepittää tarinoita paljon pidempään kuin livessä. Kusettajankin kanssa voi touhuta, mutta jos ihminen alkaa selitellä niin pyytäkää dokumentteja ihmisen tavasta tehdä asioita arjessa ja pärjätä. Mikään ei ole hyvää ollakseen totta!

      • Anonyymi

        Thank you Dr Aguma for helping me to bring back my lover with your love spell. I am so excited we are living happily together now,Contact this great man if you are having any problem for a lasting solution through ,, [email] [email protected] WhatsApp No:

        2347057234005 for more info.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6323
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4066
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2476
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1458
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe